Zobacz wÄ…tek - Wszystko o Aprili RS125
NAS Analytics TAG

Wszystko o Aprili RS125

i inne małe pojemności
_________

Postprzez herbatkowy » 26/3/2010, 22:22

Sluchajcie mozna docierac RS 125 na oleju polsyntetycznym? Bo mam olej yamalube do 2T polsyntetyk i nie wiem czy on sie nadaje. Na jakim oleju najlepiej docierac RS 125? A potem jakiego uzywac? Czy moze ciagle ten sam?
Na końcu będziemy pamiętać nie słowa naszych wrogów, ale milczenie naszych przyjaciół.
Avatar użytkownika
herbatkowy
Bywalec
 
Posty: 608
Dołączył(a): 12/8/2008, 14:22
Lokalizacja: Ostrołęka


Postprzez Landryss25 » 26/3/2010, 23:28

Wiesz różne opinie krążą. Jedni mówią że docierać na mineralnym inni ze na półsyntetycznym a jeszcze inni że na syntetycznym.

Jaki był to remont? Cylinder + tłok czy może sam tłok?

Ja po wymianie tłoka docierałem dość nietypową metodą bo po kilkudziesięciu km gaz opór i kontrola temperatury na syntetyku. Moto sprzedałem jakiś rok temu, niedawno odezwał się do mnie obecny właściciel z podziękowaniami za świetne moto.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw


Postprzez herbatkowy » 28/3/2010, 12:39

tlok korbowod cylinder tuleje pierscienie, lozyska i wal wymieonione. Mozesz rozwinac sposob docierania?
Na końcu będziemy pamiętać nie słowa naszych wrogów, ale milczenie naszych przyjaciół.
Avatar użytkownika
herbatkowy
Bywalec
 
Posty: 608
Dołączył(a): 12/8/2008, 14:22
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez Landryss25 » 28/3/2010, 19:59

Przy pierwszym odpaleniu zostawiłem moto na jakieś 20-30min żeby na jałowym pochodził. Co 10min sprawdzałem jak temperatura.

Później pierwsze 20km dość spokojnie. Po tych 20km do 100 też spokojnie ale przeciągałem mocniej na biegach. Od 100 do 200km jeździłem już szybciej i opór na biegach. Ale To było docieranie samego tłoka z pierścieniami. Dla wału i korbowodu bym to trochę wydłużył.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez herbatkowy » 29/3/2010, 08:28

Ok dzieki
Na końcu będziemy pamiętać nie słowa naszych wrogów, ale milczenie naszych przyjaciół.
Avatar użytkownika
herbatkowy
Bywalec
 
Posty: 608
Dołączył(a): 12/8/2008, 14:22
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez aras350z » 31/3/2010, 17:38

Niedawno zrobiłem zawór. Teraz apka ma 2x tyle mocy co przedtem, czuc róznice przy otwieraniu sie zaworu, ale wydaje mi sie ze nie do konca ciagnie na obrotach, nie wiem do ilu sie kreci bo obrotomierz mi nie dziala. Czy to moze być wina modułu? Bo mój moduł wygląda nie za ciekawie, ktos kto sie nie znał go robił przedtem, silikon odpadł i poprostu została dziura. Narazie ją zakleiłem taśmą. I do czego słuzy ta mala kostka obok modułu?
aras350z
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 17/12/2009, 15:06
Lokalizacja: Wolsztyn

Postprzez talta » 1/4/2010, 07:37

Może włożyłeś miękkie listki i teraz ma lepszy dół, a słabszą górę.
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez aras350z » 1/4/2010, 10:37

Własnie ze góra jest lepsza, na niskich nie za bardzo idzie. NA wysokich ciagnie dobrze ale nie do konca kręci na obrotach, czy to wina modułu czy moze żłego ustawienia gaznika?
aras350z
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 17/12/2009, 15:06
Lokalizacja: Wolsztyn

Postprzez CharyPL » 2/7/2010, 09:43

Siemanko
Wiem że temat stary ale ciekawszego nic nie znalazłem a mam pytanie.
Kupiłem RS 125 i szła 120km/h. Miała odblokowany moduł i zawór otwarty na stałe. Odblokowałem jeszcze tłumik i idzie 140, ewidentnie czuć że ma więcej mocy ale to jeszcze nie jest to co powinno. Mam gaźnik 28mm. Doradźcie co jeszcze można porobić żeby było lepiej :)

Muszę wymienić tłok jak będą pieniądze ale na razie tego nie otwieram bo dobrze chodzi.
CharyPL
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 8/11/2009, 11:20
Lokalizacja: Gfc

Postprzez maciek.046 » 2/7/2010, 10:21

wyreguluj dobrze gaznik... sprawdz jaka masz dysze... no i ja bym sobie zrobil zawor...

jesli po regulacji nie bedzie chciala isc wiecej tzn ze tlok do wymiany... sprawdz czy zebatki masz takie jak producent zaleca...

jak chcesz lepiej to juz tylko tuning moze Ci pomoc...
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez CharyPL » 2/7/2010, 14:43

Mam przełożenie 17/40 a jak jest wg producenta?
CharyPL
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 8/11/2009, 11:20
Lokalizacja: Gfc

Postprzez maciek.046 » 2/7/2010, 15:18

sprawdz w serwisowce... jesli nie masz to sciagnij...
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez CharyPL » 2/7/2010, 17:16

Nie wiem skąd ściągnąć, a nie wiecie jak jest oryginalnie w rs?
CharyPL
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 8/11/2009, 11:20
Lokalizacja: Gfc

Postprzez maciek.046 » 2/7/2010, 17:46

limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez Mateusz149 » 2/7/2010, 18:22

12/47 bodajze :)
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez Janek94 » 3/7/2010, 14:25

Oryginalnie jest 17/40
Yamaha Tzr50 '06 ---> Aprilia Rs125 '08 ---> R6 '03
Avatar użytkownika
Janek94
Świeżak
 
Posty: 295
Dołączył(a): 29/9/2009, 18:01
Lokalizacja: Pionki

Postprzez Mateusz149 » 3/7/2010, 21:52

@up no tak !
Pomylilo mi sie z 50'tka :)
Sorki za blad, pozdrawiam.
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez CharyPL » 4/7/2010, 16:30

No i panowie wymyśliliście dlaczego mi idzie tylko 140?
CharyPL
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 8/11/2009, 11:20
Lokalizacja: Gfc

Postprzez Mateusz149 » 4/7/2010, 21:33

Przeciez to duzo.
Sprawdz jaka masz dysze w gazniku, moze jest za mala i nie dostaracza wystarczajacej dawki paliwa. Pozatym czyscilem gaznik ?
Suzuki Bandit 600N 2003r.
Mateusz149
Bywalec
 
Posty: 592
Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
Lokalizacja: G-dz

Postprzez Harry16 » 4/7/2010, 22:14

a jakie masz zębatki? może masz poprostu większą którąś założoną o pare zębów i lepszy start a taki V-max.
Harry16
Świeżak
 
Posty: 128
Dołączył(a): 23/5/2009, 12:20
Lokalizacja: ok. Krakowa

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości




na górê