Zobacz wątek - Chiński 4T nie odpala
NAS Analytics TAG

Chiński 4T nie odpala

i inne małe pojemności
_________

Postprzez komarcc » 26/3/2012, 13:06

Przecież tam nie ma żadnej uszczelki, aż rozebrałem gaźnik u siebie i sprawdziłem, foto niżej.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jeśli jeszcze chcesz jakieś foto to pisz, póki gaźnik w częściach :)
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń


Postprzez soulknight » 26/3/2012, 17:59

jak odkręcasz rozpylacz to przyjrzyj sie jest taka miedziana tuleja na szerokość taka że wchodzi idealnie iglica... od strony membrany też widać... stuknij kilka razy tym otworem gdzie wkręcasz dysze iglicy (rozpylaczem) w dół i powinno wypaść taka tulejka właśnie ...

EDIT. nawet na drufim foto swietnie widać co tam jest... ;]
soulknight
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 6/8/2011, 20:54


Postprzez komarcc » 26/3/2012, 18:54

Żadna tulejka nie wypada :( a nawet jeśli to nigdzie tego nie dokupisz, musisz kupić nowy/używany gaźnik. Używany kosztuje tyle co zestaw naprawczy, więc nie jest źle :)
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez soulknight » 26/3/2012, 19:04

heh to ja mam takiego głupieo farta że rozwale coś czego nie da się dokupić ;] najpierw śruby do regulacji a teraz to... ok czekam bo kolega mowił że ma ale gdzieś schował i nie wie gdzie ^^ a jak nie to ogarne na allegro... ehh niech mi już tylko odpali i jak go sprzedaje kupuje 2t bo mnie szlag trafia z nim -.-

EDIT a to na tutorialu numer 19 yo co to jest w takim razie?
soulknight
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 6/8/2011, 20:54

Postprzez komarcc » 27/3/2012, 10:06

Pewnie to co zgubiłeś :) Jeśli tak to jest to chyba w każdym zestawie naprawczym gaźnika.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez soulknight » 28/3/2012, 20:16

ok więc tak. rozkręciłem głowice, cylinder, założyłem nowe uszczelki zmontowałem od nowa wyregulowałem i... tak jak by już miał zaskoczyc ale cos go blokuje, wacha dochodzi i w ogóle na wiertare jak rozpędzam to jak by chodził i nawet jak gaz daje to niby przyśpiesza i z tłumika raz strzeliło i idzie dymek jak jak by pracował już a jak puszcze wiertare to gasi go... raz czy dwa normalnie na wiertare odpalił popracował 5 sekund i zgasł... jakieś pomyśły w czym problem? gaźnik założyłem swój i jest wyczyszczony elegancko i ma tą tuleje już więc git i ładnie zasysa paliwo i do świecy raczej dochodzi...
soulknight
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 6/8/2011, 20:54

Postprzez komarcc » 28/3/2012, 20:53

Czy aby napewno zawory i rozrząd są dobrze ustawione? Może klin się ściął? Ale to mało prawdopodobne.

Świece teraz zalewa? Spróbuj na innej.

Nic innego się nie wymyśli wszystko co jest potrzebne silnikowi do odpalenia napisałem w tym temacie, wiec musisz mieć gdzieś błąd, a ja na odległość go nie znajdę.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez soulknight » 28/3/2012, 21:16

rozrząd ok . ustawiłem tłok maks wysunięty w cylinder, pozycja na magneto T wałek rozrządu ułożony tak ze dwa małe oczka są równolegle do głowicy i duże na środku ogólnie jest git... świeca wilgotna elegancko ale może iskre gubi w głowicy więc nie wiem... bo moduł raczej nie jest rypnięty ;/
soulknight
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 6/8/2011, 20:54

Postprzez komarcc » 28/3/2012, 22:04

Odkręć fajkę i zobacz czy dużą będziesz miał iskrę (będzie ok. 1cm), jeśli tak to wymień świece i szybko go odpal, bo pomysły mi się kończą :)
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez soulknight » 29/3/2012, 11:20

juz mi aku padło muszę podładowac... iskra jak sprawdzałem jest nie na 1cm troche mniej... niebieskawo fioletowa... wielkośc dyszy nic do tego nie ma? moduł? nie wiem... ;/

tak swoją drogą czy możliwe jest coś takiego że iskra jest opóźniona albo za wcześnie w stosunku do położenia tłoka? złe napięcie albo coś w tym stylu?

tak btw... tak ścieło mi klin na wale i to dosyć mocno ale mam nowy... jednak (mam nadzieje że to nie tego wina) jest lekki luz jak wciskam klin i sie nie zasklepia ale magneto siedzi sztywno nie wypada ani nic... wcześniej miałem nie równo założone magneto i przez to mi scięło...
Ostatnio edytowano 29/3/2012, 12:41 przez soulknight, łącznie edytowano 1 raz
soulknight
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 6/8/2011, 20:54

Postprzez Boshi » 29/3/2012, 12:39

Weź do mechanika to oddaj bo wątpię że sam to zrobisz/
Zastrzeżenia na PW.
Avatar użytkownika
Boshi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2349
Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21

Postprzez soulknight » 29/3/2012, 14:22

dziękuje za taką rade... wiem że do mechanika łatwiej ale po pierwsze nie chce mi sie go tachać taki szmat drogi bo jednak kawałek mam i po drugie płacić nie wiadomo ile za to że mi na przykład moduł wymieni ...
soulknight
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 6/8/2011, 20:54

Postprzez komarcc » 29/3/2012, 20:21

soulknight napisał(a):juz mi aku padło muszę podładowac... iskra jak sprawdzałem jest nie na 1cm troche mniej... niebieskawo fioletowa... wielkośc dyszy nic do tego nie ma? moduł? nie wiem... ;/

tak swoją drogą czy możliwe jest coś takiego że iskra jest opóźniona albo za wcześnie w stosunku do położenia tłoka? złe napięcie albo coś w tym stylu?

tak btw... tak ścieło mi klin na wale i to dosyć mocno ale mam nowy... jednak (mam nadzieje że to nie tego wina) jest lekki luz jak wciskam klin i sie nie zasklepia ale magneto siedzi sztywno nie wypada ani nic... wcześniej miałem nie równo założone magneto i przez to mi scięło...


Za iskrę w odpowiednim momencie odpowiada moduł i nie da się tego przestawić, Ty masz go sprawnego, więc odpada.

Jaki luz dajesz na zaworach?
Może łańcuszek rozrządu masz bardzo mocno rozciągnięty? Po założeniu napinacza możesz ruszyć wałkiem rozrządu, tak by nie ruszyło się magneto?
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez soulknight » 2/4/2012, 11:53

ODPALIŁ! :D świece wymieniłem i ok :D połowa sukcesu ładnie chodzi ale małe obroty o.O około 1000-2000 obrotów i nie wchodzi wyżej... kręci mi wario pasek chodzi ale nie rusza kołem... daje manetke na full na chwile skacze w góre i zaraz spada... co to może być? zawory wyregulowane gaźnik próbowałem regulować ale nic to nie daje... troche dymiło z pod głowicy ale to chyba uszczelka... aa dodam że pokrywa od głowicy... jak wkręcałem jedną z 4 śrubek to mi pękła i teraz tylko na 3 jest zakręcony.. troche problem bo pluje olejem z pod pokrywy ale mało... fakt faktem odpala ale nie wkręca się na obroty...
soulknight
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 6/8/2011, 20:54

Postprzez komarcc » 2/4/2012, 13:19

Masz w takim stanie ten skuter, że wszystko może być powodem, cud, że to odpaliło. Winny pewnie jest gaźnik. Po kolorze świecy powinieneś określić czego mu brakuje.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez soulknight » 2/4/2012, 21:33

nie no gaźnik już tak czyściłem że nie możliwe praktycznie żeby to było to ;/ rozpylacz wymieniałem jeszcze ogarne dysze wymienie i sie zobaczy ale wątpie... no nie wiem tak na logike to co może być powodem że daje full manetke a on nie wchodzi wyżej nawet nie koniecznie gaśnie a pasek kręci sprzęgło ale nie dzwon i koło? sam już nie wiem... i tak podjare mam że go odpaliłem.. rozrząd jest git, zawory też, gaźnik próbowałem regulować ale cały czas tak samo pracuje...
soulknight
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 6/8/2011, 20:54

Postprzez komarcc » 2/4/2012, 22:05

Mogą być to łożyska na wale, wtedy też będzie się tak działo. Spróbuj na odkręconej pokrywie powietrza, być może, masz filtr powietrza w takim syfie, że go dusi i zalewa? Lub też jest na odwrót, czyli dostaje za mało paliwa i nie może wejść na obroty. Dlatego pisałem o kolorze świecy, wtedy byś wiedział więcej, a tak to można zgadywać. Wszystko jest szczelne? Nie ciągnie lewego powietrza, sprawdź to.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez soulknight » 3/4/2012, 13:06

chyba to rozszyfrowałem... klin na wale miałem zmiksowany i mało tego... wkur***em sie bo ten otwór na wale co wchodzi klin jest ostro poszerzony... wyrobił sie po prostu i straszny luz jest nak wsadzam klin.. i co teraz? cały wał nowy muszę kupić? ;/[/u]
soulknight
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 6/8/2011, 20:54

Postprzez komarcc » 3/4/2012, 13:34

Pokaż wyraźne zdjęcie tego wyrobionego rowka, zobaczymy czy coś da się z tym zrobić.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez soulknight » 3/4/2012, 14:36

<a href=http://zapodaj.net/a51f812feff9.jpg.html>20120403004.JPG</a>
<a href=http://zapodaj.net/c34adf385d4f.jpg.html>20120403005.JPG</a>
<a href=http://zapodaj.net/19ad8770f172.jpg.html>20120403006.JPG</a>
<a href=http://zapodaj.net/3d4b3c964a71.jpg.html>20120403007.JPG</a>
<a href=http://zapodaj.net/2f37898847ac.jpg.html>20120403008.JPG</a>

tylko takie dałem rade... pierwsze najlepsze i najmniej rozmazane
soulknight
Świeżak
 
Posty: 57
Dołączył(a): 6/8/2011, 20:54

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 7 gości




na gr