Zobacz wątek - Pytanie odnisnie Suzuki sv650 i hondy cbr f3
NAS Analytics TAG

Pytanie odnisnie Suzuki sv650 i hondy cbr f3

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Pytanie odnisnie Suzuki sv650 i hondy cbr f3

Postprzez igorito » 5/2/2011, 21:58

Czemu jest polecane suzuki na pierwszy motor, mimo tego ze wiele osob mowi ze sv jest troche szalone od dolnych obrtów a f3 mulasta jak na sporta ale sie nie nadaje na pierwszy?. I ogolnie mowia ze cbr f3 to nie typowy sport.
Przynajmniej gdziesz wyczytalem tak na forum w jakims starym poscie.

Taka moja ciekawość i pierwszy stopień do piekła:P

chcialbym o spokojne wytłumaczenie a nie zgryzliwosci:P

Pozdr
Ostatnio edytowano 5/2/2011, 22:45 przez igorito, łącznie edytowano 2 razy
igorito
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 4/2/2011, 14:00
Lokalizacja: Gdańsk


Postprzez Seba_ER5 » 5/2/2011, 22:16

SV latwiej zblokujesz tylne kolo ...
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez RUTRA.RD » 5/2/2011, 22:41

ludzie maja w genach gadanie głupot :) ja np nie widzę nic w jeździe cruiserem dla mnie to kila mogila zero hebli i zawiasa :) dla innego sv650 to będzie kiler ultra fatal death metal a inny go ogarnie w miesiąc nie ma reguły :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez melvin » 6/2/2011, 22:24

sv jak mały diesel, fajnie od dołu i nic na wysokości,,,
f3 milion razy fajniejsze moto... sv w starej ramie zabija łatwo panewke a w nowej jak ja pogonisz kilka razy równo z litrami silnik potrafi się zmęczyć...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez wasil1993p » 6/2/2011, 22:34

melvin napisał(a):sv jak mały diesel, fajnie od dołu i nic na wysokości,,,
f3 milion razy fajniejsze moto... sv w starej ramie zabija łatwo panewke a w nowej jak ja pogonisz kilka razy równo z litrami silnik potrafi się zmęczyć...


tu się z tobą nie zgodzę. nie każdy lubi kręcić do odciny a chce mieć sporta. do takich klientów kierowany jest sv 650. no i stylistycznie suka sv powala na kolana hondę cbr f3. panewkę zabija jazda na gumie ponieważ wtedy nie ma smarowania na panewkach w sv.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez madcap » 6/2/2011, 22:58

imho na f3 łatwiej sobie zrobić qq jeśli wybiera się ją na pierwsze moto
niby przyrost mocy jest w miarę, nie mniej kto zaczyna przygodę to zostając z tyłu zaczyna kręcić ai m wyżej tym KM więcej, w efekcie o nieszczęście łatwo

sv-ka ma dużo mocy na dole więc powoduje z lekka panikę u zaczynającego, więc odpuszcza gaz
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5896
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez JędrekZDW » 7/2/2011, 00:07

Ja mam F3 i powiem że sv też brałem pod uwagę nawet pare egzemplarzy byłem zbadać , F3 to sport i nie mam wątpliwości co do tego , z tą mocą jest tk że po prostu oddaje ją liniowo bez szaleństw . W sv podobało mi się to że od samego dołu ma werwe :P a F3 moge to stwierdzic na niskich obrotach nie jedzie i trzeba sie nogami odpychac :) I jak na motocykl sportowy w miare wygodna :)
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez wasil1993p » 7/2/2011, 09:51

na sv też siedzi się prawie jak na turystyku. przynajmniej ja miałem takie wrażenie po przesiadce z rs 125. sam zastanawiam się nad sv bo wujaszek ma naprawdę elegancki egzemplarz na zbyciu i mi puści za jakieś śmieszne pieniądze ale chyba wolałbym r4 niż v2. pod uwagę biorę głównie zx7r ale sv kusi wyglądem.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez melvin » 7/2/2011, 10:28

zestawiasz SV i ZX7r? stary dzieli je przepaść...
i generalnie widać że póki co to chyba niewiele sprzętów objechałeś skoro masz wątpliwości...


co do zabijania panewek to problem nie polega na tym że zabija je jazda na kole tylko na tym że w SV nieiele można z tym zrobić...
co do kręcenia do porównania r4 vs. v2 to nie ma ono sensu bo w tych przypadkach r4 niszczy v2 na 100% SV jest licha i nudna nie dając frajdy z jazdy... f3 mimo słabego dołu rekompensuje to w jakims stopniu tym co sie dzieje wyżej... lataliśmy różnymi sprzętami w ekipie i przykładowe f2 czy f3 dają sobie radę w trasie razem z litrami a biedne SV płacze wpi*prza olej i generalnie woła o pomstę do nieba mimo iż jest w na prawdę ładnym stanie...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez wasil1993p » 7/2/2011, 12:12

wiem, że dzieli je przepaść i to zupełnie inne motocykle ale chodzi o to że mogę kupić sv w super cenie z pewnego źródła a zx7r będę musiał szukać a i tak nie wiadomo co kupię a jest to dla mnie ważne bo w moim wieku (18lat) nie mam zbyt wiele kapuchy na moto i na ewentualne naprawy.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez madcap » 7/2/2011, 12:32

weź tą sv-kę i będziesz zadowolony (piszę z autopsji)

imho rzędowe o2o w klasie 600 ze sportową charakterystyką silnika, to generalnie moto nie nadające się do wykorzytywania w codziennym ruchu miejskim
moc jest dostępna w górnym zakresie, więc to tak jak z rzeczmi na bardzo wysokich górnych półkach - są, ale nie ma jak z tego skorzystać

poza tym jak człowiek posmakuje porządnych v-ek, to rzędówki jakoś nie nęcą
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5896
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez wasil1993p » 7/2/2011, 12:40

zależy kto co lubi. ja np wolę dźwięk rzędówki niż v-ki i nikt mnie nie przekona, że jest odwrotnie. co do jazdy to trudno mi powiedzieć bo miałem okazję pojeździć tylko sv650 i jeden raz przejechałem się zx6r i cbr 600 rr kumpla i na podstawie tych doświadczeń wolałbym R4. ale coraz poważniej myślę nad tą sv i chyba ją wezmę a jak zechcę coś innego to sprzedam i już
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez igorito » 7/2/2011, 14:03

ja jezdzilem pare razy f2 i jakos mi spoko mi to szło mimo braku doswiadczenia. Dlatego z takim pytaniem wyskoczylem. Myslalem nad sv ale pare osob z wiekszym doswiadczeniem mowili zeby olał sv i kupił f3. Bo sv szaleje a f3 pomimo wiekszej mocy płynnie ja oddaje i dzieki temu mozna sie nauczyc jezdzic w prównaniu do innych sportów z tej klasy. to opinia nier moja tylko tylko taka słyszalem..
igorito
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 4/2/2011, 14:00
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez C-bool » 7/2/2011, 14:46

madcap napisał(a):poza tym jak człowiek posmakuje porządnych v-ek, to rzędówki jakoś nie nęcą

Ot i prawda

IMO teoretycznie F3 wydaje się bardziej przyjazna... W mieście np. odkręcisz takowej rollgaz i nie musisz się martwić, że nie wiadomo co się stanie, ot po prostu zaczyna przyśpieszać pomału. W SV już tak nie możesz zrobić, bo odkręcając już żwawo gna do przodu. Mowa o jeździe przy "normalnych" obrotach, czyt. nie 9000 rpm.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez wasil1993p » 7/2/2011, 17:36

taka natura V'dwójki
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez igorito » 7/2/2011, 19:50

Odkręcam rollgaz???czyli?? heheh bo raczej mniej niz wiecej jestem zorientowany. Ale caly czas wiedze zwiekszam heheh
igorito
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 4/2/2011, 14:00
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez motoftw » 7/2/2011, 20:30

igorito napisał(a):Odkręcam rollgaz???czyli?? heheh bo raczej mniej niz wiecej jestem zorientowany. Ale caly czas wiedze zwiekszam heheh


Hehe, ziomek, może odpuść tą cbr bo nie bardzo coś to widzę.

motofw pisz na temat lub przedstaw wiedzę młdszemu wiedzą bratu albo wcale nie pisz
madcap
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
Avatar użytkownika
motoftw
Stały bywalec
 
Posty: 1180
Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25

Postprzez madcap » 7/2/2011, 20:57

rollgaz to manetka gazu
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5896
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez igorito » 7/2/2011, 21:40

Dzieki madcap heheh zle przeczytalem i nie załapalem.

Motoftw tu nie chodzi o to co widzisz. Nazewnictwem człowiek nie jezdzi :)
igorito
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 4/2/2011, 14:00
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez Ehe » 8/2/2011, 01:10

co do kręcenia do porównania r4 vs. v2 to nie ma ono sensu bo w tych przypadkach r4 niszczy v2 na 100% SV jest licha i nudna nie dając frajdy z jazdy... f3 mimo słabego dołu rekompensuje to w jakims stopniu tym co sie dzieje wyżej... lataliśmy różnymi sprzętami w ekipie i przykładowe f2 czy f3 dają sobie radę w trasie razem z litrami a biedne SV płacze wpi*prza olej i generalnie woła o pomstę do nieba mimo iż jest w na prawdę ładnym stanie...


hmm co do tego sie nie zgodze nudy nie ma mocy jest wystarczajaco i przy odrobinie umiejetnosci po miescie nic ci nie ucieknie :) wiadomo na tor ani poscigi za 1000 sie nie nadaje ale dla poczatkujacego to akurat zaleta (pozyjesz troche dluzej) :)
ps pisane z doswiadczenia a nie uslyszane :)
Ehe
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 8/9/2008, 23:17
Lokalizacja: Wlkp

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr