Cagiva Mito
Posty: 33
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Cagiva Mito
Szukałem podobnego ale to co znalazłem nie odpowiedziało na moje pytanie.
Wiem że mito jest przez wielu uważana najlepszą 125 na rynku ale mam pytanie czy to jest 2suw czy 4suw i czy lepiej sobie kupić honde CBR 125?
(Jeżeli masz zamiar pisać w tym temacie coś niemiłego dla mnie niepisz albo strzel se baranka.)
Wiem że mito jest przez wielu uważana najlepszą 125 na rynku ale mam pytanie czy to jest 2suw czy 4suw i czy lepiej sobie kupić honde CBR 125?
(Jeżeli masz zamiar pisać w tym temacie coś niemiłego dla mnie niepisz albo strzel se baranka.)
- Dominikus
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 26/8/2006, 14:52
Cagiva Mito 125:
Dane techniczne:
Silnik - 2 - suwowy, chłodzony cieczą
Pojemność – 125 ccm
Moc – 15 KM przy 8000 obr/min
Moment – 14 Nm przy 5500 obr/min
Budowa - jednocylindrowy
Liczba cylindrów - 1
Średnica cylindra – 56,0 mm
Skok tłoka – 50,6 mm
Stopień sprężania – 7,4
Rozrząd - membranowy
Oczyszczanie spalin – katalizator nieregulowany
Zasilanie - gaźnik Dellorto
Średnica gardzieli - 28 mm
Biegi - 6
Napęd - łańcuch
Dodatkowe:
Po odblokowaniu - 22kW (30PS)/10 500 obr./min.
V-max - 160km/h
Masa - 129kg
Rozstaw osi - 1375mm
Dane techniczne:
Silnik - 2 - suwowy, chłodzony cieczą
Pojemność – 125 ccm
Moc – 15 KM przy 8000 obr/min
Moment – 14 Nm przy 5500 obr/min
Budowa - jednocylindrowy
Liczba cylindrów - 1
Średnica cylindra – 56,0 mm
Skok tłoka – 50,6 mm
Stopień sprężania – 7,4
Rozrząd - membranowy
Oczyszczanie spalin – katalizator nieregulowany
Zasilanie - gaźnik Dellorto
Średnica gardzieli - 28 mm
Biegi - 6
Napęd - łańcuch
Dodatkowe:
Po odblokowaniu - 22kW (30PS)/10 500 obr./min.
V-max - 160km/h
Masa - 129kg
Rozstaw osi - 1375mm
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
oczywiście że dwusuw, czterosuw by nie był taki mocny. Ja jakbym miał wybierać to brałbym jednak mito. Coprawda pewnie wiesz że dwusuw wymaga większych nakładów finansowych i częstych remontów, ale większa moc to rekompensuje. Pozatym mito będzie większe od cbr125 i ma napewno ładniejszy wygląd. Nie wiem jak z awaryjnością tego motru.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Bo niektore roczniki mito mialy 6 biegow a inne 7.
Ciezko jest mi teraz stwierdzic ktore to roczniki byly, ale jesli tak przeczytales to przeczytales dobrze, kwestia o ktory model rocznikowy chodzilo.
Ciezko jest mi teraz stwierdzic ktore to roczniki byly, ale jesli tak przeczytales to przeczytales dobrze, kwestia o ktory model rocznikowy chodzilo.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
-
Kris2k - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
W tych starszych Cagivach było 7 biegów (wersja z okrągłymi światłami)
Remont będzie kosztował w zależności od tego jaki zestaw kupisz. Myśle, że sam tłok coś w granicach 400-500zł, a cały zestaw (cylinder, tłok korbowód, łożyska igiełkowe itd.) coś ok. 2000zł. Mogę się mylić, ale napewno będą to ceny napewno trochę większe niż części do NSR-ek.
Taką wymianę tłoka powinno się przeprowadzać co jakieś 15-20tyś km. również zależy od stylu jazdy, jednak wydaje mi się, że spokojnie jeszcze dłużej byś pojeździł.
Pozdro
Remont będzie kosztował w zależności od tego jaki zestaw kupisz. Myśle, że sam tłok coś w granicach 400-500zł, a cały zestaw (cylinder, tłok korbowód, łożyska igiełkowe itd.) coś ok. 2000zł. Mogę się mylić, ale napewno będą to ceny napewno trochę większe niż części do NSR-ek.
Taką wymianę tłoka powinno się przeprowadzać co jakieś 15-20tyś km. również zależy od stylu jazdy, jednak wydaje mi się, że spokojnie jeszcze dłużej byś pojeździł.
Pozdro
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Cagiva to dojebcone moto ale czesci do niej sa bardzo trudno dostepne chyba ze masz kogos znajomego co ci zalatwi,po drugie remont bedzie kosztowal 2000 wszystkiego albo wiecej, nastepnie przy zakupie nie bierz kolegow co sie nie znaja,nawet takich cop sie znaja tez nie bierz
(z wlasnego doswiadczenia wiem
) wez mechanika daj mu jakas sumka napewno sie bedzie oplacalo.Mozesz tez wybrac Aprilie Rs 125 czesci do niej tez trudno dostepne ale tez niezle hasa


- Moto_fan
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 20/9/2006, 19:47
witam wszytskich
bardzo powaznie zastanawiam sie nad zakupem Cagivy mito 125 z 2005 roku chcialabym sie dowiedziec co o tym sadzicie. Sadze ze kupujac nowy moto z salonu nie bede miala z nim wiekszych problemow przynajmniej na poczatku z tego co czytam to spoko moto tylko ze podobno awaryjny nio i czesci do niego drogie jezeli chodzi o czesci to nie wiem ile kosztuja ale cena moto to 3199£(pozniewaz ja mieszkam obecnie w Angli) wydaje mi sie ze czesci sa tutaj bardziej dostepne
acha chcialabym sie dowiedziec bo oczywiscie pierwsze co robie po zakupie to chce zmienic tlumik czy mogli byscie doradzic jaki bedzie pasowal
z gory dziekuje i serdecznie pozdrawiam:) Mpowergirl
bardzo powaznie zastanawiam sie nad zakupem Cagivy mito 125 z 2005 roku chcialabym sie dowiedziec co o tym sadzicie. Sadze ze kupujac nowy moto z salonu nie bede miala z nim wiekszych problemow przynajmniej na poczatku z tego co czytam to spoko moto tylko ze podobno awaryjny nio i czesci do niego drogie jezeli chodzi o czesci to nie wiem ile kosztuja ale cena moto to 3199£(pozniewaz ja mieszkam obecnie w Angli) wydaje mi sie ze czesci sa tutaj bardziej dostepne
acha chcialabym sie dowiedziec bo oczywiscie pierwsze co robie po zakupie to chce zmienic tlumik czy mogli byscie doradzic jaki bedzie pasowal
z gory dziekuje i serdecznie pozdrawiam:) Mpowergirl
"...ludzie zapominaają o czymś takim jak pasja to ona nie pozwala mi powiedzieć basta..."
-
mpowergirl - Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 29/9/2006, 13:24
- Lokalizacja: Cambridge-Łodź
Ludzie, spać nie dacie
Do tego stopnia wypisujecie głupoty, że zdecydowałem na założenie konta na forum.
Ktoś napisał, że części do MITO są ciężko dostępne. Pytanie-Masz mito?(domyślam się, że nie). Pewnie kolega powiedział Ci, że tak jest, tylko skąd pewność, że kolega dobrze szukał?
Części są. Fakt, że nie tyle co do nsr, ale są. Tłok 400-500zł ?! Można kupić już za 100zł !! a za 320zł mamy możliwość zakupu tłoczka wossnera, lub vertexa(Najlepsze firmy na rynku) Nie chce mi się pisać o innych częsciach, ale uwierzcie, że kto szuka, ten znajdzie.
Ktoś napisał, że no APRILI RS są ciężko dostępne części-(zemdlałem)
Jak części do aprili ( na dodatek z silnikiem rotaxa) są ciężko dostępne dla Pana, to i ze znalezieniem części do wski, komara i motorynki miał by Pan problemy... Bez urazy, ale taka jest prawda.
Dobry tłumik do mito będzie miał w swojej ofercie GIANELLI, a wersje siedmiobiegowe w mito były produkowane do roku 94, również w roku 94 rozpoczęto produkcje wersji 6 biegowej w innej "budzie" czyli z nowymi światełkami
Jedna rada na przyszłość.
Jeżeli nie macie o czymś pojęcia to o tym nie piszcie, lub układajcie zdania w formie przypuszczającej(np. myślę, że;przypuszczam iż;wydaje mi się, że w Polsce nie ma części do fiata 126p.)
POZDRAWIAM i IDĘ SPAĆ K..... MAĆ

Ktoś napisał, że części do MITO są ciężko dostępne. Pytanie-Masz mito?(domyślam się, że nie). Pewnie kolega powiedział Ci, że tak jest, tylko skąd pewność, że kolega dobrze szukał?
Części są. Fakt, że nie tyle co do nsr, ale są. Tłok 400-500zł ?! Można kupić już za 100zł !! a za 320zł mamy możliwość zakupu tłoczka wossnera, lub vertexa(Najlepsze firmy na rynku) Nie chce mi się pisać o innych częsciach, ale uwierzcie, że kto szuka, ten znajdzie.
Ktoś napisał, że no APRILI RS są ciężko dostępne części-(zemdlałem)
Jak części do aprili ( na dodatek z silnikiem rotaxa) są ciężko dostępne dla Pana, to i ze znalezieniem części do wski, komara i motorynki miał by Pan problemy... Bez urazy, ale taka jest prawda.
Dobry tłumik do mito będzie miał w swojej ofercie GIANELLI, a wersje siedmiobiegowe w mito były produkowane do roku 94, również w roku 94 rozpoczęto produkcje wersji 6 biegowej w innej "budzie" czyli z nowymi światełkami

Jedna rada na przyszłość.
Jeżeli nie macie o czymś pojęcia to o tym nie piszcie, lub układajcie zdania w formie przypuszczającej(np. myślę, że;przypuszczam iż;wydaje mi się, że w Polsce nie ma części do fiata 126p.)
POZDRAWIAM i IDĘ SPAĆ K..... MAĆ

- Sniper77
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 7/10/2006, 00:03
Witam,
wiecie jaki silnik jest w Cagivach 6 biegowych np mito, lub super city? Taki jak w Apce Rs 125? Chciałbym trochę podrasować swój sprzęt no i szukając pod hasłem Cagiva nie znajduję nic...
wiecie jaki silnik jest w Cagivach 6 biegowych np mito, lub super city? Taki jak w Apce Rs 125? Chciałbym trochę podrasować swój sprzęt no i szukając pod hasłem Cagiva nie znajduję nic...

Pozdrawiam
Póki co... bida w garażu...
Póki co... bida w garażu...
- AlCabanas
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 14/10/2007, 19:42
- Lokalizacja: Rozalin k.Wawy
VPawelekV napisał(a):Mam pytanie bo na niektorych aukcjach na allegro pisze ze mito wyciaga 185km/h czy to prawda czy jakas sciema?
prawda i to autentyczna maxymalna prędkosc tego sprzętu to 2 paki.. ale to już strasznie niszczy silnik po 1 a po 2 po niezłym tuninguu musi byc chyba :p
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Movi - sorka za krospost - ale po prostu informacja ciekawa a nikt sie nie dokopie sam
Co do mito - to sie nie smiejcie
Mito posiada oslabiony silnik stosowany w modelu wyscigowym/sportowym z koncowki lat 80tych. Pojawila sie niewielka seria tych motocykli w wersji cywilnej, nazywaly sie Cagiva Freccia Anniversary - A-12 , seria byla 1989-1992 i dosc krotka. Silnik ktory pozniej zaadoptowano do mito pracowal z moca 36 badz 38 koni (125 2T) posiadal elektroniczna regulacje zaworu wylotowego (za pomoca serwa i zestawu linek). Dane techniczne w ksiazce podaja predkosc maksymalna rzedu 182 km/h przy masie 168kg (mokrej). Wersja torowa byla lzejsza (bardzo ciezka jest lampa). Stalowa rama takze miala nieco inna konstrukcje w wersji torowej.
Model nie sprzedawal sie super, poniewaz po 20tys max wymagal wymiany silnika, oslabiono wiec jego parametry, zdjeto eletronike i nazwano nowe dzielo Mito (obnizono wage, zmiejszono caly motocykl). Takze jestem sklonny uwierzyc iz po odchudzeniu, zmiane zestawu napedowego i podkreceniu doslownie na maxa tego silnika, dojdzie on do 200.
Ciekawostka - to chyba jedyna 125 ktora seryjnie ma montowane plywajace tarcze na podwojnych tloczkowych zaciskach Brembo (z tylu tarcza stala i tlokowy zacisk brembo) i stalowe przewody hamulcowe. Nadmienie ze GSX-R nie ma seryjnie stalowych przewodow

Co do mito - to sie nie smiejcie
Mito posiada oslabiony silnik stosowany w modelu wyscigowym/sportowym z koncowki lat 80tych. Pojawila sie niewielka seria tych motocykli w wersji cywilnej, nazywaly sie Cagiva Freccia Anniversary - A-12 , seria byla 1989-1992 i dosc krotka. Silnik ktory pozniej zaadoptowano do mito pracowal z moca 36 badz 38 koni (125 2T) posiadal elektroniczna regulacje zaworu wylotowego (za pomoca serwa i zestawu linek). Dane techniczne w ksiazce podaja predkosc maksymalna rzedu 182 km/h przy masie 168kg (mokrej). Wersja torowa byla lzejsza (bardzo ciezka jest lampa). Stalowa rama takze miala nieco inna konstrukcje w wersji torowej.
Model nie sprzedawal sie super, poniewaz po 20tys max wymagal wymiany silnika, oslabiono wiec jego parametry, zdjeto eletronike i nazwano nowe dzielo Mito (obnizono wage, zmiejszono caly motocykl). Takze jestem sklonny uwierzyc iz po odchudzeniu, zmiane zestawu napedowego i podkreceniu doslownie na maxa tego silnika, dojdzie on do 200.
Ciekawostka - to chyba jedyna 125 ktora seryjnie ma montowane plywajace tarcze na podwojnych tloczkowych zaciskach Brembo (z tylu tarcza stala i tlokowy zacisk brembo) i stalowe przewody hamulcowe. Nadmienie ze GSX-R nie ma seryjnie stalowych przewodow
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 33
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości