Zobacz wątek - Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny
NAS Analytics TAG

Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny

i inne małe pojemności
_________

Postprzez karpatek » 24/3/2010, 17:58

pozwulcie że taraz ja przedstawię swój problem .
mam apke rs 50 z '99 roku i co ? odpala czasem ale pochwili gaśnie bo nie wchodzi na obroty . jak już odpale to jedzie , czasem przymuli alejeżdzi ,ale juz na drugi dzień rano już nie odpali . i co mam robić .pomóżcie bo chce sobie pośmigać, pozdro :)
karpatek
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 24/3/2010, 17:48
Lokalizacja: bochnia


Postprzez dzikijohny4 » 24/3/2010, 18:12

Witam, ja także mam problem, ponieważ nie wiem gdzie mogę w internecie dostać tarcze hamulcowe.... Chodzi mi o przód jak i tył, w grę wchodzą tylko nowe tarcze. Czy są jakieś sklepy internetowe gdzie to dostanę ?

Moto to : Aprilia rs 50 , 2005r

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
Aprilia RS
dzikijohny4
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 14/1/2009, 16:26


Postprzez xkamilek15 » 24/3/2010, 19:46

Mam pytanie. Dlaczego Aprilia rs50 jest salaba na cylindrze 50-sce i taka mulasta na niskich obrotach a na 70-jest silna i to bardzo. Moj kolega ma taka sama 50-tke i jego jest silniejsza na 50-tce. Co moze byc moze ten zawor mambranowy ?
Bardzo prosze o odpowiedz. Z gory dziekuje.
xkamilek15
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 1/1/2010, 09:26

Postprzez MastiF » 25/3/2010, 06:26

wojtasmazi1 napisał(a):
MastiF napisał(a):Witam, potrzebuje regulator napięcia do Aprili RS 50. Jest możliwy jakiś zamiennik czy musi być orginalny?


Szukaj na allegro oryginalnej uzywki... Jest sporo aprolek przeznaczonych na czesci...


Właśnie nikt nie ma takiego regulatora.
MastiF
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 9/8/2008, 11:52

Postprzez Mateusz149 » 25/3/2010, 13:04

karpatek napisał(a):pozwulcie że taraz ja przedstawię swój problem .
mam apke rs 50 z '99 roku i co ? odpala czasem ale pochwili gaśnie bo nie wchodzi na obroty . jak już odpale to jedzie , czasem przymuli alejeżdzi ,ale juz na drugi dzień rano już nie odpali . i co mam robić .pomóżcie bo chce sobie pośmigać, pozdro :)


Mysle, ze podstawowe czynnosci moga pomoc :) Wyczysc dokladnie gaznik i go wyreguluj, wymien swiece, przeczysc filtr :) to podstawa, jesli nie pomoze to trzeba myslec dalej :)
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez KamilSiema » 25/3/2010, 15:15

Aha czyli rozumiem że nikt nie cche pomóc i nikt nie sciagał blokad w rs 50 99' spoko . Oby tak dalej
KamilSiema
Świeżak
 
Posty: 39
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:18

Postprzez dzartek » 25/3/2010, 20:41

Witam. Mam taki problem że jak jadę na wysokich obrotach to zaczyna go mulić muszę na chwile stanąć i potem jedzie ale nie od razu go muli na wysokich po jakiejś chwili. Co moż być nie tak?? Zatkany gaźnik?? mam aprilie rs 50 z 1996r. Czy może to taż m=być wina filtra który założyłem??
pozdro
dzartek
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 27/6/2008, 16:51

Postprzez AdamRs95 » 25/3/2010, 21:31

Witam, mam problem z elektryką w mojej Rs 50 z 01r. Mianowicie nie gaśnie po przekręceniu kluczyka, a powinna. Jak chcę ją zgasić to muszę wrzucić na bieg i powoli sprzęgło z hamulcem i zgaśnie. Co jest? Bezpieczniki pod siedzeniem są ok. Jakiś jeszcze bezpiecznik? Co to może być? To mały ale denerwujący problem. Z góry dzięki.
Wysyłam zaproszenia na lockerz.com
Nie wiesz co to ? Zapytaj !
AdamRs95
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 16/2/2010, 21:24

Postprzez mariusz_777 » 25/3/2010, 22:15

dzartek napisał(a):Witam. Mam taki problem że jak jadę na wysokich obrotach to zaczyna go mulić muszę na chwile stanąć i potem jedzie ale nie od razu go muli na wysokich po jakiejś chwili. Co moż być nie tak?? Zatkany gaźnik?? mam aprilie rs 50 z 1996r. Czy może to taż m=być wina filtra który założyłem??


może być tak, że gaźnik jest źle wyregulowany i za mało paliwa dostaje, ale mówisz, że zmieniałeś filtr wiec może ma on za mała przepustowość i za mało powietrza dochodzi do cylindra. bardziej bym stawiał na tą 2 opcje.
mariusz_777
Świeżak
 
Posty: 151
Dołączył(a): 17/10/2009, 11:46

Postprzez dzartek » 26/3/2010, 09:13

mariusz_777 napisał(a):może być tak, że gaźnik jest źle wyregulowany i za mało paliwa dostaje, ale mówisz, że zmieniałeś filtr wiec może ma on za mała przepustowość i za mało powietrza dochodzi do cylindra. bardziej bym stawiał na tą 2 opcje.


Wyjaśniło się!! :) Miałem zatkany dopływ do gaźnika (tam w środku) przedmuchałem i coś wyleciało i teraz śmiga aż miło. Dzięki za chęci :D
pozdro
dzartek
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 27/6/2008, 16:51

Postprzez andrzej551 » 26/3/2010, 11:27

AdamRs95 napisał(a):Witam, mam problem z elektryką w mojej Rs 50 z 01r. Mianowicie nie gaśnie po przekręceniu kluczyka, a powinna. Jak chcę ją zgasić to muszę wrzucić na bieg i powoli sprzęgło z hamulcem i zgaśnie. Co jest? Bezpieczniki pod siedzeniem są ok. Jakiś jeszcze bezpiecznik? Co to może być? To mały ale denerwujący problem. Z góry dzięki.




luknij na poprzednią strone "andwas" pisał juz o rozwiazanu tego problemu
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez mariusz_777 » 26/3/2010, 21:17

dzartek napisał(a):
mariusz_777 napisał(a):może być tak, że gaźnik jest źle wyregulowany i za mało paliwa dostaje, ale mówisz, że zmieniałeś filtr wiec może ma on za mała przepustowość i za mało powietrza dochodzi do cylindra. bardziej bym stawiał na tą 2 opcje.


Wyjaśniło się!! :) Miałem zatkany dopływ do gaźnika (tam w środku) przedmuchałem i coś wyleciało i teraz śmiga aż miło. Dzięki za chęci :D

czyli dobrze mówiłem, że za mało paliwa dostaje
mariusz_777
Świeżak
 
Posty: 151
Dołączył(a): 17/10/2009, 11:46

Postprzez xkamilek15 » 26/3/2010, 21:51

xkamilek15 napisał(a):Mam pytanie. Dlaczego Aprilia rs50 jest salaba na cylindrze 50-sce i taka mulasta na niskich obrotach a na 70-jest silna i to bardzo. Moj kolega ma taka sama 50-tke i jego jest silniejsza na 50-tce. Co moze byc moze ten zawor mambranowy ?
Bardzo prosze o odpowiedz. Z gory dziekuje.


Pomoże ktoś???
xkamilek15
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 1/1/2010, 09:26

Postprzez Łukasz_15* » 27/3/2010, 11:47

Troche zagmatwałeś, ale nie może ta różnica pomiędzy zamulaniem twojego motorowera jest niewielka od jego i to tylko kwesta niedużej regulacji, któregoś z podzespołów jak gaźnik itd. ( to tylko moje zdanie ;))
Większość ludzi, którzy mają Aprilię Rs 50 od jakiegoś czasu dobrze wie, że to jest motorower, który zawsze na początku zamula delikatnie, a dopiero od jakiś 5-6 tys. obrotów ładnie przyśpiesza. Nic na to nie poradzisz. Taka jest specyfika silnika.

Ja mam pytanie odnośnie mojej Aprili rs 50, rocznik 2007. Chodzi mi o to, że zamontowałem modul Metrakit Pro Race, wyciąłem zawirowywacz spalin, wyciąłem tą zwężkę, która szła od kolanka do dyfuzora i poszerzyłem w tym miejscu rurę wydechową i moja Aprilia ma terz lepszego kopa itd. ale jedzie jakieś 70 km/h. Nie, żebym się skarżył, ale z czystej ciekawości chciałem zapytać gdzie jeszcze są blokady? Dyfuzor, zębatki?
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez CySiEk » 27/3/2010, 12:04

Ja bym na twoim miejscu zmienił dyfuzor na sportowy ja odblokowałem swój i szczerze gówno to dało... zmieniłem na sportowy giannelli i nie porównanie prędkość wzrosła o 10km/h około i buta ma o wiele większego a do ilu Ci się tys. obrotów wkręca na ostatnim biegu?

xkamilek15 napisał(a):Mam pytanie. Dlaczego Aprilia rs50 jest salaba na cylindrze 50-sce i taka mulasta na niskich obrotach a na 70-jest silna i to bardzo. Moj kolega ma taka sama 50-tke i jego jest silniejsza na 50-tce. Co moze byc moze ten zawor mambranowy ?
Bardzo prosze o odpowiedz. Z gory dziekuje.


To tak : przede wszystkim zależy to od tego jaką masz kompresje jak masz małą to będzie słaba a kumpel może mieć wysoką to będzie miała buta ;] poza tym na przyśpieszenie składa się wszystko dyfuzor, zawór membranowy, gaźnik, filtr powietrza, końcówka wydechu, a nawet paliwo bo jak jest dużo wody to nie będzie miał kopa... może też być stan łożysk na wale a przede wszystkim simmeringów bo mogą gdzieś przepuszczać bokiem kompresje i już będzie słabszy. ja jak miałem jeszcze cylek 50 to mi szła coś koło90km/h - 100km/h a kumpla aprilka 50 szła 105km/h-110 km/h założyłem 70 i już inaczej chodzi, wymieniłem membrane po tym jak założyłem 70 i już wiem że to była wina membrany bo dużo lepsza reakcja na gaz zrywszy jest i wogóle lepiej chodzi nawet dźwięk ma inny taki "pomruk" o_O

P.S poza tym wiadomo że na 70 CCM będzie mocniejszy bo chcąc nie chcąc dużo większa pojemność jest a to robi swoje ;)
CySiEk
Świeżak
 
Posty: 66
Dołączył(a): 25/6/2009, 21:14
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez Łukasz_15* » 27/3/2010, 13:07

Na ostatnim biegu to wkręci się prawie na 12 tys. obrotów, ale nie ja kręce do 10 tys. spokojnie i wyżej nie, żeby nie pałować silnika
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez nowik14 » 27/3/2010, 16:36

Witam. Takie może i głupie pytanie, gdzie jest rozrusznik w Aprilce RS 50 :P ??? Bo potrzebuje go wyczyścić...
NoWiK
nowik14
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 11/7/2008, 11:05
Lokalizacja: Markuszów

Postprzez andrzej551 » 27/3/2010, 17:17

a co sie dzieje że musisz go wyczyscic?

wiec musisz zdjac owiewki i spojrzec od dołu z prawej strony i na wprost bedzie taki podłuzny jakby prostokąt tyle że okragły bez rogów bedzie mialł długosci jakies 10-13cm dokąłdnie nie wiem
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez Markss8 » 27/3/2010, 21:28

Łukasz_15* jako blokada jest jeszcze zalozona mniejsza zebatka z tego co pamietam jest 11 a powinna byc 14 zebow. A modul zmieniales niepotrzebnie bo w tych nowych rs'kach nie byl blokowany... :P
Markss8
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 9/3/2009, 18:58

Postprzez Łukasz_15* » 28/3/2010, 11:58

Niestety się za późno dowiedziałem, że nie był blokowany :P, ale w każdym razie dzięki za informację o tych zębatkach ;)

Edit:
A nie wiecie na jakiej dyszy powinienem jeździć na odblokowanym? Ja mam narazie 80 i jak myślicie wystarczy? Czy może wsadzić większą?
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości




na gr