Daelim RoadSport 125 na 160 ? Jak poprawić osiągi ?
			Posty: 15
			 • Strona 1 z 1
		
	
Daelim RoadSport 125 na 160 ? Jak poprawić osiągi ?
Siemasz ! 
Zacznę od tego że jestem jeszcze zielony na forum. Mam motocykl marki Daelim RoadSport 125 4T (Koreańczyk)
V-Max jaki osiąga to jest 110km/h (przy bardzo długim kuleniu go 120 ale naprawdę ciężko)
Jest to 5 biegówka 11,8 KW (Ok 15 KM)
Chciałbym was zapytać jak można mu dodać parę koników ? Myślałem w ostateczności o wymianie cylka na 160ccm (zwiększenie o te 35 ccm da jakiś konkretny rezultat? ) tylko nie wiem jak się do tego zabrać ponieważ części do tego motocykla jest mało a po drugie jest na wtryskach. Nie wiem danie większej zębatki na przód coś da, o ile km/h by się prędkość zwiększyła no i czy silnik da rade wtedy wycisnąć te parę km/h więcej. Prosiłbym was o jakieś porady jak można podrasować motocykl na wtryskach w 4 T ponieważ wszędzie czytałem o takich z gaźnikami a i na nich jest mało sposobów :/ .
				
			Zacznę od tego że jestem jeszcze zielony na forum. Mam motocykl marki Daelim RoadSport 125 4T (Koreańczyk)
V-Max jaki osiąga to jest 110km/h (przy bardzo długim kuleniu go 120 ale naprawdę ciężko)
Jest to 5 biegówka 11,8 KW (Ok 15 KM)
Chciałbym was zapytać jak można mu dodać parę koników ? Myślałem w ostateczności o wymianie cylka na 160ccm (zwiększenie o te 35 ccm da jakiś konkretny rezultat? ) tylko nie wiem jak się do tego zabrać ponieważ części do tego motocykla jest mało a po drugie jest na wtryskach. Nie wiem danie większej zębatki na przód coś da, o ile km/h by się prędkość zwiększyła no i czy silnik da rade wtedy wycisnąć te parę km/h więcej. Prosiłbym was o jakieś porady jak można podrasować motocykl na wtryskach w 4 T ponieważ wszędzie czytałem o takich z gaźnikami a i na nich jest mało sposobów :/ .
- Patkiz
 - Świeżak
 - Posty: 7
 - Dołączył(a): 26/2/2014, 16:23
 
senekkorzenna napisał(a):Możesz spokojnie założyć na przód/zębatka zdawcza/ 16-17 zębów chociaż najbardziej optymalnym rozwiązaniem jest jednak mniejsza zębatka zbiorcza ale w tych sprzętach już ona jest tak mała że mniejsza się nie mieści.
To że silnik jest na wtrysku nie ma problemu ,podniesienie pojemności do 160cc/jeżeli by taki zestaw był /nie wymaga ingerencji w zasilanie.
Jeśli bym zamontował cylinder 160ccm dużo by to dało, czy gra nie warta świeczki ?
I jeśli chodzi Ci o te zębatki to z przodu założyć większą na te 16-17 zębów a z tyłu spróbować mniejszą czy jest wystarczająco mała ?
- Patkiz
 - Świeżak
 - Posty: 7
 - Dołączył(a): 26/2/2014, 16:23
 
Mam jeszcze jedno pytanie jeśli chciałbym wymienić cylinder na 172cc lub 180cc bo znalazłem pare za przystępną cene to rama wytrzyma ? i czy mógłby to być cylinder firmy Polini ? (Sory ze pytam o takie bzdury ale z mechaniką jestem zielony a do tego modelu to już wogule...) I jak wtedy z wtryskiem bo ten sam już by raczej nie mógłbyć bo dysza będzie już chyba duzo za mała.
				
			- Patkiz
 - Świeżak
 - Posty: 7
 - Dołączył(a): 26/2/2014, 16:23
 
Rama wytrzyma ale wal nie. Uzyskany przyrost mocy mozesz wykorzystywac tylko chwilowo wiec dziwie sie, ze chcesz w to pakowac kase. Malo tego uwazam, ze jak na 125 4t masz i tak nie zle osiagi. Zalozysz 180 i teraz pytanie. Ile wytrzyma wal? Tanio nie bedzie, ile wytrzyma sprzeglo? Jest dopasowane do15kM z malym zapasem ile wytrzymaja inne podzespoly jak naped, skrzynia biegow, jakie masz hamulce? Chcesz z tego zrobic wyczyna? Raczej nie ma co poprawiac po fabryce.
				
			- 
				

mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 1150
 - Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
 - Lokalizacja: Brzeg
 
mirekm71 napisał(a):Rama wytrzyma ale wal nie. Uzyskany przyrost mocy mozesz wykorzystywac tylko chwilowo wiec dziwie sie, ze chcesz w to pakowac kase. Malo tego uwazam, ze jak na 125 4t masz i tak nie zle osiagi. Zalozysz 180 i teraz pytanie. Ile wytrzyma wal? Tanio nie bedzie, ile wytrzyma sprzeglo? Jest dopasowane do15kM z malym zapasem ile wytrzymaja inne podzespoly jak naped, skrzynia biegow, jakie masz hamulce? Chcesz z tego zrobic wyczyna? Raczej nie ma co poprawiac po fabryce.
Hmm po przemyśleniu stwierdzam że masz racje... Więc zostaje chyba tylko zmiana zębatki
- Patkiz
 - Świeżak
 - Posty: 7
 - Dołączył(a): 26/2/2014, 16:23
 
Zebatka daje rade. Ja do siebie zalozylem mniejsza na przod i moto jest fajne, zrywne a i tak szybciej nie jezdze pizdzikiem niz 80km/h. wyciaga mi miedzy 110-120.
				
			- 
				

mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 1150
 - Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
 - Lokalizacja: Brzeg
 
Nie bojcie sie tak tego wtrysku, zwiekszy sie pojemnosc to wydluzy sie czas wtrysku i tyle. Sa to uklady adaptacyjne a przy tak symbolicznych zmianach spokojnie starcza. Po to sa map sensory i sondy lambda... W gruncie rzeczy latwiej takie wtryskowy piec podkrecic niz gazniorowy...
				Jak fenix z popiołów 
			- 
				

miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 2847
 - Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
 - Lokalizacja: Skierniewice
 
- 
				

mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 1150
 - Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
 - Lokalizacja: Brzeg
 
miki1406 napisał(a):Nie bojcie sie tak tego wtrysku, zwiekszy sie pojemnosc to wydluzy sie czas wtrysku i tyle. Sa to uklady adaptacyjne a przy tak symbolicznych zmianach spokojnie starcza. Po to sa map sensory i sondy lambda... W gruncie rzeczy latwiej takie wtryskowy piec podkrecic niz gazniorowy...
Miki co masz na myśli mówiąc "łatwiej jest wtryskom piec podkręcić niż gaźnikowi.Można jakoś wyregulowac wtrysk paliwa jak np przepustowość w gaźniku ?
- Patkiz
 - Świeżak
 - Posty: 7
 - Dołączył(a): 26/2/2014, 16:23
 
			Posty: 15
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości