Zobacz wÄ…tek - STUNT
NAS Analytics TAG

STUNT

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

STUNT

Postprzez mateuszz55 » 28/8/2010, 13:53

Witam, Chciałbym poruszyc temet stuntu ;]
Chyba najczesciej uzywanymi motocyklami sa CBR f2/f3, ale widac ze jezdza tez kawy 636, czy r6. Ogolnie widac ze 600 ccm jest najlepszym wyborem ale czy to prawda ? ;] Czy liepiej miec 4 cylindry w rzędzie lub np 2 w układnie V lub rowniez w rzedzie, Czy takie np er-6 sie nadaje?
jak myslicie?
Raptownemu za sponsorowali BMW i chyba mu sie nie zle na nim jezdzi z tego co widziałem. ;]
Motocykle to nie wszystko, ale wszystko bez nich jest niczym..
Avatar użytkownika
mateuszz55
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 21/12/2007, 00:44
Lokalizacja: okolice Słupcy \ Konin


Postprzez C-bool » 28/8/2010, 14:17

600 jest dobre do stuntu, bo jest lekkie. Ja bym powiedział, że do stuntu najlepsze jest F4i. Silnik R4 łatwiej opanować, V2 jest niespokojny szczególnie przy tak niskich obrotach z jakimi się stunci.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań


Postprzez lonewolf » 28/8/2010, 21:59

CBR 600 F2/F3 jest idealne ze względu na liniowe oddawanie mocy i trwały silnik. Na youtube jest filmik jak gościu stuntuje na oryginalnej CBR 929. Jedzie tak, że stawia na koło, wrzuca luz i moto się toczy... W Bielawie na pokazie stuntu była jakaś V-ka i jakiś dwutakt na jednym cylindrze i wszyscy radzili sobie świetnie. Moim zdaniem to kwestia przyzwyczajenia i własnych preferencji. Układ silnika nie ma aż tak dużego znaczenia.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez Raczek_6 » 28/8/2010, 22:29

Ale układ smarowania silnika i czy sprzęt jest gaźnikowy czy ma wtrysk ma bardzo istotne znaczenie.

Przy silnikach V2 lepiej jak jest wtrysk paliwa, przy gaźnikach silnik potrafi być zalewany ...
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Warsaw Stunt Squad » 29/8/2010, 02:45

Najlepsza do stuntu jest 636, bo jest lżejsza od F4i i mocniejsza. Ale ludzie i na lytrach stuncą(patrz Rus-Extrem) więc jako takiej reguły nie ma. Zależy jaki kto ma styl jazdy. Niektórzy techniczne cyrkle ze skakaniem po motocyklu jak małpa na drzewie, a inni szybkie spridery czy hajczery :twisted:
Hajka juz stoi :D
Avatar użytkownika
Warsaw Stunt Squad
Świeżak
 
Posty: 162
Dołączył(a): 25/2/2009, 16:33
Lokalizacja: Warszawa, WW

Postprzez Leg1oN » 29/8/2010, 03:44

Raczek_6 napisał(a):Ale układ smarowania silnika i czy sprzęt jest gaźnikowy czy ma wtrysk ma bardzo istotne znaczenie.

Przy silnikach V2 lepiej jak jest wtrysk paliwa, przy gaźnikach silnik potrafi być zalewany ...

dokladnie..

osobiscie nawet dzis (tzn wczoraj) mialem okazje podziwiac maly pokaz stuntu.. i wlasnie jak mowi raczek gazniczek cechowal sie zalewaniem.. ale pokaz zacny jak i umiejetnosci..
pozdro szaficzku.. heh
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2533
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Postprzez stunter140 » 2/9/2010, 14:58

Na er-6 jeździ fragment,każdy motor nadaje się do stuntu tylko jedne spisują się lepiej,a drugie gorzej
Lewa w górę
stunter140
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 9/5/2010, 09:58
Lokalizacja: Kraków



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê