Odpalanie
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
ja mam gaznik keihin hm 166 (13mm przelotu)
i jak włączałem ssanie to na luzie sie mułowato wkręcał, ale jak jechałem to na obrotomierzu skazowka wychodziła sporo za koniec
jak koniec obrotomierza to 12 tys to mi jeszcze szło do 16-17 tys i spokojnie brałem maluchy, tico itd
to bylo na cylu 70 teraz daje spowrotem 50 to juz mi tak nie bedzie leciał
i jak włączałem ssanie to na luzie sie mułowato wkręcał, ale jak jechałem to na obrotomierzu skazowka wychodziła sporo za koniec

jak koniec obrotomierza to 12 tys to mi jeszcze szło do 16-17 tys i spokojnie brałem maluchy, tico itd

to bylo na cylu 70 teraz daje spowrotem 50 to juz mi tak nie bedzie leciał

- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
nikt mi nigdy kitu nie wcisnie ze jakis motorek 50cm wkreci sie do 16tys.obr. nawet z cylkiem 70cm, bo RS 125cm wkreca sie do 14tys.obr a masz dwa razy wiekszy silnik nawet malo ktora 600cm wkreca sie do 16tys.obr wiec nie wciskaj ludziom kitu
- lukaszooo
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 14/11/2006, 21:18
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
Jeżeli moduł nie zna ogranczeń to można kręcić w góre aż zatrzemy maszyne
Pojemnosć troche ma do obrotów, ale tu bardziej chodzi o to, że mieszanka musi trafić do garnka a nie średnica tłok itp



CBR 600 F3
-
Fenek16 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1590
- Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa / Starachowice
pojemnosc ma troche do obrotow... chodzi tu glownie o skok tloka- im wiekszy tym wiecej czasu zajmuje jego pelny skok wiec ciezej go wkrecic na obroty.... przynajmniej tak sadze... jezeli sie myle to poprawic mnie....
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
"Silniki o małej pojemności pojedynczego cylindra mogą być łatwiej "żyłowane" (można z nich osiągnąć większą wydajność) przez zwiększenie obrotów, gdyż lekki tłok i lekki korbowód takiego silnika stawia luźniejsze ograniczenia w powiększaniu obrotów: siły bezwładności tych elementów są mniejsze.
Wreszcie silniki o małej pojemności skokowej pojedynczego cylindra dają większe możliwości podnoszenia stopnia sprężania, co jest drugim czynnikiem ułatwiającym osiąganie wyższych wydajności z tych silników. Umyślnie używam wyrażenia: silniki o małej pojemności pojedynczego cylindra. Dotyczy to zarówno małych silników jednocylindrowych jak i dużych silników wielocylindrowych. "
info ze strony:
http://www.junak.riders.pl/BIBLO/ARTYK/moc4.htm
To tylko potwierdza, to co kravec powiedzial i troche wiecej:)
Wreszcie silniki o małej pojemności skokowej pojedynczego cylindra dają większe możliwości podnoszenia stopnia sprężania, co jest drugim czynnikiem ułatwiającym osiąganie wyższych wydajności z tych silników. Umyślnie używam wyrażenia: silniki o małej pojemności pojedynczego cylindra. Dotyczy to zarówno małych silników jednocylindrowych jak i dużych silników wielocylindrowych. "
info ze strony:
http://www.junak.riders.pl/BIBLO/ARTYK/moc4.htm
To tylko potwierdza, to co kravec powiedzial i troche wiecej:)
Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości