Chiński 4T nie odpala
Posty: 43
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
jak odkręcasz rozpylacz to przyjrzyj sie jest taka miedziana tuleja na szerokość taka że wchodzi idealnie iglica... od strony membrany też widać... stuknij kilka razy tym otworem gdzie wkręcasz dysze iglicy (rozpylaczem) w dół i powinno wypaść taka tulejka właśnie ...
EDIT. nawet na drufim foto swietnie widać co tam jest... ;]
EDIT. nawet na drufim foto swietnie widać co tam jest... ;]
- soulknight
- Świeżak
- Posty: 57
- Dołączył(a): 6/8/2011, 20:54
heh to ja mam takiego głupieo farta że rozwale coś czego nie da się dokupić ;] najpierw śruby do regulacji a teraz to... ok czekam bo kolega mowił że ma ale gdzieś schował i nie wie gdzie ^^ a jak nie to ogarne na allegro... ehh niech mi już tylko odpali i jak go sprzedaje kupuje 2t bo mnie szlag trafia z nim -.-
EDIT a to na tutorialu numer 19 yo co to jest w takim razie?
EDIT a to na tutorialu numer 19 yo co to jest w takim razie?
- soulknight
- Świeżak
- Posty: 57
- Dołączył(a): 6/8/2011, 20:54
ok więc tak. rozkręciłem głowice, cylinder, założyłem nowe uszczelki zmontowałem od nowa wyregulowałem i... tak jak by już miał zaskoczyc ale cos go blokuje, wacha dochodzi i w ogóle na wiertare jak rozpędzam to jak by chodził i nawet jak gaz daje to niby przyśpiesza i z tłumika raz strzeliło i idzie dymek jak jak by pracował już a jak puszcze wiertare to gasi go... raz czy dwa normalnie na wiertare odpalił popracował 5 sekund i zgasł... jakieś pomyśły w czym problem? gaźnik założyłem swój i jest wyczyszczony elegancko i ma tą tuleje już więc git i ładnie zasysa paliwo i do świecy raczej dochodzi...
- soulknight
- Świeżak
- Posty: 57
- Dołączył(a): 6/8/2011, 20:54
Czy aby napewno zawory i rozrząd są dobrze ustawione? Może klin się ściął? Ale to mało prawdopodobne.
Świece teraz zalewa? Spróbuj na innej.
Nic innego się nie wymyśli wszystko co jest potrzebne silnikowi do odpalenia napisałem w tym temacie, wiec musisz mieć gdzieś błąd, a ja na odległość go nie znajdę.
Świece teraz zalewa? Spróbuj na innej.
Nic innego się nie wymyśli wszystko co jest potrzebne silnikowi do odpalenia napisałem w tym temacie, wiec musisz mieć gdzieś błąd, a ja na odległość go nie znajdę.
-
komarcc - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
rozrząd ok . ustawiłem tłok maks wysunięty w cylinder, pozycja na magneto T wałek rozrządu ułożony tak ze dwa małe oczka są równolegle do głowicy i duże na środku ogólnie jest git... świeca wilgotna elegancko ale może iskre gubi w głowicy więc nie wiem... bo moduł raczej nie jest rypnięty ;/
- soulknight
- Świeżak
- Posty: 57
- Dołączył(a): 6/8/2011, 20:54
juz mi aku padło muszę podładowac... iskra jak sprawdzałem jest nie na 1cm troche mniej... niebieskawo fioletowa... wielkośc dyszy nic do tego nie ma? moduł? nie wiem... ;/
tak swoją drogą czy możliwe jest coś takiego że iskra jest opóźniona albo za wcześnie w stosunku do położenia tłoka? złe napięcie albo coś w tym stylu?
tak btw... tak ścieło mi klin na wale i to dosyć mocno ale mam nowy... jednak (mam nadzieje że to nie tego wina) jest lekki luz jak wciskam klin i sie nie zasklepia ale magneto siedzi sztywno nie wypada ani nic... wcześniej miałem nie równo założone magneto i przez to mi scięło...
tak swoją drogą czy możliwe jest coś takiego że iskra jest opóźniona albo za wcześnie w stosunku do położenia tłoka? złe napięcie albo coś w tym stylu?
tak btw... tak ścieło mi klin na wale i to dosyć mocno ale mam nowy... jednak (mam nadzieje że to nie tego wina) jest lekki luz jak wciskam klin i sie nie zasklepia ale magneto siedzi sztywno nie wypada ani nic... wcześniej miałem nie równo założone magneto i przez to mi scięło...
Ostatnio edytowano 29/3/2012, 12:41 przez soulknight, łącznie edytowano 1 raz
- soulknight
- Świeżak
- Posty: 57
- Dołączył(a): 6/8/2011, 20:54
dziękuje za taką rade... wiem że do mechanika łatwiej ale po pierwsze nie chce mi sie go tachać taki szmat drogi bo jednak kawałek mam i po drugie płacić nie wiadomo ile za to że mi na przykład moduł wymieni ...
- soulknight
- Świeżak
- Posty: 57
- Dołączył(a): 6/8/2011, 20:54
soulknight napisał(a):juz mi aku padło muszę podładowac... iskra jak sprawdzałem jest nie na 1cm troche mniej... niebieskawo fioletowa... wielkośc dyszy nic do tego nie ma? moduł? nie wiem... ;/
tak swoją drogą czy możliwe jest coś takiego że iskra jest opóźniona albo za wcześnie w stosunku do położenia tłoka? złe napięcie albo coś w tym stylu?
tak btw... tak ścieło mi klin na wale i to dosyć mocno ale mam nowy... jednak (mam nadzieje że to nie tego wina) jest lekki luz jak wciskam klin i sie nie zasklepia ale magneto siedzi sztywno nie wypada ani nic... wcześniej miałem nie równo założone magneto i przez to mi scięło...
Za iskrę w odpowiednim momencie odpowiada moduł i nie da się tego przestawić, Ty masz go sprawnego, więc odpada.
Jaki luz dajesz na zaworach?
Może łańcuszek rozrządu masz bardzo mocno rozciągnięty? Po założeniu napinacza możesz ruszyć wałkiem rozrządu, tak by nie ruszyło się magneto?
-
komarcc - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
ODPALIŁ!
świece wymieniłem i ok
połowa sukcesu ładnie chodzi ale małe obroty o.O około 1000-2000 obrotów i nie wchodzi wyżej... kręci mi wario pasek chodzi ale nie rusza kołem... daje manetke na full na chwile skacze w góre i zaraz spada... co to może być? zawory wyregulowane gaźnik próbowałem regulować ale nic to nie daje... troche dymiło z pod głowicy ale to chyba uszczelka... aa dodam że pokrywa od głowicy... jak wkręcałem jedną z 4 śrubek to mi pękła i teraz tylko na 3 jest zakręcony.. troche problem bo pluje olejem z pod pokrywy ale mało... fakt faktem odpala ale nie wkręca się na obroty...


- soulknight
- Świeżak
- Posty: 57
- Dołączył(a): 6/8/2011, 20:54
nie no gaźnik już tak czyściłem że nie możliwe praktycznie żeby to było to ;/ rozpylacz wymieniałem jeszcze ogarne dysze wymienie i sie zobaczy ale wątpie... no nie wiem tak na logike to co może być powodem że daje full manetke a on nie wchodzi wyżej nawet nie koniecznie gaśnie a pasek kręci sprzęgło ale nie dzwon i koło? sam już nie wiem... i tak podjare mam że go odpaliłem.. rozrząd jest git, zawory też, gaźnik próbowałem regulować ale cały czas tak samo pracuje...
- soulknight
- Świeżak
- Posty: 57
- Dołączył(a): 6/8/2011, 20:54
Mogą być to łożyska na wale, wtedy też będzie się tak działo. Spróbuj na odkręconej pokrywie powietrza, być może, masz filtr powietrza w takim syfie, że go dusi i zalewa? Lub też jest na odwrót, czyli dostaje za mało paliwa i nie może wejść na obroty. Dlatego pisałem o kolorze świecy, wtedy byś wiedział więcej, a tak to można zgadywać. Wszystko jest szczelne? Nie ciągnie lewego powietrza, sprawdź to.
-
komarcc - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
chyba to rozszyfrowałem... klin na wale miałem zmiksowany i mało tego... wkur***em sie bo ten otwór na wale co wchodzi klin jest ostro poszerzony... wyrobił sie po prostu i straszny luz jest nak wsadzam klin.. i co teraz? cały wał nowy muszę kupić? ;/[/u]
- soulknight
- Świeżak
- Posty: 57
- Dołączył(a): 6/8/2011, 20:54
<a href=http://zapodaj.net/a51f812feff9.jpg.html>20120403004.JPG</a>
<a href=http://zapodaj.net/c34adf385d4f.jpg.html>20120403005.JPG</a>
<a href=http://zapodaj.net/19ad8770f172.jpg.html>20120403006.JPG</a>
<a href=http://zapodaj.net/3d4b3c964a71.jpg.html>20120403007.JPG</a>
<a href=http://zapodaj.net/2f37898847ac.jpg.html>20120403008.JPG</a>
tylko takie dałem rade... pierwsze najlepsze i najmniej rozmazane
<a href=http://zapodaj.net/c34adf385d4f.jpg.html>20120403005.JPG</a>
<a href=http://zapodaj.net/19ad8770f172.jpg.html>20120403006.JPG</a>
<a href=http://zapodaj.net/3d4b3c964a71.jpg.html>20120403007.JPG</a>
<a href=http://zapodaj.net/2f37898847ac.jpg.html>20120403008.JPG</a>
tylko takie dałem rade... pierwsze najlepsze i najmniej rozmazane
- soulknight
- Świeżak
- Posty: 57
- Dołączył(a): 6/8/2011, 20:54
Posty: 43
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 7 gości