Zobacz wÄ…tek - Odpalanie
NAS Analytics TAG

Odpalanie

i inne małe pojemności
_________

Postprzez pawlak200192 » 16/5/2007, 13:21

ja mam gaznik keihin hm 166 (13mm przelotu)
i jak włączałem ssanie to na luzie sie mułowato wkręcał, ale jak jechałem to na obrotomierzu skazowka wychodziła sporo za koniec 8)
jak koniec obrotomierza to 12 tys to mi jeszcze szło do 16-17 tys i spokojnie brałem maluchy, tico itd 8)
to bylo na cylu 70 teraz daje spowrotem 50 to juz mi tak nie bedzie leciał :?
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36


Postprzez lukaszooo » 17/5/2007, 15:04

nikt mi nigdy kitu nie wcisnie ze jakis motorek 50cm wkreci sie do 16tys.obr. nawet z cylkiem 70cm, bo RS 125cm wkreca sie do 14tys.obr a masz dwa razy wiekszy silnik nawet malo ktora 600cm wkreca sie do 16tys.obr wiec nie wciskaj ludziom kitu
lukaszooo
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 14/11/2006, 21:18


Postprzez pawlak200192 » 17/5/2007, 15:13

co ma pojemnosc do obrotow :?: tyle mi pokazywało na obrotomierzu 8)
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez Fenek16 » 17/5/2007, 22:28

Jeżeli moduł nie zna ogranczeń to można kręcić w góre aż zatrzemy maszyne :lol: :lol: :lol: Pojemnosć troche ma do obrotów, ale tu bardziej chodzi o to, że mieszanka musi trafić do garnka a nie średnica tłok itp
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez kravec » 18/5/2007, 10:42

pojemnosc ma troche do obrotow... chodzi tu glownie o skok tloka- im wiekszy tym wiecej czasu zajmuje jego pelny skok wiec ciezej go wkrecic na obroty.... przynajmniej tak sadze... jezeli sie myle to poprawic mnie....
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez Traperoso » 18/5/2007, 11:16

"Silniki o małej pojemności pojedynczego cylindra mogą być łatwiej "żyłowane" (można z nich osiągnąć większą wydajność) przez zwiększenie obrotów, gdyż lekki tłok i lekki korbowód takiego silnika stawia luźniejsze ograniczenia w powiększaniu obrotów: siły bezwładności tych elementów są mniejsze.
Wreszcie silniki o małej pojemności skokowej pojedynczego cylindra dają większe możliwości podnoszenia stopnia sprężania, co jest drugim czynnikiem ułatwiającym osiąganie wyższych wydajności z tych silników. Umyślnie używam wyrażenia: silniki o małej pojemności pojedynczego cylindra. Dotyczy to zarówno małych silników jednocylindrowych jak i dużych silników wielocylindrowych. "

info ze strony:
http://www.junak.riders.pl/BIBLO/ARTYK/moc4.htm

To tylko potwierdza, to co kravec powiedzial i troche wiecej:)
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Poprzednia strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na górê