Swap silnika
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Swap silnika
Witam. Mam zippa quantuma i chciałbym usunąć jeden z amortyzatorów tak jak jeden z kolegów na forum. i on wyciął jakiśswap silnika gdzie on jest i jak wygląda??
xD
- dawiduniu12
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 8/4/2012, 10:03
Re: Swap silnika
dawiduniu12 napisał(a): i on wyciął jakiśswap silnika gdzie on jest i jak wygląda??
Z tego co wiem swap silnika to poprostu zmiana silnika z reguly na mocniejszy.
- mlody636
- Świeżak
- Posty: 276
- Dołączył(a): 21/6/2012, 07:31
- Lokalizacja: jesteÅ›??
po co robisz cos o czym nie masz pojęcia, a robisz bo koledzy mają ? odpusc sobie, kazda ingerencja to spory koszt ( stosunkowo ) bez sensu ładowac kase w chinczyka. spoko wywalisz jeden amor - stracisz amortyzacje, a ten jeden dostanie ostro po tyłku, nie mówie juz nic o sztywnosci zawieszenia. mozesz wsadzic jakis inny mocniejszy pojedynczy ok moze cos dobierzesz dospawasz ale to kosztuje. bezsensu. co do silnika po co go wymieniac ? wsadzisz z markowego skuterka, to zacznie ci szybciej jeździc, a do szybkiej jazdy trzeba poprawiac hamulce, całe zawieszenie... jeden wielki bezsens
lepiej sprzedac i kupic od razu cos markowego

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Swap jest nieopłacalny, sam silnik to koszt ok. 700zł, do tego w zależności od silnika sporo przeróbek ramy oraz grzebania w elektryce. Lepiej kup markową 50 i będziesz prawie legalnie jeździł ok.100km/h.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
swapy? w motorkach biegowych (ogary 900,gb streety, zippy nekeny, choperki, wszystkie z silnikiem leżącym FMB) jak najbardziej, w skuterach też da się wiele zrobić, tylko troche pomyśliunku i tanim kosztem mamy mocny kibel ;F
sam zmieniłem silnik w moim ogarze na 3x mocniejszy i powiem, że bez problemu wytrzymało to zawieszenie i rama. hamulce spisują się bardzo dobrze (tylko hamując z większych predkosci uzywam 2ch naraz, a do 80km/h licznikowe tylko tylnego)
dobrze przemyślany swap jest jak najbardziej opłacalny, po co kupować nowy motor jesli można ogarnąć ten który mamy za 1/5 ceny nowego markowca?
autorze tematu... swapy to sobie na później zostaw, troche się poducz i gdy braknie ci mocy w skuterze, napewno coś doradzimy
sam zmieniłem silnik w moim ogarze na 3x mocniejszy i powiem, że bez problemu wytrzymało to zawieszenie i rama. hamulce spisują się bardzo dobrze (tylko hamując z większych predkosci uzywam 2ch naraz, a do 80km/h licznikowe tylko tylnego)
dobrze przemyślany swap jest jak najbardziej opłacalny, po co kupować nowy motor jesli można ogarnąć ten który mamy za 1/5 ceny nowego markowca?
autorze tematu... swapy to sobie na później zostaw, troche się poducz i gdy braknie ci mocy w skuterze, napewno coś doradzimy

- michau_ek
- Świeżak
- Posty: 353
- Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
- Lokalizacja: Racibórz
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości