Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
Możliwe, że Twój kolega miał rozregulowany gaźnik, przez co osiągi były trochę mniejsze niż powinny, a po ściągnięciu rurki dostał więcej powietrza i gaźnik nie wymagał regulacji.
Niektóre skutery są mniej lub bardziej czułe na regulację gaźnika, Ty należysz do tej drugiej grupy.
Niektóre skutery są mniej lub bardziej czułe na regulację gaźnika, Ty należysz do tej drugiej grupy.
-
komarcc - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Przepraszam, źle to ująłem, powiem tak kolega ma grubszą rurę.
a jeśli wstawił bym grubszą to mogło by być lepiej? i czy można takie kombinacje robić?
Edytuj posty
górny prawy róg, następnie ikonka edytuj.
komarcc
a jeśli wstawił bym grubszą to mogło by być lepiej? i czy można takie kombinacje robić?
Edytuj posty

komarcc
dawid
- dawcio51
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 9/10/2011, 18:30
- Lokalizacja: podkarpacie
Jeśli masz 2T to może coś zmienić, jeśli 4T, to nic się nie zmieni, no może trochę dźwięk, więc nie warto.
Kombinacje możesz robić różne, możesz wstawić tłumik od 600, samochodu, czy też piły spalinowej, ale czy będzie lepiej po takich przeróbkach? Różnie bywa, ale zazwyczaj jest gorzej.
Kombinacje możesz robić różne, możesz wstawić tłumik od 600, samochodu, czy też piły spalinowej, ale czy będzie lepiej po takich przeróbkach? Różnie bywa, ale zazwyczaj jest gorzej.
-
komarcc - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Panowie dzisiaj zrzuciłem cylek w swojej apce, ponieważ kompresja wynosiła 7 bar
Spojrzałem na tłok, a na denku tłoka rozmiar 53.99
Sądząc po tym wymiarze wnioskuje, że selekcja tego tłoka to E, czyżby w fabryce założyli od razu selekcje E do nowego silnika
I teraz nie wiem czy brać nowy tłok o tym samym wymiarze czyli 53.99 bo chyba większych do nicasilu już nie ma, czy cały cyl z tłokiem



I teraz nie wiem czy brać nowy tłok o tym samym wymiarze czyli 53.99 bo chyba większych do nicasilu już nie ma, czy cały cyl z tłokiem

- Siwy312
- Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 9/7/2008, 11:58
- Lokalizacja: Kalisz
a czemu to musi byc fabryczny wymiar ? moze to juz którys z kolei tłok ?
co do fabryki - tam tez nie wszystko im wychodzi i czasami nowe fabrycznie cylindry posiadają od razu nadwymiar - rzadkie zjawisko ale sie zdarza. oddaj cylinder do pomiarów. i ocen czy jest jeszcze do czego w ogóle wkładac tłok 


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Tak mi się wydaję, bo apka jest z 2009r i na blacie ma niecałe 4800km
Po tłoku widać, że to raczej seria, nie wiem jakiej marki tłoki pakowano fabrycznie do rotaxa 122, ale ten jest asso czy jakoś tak
I jak to przystało na UK, tutaj mało kto wymienia tłoki, oni wymieniałem cały komplet cylek + tłok, rzadko kiedy same tłoki chyba, że w cross-iwach. Tak więc będę musiał tutaj znaleźć jakiegoś speca który mi to wymierzy 



- Siwy312
- Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 9/7/2008, 11:58
- Lokalizacja: Kalisz
Dzisiaj cylek został zaniesiony do speca, ziomek pomierzył tłok, cylek, przerwę na zamku pierścienia i wszystko jest git
I mam takie pytanko czy wiecie czego może być przyczyna tak niskiej kompresji ???
Ps. sorry za post pod postem

Ps. sorry za post pod postem

- Siwy312
- Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 9/7/2008, 11:58
- Lokalizacja: Kalisz
Ziomek który to mierzył mówił, że wszystko jest ok i można śmiało zakładać spowrotem. Dodam też że zanim rozebrałem apkę, śmigała dobrze wolne obroty trzymała, nie przerywała ani nic. Spróbuje załatwić inny manometr, bo być może on dostał jakiegoś uszkodzenia.
- Siwy312
- Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 9/7/2008, 11:58
- Lokalizacja: Kalisz
Witam, zmuszony jestem dorobic uszczelke wewnetrzna pod glowice z miedzi. Jakiej grubosci ma byc taka uszczelka? Z tego co sie dowiedzialem od kolegi i wyczytalem po wycieciu uszczelki nalezy ja rozgrzac nad ogniem i wlozyc do zimnej wody w celu nadania jej wiekszej elastycznosci oraz, ze nie powinno sie tego niczym wiecej uszczelniac (sama miedz) - na ile to prawdziwe informacje?
o grubosci uszczelki slyszalem, ze ma byc 1,2-1,5mm, nie bedzie za grubo?
Silnik to cieczak AM6 z nieoryginalnym cylindrem, stad potrzeba dorobienia samemu, czy pojemnosc wplywa na grubosc uszczelki?
o grubosci uszczelki slyszalem, ze ma byc 1,2-1,5mm, nie bedzie za grubo?
Silnik to cieczak AM6 z nieoryginalnym cylindrem, stad potrzeba dorobienia samemu, czy pojemnosc wplywa na grubosc uszczelki?
- magik2208
- Bywalec
- Posty: 816
- Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16
skoro nigdy nic nie było robione to tak
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
a długo wytrzymują te orginalne cylindry w am6? Ile pojeździ taka zablokowana tzr/rs zablokowana na orginale bez szlifu?
Ps. Czy jeśli z silnikiem wszystko ok, dobra komprecha, to może na nim jeszcze pojeździć trochę?
Ps. Czy jeśli z silnikiem wszystko ok, dobra komprecha, to może na nim jeszcze pojeździć trochę?
"Motocykle - mój ustrój, mój wybór, moje życie..."
-
Janko234 - Świeżak
- Posty: 50
- Dołączył(a): 22/9/2011, 17:09
- Lokalizacja: Łódzkie.
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości