Chiński 4T nie odpala
Posty: 43
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Niestety nic z tym nie zrobisz, rowek za mocno się rozjechał i naprawić tego nie naprawisz, a nawet jeśli by się dało to koszt byłby podobny do nowego wału, a w obu przypadkach i tak musisz wyciągnąć wał. Na szczęście to chińczyk i cena wału używanego to 30zł
, a nowego 60zł, i to jest chyba największa zaleta tych skuterów, tanie i łatwo dostępne części.
Także zakasaj rękawy i do roboty, wymiana nie jest trudna, silnika nawet wyciągać nie musisz, ale cylinder trzeba ściągać :/

Także zakasaj rękawy i do roboty, wymiana nie jest trudna, silnika nawet wyciągać nie musisz, ale cylinder trzeba ściągać :/
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
eee? jak to silnika wyjmować nie muszę? o.O przecież żeby wyjąć wał muszę rozpołowić silnik chyba co nie?
swoją drogą już mam dosyć... 7 raz chyba bede go z ramy wyciągać... ;/

- soulknight
- Świeżak
- Posty: 57
- Dołączył(a): 6/8/2011, 20:54
Jak nie potrzeba Ci dużo miejsca to nawet osłon bocznych nie musisz ściągać, ściągasz tylko:
- stopkÄ™ centralnÄ…
- pokrywÄ™ paska
- wariator
- tłumik
- gaźnik
- osłony cylindra
- głowicę
- cylinder
- tłok
- magneto
- prÄ…dnice
- następnie odkręcasz już karter od strony wlewu oleju (7 śrub chyba)
- zębatka pompy oleju
- 3 śruby od środkowego karteru
po ściągnięciu karteru środkowego masz pół wału na wierzchu, żeby wyciągnąć go całkiem musisz jedynie zrzucić łańcuszek rozrządu z zębatki wału.
Przed zabraniem się za rozbieranie musisz postawić skuter na jakiejś kobyłce, albo dwóch, którymi podpierasz ramę, mogą być też pieńki. Najlepszym miejscem jest wahacz, podpierasz go z dwóch stron i masz bardzo stabilny skuter.
2-3 godzinki i po problemie. Nie zapomnij spuścić oleju z silnika
Pisałem to z pamięci, więc możliwe, że o czymś zapomniałem, ale napewno wymieniłem najważniejsze rzeczy.
- stopkÄ™ centralnÄ…
- pokrywÄ™ paska
- wariator
- tłumik
- gaźnik
- osłony cylindra
- głowicę
- cylinder
- tłok
- magneto
- prÄ…dnice
- następnie odkręcasz już karter od strony wlewu oleju (7 śrub chyba)
- zębatka pompy oleju
- 3 śruby od środkowego karteru
po ściągnięciu karteru środkowego masz pół wału na wierzchu, żeby wyciągnąć go całkiem musisz jedynie zrzucić łańcuszek rozrządu z zębatki wału.
Przed zabraniem się za rozbieranie musisz postawić skuter na jakiejś kobyłce, albo dwóch, którymi podpierasz ramę, mogą być też pieńki. Najlepszym miejscem jest wahacz, podpierasz go z dwóch stron i masz bardzo stabilny skuter.
2-3 godzinki i po problemie. Nie zapomnij spuścić oleju z silnika

Pisałem to z pamięci, więc możliwe, że o czymś zapomniałem, ale napewno wymieniłem najważniejsze rzeczy.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Posty: 43
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości