Zobacz wÄ…tek - Cagiva mito 125 vs. Suzuki gs 500
NAS Analytics TAG

Cagiva mito 125 vs. Suzuki gs 500

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez siwy1991 » 20/4/2008, 22:20

ten marcinhc jakiś nie normalny nie dość że nie ma racji to sie jeszcze kłuci jak *****
o coś o czym nie ma pojęcia
dobrze ci radze idz sobie pojezdzij na tym skuterku moze cie to odstresuje chociaż nie wime bo to tylko tak jakby podróbka motocykla
Avatar użytkownika
siwy1991
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 1/4/2008, 11:50
Lokalizacja: Jarosław


Postprzez <borut> » 21/4/2008, 18:30

Marcinhc jak masz jakieÅ› problemy to dawaj na tor w Poznaniu :D
Też nie jezdziłem na motocyklu nigdy i takiego nie posiadam bo jeżdżę motorowerem którego V-max to 80hm/h a silnik z ramy już wylatuje wtedy :) ale przynajmniej mam biegi i juz potrafię wiecej od ciebie hehe bo na skuterze takim jakim ty jezdzisz z biedronki to 0 sie nauczysz juz wiecej na rowerze górskim się byś nauczył z jazdy niż skuterem tam przynajmniej w góralu masz przerzutki :P
no a co do twojego problemu to niech Ścigacz pl zafunduje mi i Marcinhc'owi 30minut na torze w Poznaniu u mi niech pożyczą na te 30min Suzuki GS 500 a mu tą Mito pizgawke małą i zobaczysz jak cie objade :P
A jak juz którys tam raz bede cie dublował to poczujesz moją dłon dająca ci w tube na kasku hehe :P

A po dwóch krążeniach na tej poizgawce byś juz musiał tłok i pierscienie wymieniac :P bo tak by sie ten mały czajnik zgrzał :D
<borut>
Bywalec
 
Posty: 619
Dołączył(a): 29/12/2007, 11:51


Postprzez Inku » 21/4/2008, 18:47

Ludziska, wy jeszcze drążycie ten temat? Autor w razie wątpliwości spojrzy sobie do jakiegoś obiektywnego źródła np. katalog i sprawdzi to czego szuka.
I tak tutaj ludzie "wiedzÄ… swoje".
Już sam temat jest śmieszny i trochę nie wiem czemu ma służyć. Wszystko i tak zależy od kierowcy. Chyba, że ktoś lubi być mistrzem prostej.

Zresztą już dawno zszedł na boczne tory i teorie jazdy z prędkością 180km/h, czego żaden z tych sprzętów fabrycznie nie osiąga.

Szkoda, że moderatorzy się jeszcze nie zajęli tym tematem i tylko zaczyna sie rzucanie mięsem przez małolatów, którzy tylko przytakują większości. Mam tu na myśli m.in. Boruta. Kolego zasponsorowane to możesz mieć najwyżej swoje 5 min w radiu maryja.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.

Suzi GS500F
Avatar użytkownika
Inku
Bywalec
 
Posty: 550
Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
Lokalizacja: okolice Poznania

Postprzez RafalFG » 21/4/2008, 20:10

no wlasnie ludzie uspokujcie sie z jednej strony ktos kto mial dane moto cos o nim wie i moze cos o nim powiedziec a z drugiej strony wlasnie forum jest od takiego pisania. Ja nie mam doswiadczenia z motocyklami ale juz w niedlugim czasie chce kupic gs'a, cagiva jest fajna ale to taki wiekszy motorower. TYLE ;)
Avatar użytkownika
RafalFG
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5/2/2008, 14:10
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Postprzez bandit'a » 22/4/2008, 08:32

Akurat kilka tygodni temu, jak było w marcu cieplej niż teraz, smignaliśmu trase ponad 100 km. Kilka maszyn, większość 600 i był tez GS 500 i mito 125. I po pierwsze koleś na mito jechał prawie cały czas ostatni co było nawet dobre bo nie śmierdziało jak za trabantem a poza tym nie nadrabiał na przyspieszeniach. Jego piździk był po prostu za słaby.
Tylko ze takie moto ładnie wygląda (jak rasowy sport zwłaszcza te lampy a'la ducati) i jest dobre dla młodych ludzi co dopiero uczą się jeździć.
bandit'a
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 6/9/2007, 18:09
Lokalizacja: zary

Postprzez CeBeRek » 22/4/2008, 12:55

witam

Dlatego piździk jest od 16 lat !!
A motocykl od 18....

KONIEC
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez siwy1991 » 22/4/2008, 13:12

nikt nie mówi że mito jest złe bo nie jest ale porównywać je do 500 to szczyt głupoty :)
Avatar użytkownika
siwy1991
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 1/4/2008, 11:50
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez areczq242 » 23/6/2013, 13:14

http://www.scigacz.pl/Slaby,wystep,Apri ... ,1183.html przeczytajcie sobie :) Aprilia jest teorytycznie słabiej przystosowana seryjnie na tor w porównaniu do Cagivy a mimo to 500ccm nie miały z nią większych szans ... Tak więc mito tym bardziej na krętym torze objechało by wszystkie gs 500 / er 5 /gpz 500 z palcem w ..... :)
areczq242
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 23/6/2013, 13:07

Postprzez misiek1506 » 23/6/2013, 14:17

Nie wiem jak to z Gs-em ale XJ 600 objeżdza i rs125 i mito, jechałem nawet z rs250 i w winklach faktycznie odchodzi, ale na prostej idzie troszkę słabiej, a na pewno jest mniej elastyczna ; )
XJ 600N
misiek1506
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 16/9/2012, 20:52
Lokalizacja: Krzydlina Wielka

Postprzez jaroaro » 23/6/2013, 15:52

Na winklach to "odchodzi" motocyklista a nie motocykl. Brać NSR 500! :D Tak swoją drogą to temat ma już 5 lat...
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: siÄ™ biorÄ… wszy

Postprzez power_bit » 23/6/2013, 19:47

Mito lotto, ale temat zakończył się w 2008r i raczej nie ma sensu robić wykopalisk w tak poje..ym temacie.
Niektóre chwile, zapomina się przez całe życie
Avatar użytkownika
power_bit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1258
Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
Lokalizacja: Września

Postprzez Seba_ER5 » 23/6/2013, 20:19

Rozmowa jest trochę dziwna. Jakbym miał brać motocykl do funu to brałbym cagive. To naprawdę dobry mocny 2 suw. GS500 to muł jak 500 to albo er5 gpz500 lub cb500. Większym problemem jest awaryjność. Tak jak pisałem cagiva to 2-suw. Jak ktoś nieuczciwy sprzedaje to wkrótce może być drogi remont. Cylindry etc. Dociera etc...
Mito pojedzie więcej niż a przynajmniej tyle samo co GS500, który jest po prostu nudny.

Mito podchodzi pod A2 mocą. Że u nas jest tendencja zaniżania mocy motocykl, a 125 jeżdżą jako 50 to co innego. Nic nie zastąpi otwarcia zaworu wydechowego w dwus'ówie :) beeemmbeeeem xD.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez SkoQ » 24/6/2013, 08:08

Dobra to może ja się wypowiem :)
Po pierwsze porównywanie 2 cylindrowej szosówki, do 2 suwa na tor to trochę nieporozumienie. Ale powiem co zaobserwowałem z RS125, GS'ka ma osiągi bardzo podobne i dużo zależy od kierowcy. Inną sprawą jest, że Marcinie, nie oszukujmy się ale nie masz moto, więc choćbyś teoretycznie wiedział więcej niż Marquez to i tak jesteś dupa nie rider. Równie dobrze możesz powiedzieć, że uwielbiasz seks bo często oglądasz porno i znasz się na tym... no darujcie ;)

GS'ka to nie moto na tor, mito to nie motocykl na trasÄ™.
Na torze z jak najmniejszej pojemności trzeba wyciągnąć jak najwięcej i nikt nie przejmuje się zbytnio żywotnością. Jeśli nie musisz się pojemnością przejmować (ze względu na posiadaną kategorię prawa jazdy, czy klasy w zawodach) to bierzesz GS 500 bo osiągi ma podobne ale na tym silniku pojeździ dużo dłużej, i do tego będzie wygodniej.
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Starski » 24/6/2013, 11:48

GS też średnio się nadaje na trasę :P

Ps. kto mi zwróci czas za przeczytanie tego tematu?:(
Moto na A2: GS 500, NX 650, XT 660, YBR 250, Ninja 250R
Avatar użytkownika
Starski
Świeżak
 
Posty: 349
Dołączył(a): 25/1/2013, 14:30

Postprzez SkoQ » 25/6/2013, 07:22

GS'ka to szosówka, trochę na trasę trochę na miasto takie uj wi co :) ale zdecydowanie nie jest motocyklem wyżyłowanym na tor ;)
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Harakiri 7 » 25/6/2013, 09:24

Ciekawy temat.

Nie powiem jak wyglada to w przypadku Mito i GS'a.

Jezczilem CB 500 i oddlawiona RS 125 o mocy prawie 30 KM tyle, ze na torze.

Majac technike prowadzenia RS'em mozna spokojnie po torze carting'owym ganiac i litry ( no moeze niekoniecznie supersporty :mrgreen: ) i daje sie rade utrzymac ich srednia predkosc okrazeniowa. Logiczne, ze na przyspieszeniach litr bedzie odchodzil lepiej. Tyle, ze dobry rider ktory potrafi caly czas trzymac powyzej 8000 - 9000 rpm nie bedzie mial tez wiekszeg problemu aby utrzymac dystans.

Wszystko to o czym tu piszecie to kwestia pilota i jego techniki i umiejetnosci.

W realu na normalynch drogach klasa 500 bedzie miala nieznaczne ( lub bardziej znaczna ) przewage.

P.S. Mam kumpla ktory nakedem R 1200 R ( o V-max'ie smieszne 215 km/h ) odkreca manetke do oporu, i odpuszcza jedynie wtedy gdy zmusza go teo tego sytuacja, wiec nie piszcie, ze nieda sie jechac 180 km/h naked'em. Wszystko kwestia hard core'u :mrgreen:

:wink:
Harakiri 7
Bywalec
 
Posty: 553
Dołączył(a): 1/4/2013, 12:48
Lokalizacja: wies

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości




na górê