Zobacz wÄ…tek - Pytanie odnisnie Suzuki sv650 i hondy cbr f3
NAS Analytics TAG

Pytanie odnisnie Suzuki sv650 i hondy cbr f3

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez monteki » 8/2/2011, 01:57

melvin napisał(a):sv jak mały diesel, fajnie od dołu i nic na wysokości,,,
f3 milion razy fajniejsze moto... sv w starej ramie zabija łatwo panewke a w nowej jak ja pogonisz kilka razy równo z litrami silnik potrafi się zmęczyć...


KOLEGO PIER....LISZ JAK POPARZONY , pojezdzij obiema sprzetami to pogadamy , a jesli jezdziles , to znaczy że sorki ale wyglądasz mi na miszcza prostej

@ monteki szanuj opinie innych userów, to że sią nie zgadasz, to nie powód do rzucania mięsem celem podkreślenia wypowiedzi, następnym razem wymierzę warna
madcap
lewa w góre
Avatar użytkownika
monteki
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 8/9/2010, 20:03


Postprzez wasil1993p » 8/2/2011, 16:10

monteki napisał(a):
melvin napisał(a):sv jak mały diesel, fajnie od dołu i nic na wysokości,,,
f3 milion razy fajniejsze moto... sv w starej ramie zabija łatwo panewke a w nowej jak ja pogonisz kilka razy równo z litrami silnik potrafi się zmęczyć...


KOLEGO PIER....LISZ JAK POPARZONY , pojezdzij obiema sprzetami to pogadamy , a jesli jezdziles , to znaczy że sorki ale wyglądasz mi na miszcza prostej


niestety monteki ma trochę racji. sv'ka przy przelotach około 200km/h trochę się męczy i ma kosmiczne spalanie - tak mi mówił gość który sv'ką przelatał 2 sezony więc wie co mówi
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki


Postprzez madcap » 8/2/2011, 20:47

sv-ka ma 72 km, 100 km, imho jest to drobna różnica
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez ZieLony_69 » 8/2/2011, 21:04

Faktycznie jest roznica w mocy, ale w sv pierwszy plan gra moment, w obu motocyklach jest to ok 65Nm, tyle ze f3 osiaga je przy 11 a sv przy 7, a to juz nie jest wcale taka drobna roznica.
Avatar użytkownika
ZieLony_69
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 21/1/2009, 22:23
Lokalizacja: OKA

Postprzez fil17go » 8/2/2011, 21:33

melvin napisał(a):zestawiasz SV i ZX7r? stary dzieli je przepaść...
i generalnie widać że póki co to chyba niewiele sprzętów objechałeś skoro masz wątpliwości...


co do zabijania panewek to problem nie polega na tym że zabija je jazda na kole tylko na tym że w SV nieiele można z tym zrobić...
co do kręcenia do porównania r4 vs. v2 to nie ma ono sensu bo w tych przypadkach r4 niszczy v2 na 100% SV jest licha i nudna nie dając frajdy z jazdy... f3 mimo słabego dołu rekompensuje to w jakims stopniu tym co sie dzieje wyżej... lataliśmy różnymi sprzętami w ekipie i przykładowe f2 czy f3 dają sobie radę w trasie razem z litrami a biedne SV płacze wpi*prza olej i generalnie woła o pomstę do nieba mimo iż jest w na prawdę ładnym stanie...


tu sie nie zgodze mam vke egzemlplarz z roku 2005/06 co prawda motocykl ma dopiero 12tys przbiegu i od wymiany do wymiany czyli 6tys nie wzial nawet 50ml oleju .
a co do predkosci to zalezy kto czego od maszyny oczekuje, ja noja latam jeden sezon i narazie wieksza moc nie jest potrzebna
Aerox'99->GS 500e'94 -> SV650S'06-> R6'00-> GSXR600'03
Avatar użytkownika
fil17go
Świeżak
 
Posty: 117
Dołączył(a): 20/2/2009, 23:09
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp. Dyskobolia ;]

Postprzez JÄ™drekZDW » 8/2/2011, 22:00

temat dotyczy pierwszych modeli sv .
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez drek » 8/2/2011, 22:06

wasil1993p napisał(a):niestety monteki ma trochę racji. sv'ka przy przelotach około 200km/h trochę się męczy i ma kosmiczne spalanie - tak mi mówił gość który sv'ką przelatał 2 sezony więc wie co mówi


Teoretycznie, ale tak na dobrą sprawę kto lata SV-ka 200 km/h ? Uwierz mi, że taka jazda nawet nie jest przyjemna, tym bardziej, że SVka nie jest tak mocno zabudowana i znacząco odczuwa się opory powietrza. A co do spalania to przy "normalnych" prędkościach jest dość niskie, bo zaledwie 5-6l.. Oczywiście nie mówię tu o agresywnej jeździe, lecz o obrotach w okolicy 6tys.

fil17go napisał(a):tu sie nie zgodze mam vke egzemlplarz z roku 2005/06 co prawda motocykl ma dopiero 12tys przbiegu i od wymiany do wymiany czyli 6tys nie wzial nawet 50ml oleju .


Nie wiem, u mnie jakoś strasznie pali olej :) Przez moją nieuwagę(czyt. lenistwo) nawet nie sprawdzałem poziomu, bo także myślałem, że nie bierze oleju. Dopiero mechanik zwrócił mi na to uwagę, gdy poziom już był w stanie krytycznym :P[/quote]
Avatar użytkownika
drek
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 15/11/2009, 11:04

Postprzez wasil1993p » 8/2/2011, 22:50

a jaki masz przebieg, że ci olej bierze?
jak bierze tylko trochę to wszystko jest w porządku - ma do tego pełne prawo ale jak od wymiany do wymiany litr ci wyssie to już jest problem.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez drek » 8/2/2011, 23:07

Przebieg coś koło 28tys. Litra nie nie bierze, ale w sezonie zrobiłem ok 3-4tys i 250ml znikło :) Aczkolwiek podobno oficjalnie Suzuki Polska podają, że spalanie oleju w silnikach m.in. DL-650 v-strom oscyluje w granicach 200ml na 1000km i wynika to (podobno) z normalnego zuzycia silnika.
Avatar użytkownika
drek
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 15/11/2009, 11:04

Re: Pytanie odnisnie Suzuki sv650 i hondy cbr f3

Postprzez lonewolf » 9/2/2011, 13:26

igorito napisał(a):Czemu jest polecane suzuki na pierwszy motor, mimo tego ze wiele osob mowi ze sv jest troche szalone od dolnych obrtów a f3 mulasta jak na sporta ale sie nie nadaje na pierwszy?. I ogolnie mowia ze cbr f3 to nie typowy sport.


SV650 poleca się ze względu na 70+ kucyków. Dzisiejsze 600tki mają po 130km, a SVka dalej te 74. CBR 600 F3 natomiast łagodnie oddaje moc a ma ciutkę ponad 100km. Generalnie na PIERWSZE moto nie polecałbym ani jednego ani drugiego, z drugiej strony kolega zaczął na CBR900 '98 i żyje. Wszystko zależy od tego ile macie oleju w głowie i czy jeździcie z wyobraźnią.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez wasil1993p » 9/2/2011, 15:23

drek napisał(a):Przebieg coś koło 28tys. Litra nie nie bierze, ale w sezonie zrobiłem ok 3-4tys i 250ml znikło :) Aczkolwiek podobno oficjalnie Suzuki Polska podają, że spalanie oleju w silnikach m.in. DL-650 v-strom oscyluje w granicach 200ml na 1000km i wynika to (podobno) z normalnego zuzycia silnika.


czyli tak musi być
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości




na górê