Cagiva Mito
Posty: 33
• Strona 2 z 2 • 1, 2
taa poleci te 200 ale co z tego jak zrobisz na niej te xxxxxkm i silnik do remontu.. tak wyżyłowany że dla kogoś kto dużo jeździ to bankrutctwo
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Nie no napisalem to - bo faktycznie jest to realne, ale jesli model z tak wysilonym silnikiem sie nie sprzedal i wyszlo pozniej Mito, to nie ma sensu az ta mito krecic, bo tez pozyje 15-20tys (max) i nalezy piecyk zmienic, wiec oczywiscie masz racje.
Spalanie 6-8litrów -> tutaj takze masz racje (bardziej oscyluje w granicach 7-8).
Koszty eksploaacji Mito z silniczkiem wykreconym tak jak w C12A raczej nie zachecaja
Spalanie 6-8litrów -> tutaj takze masz racje (bardziej oscyluje w granicach 7-8).
Koszty eksploaacji Mito z silniczkiem wykreconym tak jak w C12A raczej nie zachecaja

Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
ja bym sobie z mito zrobił kosę spalinową
z prędkością 150 kosił bym chaszcze
P hah nie no dla mnie to to jest głupota śmigać ją.. lepsza nsr czy niech będzie ta rs.. ale nie mito
bo tylko dzieciak zobaczy oo 200 leci 300 leci oo można na 50 zarejestrować bo ten zarejestrował to i ja mogę tak zrobić heh
takie dzieci mnie dobijajÄ…
nie żebym sie czepiał tylko mówię o ogóle żeby nie było
bo już trochę tego było 




bo tylko dzieciak zobaczy oo 200 leci 300 leci oo można na 50 zarejestrować bo ten zarejestrował to i ja mogę tak zrobić heh

takie dzieci mnie dobijajÄ…



Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Hm posiadam mito(obecnie chce sprzedac) rozjaśnie troche wątpliwości : wersja ze skrzynią 7 stopniową była produkowana do roku 1995,póxniej tylko 6-stopniowe, i równierz do tej wersji były wkładane gaźniki z większym krucem przezco zwiększały moc moto, prawdą jest że poleci 2 paki, ale to już juest męczenie moto,przyspieszenie git, a z częściami też nie jest wcale taki duży problem bo idzie je dostac jak ktoś chce to nic trudnego,chamulce brembo(mówi samo za siebie).Pozdro dla tych co dużo piszą o mito a jeszcze na niej nie jeździli 

- bond
- Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 27/2/2007, 17:12
bond napisał(a):Hm posiadam mito(obecnie chce sprzedac) rozjaśnie troche wątpliwości : wersja ze skrzynią 7 stopniową była produkowana do roku 1995,póxniej tylko 6-stopniowe, i równierz do tej wersji były wkładane gaźniki z większym krucem przezco zwiększały moc moto, prawdą jest że poleci 2 paki, ale to już juest męczenie moto,przyspieszenie git, a z częściami też nie jest wcale taki duży problem bo idzie je dostac jak ktoś chce to nic trudnego,chamulce brembo(mówi samo za siebie).Pozdro dla tych co dużo piszą o mito a jeszcze na niej nie jeździli
noo wkońcu posiadacz się wypowiedział ale co do częsci?? ile osób narzekało brak częsci brak.. ja do sendy szukam od miecha uszczelniacza do lagii.. i to bardziej popularny motor od Mito.. więc nie wiem czy z częsciami jest az tak dobrze aa i dzięki za pozdro ja też Cię pozdrawiam


Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Bo źle szukasz... Uszczelniacza nie szuka się na model motoru tylko wymiar.
Rozglądałem się swojego czasu za Mito i da radę się zorientować z częściami i nie jest tak źle. Al w końcu typ moto się zmienił i po mito
Rozglądałem się swojego czasu za Mito i da radę się zorientować z częściami i nie jest tak źle. Al w końcu typ moto się zmienił i po mito

,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
I tu sie mylisz kolego
Mito wroci zarowno w wersji 125 jak i 500.
Jak pewnie wiecie, Ducati wspolpracowalo z Cagiva na tyle blisko ze obecnie jest to jedna firma. Czesci do mito szukamy w salonach ducati, podobnie jak ASO jest w Ducati.
W 2007 roku po wakacjach, przygotowano otwarcie nowej fabryki w Izraelu - gdzie rynek marki (brandu) cagiva jest bardzo dobry. W porozumieniu z kupiona izraelska firma - zaprojektowano silnik 2T zgodny z normami EURO-3 do modelu 125 ktorego body stylizowane jest za duzego ducata (w sumie roznia sie niczym oprocz wielkosci). Przentacja nowego Mito miala miejsce pod koniec roku 2007 jako Concept art (juz z nowym silnikiem). Jednoczesnie poinformowano i pokazano body (bez silnika) modelu Mito500 w dokladnie takim body jak ducat.
kolego Bond
po 1 hamulce piszemy przez samo h, podobnie jak kilka slow piszemy przez "ch".
To tak na wstepie zebysmy uzywali tego samego jezyka.
Po drugie do mito moze i czesci sa dostepne, natomiast zastanawialismy sie wspolnie czy ktos nie przekladal silnika z C-12A do Mito, tutaj problem juz bedzie, poniewaz nieco silniczki sie jednak roznia a przy bardzo ktorkiej cywilnej wersji - nie lada wyczyn
Wlasnie odbudowuje C-12A wiec uwierz ze kolorowo nie jest XD

Mito wroci zarowno w wersji 125 jak i 500.
Jak pewnie wiecie, Ducati wspolpracowalo z Cagiva na tyle blisko ze obecnie jest to jedna firma. Czesci do mito szukamy w salonach ducati, podobnie jak ASO jest w Ducati.
W 2007 roku po wakacjach, przygotowano otwarcie nowej fabryki w Izraelu - gdzie rynek marki (brandu) cagiva jest bardzo dobry. W porozumieniu z kupiona izraelska firma - zaprojektowano silnik 2T zgodny z normami EURO-3 do modelu 125 ktorego body stylizowane jest za duzego ducata (w sumie roznia sie niczym oprocz wielkosci). Przentacja nowego Mito miala miejsce pod koniec roku 2007 jako Concept art (juz z nowym silnikiem). Jednoczesnie poinformowano i pokazano body (bez silnika) modelu Mito500 w dokladnie takim body jak ducat.
kolego Bond
po 1 hamulce piszemy przez samo h, podobnie jak kilka slow piszemy przez "ch".
To tak na wstepie zebysmy uzywali tego samego jezyka.
Po drugie do mito moze i czesci sa dostepne, natomiast zastanawialismy sie wspolnie czy ktos nie przekladal silnika z C-12A do Mito, tutaj problem juz bedzie, poniewaz nieco silniczki sie jednak roznia a przy bardzo ktorkiej cywilnej wersji - nie lada wyczyn

Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
Hehe Bostorn,masz problem z uszczelniaczem, a niemasz sklepów motocyklowych w pobliżu? Wyciągnij takowy uszczelniacz i jedz z nim albo spisz wymiary i napewno dostaniesz, nie wierze że nie, sam jestem posiadaczem GPR i uszczelniacze dostałem,a mito jak to mito częsci są tylko jak już wczesnij wspomniałem dla chcącego nic trudnego:D
Każdy sie może pomylic i napisac przez "ch", nawet najleprzy
Każdy sie może pomylic i napisac przez "ch", nawet najleprzy

- bond
- Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 27/2/2007, 17:12
Spokojnie... Za tyle odkopanych tematów pewnie jutro już nas nie zaszczyci swoja obecnością
Wątpię żeby za odkopanie xx tematów dostał tylko warna...
Żeby nie było OT xD
Cagiva to świetny motór
Idealny jak masz portfel bez dna 

Wątpię żeby za odkopanie xx tematów dostał tylko warna...
Żeby nie było OT xD
Cagiva to świetny motór


-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
cagiva osiaga taki wynik ale to nie każda piszecie głupoty z tymi remontami ... jak ktoś nie umie jeździć normalnie tlyko jak pojeb.... to remont co miesiac ...
jak wyczujesz motorek to i remont nie bedzie potrzebny o ile nie będziesz jej katował
moto to swietny motor zajebiste eomocje w czasie jazdy ! a cbr ??? zanim sie rozbuja do tej setki to mito bedzie miała juz ze 180 D:D
jak wyczujesz motorek to i remont nie bedzie potrzebny o ile nie będziesz jej katował

- aras19922
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 24/7/2009, 16:47
- Lokalizacja: GrudziÄ…dz
Posty: 33
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości