Cagiva mito 125 vs. Suzuki gs 500
Posty: 56
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
marcinhc napisał(a):Ciechan666 napisał(a):marcinhc napisał(a):ale cagiva ma owiewki wiec gs juz przegrywa przy wiekszych predkosciach
To postaw gpz500 z owiekami obok Vmaxa zobaczymy który przegra
to pojedz dluzszy odcinek bez owiewek 180km/h
Inku, jestes takim kretynem czy naprawde nie rozumiesz?
Chłopak pytał co jest szybsze i co ma lepsze przyspieszenie. Nie było nic o tym jak wygodnie sie jedzie przy 180km/h, wiec troche mijasz sie z tematem. Pozatym GS 500F ma owiewki, a tomcio nie napisal o jaki model konkretnie chodzi.
Wracajac do tematu. Gdyby cagiva była taka potęzna maszyną, to niemogłyby na niej jeździc dzieciaki z kat. A1
To jest forum i ludzie wymieniaja tu swoje poglady na dany temat, wiec po co ten bulwers? Nikt nie napisał, ze cagiva jest słaba, czy do dupy, ale to jest motorower i porównywanie go z motocyklem pojemności 500cm jest nietrafione.
PS. Spójrz na temat niżej "honda cb 500 czy suzuki gs 500" - to jest prawidłowe porównanie
-
Dominik_YZF - Bywalec
- Posty: 664
- Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
- Lokalizacja: 3City
Jeśli porównujemy standardowe fabryczne gs 500 do fabrycznej cagivy to gs jest zdecydowanie szybszy (jeździłem tym i tym) a jeśli cagiva jest po małym tuningu ma np kit polliniego i sportowy gaźnik to przynajmniej na przyśpieszenie gs nie ma szans. Z tym że jeśli wyjedzie sie na autostrade i wyciśnie sie wszystko to silnik cagivy skapituluje 10 razy szybciej niż silnik gs.
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Panowie nie kłucic mi sie tu które moto jest wygodniejsze. Temat stworzyłem ponieważ chciałem się z czystej ciekawości dowiedzieć czy mała 2suwowa ostro wyżyłowana cagiva jest w stanie dorównać gs-owi, naszły mnie takie mysli ponieważ dane techniczne cagivy są niewiele gorsze od gs-a a przecież mito jest sporo lżejsze. A i ktoś tu pisał o tym że gdyby to był taki potwór to nie można by było tym popylać na A1. A czy w polsce choć 1 piździk 125cm3 ma te 15km ?? Otóż nie każdy jest rozblokowany a jak się da to jeszcze podkręcony
MOTÓR !!!!!!!!!!!!!!!!!! YEAH
- tomcio
- Świeżak
- Posty: 73
- Dołączył(a): 23/10/2007, 15:41
- Lokalizacja: Dobrzyca
-
Dominik_YZF - Bywalec
- Posty: 664
- Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
- Lokalizacja: 3City
marcinhc napisał(a):Ciechan666 napisał(a):marcinhc napisał(a):ale cagiva ma owiewki wiec gs juz przegrywa przy wiekszych predkosciach
To postaw gpz500 z owiekami obok Vmaxa zobaczymy który przegra
to pojedz dluzszy odcinek bez owiewek 180km/h
Inku, jestes takim kretynem czy naprawde nie rozumiesz?
Tu nie chodzi o to ze predk.max. jest taka sama. Po prostu jezdziec nie wytrzyma dluzszego czasu bez owiewki, mu Å‚eb urwie
Myslisz ze po co scigacze maja owiewki? zeby ladnie wygladaly?
porownywanie 125 z 500 nie ma sensu? A dlaczego? Pizdzik ma tylko 7 KM mniej, jest lzejszy, ma owiewki i podejzewam ze bardziej torowa charakterystyke prowadzenia.
Po prostu musiałem usiąść po tej odpowiedzi Napisałeś ze GS przegrywa bo nie ma owiewek a nie że riderowi będzie niewygodnie
No właśnie chodzi o Vmax bo autor tematu o to pytał.
Może nam zdradzisz markę swojego skutera, którym latasz 180km/h, że masz takie doświadczenie jak się jeździ przy 180 ?? Ja słyszałem że przy czystu się droga zwęża Nie dosyć, że czytać to liczyć też nie umiesz. No ale jeszcze upłynie dużo czasu zanim skończysz gimnazjum to masz szansę. Tylko na wagary nie chodź.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.
Suzi GS500F
Suzi GS500F
-
Inku - Bywalec
- Posty: 550
- Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
- Lokalizacja: okolice Poznania
Szopekk napisał(a):Znajomy mial mito (fakt ze lekko podkrecona) to wlasnie mowil ze gs'a bez problemu bral...jezdzilem jego mito i miala buta nie wiem czy nie lepszego od mojej Divy...mogl bym sie z mito zlapac i zobaczyc w praktyce:)
126p bis też miał buta
Marcinhc jak kiedyś pojeździsz sobie różnymi motocyklami, to będziesz wiedział co znaczy moment obrotowy i co znaczą koniki. Będziesz też wiedział ile daje owiewka przy 180km/h tym bardziej w czymś takim małym.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
mito bez szans
co motocykl to motocykl ..
co motocykl to motocykl ..
Gilera Nexus 125 + Cylinder 210cc malossi + modul CDI digitronic malossi + multivar 2000 malossi + sprzeglo delta malossi = nie doscigniona 125 skut ;]
[: Jedyna taka :]
[: Jedyna taka :]
-
mastero33 - Bywalec
- Posty: 506
- Dołączył(a): 12/9/2007, 18:58
- Lokalizacja: Zdunska Wola
Inku napisał(a):marcinhc napisał(a):Ciechan666 napisał(a):marcinhc napisał(a):ale cagiva ma owiewki wiec gs juz przegrywa przy wiekszych predkosciach
To postaw gpz500 z owiekami obok Vmaxa zobaczymy który przegra
to pojedz dluzszy odcinek bez owiewek 180km/h
Inku, jestes takim kretynem czy naprawde nie rozumiesz?
Tu nie chodzi o to ze predk.max. jest taka sama. Po prostu jezdziec nie wytrzyma dluzszego czasu bez owiewki, mu Å‚eb urwie
Myslisz ze po co scigacze maja owiewki? zeby ladnie wygladaly?
porownywanie 125 z 500 nie ma sensu? A dlaczego? Pizdzik ma tylko 7 KM mniej, jest lzejszy, ma owiewki i podejzewam ze bardziej torowa charakterystyke prowadzenia.
Po prostu musiałem usiąść po tej odpowiedzi Napisałeś ze GS przegrywa bo nie ma owiewek a nie że riderowi będzie niewygodnie
No właśnie chodzi o Vmax bo autor tematu o to pytał.
Może nam zdradzisz markę swojego skutera, którym latasz 180km/h, że masz takie doświadczenie jak się jeździ przy 180 ?? Ja słyszałem że przy czystu się droga zwęża Nie dosyć, że czytać to liczyć też nie umiesz. No ale jeszcze upłynie dużo czasu zanim skończysz gimnazjum to masz szansę. Tylko na wagary nie chodź.
Myslalem, ze oczywistym jest, ze owiewki sa dla zachowania lepszej aerodynamiki? Bez owiewek bedzie mu ciezko zachowac odpowiednia pozycje na dluzszy czas przy wyzszych predkosciach. I nie chodzi tu tylko o wygode ridera (ze nie jestes zbyt bystry juz udowodniles, oceniajac poziom intelektulany na podstawie posiadanego sprzetu, wiec nie bede ci tlumaczyl, ze podczas wyscigu, kondycja jest bardzo wazna i sily traci sie szybko), ale chocby o to, zeby nie dzialal jak chmujacy zagiel.
Nie mam zamiaru udowadniac ci kim jestem, ale w przeciwienstwie do ciebie nie jestem po zawodowce.
Ale rozumiem, ze bronisz sie rencami i nogicami, zeby przypadkiem na stracic na honorze i zeby tylko ktos sobien iep omyslal, ze jakis pizdzik, moze pogonic twojego prawdziwego motocykla power scigacza z owiewka.
Nienawidzę głupich ludzi.
- marcinhc
- Świeżak
- Posty: 196
- Dołączył(a): 30/9/2007, 15:27
- Lokalizacja: Wrocław
mar111cin, o tobie wyrobilem sobie juz zdanie w temacie o... zwiazkach homoseksulanych.
I nie chodzi mi tu bynajmniej o twoje poglady, ale to, ze nie potrafisz kulturalnie dyskutowac, ani szanowac pogladow innych.
No i musisz miec jakies przydupasa, ktory bedzie potwierdzal twoje racje, zebys przypadkiem nie pomyslal zem ozesz sie mylic
I nie chodzi mi tu bynajmniej o twoje poglady, ale to, ze nie potrafisz kulturalnie dyskutowac, ani szanowac pogladow innych.
No i musisz miec jakies przydupasa, ktory bedzie potwierdzal twoje racje, zebys przypadkiem nie pomyslal zem ozesz sie mylic
Nienawidzę głupich ludzi.
- marcinhc
- Świeżak
- Posty: 196
- Dołączył(a): 30/9/2007, 15:27
- Lokalizacja: Wrocław
- Budzik_rider
- Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 29/3/2008, 10:31
- Lokalizacja: Oleśnica
o Tobie też wyrobiłem sobie zdanie widząc jakie brednie wypisujesz w każdym temacie.
Może kiedyś sam doświadczysz o czym teraz mówisz (teoretyzujesz). Narazie nie pisz może o czymś czego nie doświadczyłeś.
Może kiedyś sam doświadczysz o czym teraz mówisz (teoretyzujesz). Narazie nie pisz może o czymś czego nie doświadczyłeś.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
mar111cin napisał(a):brak słów
Inku szkoda języka, a raczej klawiatury.
Dokładnie tak Nie mam zamiaru komentować tych wypocin. Swoją drogą Mar111cin orientujesz się może czy neostrada rzuciła jakąś promocję?? Namnożył się tych trolli oj, namnożyło.
A nasz kolego po Oxfordzie nadal nie ujawnił jakim sprzętem popier*ala 180.
Idę pojeździć moim power ścigaczem w owiewkach
p.s. muszę tylko obserwować w lusterku czy mnie jakaś mito czasem nie wycina, bo to hańba dla mojego honoru.
Ostatnio edytowano 20/4/2008, 11:45 przez Inku, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.
Suzi GS500F
Suzi GS500F
-
Inku - Bywalec
- Posty: 550
- Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
- Lokalizacja: okolice Poznania
Jaki brednie? Poprosze o przyklady.
Wlasnego moto nie posiadam z racji wieku, ale mam z nimi pewna stycznosc i pewne doswiadczenie (nie tylko na skuterach), jesli to jest waszym wyznacznikiem racji i inteligencji, a technika i mechanika mnie interesuje.
I na pewno nie bedzie mi ublizał koles ktory poltora roku temu kupil sobie gs'a i mysli, ze wie na ten temat wszystko tylko dlatego, ze jezdzi nim codziennie do pracy (mam tu na mysli Inku).
Wlasnego moto nie posiadam z racji wieku, ale mam z nimi pewna stycznosc i pewne doswiadczenie (nie tylko na skuterach), jesli to jest waszym wyznacznikiem racji i inteligencji, a technika i mechanika mnie interesuje.
I na pewno nie bedzie mi ublizał koles ktory poltora roku temu kupil sobie gs'a i mysli, ze wie na ten temat wszystko tylko dlatego, ze jezdzi nim codziennie do pracy (mam tu na mysli Inku).
Nienawidzę głupich ludzi.
- marcinhc
- Świeżak
- Posty: 196
- Dołączył(a): 30/9/2007, 15:27
- Lokalizacja: Wrocław
marcinhc napisał(a):I na pewno nie bedzie mi ublizał koles ktory poltora roku temu kupil sobie gs'a i mysli, ze wie na ten temat wszystko tylko dlatego, ze jezdzi nim codziennie do pracy (mam tu na mysli Inku).
super, właśnie to Ty nie masz ani troche doświadczenia, Inku nawet jakby sie raz przejechał z taką prędkością to wie co to znaczy. Mówisz o rzeczach o których nie masz pojęcia i się jeszcze spierasz.
Polecasz gościowi marną 600setke bo uważasz że to jest wystarczająco słabe na poczatek
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
marcinhc napisał(a):Jaki brednie? Poprosze o przyklady.
Wlasnego moto nie posiadam z racji wieku, ale mam z nimi pewna stycznosc i pewne doswiadczenie (nie tylko na skuterach), jesli to jest waszym wyznacznikiem racji i inteligencji, a technika i mechanika mnie interesuje.
I na pewno nie bedzie mi ublizał koles ktory poltora roku temu kupil sobie gs'a i mysli, ze wie na ten temat wszystko tylko dlatego, ze jezdzi nim codziennie do pracy (mam tu na mysli Inku).
...wiesz w czym piszesz brednie??? że przedstawiasz takie oczywiste rzeczy które nawet dzieci w przedszkolu wiedzą...myślisz że błysłaś inteligencją bo napisałeś że opory powietrza są straszne duże przy 180 km/h......po prostu spec od aerodynamiki....
daj sobie chłopcze spokój..najpierw trochę polataj później będziesz się wypowiadał bo narazie to jesteś ale motocyklistą teoretykiem...i to kiepskim
Bandit 1200
-
Kedar-88 - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
- Lokalizacja: Jaworzno
spazz napisał(a):motocyklisci np na tym forum
co maja zawsze duzo do powiedzenia a motocykla nie mieli nigdy
-
turboponczek - MEGA TROLL
- Posty: 2010
- Dołączył(a): 1/5/2007, 11:44
- Lokalizacja: masz taki fajny tornister ?!
Jest taka emotikonka w trzecim rzędzie, druga od lewej, naciśnji ją kilka razy i zmyj sie na pare dni, przemyślisz sprawe a ludzie zapomną jaki jesteś żałosny.marcinhc napisał(a):Nie mam zamiaru udowadniac ci kim jestem, ale w przeciwienstwie do ciebie nie jestem po zawodowce.
Ale rozumiem, ze bronisz sie rencami i nogicami, zeby przypadkiem na stracic na honorze i zeby tylko ktos sobien iep omyslal, ze jakis pizdzik, moze pogonic twojego prawdziwego motocykla power scigacza z owiewka.
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Od: kuba
Do: mar111cin
Wysłany: 20/4/2008, 15:32
Temat: cagiwa kontra gs
tak sie skalada ze jezdzilem na gs i na mito jezdze obecnie iprawde mowiac mito i gs to zupelnie inne motocykle mito stworzona jest do sportowej wrecz torowej jazdy natomiast gs to sprzet do jazdy po bulki z racji zawieszenia jak wersalka i opon ktore nic a nic nie tzrymaja w zakrecie.predkosci max obu motocykli sa zblizone ale mito rozklada na lopatki gs na kazdym winklu i tu nie ma soe o co klocic,koniec tematu!!!!!
A teraz moja odpowiedź, jak coś piszesz to na forum, tutaj się możesz podzielić swoją wiedzą.
Swoją drogą fajnie że jeździłeś czymś co nawet nie wiesz jak się nazywa.
Możesz się trzymać tą mito przy GSie, ciekawe co pierwsze spuchnie, prawda?
Do: mar111cin
Wysłany: 20/4/2008, 15:32
Temat: cagiwa kontra gs
tak sie skalada ze jezdzilem na gs i na mito jezdze obecnie iprawde mowiac mito i gs to zupelnie inne motocykle mito stworzona jest do sportowej wrecz torowej jazdy natomiast gs to sprzet do jazdy po bulki z racji zawieszenia jak wersalka i opon ktore nic a nic nie tzrymaja w zakrecie.predkosci max obu motocykli sa zblizone ale mito rozklada na lopatki gs na kazdym winklu i tu nie ma soe o co klocic,koniec tematu!!!!!
A teraz moja odpowiedź, jak coś piszesz to na forum, tutaj się możesz podzielić swoją wiedzą.
Swoją drogą fajnie że jeździłeś czymś co nawet nie wiesz jak się nazywa.
Możesz się trzymać tą mito przy GSie, ciekawe co pierwsze spuchnie, prawda?
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Posty: 56
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości