Stan paliwa w moto bez wskaźnika.
Posty: 43
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
jedynym minusem czekania az silnik z braku benzyny zacznie mulic jest ryzyko, ze nastapi to w zlozeniu i silnik przestanie ciagnac - nic milego. Dlatego jesli nie ma potrzeby ciagnac do ostatniej kropli a zna sie juz motocykl na tyle, aby przewidziec spalanie - to najlepiej zalac zanim bedzie potrzeba wlaczenia RES.
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu
-
MadboY - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
- Lokalizacja: Wawa
Ja mam zepsuty wskaźnik paliwa i polegam na liczniku dziennym a w praktyce tankuję go zawsze w łykend do pełna raz w sobotę (po całym tygodniu latania do pracy) i raz w niedziele (po łykendowym śmiganiu). Wychodzi po kilkanaście zł a mam zawsze pewność że się nie zatrzymam gdzieś po drodze
Zephyr 550 "RUDA SUKA"
-
pol3k - Świeżak
- Posty: 54
- Dołączył(a): 8/1/2008, 14:44
- Lokalizacja: W-W
Pytanie do kolegi z ZEPHYRem. Akurat o 550 też myślałem. Jak oceniasz ten motocykl. Właściwości jezdne, obsługa. Wiem że te moto jest mało popularne i np na allegro prawie nie ma częsci do niego. Jak wygląda dluższa jazda, czy brak szyby sprawia duży opór?? I jak sprawdzaja się tylne zawieszenie, czy jest duża różnica między centralnym amorkiem a dwoma elementami resorująco tłumiącymi
-
sonsiat - Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 25/3/2008, 13:39
- Lokalizacja: biskupiec
Ja też miałem kiedyś zephyra i jako motocykl, szczególnie na miasto jest genialny, bo bardzo zwrotny, a w trasie tez niczego sobie tyle ze musisz pamietac ze przyjemnosc z jazdy konczy sie powyzej 130km/h... potem zaczyna sie walka z naporem powietrza , ale w te wakacje przejechałem 6000km do Rzymu i z powrotem i było ok.
co do czesci to na allegro rzeczywiscie mało... pozostaje szukać w Larssonie lub kupować oryginalne u Kawasaki.
Przy przebiegu 80 tys km mial rozbieramy silnik i praktycznie bylo zerowe zuzycie cylindra... Co do zawieszenia to jest najsłabsza część tego motocykla (tył i przód dobija jak załadujesz motocykl), ale na pocieche jest fajny silnik i bardzo dobre hamulce... ogólnie polecam, tylko uważaj żeby nie trafić zaniedbanego egzemplarza, tak jak ja (musiałem wymienić zawory)
a co do paliwa to licznik przebiegu dziennego i naucz się na pamięć gdzie jest kranik paliwa, żebyś podczas jazdy mógł go szybko przekręcić na rezerwę...
pozdrawiam!
co do czesci to na allegro rzeczywiscie mało... pozostaje szukać w Larssonie lub kupować oryginalne u Kawasaki.
Przy przebiegu 80 tys km mial rozbieramy silnik i praktycznie bylo zerowe zuzycie cylindra... Co do zawieszenia to jest najsłabsza część tego motocykla (tył i przód dobija jak załadujesz motocykl), ale na pocieche jest fajny silnik i bardzo dobre hamulce... ogólnie polecam, tylko uważaj żeby nie trafić zaniedbanego egzemplarza, tak jak ja (musiałem wymienić zawory)
a co do paliwa to licznik przebiegu dziennego i naucz się na pamięć gdzie jest kranik paliwa, żebyś podczas jazdy mógł go szybko przekręcić na rezerwę...
pozdrawiam!
przyczajony tygrys, ukryty smok... zielony smok... Kawasaki
-
Ryba - Świeżak
- Posty: 184
- Dołączył(a): 22/9/2006, 10:10
- Lokalizacja: Warszawa
oujałbym gdyby mi się rezerwa nie świeciła - a bez licznika kasowalnego po tankowaniu ? podziwiam Was panowie bardzo podziwiam.
u mnie 20L + 4,5 rezerwy - średnio po mieście 240km i zaczyna świecić - zalewam - wchodzi 14,5-15 - czyli fajnie pali ....ma lu sio !
u mnie 20L + 4,5 rezerwy - średnio po mieście 240km i zaczyna świecić - zalewam - wchodzi 14,5-15 - czyli fajnie pali ....ma lu sio !
-
cezare - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
Witam
Postanowilem troszke odswierzyc temat bo mam podobny problem. W moim radianie tez nie ma zadnych wskaznikow, zastanawialem sie czy nie ma jakis patentow gotowych zeby sobie wskaznik dorobic, tak jak niektorzy dorabiaja sobie temp lub cisnienie.
Inaczej bedzie trzeba polegac na liczniku, tylko musze dojsc czemu nie moge go skasowac :/
Moze przed toba sie ktos do tego dobieral i przykrecil pokretlo od kurka jakos na odwrot :) przynajmniej w moim na kraniku jest przykrecane platikowe pokretlo ktore pewnie mozna zle zamontowac
Postanowilem troszke odswierzyc temat bo mam podobny problem. W moim radianie tez nie ma zadnych wskaznikow, zastanawialem sie czy nie ma jakis patentow gotowych zeby sobie wskaznik dorobic, tak jak niektorzy dorabiaja sobie temp lub cisnienie.
Inaczej bedzie trzeba polegac na liczniku, tylko musze dojsc czemu nie moge go skasowac :/
pioterjawa napisał(a):ja liczylem kiedys na rezerwe z kranika i sie przeliczylem
Nie wnikam czemu rezerwa nie zadzialala Chyba ze RES gorne polozenie w CB to nie rezerwa moze ktos mnie sprostuje ;)
Moze przed toba sie ktos do tego dobieral i przykrecil pokretlo od kurka jakos na odwrot :) przynajmniej w moim na kraniku jest przykrecane platikowe pokretlo ktore pewnie mozna zle zamontowac
-
bast - Bywalec
- Posty: 849
- Dołączył(a): 7/7/2008, 11:09
- Lokalizacja: Warszawa
Jeśli masz kranik z rezerwą to nie musisz nawet polegać na liczniku km. Jak czujesz że zaczyna gasnąć to przełączasz na rezerwę i wiesz ile przejedziesz na niej
(nie trudno sprawdzić).
(nie trudno sprawdzić).
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Z regóły lewej strony motocykla (chyba) ^^ jak na nim siedzisz to na wyciągnięcie ręki Dość dziwne pytanie
http://piotrela.x.pl/strona/image/Clip(2).jpg
http://www.ksm.riders.pl/elementy/kranik-res.jpg
P.S. Ja mam wskaźnik poziomu paliwa, kranika nie używam mam wyjeb*** no i raz przez to pchałem 2km motor, najgorsze 2km w moim życiu O_o
http://piotrela.x.pl/strona/image/Clip(2).jpg
http://www.ksm.riders.pl/elementy/kranik-res.jpg
P.S. Ja mam wskaźnik poziomu paliwa, kranika nie używam mam wyjeb*** no i raz przez to pchałem 2km motor, najgorsze 2km w moim życiu O_o
Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
Kurek kranika ma 3 położenia: OFF, ON, RES.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Qba_Zeus napisał(a):A czy jest jakiś standard kranika? Że np. zazwyczaj dolne położenie oznacza przejście na rezerwę?
jesli nie wiesz jakie polozenie co oznacza to najlepszym wyjsciem bedzie wykrecenie kranika i poprzez ogledziny powinienes dojsc w jakim polozeniu jest rezerwa albo ON i OFF. To nie jest skomplikowane urzadzenie
-
grzesko - Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 14/1/2009, 14:10
- Lokalizacja: Siedlce/Warszawa
panowie, mam Hondę CB 500, 2001 r., nie rozumiem zbytnio funkcjonowania kranika. Prosiłbym o opisanie kiedy włączamy poszczególne pozycje. Kiedy mamy OFF - paliwo jest jak mniemam nie dostarczane do silnika i się nie uruchomi, więc kiedy w takiej pozycji się ustawia? Pozycja ON przeważnie zawsze w większości przypadków, a RES włączamy jak moto zaczyna szarpać, pierdzieć i jakby się dławił? Proszę o sprostowanie :=]
Nieoficjalna mapa forumowiczów scigacz.pl ->
<b>MAPA</b> (otwórz link)
w sprawie dodania kontakt na priv z user-rem maciek.046
<b>MAPA</b> (otwórz link)
w sprawie dodania kontakt na priv z user-rem maciek.046
- Adriano
- Świeżak
- Posty: 65
- Dołączył(a): 27/2/2009, 11:05
- Lokalizacja: Brańsk
Posty: 43
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 65 gości