Maksymalny przebieg chińskiego 4-T
Posty: 28
• Strona 2 z 2 • 1, 2
U mnie np. się trochę dłużej rozgrzewa. Zaczynam od ściągnięcia pokrowca i odrazu go zapalam. W między czasie chowam go do reklamówi i reklamówkę gdzieś na parkingu ;>. Jak już to zrobie to wyciągam kask i "łapki" i nakładam jeszcze ok 10s poczekam i ruszam. Mija ok 5min. I tak szczerze mówiąc moto w ciągu pierwszych 20s jazdy nie wkręca się na wyższe obroty niż4,5k.
Była CBR 600 F2.
-
deyna - Bywalec
- Posty: 924
- Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Powiem wam tak chińskie gów*no będzie zawsze gó*wnem. Jedne przejeżdżają 10 tysi inne i tu moje zdziwienie 20. Ale nie ma to jak firmowy motor i tu masz pewnośc że plastiki nie odpadną że nie będziesz siedział ciągle uje*bany po łokcie w smarach i bedziesz miał frajde z jazdy i przyzwoite osiągi.
-
KAPELA911 - Bywalec
- Posty: 868
- Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
- Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni
- Tmek
- Świeżak
- Posty: 219
- Dołączył(a): 13/12/2008, 14:55
- Lokalizacja: Łódź
Dlatego też, gdy wzmocni się jedno, inne ulegnie osłabieniu
Przebieg wcale się nie wydłuży. Sam kombinowałem tuningować Rometa, ale jest to zwyczajne utopienie kasy. Zresztą z dwuzaworowego 4T zbyt wiele się nie wyciśnie... A miało być o przebiegu
. Serwisować, nie katować- to pojeździ
Zmiana oleju max po 2tys.km.



- Tmek
- Świeżak
- Posty: 219
- Dołączył(a): 13/12/2008, 14:55
- Lokalizacja: Łódź
Posty: 28
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości