Wszystko o Aprili RS125
Posty: 92
• Strona 5 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
ja bym w pierwszej kolejnosci sprawdzil kompresje...
sprawdz zawor czy pracuje dobrze... najlepiej wymontuj go i przeczysc dobrze bo moze sie calkowicie nie otwiera... sprawdz filtr powietrza, wyreguluj gaznik...
sprawdz zawor czy pracuje dobrze... najlepiej wymontuj go i przeczysc dobrze bo moze sie calkowicie nie otwiera... sprawdz filtr powietrza, wyreguluj gaznik...
limit20znaków:evil:
-
maciek.046 - Bywalec
- Posty: 834
- Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28
obstawiam ze albo juz tlok sie konczy albo zawor nie chodzi tak jak powinien... mozesz jeszcze sprawdzic jak membrana wyglada...
limit20znaków:evil:
-
maciek.046 - Bywalec
- Posty: 834
- Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28
-
maciek.046 - Bywalec
- Posty: 834
- Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28
Koledzy kupilem RS125 z 2003 roku i poprzedni wlasciciel wprowadzil mnie w male zaklopotanie.
Czy mozna mieszac olej do mieszanki polsyntetyczny z syntetycznym? On lal do niej polsyntetyk, a ja wolalbym wlac syntetyczny poprostu uzupelniajac zbiornik, bo jest jeszcze 1/3 starego oleju. Nic nie powinno sie stac prawda?
I jeszcze jedno jaki lejecie olej do przekladni? Bo motorku siedzi 10W40 i nie jestem pewny czy to dobra lepkosc. W serwisowce pisze, ze nalezy wlewac 75W90... Moze sa to oleje, o bardzo podobnych specyfikacjach? Co myslicie.?
PozdrAwiam
Czy mozna mieszac olej do mieszanki polsyntetyczny z syntetycznym? On lal do niej polsyntetyk, a ja wolalbym wlac syntetyczny poprostu uzupelniajac zbiornik, bo jest jeszcze 1/3 starego oleju. Nic nie powinno sie stac prawda?
I jeszcze jedno jaki lejecie olej do przekladni? Bo motorku siedzi 10W40 i nie jestem pewny czy to dobra lepkosc. W serwisowce pisze, ze nalezy wlewac 75W90... Moze sa to oleje, o bardzo podobnych specyfikacjach? Co myslicie.?
PozdrAwiam
Suzuki Bandit 600N 2003r.
- Mateusz149
- Bywalec
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
- Lokalizacja: G-dz
Witam, od razu przepraszam że odświeżam stary temat, ale był on załączony do "Ważnych" dlatego myślę , że w dobrym miejscu piszę.
Do rzeczy:
-Mam kilka problemów. Kupiłem aprilię rs 125 , 2008r , z bardzo małym przebiegiem 4,5 tys km w listopadzie 2010 roku. Była odblokowana , więc pomykała do 166 km/h. Po pewnym czasie zaczęła się dziać dziwna rzecz. Aczkolwiek moto nie mógł jechać więcej niż 127 km/h. Po chwili naprawiło się to, ale później znowu się zepsuło i tak już na stałe... Nie wiem co się stało, wydaje mi się że moduł jest ok, został prawidłowo rozwiercony lecz nie był zasilikonowany jak ją dostałem... Może mi ktoś powiedzieć co muszę zrobić , aby działała poprawnie ?
- Druga sprawa - zahaczyłem prawym przednim kierunkiem o lampe golfa IV, nic się nie stało z moto , tylko jedynie kierunek odpadł . Później po założeniu go , kierunki zaczęły migać bardzo szybko (na pewno wiecie co mam na myśli), myślałem że spalił się przerywnik , ale jak włączę kierunek to normalnie "cyka". Co się stało ? Jak naprawić ?
- Ostatni problem jest strasznie dziwny. Wybrałem się dziś na przejażdżkę , dopadł mnie deszcz ( taki fest ) i czym prędzej zmykałem do domu, nie miałem daleko (3 km). Później jak już przestało padać , pojechałem jeszcze raz i zaczął mi świrować prędkościomierz (mam elektryczny). Gdy stałem w miejscu prędkość mi wariowała, skakała od 1 km/h do 199 km/h tak różnie , nie że km po km tylko chaotycznie. Lecz zegar mierzył mi dobrze kilometry. Znowu pomyślałem że może to jest chwilowe i jechałem dalej, po przejechaniu 4 km prędkościomierz stanął i pokazywał cały czas 0 km/h, przestało mi nabijać kilometry. Nie wiem co jest grane ... Zalał się ? Czy może coś ze ślimakiem??? PROSZĘ O POMOC !!!!
Do rzeczy:
-Mam kilka problemów. Kupiłem aprilię rs 125 , 2008r , z bardzo małym przebiegiem 4,5 tys km w listopadzie 2010 roku. Była odblokowana , więc pomykała do 166 km/h. Po pewnym czasie zaczęła się dziać dziwna rzecz. Aczkolwiek moto nie mógł jechać więcej niż 127 km/h. Po chwili naprawiło się to, ale później znowu się zepsuło i tak już na stałe... Nie wiem co się stało, wydaje mi się że moduł jest ok, został prawidłowo rozwiercony lecz nie był zasilikonowany jak ją dostałem... Może mi ktoś powiedzieć co muszę zrobić , aby działała poprawnie ?
- Druga sprawa - zahaczyłem prawym przednim kierunkiem o lampe golfa IV, nic się nie stało z moto , tylko jedynie kierunek odpadł . Później po założeniu go , kierunki zaczęły migać bardzo szybko (na pewno wiecie co mam na myśli), myślałem że spalił się przerywnik , ale jak włączę kierunek to normalnie "cyka". Co się stało ? Jak naprawić ?
- Ostatni problem jest strasznie dziwny. Wybrałem się dziś na przejażdżkę , dopadł mnie deszcz ( taki fest ) i czym prędzej zmykałem do domu, nie miałem daleko (3 km). Później jak już przestało padać , pojechałem jeszcze raz i zaczął mi świrować prędkościomierz (mam elektryczny). Gdy stałem w miejscu prędkość mi wariowała, skakała od 1 km/h do 199 km/h tak różnie , nie że km po km tylko chaotycznie. Lecz zegar mierzył mi dobrze kilometry. Znowu pomyślałem że może to jest chwilowe i jechałem dalej, po przejechaniu 4 km prędkościomierz stanął i pokazywał cały czas 0 km/h, przestało mi nabijać kilometry. Nie wiem co jest grane ... Zalał się ? Czy może coś ze ślimakiem??? PROSZĘ O POMOC !!!!
- litwin94
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 20/7/2011, 22:49
- Lokalizacja: Nowy SÄ…cz
Witam! jestem nowy i potrzebuję pilnej pomocy posiadam aprilkie 125 rs z 2002r i niestety nie zdazylem sie nie dlugo nacieszyc.... nie dawno ja kupilem zdazylem przejechac doslownie 500km i padł silnik. a mianowicie tłok wał cylinder i do wymiany podobno jeszcze sprzeglo z tego co wiem to lepiej kupic caly silnik... znalazlem silniczek lecz z 2007r rowniez od aprili rs 125. tylko pytanie czy bedzie on pasowac.... >???? prosze o szybką odpowiedź wrecz blagam.... dopiero sie ucze ale szybko motorki takiego rodzaju staly sie moją pasja/marzeniem... chcialbym szybko wrocic na bezdroża Razz prosze o szybka odpowiedz. . . .
- kosarox1
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 2/8/2011, 17:15
- Lokalizacja: łódź
Witam, mam problem z napędem prędkościomierza potocznie ślimakiem. Otóż chcę kupić, mam moto (z roku 1992/93, RS 125 extrema GS) i moje pytanie brzmi na co patrzeć przy zakupie czy jakiś rozstaw jest inny między kołami czy wielkość, ( czy modele np. tam 1997 rok ma inny ślimak czy ten sam). Proszę o porady ( każda informacja mile widziana) , szukałem na internecie ale nie mogę nic o tym znaleźć. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
- Kowalrs
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 28/5/2013, 20:23
- Lokalizacja: Krosno
Witam, już kilka dni czytam, szukam informacji na temat Aprili RS 125, przejrzałem całe allegro i coś zauważyłem.. A więc modele starsze, bodajże do 2005 roku produkcji mają silniki po 30 KM, a te nowsze już mniej, bo tylko 15 KM. I moje pytanie brzmi: Bardziej opłaca sie kupować taką Aprilie starszą czy młodszą? Czy są jakieś różnice w prędkości maksymalnej? No i na końcu, ile taka Aprilia może wyciągnąć, czy to co wyczytałem, czyli nawet do 170km/h to prawda?
Proszę o szybką odpowiedź i z góry dziękuję
@EDIT: Oczywiście chodzi mi o egzemplarze w pełni odblokowane.
Proszę o szybką odpowiedź i z góry dziękuję

@EDIT: Oczywiście chodzi mi o egzemplarze w pełni odblokowane.
- klekot
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 30/3/2014, 21:29
Posty: 92
• Strona 5 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości