Zobacz wÄ…tek - YAMAHA TZR 50, 70 ,80
 
NAS Analytics TAG

YAMAHA TZR 50, 70 ,80

i inne małe pojemności
_________

Postprzez Akerman » 27/3/2010, 13:07

Kubbek napisał(a):wiem własnie wiec narazie wymienie ta swiece i przeczyszcze filter bo to mało roboty a jak to nie pomoze to gaznik ale to juz troszke wiecej bo musze wszystki plastiki odkręcac .:P



Po co wszystkie? Pługów nie musisz ruszac, wystarczy górną lewą owiewkę zdjąc i tyle z tym roboty...
Akerman
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 16/4/2009, 15:44


Postprzez Janek94 » 27/3/2010, 18:51

Bez ruszania pługów się nie obejdzie, aby zdjąć owiewkę trzeba pług rozkręcić
Yamaha Tzr50 '06 ---> Aprilia Rs125 '08 ---> R6 '03
Avatar użytkownika
Janek94
Świeżak
 
Posty: 295
Dołączył(a): 29/9/2009, 18:01
Lokalizacja: Pionki


Postprzez Akerman » 27/3/2010, 18:53

Janek94 napisał(a):Bez ruszania pługów się nie obejdzie, aby zdjąć owiewkę trzeba pług rozkręcić



Mam specjalnie dla Ciebie robic poradnik jak zdjac gorne owiewki bez ruszania plugow? Da siÄ™ to zrobic bo juz tak zdejmowalem...
Akerman
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 16/4/2009, 15:44

Postprzez Janek94 » 27/3/2010, 18:59

no to możesz zrobić ten poradnik, bo ja myślałem, że trzeba odkręcić te śrubki na łączeniu pługu z owiewką
Yamaha Tzr50 '06 ---> Aprilia Rs125 '08 ---> R6 '03
Avatar użytkownika
Janek94
Świeżak
 
Posty: 295
Dołączył(a): 29/9/2009, 18:01
Lokalizacja: Pionki

Postprzez Akerman » 27/3/2010, 19:03

No to właśnie odkręcasz te jak to je nazywam blachowkręty, które mocują pług i górną częśc, odkręcasz przy lampie dwie śrubki, a potem pchasz owiewkę w stronę przedniej lampy motoru.

Edit:
http://www.przeklej.pl/plik/poradnik-jpg-0010ca02uagh

Jeszcze coś? ;] Wiadomo że to nie poradnik tylko chcę Ci pokazac o co mi chodzi ;] bo zdj przerobione w paincie w minutę xD
Akerman
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 16/4/2009, 15:44

Postprzez Kubbek » 27/3/2010, 20:36

no to kolego jeszcze wiecej roboty bo odkrecaj potem zakrecaj i przy składaniu znowu rozkrecaj i dopiero skrecaj ;/
to juz wole zdjÄ…c wszystkie plastiki . ;P
ale tzr juz chodzi normalnie wymieniłem swiece i jest git tak jak
podejrzewałem .. :) aa swiece dałem ngk racing br10eg co o niej sądzicie ?
Kubbek
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23/3/2010, 11:45

Postprzez Akerman » 28/3/2010, 15:25

Do oryginał cylindra? Jak tak to radze szybko zmienic na br9es
Simson S51B4 --> Simson SR50 --> Peugeot Zenith 50 --> Honda CLR 125 City Fly --> Yamaha TZR 50 RR --> Yamaha FZ6N

Nie chwal się, że starsi kupili Ci motor... Chwal się gdy sam na niego zapracujesz !
Akerman
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 16/4/2009, 15:44

Postprzez Kubbek » 28/3/2010, 20:29

A co sie moze stac ? :(
Kubbek
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23/3/2010, 11:45

Postprzez Akerman » 29/3/2010, 14:16

O Matkooo zła ciepłota Ci może silnik załatwic. Typu dziurę w tłoku wypalic, przynajmniej ja tak mialem na tej br10eg
Simson S51B4 --> Simson SR50 --> Peugeot Zenith 50 --> Honda CLR 125 City Fly --> Yamaha TZR 50 RR --> Yamaha FZ6N

Nie chwal się, że starsi kupili Ci motor... Chwal się gdy sam na niego zapracujesz !
Akerman
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 16/4/2009, 15:44

Postprzez Kopaczes » 29/3/2010, 17:24

Mam yamahe tzr 50 i ona strasznie mocno dymi czy to normalne? (mam sportowy tłumnik)
Kopaczes
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1/1/2010, 13:34
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez wikples » 29/3/2010, 18:11

Co masz na myśli pisząć strasznie mocno? 2t generalnie dymią, ale nie wiem co to oznacza dla ciebie strasznie mocno. Masz dozownik, czy robisz sam mieszanke paliwo/olej? Generalnie jak naprawdę mocno kopci to za dużo oleju.
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Kopaczes » 29/3/2010, 21:52

aha, dzieki
Kopaczes
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1/1/2010, 13:34
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez Kubbek » 30/3/2010, 15:53

Mam jeszcze jedno pytanie czym sie rózni swieca br9es od br9ecs ?
Kubbek
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23/3/2010, 11:45

Postprzez Akerman » 30/3/2010, 20:19

Co to za różnica? Skoro Yamaha pisze br9es do TZR 50 to br9es a nie kombinuj.
Simson S51B4 --> Simson SR50 --> Peugeot Zenith 50 --> Honda CLR 125 City Fly --> Yamaha TZR 50 RR --> Yamaha FZ6N

Nie chwal się, że starsi kupili Ci motor... Chwal się gdy sam na niego zapracujesz !
Akerman
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 16/4/2009, 15:44

Postprzez Kubbek » 30/3/2010, 21:07

nie kompinuje tylko chce wiedziec .!
Kubbek
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23/3/2010, 11:45

Postprzez Landryss25 » 30/3/2010, 21:18

Jak chcesz wiedzieć to byś się odrobinę wysilił i poszukał.

http://www.ngk.de/Jak_rozgryzc_kod_NGK.1316.0.html

Wujek google na prawdÄ™ nie gryzie. Nie krzycz kolego.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Kubbek » 30/3/2010, 21:29

Dzięki i sorry :)
Kubbek
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23/3/2010, 11:45

Postprzez Akerman » 1/4/2010, 22:29

Mam problem z moją TZR. Otóż jest jakieś 100km po remoncie i na 6 biegu jak jade koło 50km/h mniej więcej co dwie sekundy słyszę takie dziwne pukanie. Jest ono regularne, moto w trakcie jazdy nie słabnie. Co to może byc bo nie chcę znowu rozbierac silnika?

Edit:
Pukanie jest mniej wiecej takie jak tykanie głośnego zegarka.
Akerman
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 16/4/2009, 15:44

Postprzez Landryss25 » 1/4/2010, 23:36

Opisz trochę bardziej szczegółowo to pukanie. Jeśli jest regularne to może być łożysko w kole. I czy dzieje się tak tylko na 6 czy może na 5 albo i 4 przy tej samej prędkości też?
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Akerman » 2/4/2010, 08:23

Nie wiem właśnie jak opisac to pukanie. Raczej tylko na 6 przy ok. 50km/h



I znów pytanie :D moto na 1 biegu pięknie wkręca się na obroty, nawet powyżej 8 tys. (podobno czasem tak trzeba na dotarciu), ale na pozostałych biegach już gorzej. Czytaj jest tak, że im większy bieg, tym wolniej wkręca się na obroty. Jechałem dotartą TZR, więc nie mówcie mi, że to normalne, że wolniej się rozpędza, bo tu gwałtownie na wysokich biegach ta moc spada. Czy to możliwe, że moto jest przytarte? Leje olej do baku. Mam ok 100-150 km docierania.
Akerman
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 16/4/2009, 15:44

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê