Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi

i inne małe pojemności
_________

Postprzez swirus2007 » 29/5/2010, 14:45

bez problemu
ja nie raz dolewam troche paliwa lotniczego do moto i idzie jak burza
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~


Postprzez iMaks » 29/5/2010, 14:48

To zyska jeszcze na przyśpieszeniu?
iMaks
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 18/5/2010, 20:24


Postprzez swirus2007 » 29/5/2010, 15:35

tak

PS jak chcecie lac lotnicze to tylko 10k km zrobicie(przynajmniej mi sie tyle udalo w 2 suwie)
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez Fedor16 » 6/6/2010, 12:25

Witam.
Chcę się spytać czy warto jest kupić sobie stożkowy filtr powietrza.Oczywiście nie jakaś chińszczyzna tylko coś typu stage6 lub polini.
Czy daje on coś mocy?Jest jakaś różnica w spalaniu (więcej, mniej)?Czy szkodzi to silnikowi?Jeśli tak to gąbkowy, czy ten z siateczką?
Może lepiej jest sobie odkładać na jakiś sportowy tłumik?

PS:Chcę to wsadzić do peugeota XP6 zablokowany bez żadnego tuningu.
Serce bije w tempie obrotów maszyny. | | Romet 50t-1--->Peugeot XP6--->???? | | http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Peugeot/XP_50/97810
Avatar użytkownika
Fedor16
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 3/11/2009, 19:20
Lokalizacja: Sochaczew

pojemnosci

Postprzez dany_c » 6/6/2010, 15:24

Jakie są klasy silnikowe wśród skuterów? Mam na mysli produkowane fabrycznie.
- 49/50
- 125/150
- 200/250
-> 250 (maxi)

Zgadza siÄ™?
dany_c
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 6/6/2010, 15:21

Postprzez Z00M93 » 6/6/2010, 15:36

SÄ… jeszcze 300ccm, 400ccm i 650ccm
Z00M93
Świeżak
 
Posty: 162
Dołączył(a): 19/7/2009, 22:09

Postprzez Adoz3251 » 6/6/2010, 17:20

Mam pytanko gdy odpalam pierwszy raz skuter w dzień np. z rana i jadę sobie gdzieś tak 20km i jak staje na światłach to ładnie mi trzyma obroty lecz gdy wyłączę silnik i nie będę odpalać gdzieś tak przez 30min to już potem muszę z kopniaka palić bo na przycisk już nie dam rady odpalić postoi całą noc i z rana znowu normalnie mogę odpalać. Może tak być jak na forum już tu czytałem ze od ciepła on spuchnie i temu ciężko odpalić ?
Avatar użytkownika
Adoz3251
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 12/12/2009, 22:22
Lokalizacja: Białystok

Postprzez swirus2007 » 6/6/2010, 19:02

no
prawdopodobnie tłok ci puchnie i starter nie ma siły obrócić
lub masz za słaby aku

PS ja mam takie cos ze jak mam off'niety moto i włącze swiatla to za słaby prad jest na fajce a jak juz odpali to gitara
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez arktan » 6/6/2010, 19:33

Fedor16 napisał(a):Witam.
Chcę się spytać czy warto jest kupić sobie stożkowy filtr powietrza.Oczywiście nie jakaś chińszczyzna tylko coś typu stage6 lub polini.
Czy daje on coś mocy?Jest jakaś różnica w spalaniu (więcej, mniej)?Czy szkodzi to silnikowi?Jeśli tak to gąbkowy, czy ten z siateczką?
Może lepiej jest sobie odkładać na jakiś sportowy tłumik?

PS:Chcę to wsadzić do peugeota XP6 zablokowany bez żadnego tuningu.


nie polecam stożków.. z tego co pamietam mialem z nimi same problemy.
arktan
Bywalec
 
Posty: 630
Dołączył(a): 31/8/2008, 18:30
Lokalizacja: Kluczbork

Postprzez Mateusz149 » 6/6/2010, 20:37

Fedor16 napisał(a):Witam.
Chcę się spytać czy warto jest kupić sobie stożkowy filtr powietrza.Oczywiście nie jakaś chińszczyzna tylko coś typu stage6 lub polini.
Czy daje on coś mocy?Jest jakaś różnica w spalaniu (więcej, mniej)?Czy szkodzi to silnikowi?Jeśli tak to gąbkowy, czy ten z siateczką?
Może lepiej jest sobie odkładać na jakiś sportowy tłumik?

PS:Chcę to wsadzić do peugeota XP6 zablokowany bez żadnego tuningu.


A ja polecam.
Pollini tez sa ok :) Dostaniesz taki za przystepna cene.
Daje troszke mocy i lepszy dzwiek, o ile dobrze wyregulujesz gaznik.
Spalanie moze minimalnie wzrosnac, a jesli juz bys chcial ten filterek to tylko i wylacznie gabkowy.
pOzdrAwiam.
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez kravec » 7/6/2010, 00:33

Mateusz149 napisał(a):
Fedor16 napisał(a):Witam.
Chcę się spytać czy warto jest kupić sobie stożkowy filtr powietrza.Oczywiście nie jakaś chińszczyzna tylko coś typu stage6 lub polini.
Czy daje on coś mocy?Jest jakaś różnica w spalaniu (więcej, mniej)?Czy szkodzi to silnikowi?Jeśli tak to gąbkowy, czy ten z siateczką?
Może lepiej jest sobie odkładać na jakiś sportowy tłumik?

PS:Chcę to wsadzić do peugeota XP6 zablokowany bez żadnego tuningu.


A ja polecam.
Pollini tez sa ok :) Dostaniesz taki za przystepna cene.
Daje troszke mocy i lepszy dzwiek, o ile dobrze wyregulujesz gaznik.
Spalanie moze minimalnie wzrosnac, a jesli juz bys chcial ten filterek to tylko i wylacznie gabkowy.
pOzdrAwiam.


tylko z tego co kumpel mówił jak miał w tzr dość często do mycia..
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez Mateusz149 » 7/6/2010, 12:07

no to jest niestety mankament :) Ale cos za cos ;d hehe
Pozdrawiam
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez Fedor16 » 7/6/2010, 18:50

Dacie jakieś rady, aby za nie wielką kasę zwiększyć osiągi moto(prędkość)?Odrazu mówie jest to peugeot XP6 07r, zablokowany idzie tak ok.60-70km/h.Wiem że najlepszym rozwiązaniem było by zdjęcie blokad lecz nie chcę tego robić.Myślę o wymianie modułu na jakiś odblokowany podobno pozwala kręcić większe obroty, a przy tym większa prędkość takie na mielochu kosztują ponad 200zł, nie wiecie czy są jakieś tańsze?Nie chcę też żadnych cylindrów, ani rzeczy, które zmieniłyby dźwięk silnika np: tłumik chyba, że jakiś dobrej firmy i używany w przystępnej cenie.

Z góry dzięki za odpowiedz :)
Serce bije w tempie obrotów maszyny. | | Romet 50t-1--->Peugeot XP6--->???? | | http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Peugeot/XP_50/97810
Avatar użytkownika
Fedor16
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 3/11/2009, 19:20
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez krzysieg » 8/6/2010, 16:25

Rozumiem że nie chcesz nic trwale przerabiać np rozcinać wybebeszać środka tłumika i spawać...tylko zrobić to tak żeby można było łatwo przywrócić do wcześniejszego stanu .

Możesz zmienić dysze w gaźniku jeśli nie była zmieniana ..

Jedziesz na maksymalnych obrotach(po prostej drodze) najszybciej jak się da na 5 a potem na 6 biegu , obrotomierza tam chyba nie ma ale na 6 jest słabszy ma niższe obroty ? jeśli nie to ma jeszcze zapas mocy i jak zmienisz zębatkę napędu z przodu to pojedzie szybciej .

Jeśli ma wszystkie blokady to teoretycznie powinien jechać 45km/h w końcu motorower ?
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez krzysieg » 9/6/2010, 10:31

witam

Czym przepłukać komore przekładni przed wlaniem nowego oleju ?
chodzi o coś łatwo dostępnego np benzyna ...
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez swirus2007 » 9/6/2010, 14:26

jakis inny olej który ci jest niepotrzebny np z samochodu...
ale po co chcesz płukac??
nie wymieniałes długo?
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez Luluuus » 30/6/2010, 00:00

Mam nietypowe pytanie. Chcę sobie kupić skuter 50cc i mam coś koło 2,5k do wydania. Znalazłem fajnego Aeroxa w pobliżu mojego miasta. Jest seryjny, ale nawet seryjne są b. szybkie, a ja wiem, że moje umiejętności jazdy są malutkie, dlatego nim się naucze chciałbym go zablokować do ok. 50 km/h. Można to zrobić jakimś szybkim, domowym sposobem, czy trzeba może oddać do serwisu? Bardzo bym prosił o szybką odpowiedź, bo jutro planuję jeździć i oglądać różne skutery, więc chciałbym wiedzieć, czy brać tego roxa i go blokować, czy sobie odpuścić.

Ewentualnie czego bym potrzebował aby Aeroxa zblokować i jaki był by tego koszt, ewentualnie przybliżony koszt całości w jakimś warsztacie?

Z góry dzięki.
Luluuus
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 27/4/2010, 19:47
Lokalizacja: Poznań

Postprzez D748SPS » 30/6/2010, 09:56

jesli bylby odblokowany to kupujesz:
- zablokowany moduł
- zablokowany wydech
- mniejszą dysze w gaźniku
i tak dalej...

ale rozwaga byłaby lepsza niż blokady bo jak zblokujesz do 50km/h to zeby te piecdziesiat osiagnac bedziesz musial dusic manete do konca... automatycznie wzrosnie wtedy zuzycie paliwa. jak ponizej pisze ZOOM93 - po prostu respektuj manetke, na skuterze sie przeciez od razu nie zatrzasniesz, to nie hajka :D
Ostatnio edytowano 30/6/2010, 11:09 przez D748SPS, łącznie edytowano 1 raz
Z BenzynÄ… We Krwi ;)
Avatar użytkownika
D748SPS
Świeżak
 
Posty: 479
Dołączył(a): 11/6/2010, 20:04
Lokalizacja: ok. Jarocina

Postprzez Adoz3251 » 30/6/2010, 10:56

Ja bym otworzył pokrywe do napędu i tam bym dal z 2 podkładki pomiędzy przeciw talerzem a wariatorem i by tobie szybko nie jeździł.
Avatar użytkownika
Adoz3251
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 12/12/2009, 22:22
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Z00M93 » 30/6/2010, 11:00

A ja po prostu miałbym lekką rękę ?
Z00M93
Świeżak
 
Posty: 162
Dołączył(a): 19/7/2009, 22:09

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości




na górê