Zobacz wÄ…tek - Cagiva Mito
NAS Analytics TAG

Cagiva Mito

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Bostorn » 4/6/2008, 14:19

taa poleci te 200 ale co z tego jak zrobisz na niej te xxxxxkm i silnik do remontu.. tak wyżyłowany że dla kogoś kto dużo jeździ to bankrutctwo
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez simonw » 4/6/2008, 15:52

Nie no napisalem to - bo faktycznie jest to realne, ale jesli model z tak wysilonym silnikiem sie nie sprzedal i wyszlo pozniej Mito, to nie ma sensu az ta mito krecic, bo tez pozyje 15-20tys (max) i nalezy piecyk zmienic, wiec oczywiscie masz racje.
Spalanie 6-8litrów -> tutaj takze masz racje (bardziej oscyluje w granicach 7-8).
Koszty eksploaacji Mito z silniczkiem wykreconym tak jak w C12A raczej nie zachecaja :)
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez Bostorn » 4/6/2008, 17:38

ja bym sobie z mito zrobił kosę spalinową :D z prędkością 150 kosił bym chaszcze :lol: :PP hah nie no dla mnie to to jest głupota śmigać ją.. lepsza nsr czy niech będzie ta rs.. ale nie mito :P

bo tylko dzieciak zobaczy oo 200 leci 300 leci oo można na 50 zarejestrować bo ten zarejestrował to i ja mogę tak zrobić heh :)

takie dzieci mnie dobijają :P nie żebym sie czepiał tylko mówię o ogóle żeby nie było :) bo już trochę tego było :D
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez bond » 4/6/2008, 17:43

Hm posiadam mito(obecnie chce sprzedac) rozjaśnie troche wątpliwości : wersja ze skrzynią 7 stopniową była produkowana do roku 1995,póxniej tylko 6-stopniowe, i równierz do tej wersji były wkładane gaźniki z większym krucem przezco zwiększały moc moto, prawdą jest że poleci 2 paki, ale to już juest męczenie moto,przyspieszenie git, a z częściami też nie jest wcale taki duży problem bo idzie je dostac jak ktoś chce to nic trudnego,chamulce brembo(mówi samo za siebie).Pozdro dla tych co dużo piszą o mito a jeszcze na niej nie jeździli :D
bond
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 27/2/2007, 17:12

Postprzez Bostorn » 4/6/2008, 18:06

bond napisał(a):Hm posiadam mito(obecnie chce sprzedac) rozjaśnie troche wątpliwości : wersja ze skrzynią 7 stopniową była produkowana do roku 1995,póxniej tylko 6-stopniowe, i równierz do tej wersji były wkładane gaźniki z większym krucem przezco zwiększały moc moto, prawdą jest że poleci 2 paki, ale to już juest męczenie moto,przyspieszenie git, a z częściami też nie jest wcale taki duży problem bo idzie je dostac jak ktoś chce to nic trudnego,chamulce brembo(mówi samo za siebie).Pozdro dla tych co dużo piszą o mito a jeszcze na niej nie jeździli :D



noo wkońcu posiadacz się wypowiedział ale co do częsci?? ile osób narzekało brak częsci brak.. ja do sendy szukam od miecha uszczelniacza do lagii.. i to bardziej popularny motor od Mito.. więc nie wiem czy z częsciami jest az tak dobrze aa i dzięki za pozdro ja też Cię pozdrawiam :D :twisted:
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Landryss25 » 4/6/2008, 19:03

Bo źle szukasz... Uszczelniacza nie szuka się na model motoru tylko wymiar.
Rozglądałem się swojego czasu za Mito i da radę się zorientować z częściami i nie jest tak źle. Al w końcu typ moto się zmienił i po mito :D
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez simonw » 4/6/2008, 20:21

I tu sie mylisz kolego :)
Mito wroci zarowno w wersji 125 jak i 500.
Jak pewnie wiecie, Ducati wspolpracowalo z Cagiva na tyle blisko ze obecnie jest to jedna firma. Czesci do mito szukamy w salonach ducati, podobnie jak ASO jest w Ducati.
W 2007 roku po wakacjach, przygotowano otwarcie nowej fabryki w Izraelu - gdzie rynek marki (brandu) cagiva jest bardzo dobry. W porozumieniu z kupiona izraelska firma - zaprojektowano silnik 2T zgodny z normami EURO-3 do modelu 125 ktorego body stylizowane jest za duzego ducata (w sumie roznia sie niczym oprocz wielkosci). Przentacja nowego Mito miala miejsce pod koniec roku 2007 jako Concept art (juz z nowym silnikiem). Jednoczesnie poinformowano i pokazano body (bez silnika) modelu Mito500 w dokladnie takim body jak ducat.


kolego Bond
po 1 hamulce piszemy przez samo h, podobnie jak kilka slow piszemy przez "ch".
To tak na wstepie zebysmy uzywali tego samego jezyka.

Po drugie do mito moze i czesci sa dostepne, natomiast zastanawialismy sie wspolnie czy ktos nie przekladal silnika z C-12A do Mito, tutaj problem juz bedzie, poniewaz nieco silniczki sie jednak roznia a przy bardzo ktorkiej cywilnej wersji - nie lada wyczyn ;) Wlasnie odbudowuje C-12A wiec uwierz ze kolorowo nie jest XD
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez bond » 4/6/2008, 20:23

Hehe Bostorn,masz problem z uszczelniaczem, a niemasz sklepów motocyklowych w pobliżu? Wyciągnij takowy uszczelniacz i jedz z nim albo spisz wymiary i napewno dostaniesz, nie wierze że nie, sam jestem posiadaczem GPR i uszczelniacze dostałem,a mito jak to mito częsci są tylko jak już wczesnij wspomniałem dla chcącego nic trudnego:D
Każdy sie może pomylic i napisac przez "ch", nawet najleprzy :D
bond
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 27/2/2007, 17:12

Postprzez Michalen » 21/11/2010, 11:08

Ja widziałem na allegro Mito, która miała napisane, że V-max to 206km/h serii, ale to raczej ściema, jej autentyczny V-max to 180km/h.
Avatar użytkownika
Michalen
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 19/11/2010, 17:39
Lokalizacja: Leszno

Postprzez daderga » 21/11/2010, 11:14

Michalen !
Mógłbyś nie odkopywać tematów sprzed 2 lat.
daderga
Świeżak
 
Posty: 164
Dołączył(a): 16/8/2010, 12:09

Postprzez grunder » 21/11/2010, 11:41

nie widzisz że świeżo się zarejestrował i nie chce być "Świeżakiem"? Wiem że to wkurza, niejednego zresztą
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez Arturo925 » 21/11/2010, 12:57

Spokojnie... Za tyle odkopanych tematów pewnie jutro już nas nie zaszczyci swoja obecnością ;)
Wątpię żeby za odkopanie xx tematów dostał tylko warna...

Żeby nie było OT xD
Cagiva to świetny motór ;) Idealny jak masz portfel bez dna ;)
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez aras19922 » 21/11/2010, 13:21

cagiva osiaga taki wynik ale to nie każda piszecie głupoty z tymi remontami ... jak ktoś nie umie jeździć normalnie tlyko jak pojeb.... to remont co miesiac ...
jak wyczujesz motorek to i remont nie bedzie potrzebny o ile nie będziesz jej katował :) moto to swietny motor zajebiste eomocje w czasie jazdy ! a cbr ??? zanim sie rozbuja do tej setki to mito bedzie miała juz ze 180 D:D
aras19922
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 24/7/2009, 16:47
Lokalizacja: GrudziÄ…dz

Poprzednia strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości




na górê