Wszystko o Aprili RS125
Posty: 92
• Strona 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sluchajcie mozna docierac RS 125 na oleju polsyntetycznym? Bo mam olej yamalube do 2T polsyntetyk i nie wiem czy on sie nadaje. Na jakim oleju najlepiej docierac RS 125? A potem jakiego uzywac? Czy moze ciagle ten sam?
Na końcu będziemy pamiętać nie słowa naszych wrogów, ale milczenie naszych przyjaciół.
-
herbatkowy - Bywalec
- Posty: 608
- Dołączył(a): 12/8/2008, 14:22
- Lokalizacja: Ostrołęka
Wiesz różne opinie krążą. Jedni mówią że docierać na mineralnym inni ze na półsyntetycznym a jeszcze inni że na syntetycznym.
Jaki był to remont? Cylinder + tłok czy może sam tłok?
Ja po wymianie tłoka docierałem dość nietypową metodą bo po kilkudziesięciu km gaz opór i kontrola temperatury na syntetyku. Moto sprzedałem jakiś rok temu, niedawno odezwał się do mnie obecny właściciel z podziękowaniami za świetne moto.
Jaki był to remont? Cylinder + tłok czy może sam tłok?
Ja po wymianie tłoka docierałem dość nietypową metodą bo po kilkudziesięciu km gaz opór i kontrola temperatury na syntetyku. Moto sprzedałem jakiś rok temu, niedawno odezwał się do mnie obecny właściciel z podziękowaniami za świetne moto.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
tlok korbowod cylinder tuleje pierscienie, lozyska i wal wymieonione. Mozesz rozwinac sposob docierania?
Na końcu będziemy pamiętać nie słowa naszych wrogów, ale milczenie naszych przyjaciół.
-
herbatkowy - Bywalec
- Posty: 608
- Dołączył(a): 12/8/2008, 14:22
- Lokalizacja: Ostrołęka
Przy pierwszym odpaleniu zostawiłem moto na jakieś 20-30min żeby na jałowym pochodził. Co 10min sprawdzałem jak temperatura.
Później pierwsze 20km dość spokojnie. Po tych 20km do 100 też spokojnie ale przeciągałem mocniej na biegach. Od 100 do 200km jeździłem już szybciej i opór na biegach. Ale To było docieranie samego tłoka z pierścieniami. Dla wału i korbowodu bym to trochę wydłużył.
Później pierwsze 20km dość spokojnie. Po tych 20km do 100 też spokojnie ale przeciągałem mocniej na biegach. Od 100 do 200km jeździłem już szybciej i opór na biegach. Ale To było docieranie samego tłoka z pierścieniami. Dla wału i korbowodu bym to trochę wydłużył.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Ok dzieki
Na końcu będziemy pamiętać nie słowa naszych wrogów, ale milczenie naszych przyjaciół.
-
herbatkowy - Bywalec
- Posty: 608
- Dołączył(a): 12/8/2008, 14:22
- Lokalizacja: Ostrołęka
Niedawno zrobiłem zawór. Teraz apka ma 2x tyle mocy co przedtem, czuc róznice przy otwieraniu sie zaworu, ale wydaje mi sie ze nie do konca ciagnie na obrotach, nie wiem do ilu sie kreci bo obrotomierz mi nie dziala. Czy to moze być wina modułu? Bo mój moduł wygląda nie za ciekawie, ktos kto sie nie znał go robił przedtem, silikon odpadł i poprostu została dziura. Narazie ją zakleiłem taśmą. I do czego słuzy ta mala kostka obok modułu?
- aras350z
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 17/12/2009, 15:06
- Lokalizacja: Wolsztyn
Siemanko
Wiem że temat stary ale ciekawszego nic nie znalazłem a mam pytanie.
Kupiłem RS 125 i szła 120km/h. Miała odblokowany moduł i zawór otwarty na stałe. Odblokowałem jeszcze tłumik i idzie 140, ewidentnie czuć że ma więcej mocy ale to jeszcze nie jest to co powinno. Mam gaźnik 28mm. Doradźcie co jeszcze można porobić żeby było lepiej
Muszę wymienić tłok jak będą pieniądze ale na razie tego nie otwieram bo dobrze chodzi.
Wiem że temat stary ale ciekawszego nic nie znalazłem a mam pytanie.
Kupiłem RS 125 i szła 120km/h. Miała odblokowany moduł i zawór otwarty na stałe. Odblokowałem jeszcze tłumik i idzie 140, ewidentnie czuć że ma więcej mocy ale to jeszcze nie jest to co powinno. Mam gaźnik 28mm. Doradźcie co jeszcze można porobić żeby było lepiej

Muszę wymienić tłok jak będą pieniądze ale na razie tego nie otwieram bo dobrze chodzi.
- CharyPL
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 8/11/2009, 11:20
- Lokalizacja: Gfc
wyreguluj dobrze gaznik... sprawdz jaka masz dysze... no i ja bym sobie zrobil zawor...
jesli po regulacji nie bedzie chciala isc wiecej tzn ze tlok do wymiany... sprawdz czy zebatki masz takie jak producent zaleca...
jak chcesz lepiej to juz tylko tuning moze Ci pomoc...
jesli po regulacji nie bedzie chciala isc wiecej tzn ze tlok do wymiany... sprawdz czy zebatki masz takie jak producent zaleca...
jak chcesz lepiej to juz tylko tuning moze Ci pomoc...
limit20znaków:evil:
-
maciek.046 - Bywalec
- Posty: 834
- Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28
-
maciek.046 - Bywalec
- Posty: 834
- Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28
-
maciek.046 - Bywalec
- Posty: 834
- Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28
- Mateusz149
- Bywalec
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
- Lokalizacja: G-dz
- Mateusz149
- Bywalec
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
- Lokalizacja: G-dz
Przeciez to duzo.
Sprawdz jaka masz dysze w gazniku, moze jest za mala i nie dostaracza wystarczajacej dawki paliwa. Pozatym czyscilem gaznik ?
Sprawdz jaka masz dysze w gazniku, moze jest za mala i nie dostaracza wystarczajacej dawki paliwa. Pozatym czyscilem gaznik ?
Suzuki Bandit 600N 2003r.
- Mateusz149
- Bywalec
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
- Lokalizacja: G-dz
Posty: 92
• Strona 4 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości