Jeśli ważysz około 55kg zerknij tutaj ;)
Posty: 71
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
leff napisał(a):to zes blysnal .....
Kiedy ma rację
Jak umiesz jeździć to siła na moto do niczego się nie przydaje, właściwie to kiedy da się jej za dużo to może nawet przeszkadzać.
No może w terenie, ale mówimy tutaj chyba o szosowych zapierdalaczach?
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
nie jest sztuką jechać prosto problem powstaje dopiero przy drobnej wywrotce lub przepychaniu moto, lub cofaniu do tyłu... potrzebna jest siła i nie ma co tego podważać. wystarczy że motocykl stojąc oprze swój ciężar na jednej Twojej nodze i daje 99% że go nie utrzymasz i polecisz na bok. jadąc tego ciężaru się nie odczuwa to normalne.
- ewa86
- Świeżak
- Posty: 74
- Dołączył(a): 29/5/2009, 13:26
- Lokalizacja: szczecin
Trochę techniki i nawet słaba laska podniesie ciężkie moto.
Co do przepychania: czy wy pchacie swoje motocykle po kilka km?
Mi nie zdarzyło się więcej niż parę metrów pchania.
Nie sądzę żeby, kierowanie się przy zakupie motocykla tym czy dam radę pchać go ileś tam km było najlepszym pomysłem.
Zresztą: wielka różnica parę kg w tą czy w tą, jak już tak wam to przeszkadza to kupcie jakąś wsk/chiński/skuter/crossa i nie będziecie płakać ze moto za ciężkie.
Zresztą, temat był chyba o tym czy niska masa kierowcy przeszkadza w prowadzeniu moto, a nie jego siła...
Niska masa (szczególnie połączona z świetną formą) może raczej tylko pomagać...
Co do przepychania: czy wy pchacie swoje motocykle po kilka km?
Mi nie zdarzyło się więcej niż parę metrów pchania.
Nie sądzę żeby, kierowanie się przy zakupie motocykla tym czy dam radę pchać go ileś tam km było najlepszym pomysłem.
Zresztą: wielka różnica parę kg w tą czy w tą, jak już tak wam to przeszkadza to kupcie jakąś wsk/chiński/skuter/crossa i nie będziecie płakać ze moto za ciężkie.
Zresztą, temat był chyba o tym czy niska masa kierowcy przeszkadza w prowadzeniu moto, a nie jego siła...
Niska masa (szczególnie połączona z świetną formą) może raczej tylko pomagać...
-
Invi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Najważniejsze to utrzymać moto w pionie, wtey nie jest ciężki.
Ważne aby nie przechylić go za bardzo w lewo czy w prawo.
Co do podnoszenia moto to osobiście bym radził zapisać sie na siłownię i trochę wzmocnić krzepę bo nigdy nic nie wiadomo, o ile na asfalcie i to w dodatku suchym bedzie Ci się udawało bo podnieść na farta technicznie to podnoząc go z żwiru lub mokrego asfaltu może być gożej.
Z drógiej strony motorem sie jeździ a nie wywraca
Co do cofania motocyklem, jeśli jesteś cierpliwy to nawet 250 kg na kółkach byś cofną nogami ale ciut wolniej
Pozdro.
Ważne aby nie przechylić go za bardzo w lewo czy w prawo.
Co do podnoszenia moto to osobiście bym radził zapisać sie na siłownię i trochę wzmocnić krzepę bo nigdy nic nie wiadomo, o ile na asfalcie i to w dodatku suchym bedzie Ci się udawało bo podnieść na farta technicznie to podnoząc go z żwiru lub mokrego asfaltu może być gożej.
Z drógiej strony motorem sie jeździ a nie wywraca
Co do cofania motocyklem, jeśli jesteś cierpliwy to nawet 250 kg na kółkach byś cofną nogami ale ciut wolniej
Pozdro.
- Miczsf
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:42
- Lokalizacja: KRK
Moja koleżanka waży gdzieś koło 50 kilo a lata ninja 250cc, a taka ninja waży 160 kilo I dziewczyna nie ma problemów Ja może waże to 70kg ale 200kilo przy jednym kole też nie daje oporów czy ciężaru żeby go utrzymać
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
-
Robson1903 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 700
- Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
- Lokalizacja: Łódź
Ja tam mam 70 kg i niecale 170 i z malym viaderkiem (zalane pod korek jakies 190 ma) i mimo ze tylko palcami dosiegam do ziemi to nie stwarza problemów xD
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
ja waze 70 kg i nie jestem wysoki bo mam 175cm, i czy na hornecie 600 czy cbr 600rr jezdziło sie bez problemowo i bez upadkowo nawet na parkingu, gs 500 ma niski srodek ciezkosci wiec nawet jak by wazył 220km to ciezko by go nie było podnieść.
gorzej własnie z tymi moto co maja ten wysoki srodek ciezkosci - typowe sporty, troche gorzej ;]
gorzej własnie z tymi moto co maja ten wysoki srodek ciezkosci - typowe sporty, troche gorzej ;]
Motocykle to nie wszystko, ale wszystko bez nich jest niczym..
-
mateuszz55 - Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 21/12/2007, 00:44
- Lokalizacja: okolice Słupcy \ Konin
Kolega waży około 65 kg, wzrostu ma tak ze 160 cm i GL 1200 śmiga. Ale jeździ nim... nie wywraca Trzeba się poprostu zastanawiać, gdzie stajesz, najlepiej na twardym i tak by nie było potrzeby cofać, lub zawracać. Waga potrzebna jest na zawodach w sumo :D:D:D Motocykle wolą szczupłych i sprytnych Trzeba by być Pudzianem by utrzymać jedną nogą 200kg mototcykl, po przekroczeniu punktu równowagi.
FZ6S...S2
(otwórz link)
(otwórz link)
-
t_racer_ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 427
- Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
- Lokalizacja: Warmia
Ja mam 48 kg, a moto ponad 160 i daje rade Jak sie moto położy to niestety jest troche gorzej, ale na szczeście zawsze w pobliżu znajdzie się jakiś miły, silny mężczyzna który pomoże
- Agnieszka2a
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 12/3/2008, 12:13
- Lokalizacja: Kraków
Generalnie zabawa z kilogramami motocykla jest zawsze do wygrania jesli dobrze dotykami stopami ziemi... najlepjej cala stopa.
Nie trzeba nikomu mowic ze bez wzgledu czy ma sie 100kg czy tylko 50kg to jak sie nie dosiega nogami ziemi to sie wszystkim wywrocimi, a manewrowanie 200kg motocyklem stojac ledwo na czubkach palcow to sredni pomysl.
Wiec nie chodzi ani o amse motocykla, ani o mase kierowcy ale o to czy mamy na tyle dlugie nogi zeby dobrze moc sie podeprzec, ot cala filozofia.
Nie trzeba nikomu mowic ze bez wzgledu czy ma sie 100kg czy tylko 50kg to jak sie nie dosiega nogami ziemi to sie wszystkim wywrocimi, a manewrowanie 200kg motocyklem stojac ledwo na czubkach palcow to sredni pomysl.
Wiec nie chodzi ani o amse motocykla, ani o mase kierowcy ale o to czy mamy na tyle dlugie nogi zeby dobrze moc sie podeprzec, ot cala filozofia.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
-
Kris2k - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Agnieszka2a
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 12/3/2008, 12:13
- Lokalizacja: Kraków
-
Rafal_W_wa - Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 29/4/2009, 20:59
blazioo napisał(a):Banditem 600 a jak wiadomo to potwor o wadze 200KG!!
padłem
Kawasaki Ninja ZX-10R 2006 rok
-
TroyaN1984 - Świeżak
- Posty: 279
- Dołączył(a): 16/5/2006, 09:23
- Lokalizacja: Elk/ Białystok
co do sciagania motoru ze stopek nie siedzac na motorze, tez mnie to na kursie zastanawialo, moj instruktor rowniez w ten sposob kazal mi go sciagac. zawsze twierdzil, ze motor to nie krowa, ale o co mu chodzilo? nie wiem
-
teges - Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 27/9/2009, 08:39
- Lokalizacja: Bochnia/Kraków
Mam +/- 52 kg, z CBR 600 F4i problemów nie miałem (utrzymać i przejechać paręnaście metrów). Tak nie na temat już, ale przeraża mnie, że Wy, chłopy które mają już 18-lat (skoro macie prawka) i więcej, a waga ich nie przekracza 55 kg... masakra
- Killaz
- Świeżak
- Posty: 206
- Dołączył(a): 13/8/2009, 00:23
Posty: 71
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości