Zobacz wątek - tłok 50 cm.. NSR Honda
NAS Analytics TAG

tłok 50 cm.. NSR Honda

i inne małe pojemności
_________

Postprzez henio12323 » 24/4/2011, 11:09

haha albo wy dzieci siły nie macie :) swoje mbk spokojnie nawet na zimnym ręka paliłem ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Alan766 » 24/4/2011, 15:36

e.. ustawiłem iglice tak żeby najmniej paliwa brała, śruby sa 2 jedna od obrotów druga, od powietrza,, coś tam pokręciłem tym od powietrza.. jak sie łądnie wkręcała.. no to postanowiłem się przyjechać.. no i przyspiesza na każdym biegu znakomicie.. z tym że na wysokich obrotach.. coś się blokuje, myśle że to dlatego że dopiero 50 km przejechałem... Myśle że tłok pod wpływem temperatury powiększa swoją objętość, i on właśnie blokuje.. bo no. jechałem 85, i nagle mi zablokowało to od razu zgasł.. gdyby to skrzynia blokowała, to by nie zgasł jak wcisnołem sprzęgło. : ).. ile przejechać trzeba żeby móc na maxa spróbować,.. i żeby ten tłok sie nie blokował.. ?
Alan766
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 10/4/2011, 20:02
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez henio12323 » 24/4/2011, 15:41

no jak ci blokuje tłok to znacyz ze tłok puchnie. nie dopuszczaj d otego. zrób ze 200-300 km minimum. najlepiej po 500 km. odkręc gaz na maxa i podkręć srubka od składu mieszanki tak żeby moto osiągnął maxymalne obroty ale nie przerywał jeszcze. zobaczysz o co chodzi podczas regulacji
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Alan766 » 24/4/2011, 15:50

a to że mi sie tak zablokował 3 razy to bardzo żle ? ;(
Alan766
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 10/4/2011, 20:02
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez henio12323 » 24/4/2011, 16:36

tak o. no nie za zdrowo to wychodzi dla silnika, po prostu przegrzewasz go. uwazaj na to. juz jeździj ale staraj sie zeby tak sie nie robiło
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Alan766 » 24/4/2011, 17:43

i jeszcze jedno.. co może być przyczyną zbyt dużej ilosci saplin (strasznie kopci) ??.. i czy może nie przejsc przeglądu przez to ?
Alan766
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 10/4/2011, 20:02
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez henio12323 » 24/4/2011, 17:49

nie no raczej przegląd przejdzie. a przyczyną moze byc źle ustawiony dozownik oleju. albo xle wyregulowany gaźnik. no i lejac lepszy olej na pewno mniej by dymiła
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez tomera » 24/4/2011, 17:57

one lubia dymic na minetalny mtak ze nie porozumienie,
ja leje półsyntetyka mobila1 i nie dymi jakos strasznie,

PS nsr nie da sie ręką odpalic nawet na cieplym jest ciezko, apke rx 80 odpalam na luzie reka wiec to raczej wina przekladni w silniku od kopniaka,

Faktycznie mało dałeś,
napisalem do nich do motortechu i tez chyba bede robil bo mi sie nicasil (dzieki senek za ta nazwe) ztarł juz bo zle ja w tamtym sezonie dotarłem i kolejne pieniadze trzeba inwestowac
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez magik2208 » 24/4/2011, 18:43

No mineralny do mieszanki to bardzo głupi pomysł, że o docieraniu na mineralnym nie wspomne....

Tomera - to normalne, że tuleja żeliwna jest o wiele tańsza od nicasilu... Się tłoki wymienia to się tak szybko nie zdziera... - jak dbasz tak masz
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez tomera » 24/4/2011, 18:59

wymienialem normalnie tloki, ale jeden tlok miał cos z pierscieniami tzn zalozone byly dobrze ale byly chyba zle wykonane i byly za bardzo rozgiete i bardziej wycieraly cylinder niz pownne,
druga sprawa to to ze robilem to w zakladzie u mnie w miescie i z jakascia tego nicasilu tez pewnie marnie bo zaplacilem 150zł za regeneracje jego
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez henio12323 » 24/4/2011, 19:07

haha to pewnie nawet nie był nicasil tylko chrom :P bo tez i tym pokrywają ale to słabe jest. bo łatwo sie hmm łuszczy. i koszt by sie zgadzał.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez tomera » 24/4/2011, 19:32

bardzo mozliwe,
powiedzial ze nalozyl nowy chromo-nikiel jak dobrze pamietam
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez Alan766 » 24/4/2011, 19:43

ee.. a propo tych spalin.. to może byc wina za dużej ilości oleju. ? ..bo obecnie olej jest i z dozowniika i z paliwem też mieszam .;d
Alan766
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 10/4/2011, 20:02
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez henio12323 » 24/4/2011, 19:51

no to pewnie dlatego. za duzo oleju - normalne ze bedzie dymiło
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Alan766 » 24/4/2011, 19:57

To już będe wiedział. :P..
A olej leje Ze Statoila za 27 zł.:D
Alan766
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 10/4/2011, 20:02
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez tomera » 25/4/2011, 09:11

lepiej zalej mobila1 połsyntetyka bo te wynalazki z orlena/statoila to nie wiele lepsze od moxolu i strasznie na nich dymi,

ja nie raz zrobilem miesznake 1:25 na dotarciu + to co z dozownika i na full syntetyku kopcila tylko na zimnym silniku
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez henio12323 » 25/4/2011, 09:13

1:25 plus dozownik to duzo za duzo. 1:20 max powinno byc na dotarcie (łącznie). najlepszy to jest castrol power 2T.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez tomera » 25/4/2011, 10:44

tak ale czesto podrabiaja,
silnik w nsr nie jest wysilony bo ma tylko 5 KM(50ccm) i jakies 10KM(70ccm), po za tym silniki byly robione pod olej półsyntetyczny(albo mineralny nie wiem jaki w tamtych czasach byl)

a z ta mieszanka przesadzilem bo sie zagadalem z kumplem i nalalem za duzo
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Postprzez henio12323 » 25/4/2011, 11:02

to nic. na pewno starsze oleje nie były tak dobre jak teraz. to tak samo jak swiece. nikt nie wsadzał irydowych bo ich nie było a teraz są zalecane bo są lepsze. to samo oleje. castrol power 2T to jeden z lepszych olejów do 2T. ma najlepsze smarowanie i najlepiej sie spala. są jeszcze inne podobne ale on ma jeszcze w miare znosną cene.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez tomera » 25/4/2011, 21:17

ful tyntetyk mobila 1 czy motula cz innej znanej marki to prenie tak sama jakosc lecz kilka razy udalo mi sie w oryginalnym sklepie kupic podrobionego castrola(i to w kilku sklepach u mnie w miescie)...
ponalem go po tym ze cos moto slabiej chodzilo sciaglem glowice a tu zdziwienie ze tyle nagaru... musialem zdrapywac go nozem, lecz jak sie trafi na oryginal to jest bardzo dobry
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na górê