Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi

i inne małe pojemności
_________

Postprzez JędrekZDW » 4/1/2012, 12:25

otóż to ! a powiedz mi jeszcze jak ta blokada wygladala ?
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola


Postprzez komarcc » 4/1/2012, 14:30

Przecież tam jest tylko jedna możliwa blokada i jest to taka plastikowa, dość krótka, czarna rurka.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń


Postprzez dawcio51 » 4/1/2012, 15:18

Ja też tak myślałem , że jest to wina regulacji gaźnika , ale moje wątpliwości rozwiał kolega , który po ściągnięciu blokady nie regulował gaźnika i śmigał z lepszymi osiągami .
dawid
dawcio51
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 9/10/2011, 18:30
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez komarcc » 4/1/2012, 15:40

Możliwe, że Twój kolega miał rozregulowany gaźnik, przez co osiągi były trochę mniejsze niż powinny, a po ściągnięciu rurki dostał więcej powietrza i gaźnik nie wymagał regulacji.

Niektóre skutery są mniej lub bardziej czułe na regulację gaźnika, Ty należysz do tej drugiej grupy.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez dawcio51 » 8/1/2012, 19:08

a czy może być przyczyną to że mam węższą rurę wydechowa od kolegi , przez co zmniejsza się cyrkulacja spalin ?
dawid
dawcio51
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 9/10/2011, 18:30
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez komarcc » 8/1/2012, 19:42

Jeszcze węższa od oryginału? :shock: Mogłoby tak być, wydech to bardzo ważny element i nie powinno się go przerabiać, bo zazwyczaj jest gorzej niż przed ingerencją.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez dawcio51 » 10/1/2012, 16:46

Przepraszam, źle to ująłem, powiem tak kolega ma grubszą rurę.

a jeśli wstawił bym grubszą to mogło by być lepiej? i czy można takie kombinacje robić?

Edytuj posty :arrow: górny prawy róg, następnie ikonka edytuj.
komarcc
dawid
dawcio51
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 9/10/2011, 18:30
Lokalizacja: podkarpacie

Postprzez komarcc » 10/1/2012, 17:37

Jeśli masz 2T to może coś zmienić, jeśli 4T, to nic się nie zmieni, no może trochę dźwięk, więc nie warto.

Kombinacje możesz robić różne, możesz wstawić tłumik od 600, samochodu, czy też piły spalinowej, ale czy będzie lepiej po takich przeróbkach? Różnie bywa, ale zazwyczaj jest gorzej.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Siwy312 » 10/1/2012, 20:30

Panowie dzisiaj zrzuciłem cylek w swojej apce, ponieważ kompresja wynosiła 7 bar :roll: Spojrzałem na tłok, a na denku tłoka rozmiar 53.99 :shock: Sądząc po tym wymiarze wnioskuje, że selekcja tego tłoka to E, czyżby w fabryce założyli od razu selekcje E do nowego silnika :roll:
I teraz nie wiem czy brać nowy tłok o tym samym wymiarze czyli 53.99 bo chyba większych do nicasilu już nie ma, czy cały cyl z tłokiem :evil:
Siwy312
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 9/7/2008, 11:58
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez henio12323 » 10/1/2012, 21:27

a czemu to musi byc fabryczny wymiar ? moze to juz którys z kolei tłok ? :P co do fabryki - tam tez nie wszystko im wychodzi i czasami nowe fabrycznie cylindry posiadają od razu nadwymiar - rzadkie zjawisko ale sie zdarza. oddaj cylinder do pomiarów. i ocen czy jest jeszcze do czego w ogóle wkładac tłok :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Siwy312 » 10/1/2012, 22:05

Tak mi się wydaję, bo apka jest z 2009r i na blacie ma niecałe 4800km :roll: Po tłoku widać, że to raczej seria, nie wiem jakiej marki tłoki pakowano fabrycznie do rotaxa 122, ale ten jest asso czy jakoś tak :) I jak to przystało na UK, tutaj mało kto wymienia tłoki, oni wymieniałem cały komplet cylek + tłok, rzadko kiedy same tłoki chyba, że w cross-iwach. Tak więc będę musiał tutaj znaleźć jakiegoś speca który mi to wymierzy :lol:
Siwy312
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 9/7/2008, 11:58
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez Siwy312 » 11/1/2012, 18:50

Dzisiaj cylek został zaniesiony do speca, ziomek pomierzył tłok, cylek, przerwę na zamku pierścienia i wszystko jest git :wink: I mam takie pytanko czy wiecie czego może być przyczyna tak niskiej kompresji ???

Ps. sorry za post pod postem :roll:
Siwy312
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 9/7/2008, 11:58
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez komarcc » 11/1/2012, 20:04

Zużyte pierścienie, przytarty tłok/cylinder, nieszczelne zawory? Wlej łyżeczkę oleju mineralnego do cylindra i sprawdź czy kompresja wzrośnie, jeśli tak to pierścienie do wymiany, a może i tłok też nie wiadomo.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Siwy312 » 11/1/2012, 20:33

Ziomek który to mierzył mówił, że wszystko jest ok i można śmiało zakładać spowrotem. Dodam też że zanim rozebrałem apkę, śmigała dobrze wolne obroty trzymała, nie przerywała ani nic. Spróbuje załatwić inny manometr, bo być może on dostał jakiegoś uszkodzenia.
Siwy312
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 9/7/2008, 11:58
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez komarcc » 11/1/2012, 21:12

Szybciej od znalezienia miernika, wlejesz tą łyżeczkę oleju, tylko najlepiej zrób to na starej świecy, bo można ją uszkodzić.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez magik2208 » 22/1/2012, 23:46

Witam, zmuszony jestem dorobic uszczelke wewnetrzna pod glowice z miedzi. Jakiej grubosci ma byc taka uszczelka? Z tego co sie dowiedzialem od kolegi i wyczytalem po wycieciu uszczelki nalezy ja rozgrzac nad ogniem i wlozyc do zimnej wody w celu nadania jej wiekszej elastycznosci oraz, ze nie powinno sie tego niczym wiecej uszczelniac (sama miedz) - na ile to prawdziwe informacje?
o grubosci uszczelki slyszalem, ze ma byc 1,2-1,5mm, nie bedzie za grubo?
Silnik to cieczak AM6 z nieoryginalnym cylindrem, stad potrzeba dorobienia samemu, czy pojemnosc wplywa na grubosc uszczelki?
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez Janko234 » 5/2/2012, 20:07

Witam, mam zamiar kupić yamaha tzr 50.

Ma ona przebieg ok. 20tys a do 17tys była zablokowana...

Czy niedługo będzie konieczna wymiana/szlif cylindra?

Pzdr
"Motocykle - mój ustrój, mój wybór, moje życie..."
Avatar użytkownika
Janko234
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 22/9/2011, 17:09
Lokalizacja: Łódzkie.

Postprzez henio12323 » 5/2/2012, 21:36

skoro nigdy nic nie było robione to tak
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Janko234 » 6/2/2012, 12:31

a długo wytrzymują te orginalne cylindry w am6? Ile pojeździ taka zablokowana tzr/rs zablokowana na orginale bez szlifu?

Ps. Czy jeśli z silnikiem wszystko ok, dobra komprecha, to może na nim jeszcze pojeździć trochę?
"Motocykle - mój ustrój, mój wybór, moje życie..."
Avatar użytkownika
Janko234
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 22/9/2011, 17:09
Lokalizacja: Łódzkie.

Postprzez tomera » 6/2/2012, 16:29

tak
ale z ta komprechą bywa róznie bo nie raz zeby ja polepszyc wystarczy wiecej oleju do mieszanki dac :)

a remont to koszt okolo 200zł
zalezy jakiego tloka wiezniesz i za ile szlif
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na gr