Aprilia RS 50, 70, 80 - Temat ogólny
pozwulcie że taraz ja przedstawię swój problem .
mam apke rs 50 z '99 roku i co ? odpala czasem ale pochwili gaśnie bo nie wchodzi na obroty . jak już odpale to jedzie , czasem przymuli alejeżdzi ,ale juz na drugi dzień rano już nie odpali . i co mam robić .pomóżcie bo chce sobie pośmigać, pozdro
mam apke rs 50 z '99 roku i co ? odpala czasem ale pochwili gaśnie bo nie wchodzi na obroty . jak już odpale to jedzie , czasem przymuli alejeżdzi ,ale juz na drugi dzień rano już nie odpali . i co mam robić .pomóżcie bo chce sobie pośmigać, pozdro

- karpatek
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 24/3/2010, 17:48
- Lokalizacja: bochnia
Witam, ja także mam problem, ponieważ nie wiem gdzie mogę w internecie dostać tarcze hamulcowe.... Chodzi mi o przód jak i tył, w grę wchodzą tylko nowe tarcze. Czy są jakieś sklepy internetowe gdzie to dostanę ?
Moto to : Aprilia rs 50 , 2005r
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
Moto to : Aprilia rs 50 , 2005r
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
Aprilia RS
- dzikijohny4
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 14/1/2009, 16:26
Mam pytanie. Dlaczego Aprilia rs50 jest salaba na cylindrze 50-sce i taka mulasta na niskich obrotach a na 70-jest silna i to bardzo. Moj kolega ma taka sama 50-tke i jego jest silniejsza na 50-tce. Co moze byc moze ten zawor mambranowy ?
Bardzo prosze o odpowiedz. Z gory dziekuje.
Bardzo prosze o odpowiedz. Z gory dziekuje.
- xkamilek15
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 1/1/2010, 09:26
wojtasmazi1 napisał(a):MastiF napisał(a):Witam, potrzebuje regulator napięcia do Aprili RS 50. Jest możliwy jakiś zamiennik czy musi być orginalny?
Szukaj na allegro oryginalnej uzywki... Jest sporo aprolek przeznaczonych na czesci...
Właśnie nikt nie ma takiego regulatora.
- MastiF
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 9/8/2008, 11:52
karpatek napisał(a):pozwulcie że taraz ja przedstawię swój problem .
mam apke rs 50 z '99 roku i co ? odpala czasem ale pochwili gaśnie bo nie wchodzi na obroty . jak już odpale to jedzie , czasem przymuli alejeżdzi ,ale juz na drugi dzień rano już nie odpali . i co mam robić .pomóżcie bo chce sobie pośmigać, pozdro
Mysle, ze podstawowe czynnosci moga pomoc



Suzuki Bandit 600N 2003r.
- Mateusz149
- Bywalec
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
- Lokalizacja: G-dz
Aha czyli rozumiem że nikt nie cche pomóc i nikt nie sciagał blokad w rs 50 99' spoko . Oby tak dalej
- KamilSiema
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 26/12/2009, 19:18
Witam. Mam taki problem że jak jadę na wysokich obrotach to zaczyna go mulić muszę na chwile stanąć i potem jedzie ale nie od razu go muli na wysokich po jakiejś chwili. Co moż być nie tak?? Zatkany gaźnik?? mam aprilie rs 50 z 1996r. Czy może to taż m=być wina filtra który założyłem??
pozdro
- dzartek
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 27/6/2008, 16:51
Witam, mam problem z elektryką w mojej Rs 50 z 01r. Mianowicie nie gaśnie po przekręceniu kluczyka, a powinna. Jak chcę ją zgasić to muszę wrzucić na bieg i powoli sprzęgło z hamulcem i zgaśnie. Co jest? Bezpieczniki pod siedzeniem są ok. Jakiś jeszcze bezpiecznik? Co to może być? To mały ale denerwujący problem. Z góry dzięki.
Wysyłam zaproszenia na lockerz.com
Nie wiesz co to ? Zapytaj !
Nie wiesz co to ? Zapytaj !
- AdamRs95
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 16/2/2010, 21:24
dzartek napisał(a):Witam. Mam taki problem że jak jadę na wysokich obrotach to zaczyna go mulić muszę na chwile stanąć i potem jedzie ale nie od razu go muli na wysokich po jakiejś chwili. Co moż być nie tak?? Zatkany gaźnik?? mam aprilie rs 50 z 1996r. Czy może to taż m=być wina filtra który założyłem??
może być tak, że gaźnik jest źle wyregulowany i za mało paliwa dostaje, ale mówisz, że zmieniałeś filtr wiec może ma on za mała przepustowość i za mało powietrza dochodzi do cylindra. bardziej bym stawiał na tą 2 opcje.
- mariusz_777
- Świeżak
- Posty: 151
- Dołączył(a): 17/10/2009, 11:46
mariusz_777 napisał(a):może być tak, że gaźnik jest źle wyregulowany i za mało paliwa dostaje, ale mówisz, że zmieniałeś filtr wiec może ma on za mała przepustowość i za mało powietrza dochodzi do cylindra. bardziej bym stawiał na tą 2 opcje.
Wyjaśniło się!!


pozdro
- dzartek
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 27/6/2008, 16:51
AdamRs95 napisał(a):Witam, mam problem z elektryką w mojej Rs 50 z 01r. Mianowicie nie gaśnie po przekręceniu kluczyka, a powinna. Jak chcę ją zgasić to muszę wrzucić na bieg i powoli sprzęgło z hamulcem i zgaśnie. Co jest? Bezpieczniki pod siedzeniem są ok. Jakiś jeszcze bezpiecznik? Co to może być? To mały ale denerwujący problem. Z góry dzięki.
luknij na poprzednią strone "andwas" pisał juz o rozwiazanu tego problemu
-
andrzej551 - Bywalec
- Posty: 691
- Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
- Lokalizacja: starachowice
dzartek napisał(a):mariusz_777 napisał(a):może być tak, że gaźnik jest źle wyregulowany i za mało paliwa dostaje, ale mówisz, że zmieniałeś filtr wiec może ma on za mała przepustowość i za mało powietrza dochodzi do cylindra. bardziej bym stawiał na tą 2 opcje.
Wyjaśniło się!!Miałem zatkany dopływ do gaźnika (tam w środku) przedmuchałem i coś wyleciało i teraz śmiga aż miło. Dzięki za chęci
czyli dobrze mówiłem, że za mało paliwa dostaje
- mariusz_777
- Świeżak
- Posty: 151
- Dołączył(a): 17/10/2009, 11:46
xkamilek15 napisał(a):Mam pytanie. Dlaczego Aprilia rs50 jest salaba na cylindrze 50-sce i taka mulasta na niskich obrotach a na 70-jest silna i to bardzo. Moj kolega ma taka sama 50-tke i jego jest silniejsza na 50-tce. Co moze byc moze ten zawor mambranowy ?
Bardzo prosze o odpowiedz. Z gory dziekuje.
Pomoże ktoś???
- xkamilek15
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 1/1/2010, 09:26
Troche zagmatwałeś, ale nie może ta różnica pomiędzy zamulaniem twojego motorowera jest niewielka od jego i to tylko kwesta niedużej regulacji, któregoś z podzespołów jak gaźnik itd. ( to tylko moje zdanie
)
Większość ludzi, którzy mają Aprilię Rs 50 od jakiegoś czasu dobrze wie, że to jest motorower, który zawsze na początku zamula delikatnie, a dopiero od jakiś 5-6 tys. obrotów ładnie przyśpiesza. Nic na to nie poradzisz. Taka jest specyfika silnika.
Ja mam pytanie odnośnie mojej Aprili rs 50, rocznik 2007. Chodzi mi o to, że zamontowałem modul Metrakit Pro Race, wyciąłem zawirowywacz spalin, wyciąłem tą zwężkę, która szła od kolanka do dyfuzora i poszerzyłem w tym miejscu rurę wydechową i moja Aprilia ma terz lepszego kopa itd. ale jedzie jakieś 70 km/h. Nie, żebym się skarżył, ale z czystej ciekawości chciałem zapytać gdzie jeszcze są blokady? Dyfuzor, zębatki?

Większość ludzi, którzy mają Aprilię Rs 50 od jakiegoś czasu dobrze wie, że to jest motorower, który zawsze na początku zamula delikatnie, a dopiero od jakiś 5-6 tys. obrotów ładnie przyśpiesza. Nic na to nie poradzisz. Taka jest specyfika silnika.
Ja mam pytanie odnośnie mojej Aprili rs 50, rocznik 2007. Chodzi mi o to, że zamontowałem modul Metrakit Pro Race, wyciąłem zawirowywacz spalin, wyciąłem tą zwężkę, która szła od kolanka do dyfuzora i poszerzyłem w tym miejscu rurę wydechową i moja Aprilia ma terz lepszego kopa itd. ale jedzie jakieś 70 km/h. Nie, żebym się skarżył, ale z czystej ciekawości chciałem zapytać gdzie jeszcze są blokady? Dyfuzor, zębatki?
-
Łukasz_15* - Świeżak
- Posty: 411
- Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26
Ja bym na twoim miejscu zmienił dyfuzor na sportowy ja odblokowałem swój i szczerze gówno to dało... zmieniłem na sportowy giannelli i nie porównanie prędkość wzrosła o 10km/h około i buta ma o wiele większego a do ilu Ci się tys. obrotów wkręca na ostatnim biegu?
To tak : przede wszystkim zależy to od tego jaką masz kompresje jak masz małą to będzie słaba a kumpel może mieć wysoką to będzie miała buta ;] poza tym na przyśpieszenie składa się wszystko dyfuzor, zawór membranowy, gaźnik, filtr powietrza, końcówka wydechu, a nawet paliwo bo jak jest dużo wody to nie będzie miał kopa... może też być stan łożysk na wale a przede wszystkim simmeringów bo mogą gdzieś przepuszczać bokiem kompresje i już będzie słabszy. ja jak miałem jeszcze cylek 50 to mi szła coś koło90km/h - 100km/h a kumpla aprilka 50 szła 105km/h-110 km/h założyłem 70 i już inaczej chodzi, wymieniłem membrane po tym jak założyłem 70 i już wiem że to była wina membrany bo dużo lepsza reakcja na gaz zrywszy jest i wogóle lepiej chodzi nawet dźwięk ma inny taki "pomruk" o_O
P.S poza tym wiadomo że na 70 CCM będzie mocniejszy bo chcąc nie chcąc dużo większa pojemność jest a to robi swoje
xkamilek15 napisał(a):Mam pytanie. Dlaczego Aprilia rs50 jest salaba na cylindrze 50-sce i taka mulasta na niskich obrotach a na 70-jest silna i to bardzo. Moj kolega ma taka sama 50-tke i jego jest silniejsza na 50-tce. Co moze byc moze ten zawor mambranowy ?
Bardzo prosze o odpowiedz. Z gory dziekuje.
To tak : przede wszystkim zależy to od tego jaką masz kompresje jak masz małą to będzie słaba a kumpel może mieć wysoką to będzie miała buta ;] poza tym na przyśpieszenie składa się wszystko dyfuzor, zawór membranowy, gaźnik, filtr powietrza, końcówka wydechu, a nawet paliwo bo jak jest dużo wody to nie będzie miał kopa... może też być stan łożysk na wale a przede wszystkim simmeringów bo mogą gdzieś przepuszczać bokiem kompresje i już będzie słabszy. ja jak miałem jeszcze cylek 50 to mi szła coś koło90km/h - 100km/h a kumpla aprilka 50 szła 105km/h-110 km/h założyłem 70 i już inaczej chodzi, wymieniłem membrane po tym jak założyłem 70 i już wiem że to była wina membrany bo dużo lepsza reakcja na gaz zrywszy jest i wogóle lepiej chodzi nawet dźwięk ma inny taki "pomruk" o_O
P.S poza tym wiadomo że na 70 CCM będzie mocniejszy bo chcąc nie chcąc dużo większa pojemność jest a to robi swoje

- CySiEk
- Świeżak
- Posty: 66
- Dołączył(a): 25/6/2009, 21:14
- Lokalizacja: Tarnów
Na ostatnim biegu to wkręci się prawie na 12 tys. obrotów, ale nie ja kręce do 10 tys. spokojnie i wyżej nie, żeby nie pałować silnika
-
Łukasz_15* - Świeżak
- Posty: 411
- Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26
a co sie dzieje że musisz go wyczyscic?
wiec musisz zdjac owiewki i spojrzec od dołu z prawej strony i na wprost bedzie taki podłuzny jakby prostokąt tyle że okragły bez rogów bedzie mialł długosci jakies 10-13cm dokąłdnie nie wiem
wiec musisz zdjac owiewki i spojrzec od dołu z prawej strony i na wprost bedzie taki podłuzny jakby prostokąt tyle że okragły bez rogów bedzie mialł długosci jakies 10-13cm dokąłdnie nie wiem
-
andrzej551 - Bywalec
- Posty: 691
- Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
- Lokalizacja: starachowice
Niestety się za późno dowiedziałem, że nie był blokowany
, ale w każdym razie dzięki za informację o tych zębatkach
Edit:
A nie wiecie na jakiej dyszy powinienem jeździć na odblokowanym? Ja mam narazie 80 i jak myślicie wystarczy? Czy może wsadzić większą?


Edit:
A nie wiecie na jakiej dyszy powinienem jeździć na odblokowanym? Ja mam narazie 80 i jak myślicie wystarczy? Czy może wsadzić większą?
-
Łukasz_15* - Świeżak
- Posty: 411
- Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości