Zobacz wÄ…tek - Motor 125
 
NAS Analytics TAG

Motor 125

i inne małe pojemności
_________

Motor 125

Postprzez lukas95 » 12/2/2011, 16:55

Witam, jak byście mogli powiedziec mi jakies motocykle do 5 tys. Motor chce sportowy, z duza iloscia kucy :twisted: ( nie zeby sie zabic ale do wyprzedzania i przyspieszenia), preferuje marki - yamaha, bmw, honda. I prosze bez tekstow zebym sobie poszukal w google bo po to tutaj pisze ze nie moge sie zdecydowac. Z góry dzieki. :P

przenosłem stosownie do tematu do działu małych pojemności
madcap
lukas95
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12/2/2011, 16:47
Lokalizacja: Olsztyn


Postprzez krystek_19 » 12/2/2011, 17:29

Yamaha ma ze 125 sportową R125 w 4suwie i mocy koło 15 KM.
BMW nie ma 125 o ile mi wiadomo.
Honda ma NSR w 2suwie o mocy koło 25 KM, i CBR o mocy 15 KM w 4suwie.
Polecam RS 125 jeżeli chodzi Ci o moc albo Cagive Mito 125. Najlepsze 125 w tej klasie.
Avatar użytkownika
krystek_19
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 17/1/2011, 18:05
Lokalizacja: Suwałki


Postprzez lukas95 » 12/2/2011, 17:53

Ja sie nieznam na markach dokładnie ale Cagive to jest zaufana jak yamaha ? czy troche gównowata, i to jest 2 suw czy 4suw. I mam jeszcze pytanko czy 4suw o mocy 15 koni a 2suw o mocy 25 koni jest duza róznica w v-maxie i przyspieszeniu, i kupic 2suwa czy 4suwa?
lukas95
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12/2/2011, 16:47
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez PrimoGhost » 12/2/2011, 18:02

lukas95 napisał(a):czy 4suw o mocy 15 koni a 2suw o mocy 25 koni jest duza róznica w v-maxie i przyspieszeniu, i kupic 2suwa czy 4suwa?


No chłopie litości....

100 % = 25
X % = 15
25X = 1500 / 25
X = 60 %

Odp. Względna różnica w mocy wynosi 60 % dla 2 suwa.

Nie uwzględniając momentu obrotowego, który zapewne niższy jest w 2 takcie...

Poczytaj może wpierw o korzyściach 4 taktu a 2 taktu.. zużyciu paliwa a potem zadawaj pytania stricte dotyczące mocy. Wybacz, ale to takie dziecinne trochę...

P.S zły dział...
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez gruby19 » 12/2/2011, 18:30

chłopcze skoro zadajesz takie pytania, to przykro mi, ale motocykle nie są dla Ciebie... :? nie masz pojecia nawet za co sie zabierasz, dlatego polecam najpierw poczytać troszke przez najbliższy rok i zaczerpnąć podstawowych informacji. Obstawiam ze połowa osób które nie posiadają motocykla, znałyby odpowiedź na pytania które zadajesz... no ale jesli dla Ciebie motocykle to tylko liczby to gratuluje. mi osobiście byłoby wstyd gdybym nie potrafił odpowiedzieć na podstawowe pytania na temat swojego sprzęta...

ktoÅ›: - ej lukas to Twoje moto to 2T czy 4T?
lukas: - eeeeee?
ktoÅ›: no dwusuw czy czterosuw?
lukas: nie wiem, ale wiesz jak zapier*ala? 180leciałem!


PS.
Żeby nie było offtopa polecam Ci Mito 125 + kit 180cc + sportowy układ wydechowy... milion koni, dwa miliony niutonometrów, i 400km/h.
Jak z takimi liczbami wypalisz na dyskotece w gimnazjum to wszystkie biczys Twoje.
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez lukas95 » 12/2/2011, 18:31

nie zrozumiales mnie, nie mam 5 lat zeby nie znac proporcji. chodzi mi wlasnie uwgledniajac moment obrotowy i reszte, chodzi mi o to ze z jakiegos wzgledu cztero suwy maja mniej mocy a sa porywnywalne do dwu suwów. ale mniej sza o to. i nie jest dziecinne, bo pytam sie tutaj o to własnie po to ze sa ludzie ktorzy mi moga na wszystkie pytania jednoczesnie odpowiedziec i to jest ten dzial, bo to sa pytania do motoru ktory chce kupic.

a to bie gruby19 powiem ze mi nie chodzi zeby zapierdalal a nawet gdyby to moze adrenaline i jazde na krewedzi, a *** wiem co to dwusów a co to czterosów i motorem jezdze juz 2 lata. wiec powiem cie, niewpierdalaj sie w temat jak nie mowisz o nim. Pozdrawiam... ;]

zrobiłem za Ciebie edycje aby nie było postu pod postem ponieważ to jest zabronione,przeczytaj proszę jeszcze raz regulam
in.
senekkorzenna
lukas95
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12/2/2011, 16:47
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Kvba » 12/2/2011, 19:37

Człowieku, ogarnij się. Kup sobie najpierw słownik języka polskiego i naucz się z niego korzystać, a dopiero potem pomyśl o motocyklu i pytaniu się o głupie, podstawowe rzeczy na forum.

Gdybyś chociaż chwilkę poświęcił na wyszukanie sobie informacji nt. różnicy silników 4T, a 2T czy dostępnych motocykli z klasy 125ccm to nie zadawałbyś głupich pytań. Odpowiedzi na Twoje wszystkie pytania można znaleźć w pięć minut na necie. Wystarczy chcieć.

Patrząc na Twoje podejście do motocykla widać, że chcesz kupić motocykl tylko do lansu a nie do jeżdżenia. Sieczka w głowie, a na motocykl chce siadać...

Żeby nie było offtopu. Chcesz mocy? Jak największych cyfer w dowodzie? Bierz Cagive Mito albo Aprilie RS 125! Ponad 30 koni, v-max 170-180km/h. Mito posiada jeszcze jedną zaletę, w wersji EVO ma 7 biegów!!!!!!! To daje jeszcze większy szacun na wsi i pod gimnazjum!!! Laski bedą piszczeć z zachwytu!!!
Ostatnio edytowano 12/2/2011, 19:53 przez Kvba, Å‚Ä…cznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Kvba
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 27/9/2008, 13:11
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez PrimoGhost » 12/2/2011, 19:47

lukas95 napisał(a): z jakiegos wzgledu cztero suwy maja mniej mocy a sa porywnywalne do dwu suwów.


O tej samej pojemności? Nie wiem, jaki 4 takt np 125 dorównałby analogicznemu 2t...
2 takty porównaj do silników z pił motorowych. Muszą być małe, i muszą mieć moc. Ekonomika, kultura pracy, elastyczność - leżą i kwiczą. Dlatego Bóg stworzył 4 takty, pakowane do większych motocykli, żeby ludzie nie jeździli na piłach motorowych...

Przykładowo... silnik yamahy r1 mający 185 KM, ma litr pojemności. Silnik w najmocniejszej RS 125 Sport Pro ma koło 40 KM, pomimo pojemności zaledwie 125 cm3 jego moc jednostkowa z litra pojemności sięga ponad 250 KM. Różnica? R1 to 4 takt, RS to 2 takt..
Dlaczego w R1 nie ma 2 taktu? Bo litrowy silnik w układzie 2 t spalałby zapewne około 40 litrów benzyny na 100 KM. Nie mówiąc już o ekonomice...
EOT
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez gruby19 » 12/2/2011, 20:05

PrimoGhost napisał(a):O tej samej pojemności? Nie wiem, jaki 4 takt np 125 dorównałby analogicznemu 2t...
Jeśli zestawisz ze sobą zablokowane 2T i nowe 4T - oba do przepisowych 15KM to okaże się, że 4T jest silniejsze. dlaczego? własnie ze wzgledu na moment obrotowy, oraz charakterystyke pracy...

PrimoGhost napisał(a):Nie mówiąc już o ekonomice...

jesteś pewien, że ekonomika to odpowiednie słowo? ;)
Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...

Honda XLV 125 Varadero V-8

http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Avatar użytkownika
gruby19
Stały bywalec
 
Posty: 1220
Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
Lokalizacja: witkowo

Postprzez PrimoGhost » 12/2/2011, 22:23

Tak... bo rozmawiamy o zblokowanych. Nie naginaj tematu, żeby tylko dowieść, że masz rację.
Ehh w końcu Cie zblokowali...

W każdym razie lukas. Poznałeś odpowiedź na swoje pytania. Co do reszty. Wszystko masz w innych tematach. Głownie w forum dotyczącym mniejszych pojemności.
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez madcap » 12/2/2011, 23:28

panowie wyluzujcie, chłop przyszedł po wiedzę
naszym zadaniem jest pomóc poprzez udostępnienie wiedzy/linków nawet w przypadku lenistwa
także bez przepychanek
madcap
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez henio12323 » 12/2/2011, 23:43

to ja na szybko zbiore info. 4T jest słabszy od tej samej pojemnosci 125 w 2T. lecz oczywiscie nie ma co porównywać mocnego 4T do słabego 2T bo wtedy moze wyjsc że 2T wymięka. jednak patrzmy na np zablokowane motocykle. to po pojemnosciach 125 jest mocniejsza. chcesz najmocniejszy sprzet ? szukaj dobrej cagivy mito. kumpel za 3500 łyknął ładną sztuke i jakos magicznej ilości kasy w nią nie wsadzał. nie ma co patrzec konkretnie ma marke mówiąc o motocyklach uzywanych. tu liczy sie głownie stan techniczny. i nie motor tylko motocykl :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez PrimoGhost » 13/2/2011, 12:04

Dodam jeszcze, że kupno popularnych RS-ek poniżej sumy powiedzmy tych 5 tys zł mija się z celem. Na żywo obcowałem z 6 tymi sprzętami ( 3 moje, licząc też 50/ 80 ) i za każdym razem usiałem wywalać potem kasę w serwis. Sąsiad zresztą podobnie... uszczelki pod głowicą. Amory, elektryka. Było czasami nieprzyjemnie.
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez ZieLony_69 » 13/2/2011, 12:23

Racja, jak juz kupować to napewno nie za marna kase, bo kupic zapuszczone moto to nie problem, tylko później nadać temu rece i nogi to juz moze byc troche nie teges.
Poza tym sprzety typu rs, nsr czy mito wymagaja systematycznego i solidnego serwisu, tyle tylko ze mlodzi rajderzy czesto nie zdaja sobie z tego sprawy doprowadzajac moto do oplakanego stanu.
600 k6
Avatar użytkownika
ZieLony_69
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 21/1/2009, 22:23
Lokalizacja: OKA



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê