NOWE OPONY
			Posty: 13
			 • Strona 1 z 1
		
	
NOWE OPONY
Witam i odrazu ptyam ,zamierzam wymienic opony w swoim baiku i mam w zwiazku z tym pyt otoz widzialem wiele filmow na necie jak goscie na nowych maszynach (czyli nowe opony ) spadaja z maszyn jak z bykow .Moze kilka porad co zrobic z nowa opona aby uniknac gleby.
DZIEKI Z GORY ZA HELP
				DZIEKI Z GORY ZA HELP
there is no spoon
			- komucior
 - Świeżak
 - Posty: 14
 - Dołączył(a): 23/8/2007, 14:01
 - Lokalizacja: lodz
 
cooo>>>??? nowa opona to dobra przyczepnosc... takze ja bym se cieszyl a nie martwil ze spadne....!! p.s polecam piloty ... nie wierzylem ze sa tak dobre dopoki nie sprobowalem i wartoooo!!!
				habba babba!
			- 
				

palgumeniedusze - Stały bywalec
 - Posty: 1295
 - Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
 - Lokalizacja: WLKP
 
przez pierwsze bodajze 200 km musisz jezdzic ostroznie zeby guma sie dotarla powoli wchodzic w coraz ostrzejsze zakrety.. co do dystansu nie jesem na 100 procent pewny bede musial zajrzec w instrukcje od mojego motorka...ale tak to wyglada
				
			- 
				

michalf84 - Świeżak
 - Posty: 118
 - Dołączył(a): 16/7/2007, 14:04
 - Lokalizacja: Płock
 
palgumeniedusze napisał(a):cooo>>>??? nowa opona to dobra przyczepnosc... takze ja bym se cieszyl a nie martwil ze spadne....!! p.s polecam piloty ... nie wierzylem ze sa tak dobre dopoki nie sprobowalem i wartoooo!!!
Chodzi o pierwsze kilometry na nowej gumie.
Ostrożnie posługiwać się gazem i hamulcem. Na zakrętach jak rowerem.
Niektórzy sobie radzą ścierając to śliskie diabelstwo papierem ściernym.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.
Suzi GS500F
			Suzi GS500F
- 
				

Inku - Bywalec
 - Posty: 550
 - Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
 - Lokalizacja: okolice Poznania
 
- 
				

palgumeniedusze - Stały bywalec
 - Posty: 1295
 - Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
 - Lokalizacja: WLKP
 
Z tego co pamiętam:
Opony są pokryte substancją która umożliwi właściwe "dotarcie" opony. Taka obróbka nie jest możliwa w fabryce. Oponę trzeba powoli rozjeździć by uzyskała swoją maksymalną przyczepność i trwałość. Powoli znaczy z nawijaniem kilometrów poszerzać zakres składania się.
Palenie gumy chyba nie zwiększa przyczepności na całym profilu opony a tym bardziej nie zwiększa trwałości!
				Opony są pokryte substancją która umożliwi właściwe "dotarcie" opony. Taka obróbka nie jest możliwa w fabryce. Oponę trzeba powoli rozjeździć by uzyskała swoją maksymalną przyczepność i trwałość. Powoli znaczy z nawijaniem kilometrów poszerzać zakres składania się.
Palenie gumy chyba nie zwiększa przyczepności na całym profilu opony a tym bardziej nie zwiększa trwałości!
Nowa opona na kole oznacza potrzebę jej wyważenia. Należy zdać sobie sprawę, że niedoważenie 10 gram przy prędkości 100km/h równoważne jest przyklejeniu na obwodzie koła 10kg w miejscu przeciwstawnym tego niedoważenia. Po montażu nowej opony należy ją również docierać przez pierwsze 100km. Wynika to z układania się opony na feldze oraz potrzeby usunięcia warstwy olejów silikonowych używanych podczas procesu wulkanizacji bieżnika, a mających na celu odseparowanie opony od formy.
Ongoing Success
			- 
				

falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 2841
 - Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
 - Lokalizacja: Morze
 
falconiforme napisał(a):Z tego co pamiętam:
Opony są pokryte substancją która umożliwi właściwe "dotarcie" opony. Taka obróbka nie jest możliwa w fabryce. Oponę trzeba powoli rozjeździć by uzyskała swoją maksymalną przyczepność i trwałość. Powoli znaczy z nawijaniem kilometrów poszerzać zakres składania się.
Palenie gumy chyba nie zwiększa przyczepności na całym profilu opony a tym bardziej nie zwiększa trwałości!Nowa opona na kole oznacza potrzebę jej wyważenia. Należy zdać sobie sprawę, że niedoważenie 10 gram przy prędkości 100km/h równoważne jest przyklejeniu na obwodzie koła 10kg w miejscu przeciwstawnym tego niedoważenia. Po montażu nowej opony należy ją również docierać przez pierwsze 100km. Wynika to z układania się opony na feldze oraz potrzeby usunięcia warstwy olejów silikonowych używanych podczas procesu wulkanizacji bieżnika, a mających na celu odseparowanie opony od formy.
Cytat, który wrzuciłem mówi coś innego niż to co napisałeś, ale trzymaj się tego co w cytacie i krzywdy sobie nie zrobisz.
No hope. no cure. No problem.
			- 
				

Terror - Administrator
 - Posty: 1466
 - Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
 - Lokalizacja: WW-WWa
 
nowe opony sa pokryte jakas sliska substancja
tu widac jaki to ma wplyw na jazde:
http://www.youtube.com/watch?v=FxbHyEIkgdU
				tu widac jaki to ma wplyw na jazde:
http://www.youtube.com/watch?v=FxbHyEIkgdU
Nienawidzę głupich ludzi.
			- marcinhc
 - Świeżak
 - Posty: 196
 - Dołączył(a): 30/9/2007, 15:27
 - Lokalizacja: Wrocław
 
A mi sie wydaje że ten koleś z jazdą ma niewiele wspólnego, gdyby było aż tak żle to każdy by sie wykładał na nowych oponkach.marcinhc napisał(a):nowe opony sa pokryte jakas sliska substancja
tu widac jaki to ma wplyw na jazde:
http://www.youtube.com/watch?v=FxbHyEIkgdU
- 
				

icid - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 2798
 - Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
 - Lokalizacja: Rotterdam
 
tez widzialem ten filmik 
 
ale wystarczy ze bedziesz jezdzil powoli
np wez pojezdz po jakies szutrowej,piaskoej drodze, pochamuj troche itp
a potem jedz na drodze i spokojnie
				ale wystarczy ze bedziesz jezdzil powoli
np wez pojezdz po jakies szutrowej,piaskoej drodze, pochamuj troche itp
a potem jedz na drodze i spokojnie
Gilera Nexus 125 + Cylinder 210cc malossi + modul CDI digitronic malossi + multivar 2000 malossi + sprzeglo delta malossi = nie doscigniona 125 skut ;]
[: Jedyna taka :]
			[: Jedyna taka :]
- 
				

mastero33 - Bywalec
 - Posty: 506
 - Dołączył(a): 12/9/2007, 18:58
 - Lokalizacja: Zdunska Wola
 
Terror napisał(a):falconiforme napisał(a):Z tego co pamiętam:
Opony są pokryte substancją która umożliwi właściwe "dotarcie" opony. Taka obróbka nie jest możliwa w fabryce. Oponę trzeba powoli rozjeździć by uzyskała swoją maksymalną przyczepność i trwałość. Powoli znaczy z nawijaniem kilometrów poszerzać zakres składania się.
Palenie gumy chyba nie zwiększa przyczepności na całym profilu opony a tym bardziej nie zwiększa trwałości!http://www.radicalriders.pl/warsztaty.html napisał(a):Nowa opona na kole oznacza potrzebę jej wyważenia. Należy zdać sobie sprawę, że niedoważenie 10 gram przy prędkości 100km/h równoważne jest przyklejeniu na obwodzie koła 10kg w miejscu przeciwstawnym tego niedoważenia. Po montażu nowej opony należy ją również docierać przez pierwsze 100km. Wynika to z układania się opony na feldze oraz potrzeby usunięcia warstwy olejów silikonowych używanych podczas procesu wulkanizacji bieżnika, a mających na celu odseparowanie opony od formy.
Cytat, który wrzuciłem mówi coś innego niż to co napisałeś, ale trzymaj się tego co w cytacie i krzywdy sobie nie zrobisz.
Hmmm, cytat wrzuciłem ja. Znalazłem go po czasie swojej wypowiedzi, z której się nie wycofałem z prostego powodu. Znalazłem w nim właśnie logiczną analogię.
mastero33 napisał(a):tez widzialem ten filmik![]()
ale wystarczy ze bedziesz jezdzil powoli
np wez pojezdz po jakies szutrowej,piaskoej drodze, pochamuj troche itp
a potem jedz na drodze i spokojnie
Jakie szutrowe drogi, oponÄ™ dociera siÄ™ na asfalcie.
Ongoing Success
			- 
				

falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 2841
 - Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
 - Lokalizacja: Morze
 
nie ma co sie bac gosc z filmiku prawdopodobnie mial opony ubrudzone olejem okolo miesiaca temu kupilem nowe moto identyczne jak ma gosc z filmiku tylko w czerni i takie cuda sie nie dzieja jezdzilem naprawde dynamicznie i opony trzymaja sie nawierzchini bardzo dobrze nie ma zadnych uslizgow...
				
			- 
				

michalf84 - Świeżak
 - Posty: 118
 - Dołączył(a): 16/7/2007, 14:04
 - Lokalizacja: Płock
 
			Posty: 13
			 • Strona 1 z 1
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości