Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi
bez problemu
ja nie raz dolewam troche paliwa lotniczego do moto i idzie jak burza
ja nie raz dolewam troche paliwa lotniczego do moto i idzie jak burza
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
tak
PS jak chcecie lac lotnicze to tylko 10k km zrobicie(przynajmniej mi sie tyle udalo w 2 suwie)
PS jak chcecie lac lotnicze to tylko 10k km zrobicie(przynajmniej mi sie tyle udalo w 2 suwie)
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Witam.
Chcę się spytać czy warto jest kupić sobie stożkowy filtr powietrza.Oczywiście nie jakaś chińszczyzna tylko coś typu stage6 lub polini.
Czy daje on coś mocy?Jest jakaś różnica w spalaniu (więcej, mniej)?Czy szkodzi to silnikowi?Jeśli tak to gąbkowy, czy ten z siateczką?
Może lepiej jest sobie odkładać na jakiś sportowy tłumik?
PS:Chcę to wsadzić do peugeota XP6 zablokowany bez żadnego tuningu.
Chcę się spytać czy warto jest kupić sobie stożkowy filtr powietrza.Oczywiście nie jakaś chińszczyzna tylko coś typu stage6 lub polini.
Czy daje on coś mocy?Jest jakaś różnica w spalaniu (więcej, mniej)?Czy szkodzi to silnikowi?Jeśli tak to gąbkowy, czy ten z siateczką?
Może lepiej jest sobie odkładać na jakiś sportowy tłumik?
PS:Chcę to wsadzić do peugeota XP6 zablokowany bez żadnego tuningu.
Serce bije w tempie obrotów maszyny. | | Romet 50t-1--->Peugeot XP6--->???? | | http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Peugeot/XP_50/97810
-
Fedor16 - Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 3/11/2009, 19:20
- Lokalizacja: Sochaczew
pojemnosci
Jakie są klasy silnikowe wśród skuterów? Mam na mysli produkowane fabrycznie.
- 49/50
- 125/150
- 200/250
-> 250 (maxi)
Zgadza siÄ™?
- 49/50
- 125/150
- 200/250
-> 250 (maxi)
Zgadza siÄ™?
- dany_c
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 6/6/2010, 15:21
Mam pytanko gdy odpalam pierwszy raz skuter w dzień np. z rana i jadę sobie gdzieś tak 20km i jak staje na światłach to ładnie mi trzyma obroty lecz gdy wyłączę silnik i nie będę odpalać gdzieś tak przez 30min to już potem muszę z kopniaka palić bo na przycisk już nie dam rady odpalić postoi całą noc i z rana znowu normalnie mogę odpalać. Może tak być jak na forum już tu czytałem ze od ciepła on spuchnie i temu ciężko odpalić ?
-
Adoz3251 - Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 12/12/2009, 22:22
- Lokalizacja: Białystok
no
prawdopodobnie tłok ci puchnie i starter nie ma siły obrócić
lub masz za słaby aku
PS ja mam takie cos ze jak mam off'niety moto i włącze swiatla to za słaby prad jest na fajce a jak juz odpali to gitara
prawdopodobnie tłok ci puchnie i starter nie ma siły obrócić
lub masz za słaby aku
PS ja mam takie cos ze jak mam off'niety moto i włącze swiatla to za słaby prad jest na fajce a jak juz odpali to gitara
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Fedor16 napisał(a):Witam.
Chcę się spytać czy warto jest kupić sobie stożkowy filtr powietrza.Oczywiście nie jakaś chińszczyzna tylko coś typu stage6 lub polini.
Czy daje on coś mocy?Jest jakaś różnica w spalaniu (więcej, mniej)?Czy szkodzi to silnikowi?Jeśli tak to gąbkowy, czy ten z siateczką?
Może lepiej jest sobie odkładać na jakiś sportowy tłumik?
PS:Chcę to wsadzić do peugeota XP6 zablokowany bez żadnego tuningu.
nie polecam stożków.. z tego co pamietam mialem z nimi same problemy.
- arktan
- Bywalec
- Posty: 630
- Dołączył(a): 31/8/2008, 18:30
- Lokalizacja: Kluczbork
Fedor16 napisał(a):Witam.
Chcę się spytać czy warto jest kupić sobie stożkowy filtr powietrza.Oczywiście nie jakaś chińszczyzna tylko coś typu stage6 lub polini.
Czy daje on coś mocy?Jest jakaś różnica w spalaniu (więcej, mniej)?Czy szkodzi to silnikowi?Jeśli tak to gąbkowy, czy ten z siateczką?
Może lepiej jest sobie odkładać na jakiś sportowy tłumik?
PS:Chcę to wsadzić do peugeota XP6 zablokowany bez żadnego tuningu.
A ja polecam.
Pollini tez sa ok

Daje troszke mocy i lepszy dzwiek, o ile dobrze wyregulujesz gaznik.
Spalanie moze minimalnie wzrosnac, a jesli juz bys chcial ten filterek to tylko i wylacznie gabkowy.
pOzdrAwiam.
Suzuki Bandit 600N 2003r.
- Mateusz149
- Bywalec
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
- Lokalizacja: G-dz
Mateusz149 napisał(a):Fedor16 napisał(a):Witam.
Chcę się spytać czy warto jest kupić sobie stożkowy filtr powietrza.Oczywiście nie jakaś chińszczyzna tylko coś typu stage6 lub polini.
Czy daje on coś mocy?Jest jakaś różnica w spalaniu (więcej, mniej)?Czy szkodzi to silnikowi?Jeśli tak to gąbkowy, czy ten z siateczką?
Może lepiej jest sobie odkładać na jakiś sportowy tłumik?
PS:Chcę to wsadzić do peugeota XP6 zablokowany bez żadnego tuningu.
A ja polecam.
Pollini tez sa okDostaniesz taki za przystepna cene.
Daje troszke mocy i lepszy dzwiek, o ile dobrze wyregulujesz gaznik.
Spalanie moze minimalnie wzrosnac, a jesli juz bys chcial ten filterek to tylko i wylacznie gabkowy.
pOzdrAwiam.
tylko z tego co kumpel mówił jak miał w tzr dość często do mycia..
-
kravec - Administrator
- Posty: 5571
- Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
- Lokalizacja: Pabianice
- Mateusz149
- Bywalec
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
- Lokalizacja: G-dz
Dacie jakieś rady, aby za nie wielką kasę zwiększyć osiągi moto(prędkość)?Odrazu mówie jest to peugeot XP6 07r, zablokowany idzie tak ok.60-70km/h.Wiem że najlepszym rozwiązaniem było by zdjęcie blokad lecz nie chcę tego robić.Myślę o wymianie modułu na jakiś odblokowany podobno pozwala kręcić większe obroty, a przy tym większa prędkość takie na mielochu kosztują ponad 200zł, nie wiecie czy są jakieś tańsze?Nie chcę też żadnych cylindrów, ani rzeczy, które zmieniłyby dźwięk silnika np: tłumik chyba, że jakiś dobrej firmy i używany w przystępnej cenie.
Z góry dzięki za odpowiedz
Z góry dzięki za odpowiedz

Serce bije w tempie obrotów maszyny. | | Romet 50t-1--->Peugeot XP6--->???? | | http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Peugeot/XP_50/97810
-
Fedor16 - Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 3/11/2009, 19:20
- Lokalizacja: Sochaczew
Rozumiem że nie chcesz nic trwale przerabiać np rozcinać wybebeszać środka tłumika i spawać...tylko zrobić to tak żeby można było łatwo przywrócić do wcześniejszego stanu .
Możesz zmienić dysze w gaźniku jeśli nie była zmieniana ..
Jedziesz na maksymalnych obrotach(po prostej drodze) najszybciej jak się da na 5 a potem na 6 biegu , obrotomierza tam chyba nie ma ale na 6 jest słabszy ma niższe obroty ? jeśli nie to ma jeszcze zapas mocy i jak zmienisz zębatkę napędu z przodu to pojedzie szybciej .
Jeśli ma wszystkie blokady to teoretycznie powinien jechać 45km/h w końcu motorower ?
Możesz zmienić dysze w gaźniku jeśli nie była zmieniana ..
Jedziesz na maksymalnych obrotach(po prostej drodze) najszybciej jak się da na 5 a potem na 6 biegu , obrotomierza tam chyba nie ma ale na 6 jest słabszy ma niższe obroty ? jeśli nie to ma jeszcze zapas mocy i jak zmienisz zębatkę napędu z przodu to pojedzie szybciej .
Jeśli ma wszystkie blokady to teoretycznie powinien jechać 45km/h w końcu motorower ?
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
jakis inny olej który ci jest niepotrzebny np z samochodu...
ale po co chcesz płukac??
nie wymieniałes długo?
ale po co chcesz płukac??
nie wymieniałes długo?
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Mam nietypowe pytanie. Chcę sobie kupić skuter 50cc i mam coś koło 2,5k do wydania. Znalazłem fajnego Aeroxa w pobliżu mojego miasta. Jest seryjny, ale nawet seryjne są b. szybkie, a ja wiem, że moje umiejętności jazdy są malutkie, dlatego nim się naucze chciałbym go zablokować do ok. 50 km/h. Można to zrobić jakimś szybkim, domowym sposobem, czy trzeba może oddać do serwisu? Bardzo bym prosił o szybką odpowiedź, bo jutro planuję jeździć i oglądać różne skutery, więc chciałbym wiedzieć, czy brać tego roxa i go blokować, czy sobie odpuścić.
Ewentualnie czego bym potrzebował aby Aeroxa zblokować i jaki był by tego koszt, ewentualnie przybliżony koszt całości w jakimś warsztacie?
Z góry dzięki.
Ewentualnie czego bym potrzebował aby Aeroxa zblokować i jaki był by tego koszt, ewentualnie przybliżony koszt całości w jakimś warsztacie?
Z góry dzięki.
- Luluuus
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 27/4/2010, 19:47
- Lokalizacja: Poznań
jesli bylby odblokowany to kupujesz:
- zablokowany moduł
- zablokowany wydech
- mniejszą dysze w gaźniku
i tak dalej...
ale rozwaga byłaby lepsza niż blokady bo jak zblokujesz do 50km/h to zeby te piecdziesiat osiagnac bedziesz musial dusic manete do konca... automatycznie wzrosnie wtedy zuzycie paliwa. jak ponizej pisze ZOOM93 - po prostu respektuj manetke, na skuterze sie przeciez od razu nie zatrzasniesz, to nie hajka
- zablokowany moduł
- zablokowany wydech
- mniejszą dysze w gaźniku
i tak dalej...
ale rozwaga byłaby lepsza niż blokady bo jak zblokujesz do 50km/h to zeby te piecdziesiat osiagnac bedziesz musial dusic manete do konca... automatycznie wzrosnie wtedy zuzycie paliwa. jak ponizej pisze ZOOM93 - po prostu respektuj manetke, na skuterze sie przeciez od razu nie zatrzasniesz, to nie hajka

Ostatnio edytowano 30/6/2010, 11:09 przez D748SPS, łącznie edytowano 1 raz
Z BenzynÄ… We Krwi 

-
D748SPS - Świeżak
- Posty: 479
- Dołączył(a): 11/6/2010, 20:04
- Lokalizacja: ok. Jarocina
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości