Motocykle klasy 400 (cała prawda)
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Jimi92 napisał(a):ja mam obecnie bandziora 400 i jeździ się za****** :> i nie jest prawdę że przyśpiesza przy 10tyś tylko przy 7
przy 7 zaczyna jechac a od 10 jedzie:) Takie jest moje zdanie.
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
-
tobiach - Świeżak
- Posty: 288
- Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Ja mam CB 400 SuperFour juz 3 rok i jest jak to honda strasznie nudna, poza czyszczeniem, tankowaniem, smarowaniem i naciaganiem lancucha nie ma co przy niej robic , trzeba jezdzic i nawijac kolejne kilometry
w porownaniu do 500 i niektorych 600, jest wieksza(hornet to przy niej malenstwo), ale w koncu cb400 to mniejszy brat/siostra cb 1000 big one(poprzednika cb 1300)
zawieszenie showa, hample nissin 296mm 2x jak w hornecie, 170kg wagi, kola z kutego aluminium enkei , takiego wyposarzenia 500 nie maja, a ze troszke treba pokrecic zanim moc sie pojawi... silnik sie tak szybko wkreca ze nie trzeba dlugo czekac az 500 zniknie za naszymi plecami
co do spalania to zalezy czy jest wszystko fabryczne czy cos custom, inne przelozenie koncowe, dysze, wydech, moga sporo zmienic osiagi i niestety spalanie tez
ja swojego motocykla chyba szybko nie zmienie, przymierzalem sie do horneta, ale dla mnie ergonomicznie jest kiepski, wale kolanem w rure ktora laczy glowice z chlodnica ;(, nie jest latwo z lekkim motocyklem dla kogos kto ma ponad 190 cm wzrostu
w porownaniu do 500 i niektorych 600, jest wieksza(hornet to przy niej malenstwo), ale w koncu cb400 to mniejszy brat/siostra cb 1000 big one(poprzednika cb 1300)
zawieszenie showa, hample nissin 296mm 2x jak w hornecie, 170kg wagi, kola z kutego aluminium enkei , takiego wyposarzenia 500 nie maja, a ze troszke treba pokrecic zanim moc sie pojawi... silnik sie tak szybko wkreca ze nie trzeba dlugo czekac az 500 zniknie za naszymi plecami
co do spalania to zalezy czy jest wszystko fabryczne czy cos custom, inne przelozenie koncowe, dysze, wydech, moga sporo zmienic osiagi i niestety spalanie tez
ja swojego motocykla chyba szybko nie zmienie, przymierzalem sie do horneta, ale dla mnie ergonomicznie jest kiepski, wale kolanem w rure ktora laczy glowice z chlodnica ;(, nie jest latwo z lekkim motocyklem dla kogos kto ma ponad 190 cm wzrostu
- regis440
- Świeżak
- Posty: 220
- Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22
Jako, że 400 to też dorzucę swoje 3 grosze
Mam od jakiegoś czasu kawke zr400a (zwaną również z400f)
Ma jednÄ… wadÄ™ i zaletÄ™ zarazem
Nigdzie jej nie ma
Nie widziałem jeszcze takiej na allegro, a doszukać się zdjęć w internecie też trudno
Poza tym, jak na to, że ma prawie 30 lat, wygląda jak lalka Lakier dalej się błyszczy, niestety elementy błyszczące wymagają polerki, ale ogólnie nie do zdarcia
Silnik jest niezniszczalny i pomimo wieku przekracza skalÄ™ na obrotomierzu
Prawda jest taka, że jeździ się tym do 140, potem już raczej nie wyprzedzisz, ale na miejskie standardy spełnia się wyśmienicie
Najlepsze jest spalanie bo 4 litry jej wystarczą, a jeździ przyzwoicie.
Jeśli chodzi o części, to na początku był lekki strach co z tym będzie, ale prawda jest taka, że dopóki nie zaliczysz dzwona wszystko jest
Uszczelniacze są na wymiar, klocki, filtry, napędy itp.
Gorzej jak będziesz lampę potrzebował albo owiewkę
Ogólnie polecam, jak ktoś ma okazję niech bierze, silnik rzędówka, 4 gary i szczerze mówiąc zaskoczył mnie jak cholera bo oczekiwałem ślimaka, a tu kręci jak szalony
Szczerze jestem troszkę skołowany bo z tego co tu czytam to 400 są lepsze od 500 Na przykład jeśli chodzi o przyspieszenie to taka 30letnia kawka zostawia gsa w tyle no ale gs 2 gary
Mam od jakiegoś czasu kawke zr400a (zwaną również z400f)
Ma jednÄ… wadÄ™ i zaletÄ™ zarazem
Nigdzie jej nie ma
Nie widziałem jeszcze takiej na allegro, a doszukać się zdjęć w internecie też trudno
Poza tym, jak na to, że ma prawie 30 lat, wygląda jak lalka Lakier dalej się błyszczy, niestety elementy błyszczące wymagają polerki, ale ogólnie nie do zdarcia
Silnik jest niezniszczalny i pomimo wieku przekracza skalÄ™ na obrotomierzu
Prawda jest taka, że jeździ się tym do 140, potem już raczej nie wyprzedzisz, ale na miejskie standardy spełnia się wyśmienicie
Najlepsze jest spalanie bo 4 litry jej wystarczą, a jeździ przyzwoicie.
Jeśli chodzi o części, to na początku był lekki strach co z tym będzie, ale prawda jest taka, że dopóki nie zaliczysz dzwona wszystko jest
Uszczelniacze są na wymiar, klocki, filtry, napędy itp.
Gorzej jak będziesz lampę potrzebował albo owiewkę
Ogólnie polecam, jak ktoś ma okazję niech bierze, silnik rzędówka, 4 gary i szczerze mówiąc zaskoczył mnie jak cholera bo oczekiwałem ślimaka, a tu kręci jak szalony
Szczerze jestem troszkę skołowany bo z tego co tu czytam to 400 są lepsze od 500 Na przykład jeśli chodzi o przyspieszenie to taka 30letnia kawka zostawia gsa w tyle no ale gs 2 gary
-
Aren - Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 15/5/2006, 10:25
Kiedyś i ja miałem 4-setkę i nie narzekałem nigdy motorki naprawdę dobre do spokojnej, lekkiej jazdy
- polskimechanik_pl
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 7/6/2011, 21:08
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości