Zobacz wÄ…tek - Yamaha XT 660 X
NAS Analytics TAG

Yamaha XT 660 X

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez ghe » 20/12/2007, 08:20

i cena strasznie niska...chyba az za niska ... doradzcie bo mam coraz

Mam XT660X od kwietnia fajnie chodzi, ale lubię jazdę w lekkim terenie i musiałem zmienić opony na kostki. Tylna OK ale trudno znaleźć kostkę na przód 17'. Myślę o przełożeniu koła 21' od wersji R. Dla mnie motorek super nawet przy ostrej jeździe 5 l/100 km
ghe XT660X
ghe
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 20/12/2007, 08:12


Postprzez mayer » 15/1/2008, 17:50

Witam Kupiłem pokradzieżową yamaszkę z ubezpieczalni i poszykuje stacyjki i zegarów do xtx lub xtr. Ciężka sprawa, gdyż nigdzie nie moge tego dostać.Słyszałem ze pasuje od R1 ale nie wiem czy to prawda(chodzi o stacyjke).Orginalna stacyjka posiada immobilaizer, czy ktoś wie jak mozna obejsc to zabezpieczenie i kto to moze zrobic?
Dziekuje i pozdrawiam
mayer
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 15/1/2008, 17:26


Postprzez symaÅ‚ » 16/1/2008, 16:57

Nie wiem od czego pasuje, ale czytałem kiedyś, że trzeba wymienić stacyjkę z instalacją. Wtedy będzie wszystko działać, ale głowy za to nie daję, ze tak to trzeba zrobić. :?:
symał
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 18/10/2006, 23:24

Postprzez szdareksz » 16/9/2008, 16:57

z racji tego ze jestem tu pierwszy raz, jak to na forum chciałem sie przywitać, mam na imie Darek jestem szczęśliwym posiadaczem XT500 ale od wczoraj też posiadaczem xt660r lecz mam jeden problem i boje sie ze to będzie duży problem, mianowicie kupiłem motocykl z jednym kluczykiem (nie czerwonym czyli matką) i wiem ze jest problem z dorobieniem kluczyków, bo nie ma skąd odczytać dane do immobilisera i teraz pytanie, czy da sie ten immo jakość obejść (zrezygnować) abym mógł dorobić sobie zwykły kluczyk, bo teraz koszt kluczy to tylko z modułem co daje 3700zł... proszę o jakąs porade z góry dziekuje!
szdareksz
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16/9/2008, 16:49

Re: Yamaha XT 660 X

Postprzez andy7 » 16/9/2008, 17:06

symał napisał(a):Czy nadaje się on jako pierwszy motocykl ??? Pozdrawiam wszystkich.


Jakie masz doswiadczenie z 2 OO ?

jak na pierwszy troche mocny, zwlaszcza jego przelozenie i ciag z dolu, Nie polecalbym, moze cos z klasy 250 w 4 T lub 350 w 4T ? Musialbys ewentualnie zmienic kola na mniejsza srednice z grupy Enduro na SM.

bedzie bezpieczniej i lepiej dla zdrowie.

:wink:
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez szdareksz » 3/11/2008, 23:14

symał - pisałeś ze wyczytałeś o włączeniu obrotomierza na liczniku w XT660R czy mozesz "sprzedać" tą cenna informacje jak to zrobić? i o co chodzi z tym CO?? co to jest jak to tam sprawdzić za co to odpowiada co to daje i jaka wartość ma być ustawiona optymalnie??
pozdr Darek GG3171971
szdareksz
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16/9/2008, 16:49

Postprzez zzzubek » 4/11/2008, 17:12

hm a XT 660 X to tez enduro ? poniewaz ja mam do sprzedania YAMAHE XTZ 660 TENERE i mysle ze jak na pierwsze moto jest bardzo dobre mozna sie sporo nauczyc i dobrze pobawic na tym sprzecie.
w niczym kobieta nie wyglÄ…da tak dobrze, jak w niczym! :twisted:
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
Avatar użytkownika
zzzubek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 579
Dołączył(a): 11/11/2007, 19:12
Lokalizacja: tsk

Postprzez raczek_ » 9/11/2008, 20:54

zapraszam na forum Yamaha XT660 X/R
http://www.xt660.pl (otwórz link)
znajdziecie tam odpowiedzi na temat diagnozowania motocykla (ustawienia CO, tryb diagnostyczny). Wszystkie niezbędne serwisówki oraz co najważniejsze porady i opinie posiadaczy tego motocykla :)
Serdecznie zapraszam do lektury i pomocy w rozwoju forum :)
Yamaha XT660X - 2005r
raczek_
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 22/2/2007, 08:59

Postprzez golw » 30/11/2008, 20:33

Odkopie trochę wątek ponieważ chciałbym zaciągnąć informacje na temat xt 660x(2006r.) . Z powyższego forum nie skorzystam gdyż nie mogę na nie wejść.
Zacznę od tego iż kupiłem taki motocykl może z przypadku, gdyż zamierzałem się na Transalpa jednak sprzątneli mi 2 sztuki sprzed nosa. Wybrałem się zatem wczoraj do Moto-Motion (komisu) zobaczyć czy nie mieli czegoś świeżego. Potrzebowałem czegoś niezawodnego do miasta i polecili mi XTeka. Wiec pojechałem po kasę i po próbnej jeździe zdecydowałem się zakupić moje PIERWSZE moto. Zatankowałem pośmigałem po mieście trochę i bajer elegancko jedzie :D jestem super zadowolony z pozycji na motocyklu mam 187cm wzrostu i pozycja właściwie była całkowicie całkowicie wyprostowana przy lekko ugiętych kolanach. Widoczność znakomita. Wszyściutko widać ponad samochodami wiec łatwo ocenić sytuacje na drodze. Było mokro zatem nie szalałem i grzecznie jechałem w sznureczku. Nie chciałem się przeciskać miedzy autami, wiec nie wiem jak wygląda kolizja lusterka-kierownica, ale wydaje się że to żaden problem. Pojechałem odrazu pod warszawę by zostawić go tam na przezimowanie. Tak przy 110/120km/h pojawiły się wibracje i wiaterek nieprzyjemnie przeszkadzał. Tak do 100km/h jedzie się baaardzo jak dla mnie ale to bardzo przyjemnie. Dziś rano miałem okazje wypróbować go na polnych drogach. Mimo że opony nie przystosowane do takiej nawierzchni to zdawały egzamin na lekkim szutrze i polnych drogach. Było łatwo odczuć kiedy koło dostaje uślizgu, wystarczyło odjąć gazu by znów złapało przyczepność. Zawieszenie super po prostu bajka. Po polnych dziurach zasuwał bez namysłu i jakichkolwiek niekontrolowanych zachowań. Nawet większe dziury które zbyt późno zauważyłem ciął bez zająknięcia. Myślałem że będą jakieś wielkie walnięcia ale wystarczyło trochę unieść się na nogach by właściwie nie odczuć jakiegoś wstrząsu. Raz ruszając z miejsca z jednoczesnym skrętem koło uślizgnęło się na mokrych liściach jednak jego nie taka znów straszna waga pozwoliła mi przytrzymać moto i zabrakło tak ze 30cm do położenia go. Trochę naopowiadałem a teraz mam pytanka czy ktoś posiada może serwisówke tego modelu?? Co ile wymieniać olej w silniku w skrzyni biegów, co ile regulacja zaworów itd. Szukałem troche w necie ale nie znalazłem za dużo informacji o tym modelu, może jakoś źle przgooglowałem albo coś. Byłbym bardzo wdzięczny za informacje dotyczące eksploatacji.
Pozdrawiam
Wieczny Student...
Avatar użytkownika
golw
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 3/1/2008, 02:58
Lokalizacja: Wawa

Postprzez golw » 30/11/2008, 21:47

Oj turystyk to z niego żaden raczej nikt by nie chciał podróżować z prędkością 100km/h szybciej to już poprostu dyskomfort. XT660X to ewidentnie mieszczuch. A MT-03 i tak nie był w zasięgu mojego portfela, poza tym to bardzo podobne motocykle. Ten sam silnik, inna konstrukcja zawieszenia ale dalej głownie do jazdy po mieście.
Wieczny Student...
Avatar użytkownika
golw
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 3/1/2008, 02:58
Lokalizacja: Wawa

Postprzez golw » 6/12/2008, 17:15

Mam pytanie czy ktoś wie jakiej wielkości i jakie gwinty lusterek ma XT660R/X ?? Musze sobie dokupić, a wolałbym odrazu właściwe.
Wieczny Student...
Avatar użytkownika
golw
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 3/1/2008, 02:58
Lokalizacja: Wawa

xt 660x spalanie

Postprzez fuber23 » 23/3/2011, 12:52

Witam, mam xt 660 x z 05' i mam takie pytanie do was, czy spalanie 8-9 litrów w trasie przy prędkości 120-150km/h to normalne, a w mieście 10 i więcej. Czy jest to kwestia regulacji gaźnika. I czy ktoś z was montował już wydechy carbon can co do xt i gdzie ewentualnie można by takie dostać. Pozdrawiam.
fuber23
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 23/3/2011, 12:48
Lokalizacja: Poręba k. Zawiercia

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê