Zobacz wątek - obalmy mity z allegro,ile co ma kucy???????
NAS Analytics TAG

obalmy mity z allegro,ile co ma kucy???????

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

obalmy mity z allegro,ile co ma kucy???????

Postprzez qbas118 » 17/9/2007, 16:10

witam wszystkich
szukam akurat teraz motorku do kupna a chcialem wkoncu obalic lipne mity zwiazane z moca silnika, juz nie mowiac o bajkach ile co jedzie bo tez spotykalem sie ze 250tka na liczniku 190km/h a w opisie ze jechal 215 km/h i jeszcze by cisnal tyle ze droga sie skonczyla, wiec moje pytanie brzmi ile koni mechanicznych maja silniki nastepujących motocykli:
Suzuki gsxr 600 SRAD (r.96-99)
Suzuki gsxr 750 SRAD (r.96-99)
Kawasaki Zx6r (r. 96-99)
Kawasaki Zx7r (r. 96-99)
Kawasaki zxr 750 L/H
Yamaha Yzf 750
Yamaha thundercat 600


czekam na prawdziwe definicje mocy oraz osiągi tych motocykli

pozrawiam Q.
------->> GPX 600
------>> GSXR 750 SRAD
------->> GSXR 600 K1


"moge przedawkowac zycie co prowadzi do smierci..."
qbas118
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/12/2006, 21:14


Postprzez kogut. » 17/9/2007, 16:35

http://www.bikez.com (otwórz link)
http://www.motorbikes.be/en/ (otwórz link)
Milego szukania...
Avatar użytkownika
kogut.
Bywalec
 
Posty: 561
Dołączył(a): 11/11/2006, 14:27
Lokalizacja: WLKP


Postprzez wokib » 17/9/2007, 16:36

Shit Happens
Avatar użytkownika
wokib
Świeżak
 
Posty: 99
Dołączył(a): 4/10/2006, 13:14
Lokalizacja: POdkarpacie

Re: obalmy mity z allegro,ile co ma kucy???????

Postprzez kravec » 17/9/2007, 17:09

qbas118 napisał(a):spotykalem sie ze 250tka na liczniku 190km/h a w opisie ze jechal 215 km/h i jeszcze by cisnal tyle ze droga sie skonczyla


akurat tu jest sporo prawdy.... oczywiscie nie ze jeszcze by cisnal ale to 215 (licznikowe... mysle ze kolo 205/7 w rzeczywistosci) jest praktycznie realne....
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez VCO » 17/9/2007, 18:02

Jak chcesz obalać mity co do mocy to kup sobie chamownie na której sprawdzisz moc i jeździj do każdego kto wystawia na allegro i sprawdzaj moc w jego motorze... i pisz kto z której aukcji ma ile mocy :D :lol:

To co masz na zegarach i z tego czytasz osiągi to tarcze które moga być w milach(1,6km) lub kilometrach i 200 mil to już jest bardzo szybko bo 320 km/h trzeba wziąśc to pod uwage w odczycie prędkośći pozatem licznikiem mozna sobie zmierzyć czy jedziesz czy stoisz w miejscu :lol: bo nie jest tak precyzyjny jak te wszystkie "Dżi-tecze" (nie wiem jak to tam po angielsku G-tech) które mierzą prędkość bardzo dokładnie i nie zawyrzają tak jak liczniki

Chyba nie wiesz od czego zależy moc w motocyklu a spory udział maja w tym czynniki: W jakim kraju zostały wyprodukowane jakie mają ograniczenia i jak kto ich używał bo nie wiem czy wiesz ze z motoru sportowego po 150 tys km bez remontu nie uzyskasz pełni mocy jakie miał on wcześniej na 100 % wraz z użytkowaniem nastepuje spadek mocy. Pozdro IMHO głupi temat najlepiej pojechać i sie przejechać jak chcesz kupić napewno mocy ci nie zabraknie przy tych pojemnościach... ewentulanie na chamownie ale w polsce utarł sie taki mit a moze i nie nie chce mówic bo zaraz grad kamini w moją strone ale jak powiesz sprzedawcy ze chcesz motor na chamownie i do laserowego pomiaru na jego koszt gdyby coś było nie tak bo ty chcesz sie przekonać ile ma koni to cię wyśmieje i poczeka na następnego

Np jeden z moich znajomych skomentował to o ile pamięc nie myli mniej wiecej tak:
"Przyjechał widać motor poobijany wiadomo bak lusterko przytarte gmole na poczatku bał sie przejechać nim bo myślał że krzywy czy coś (śmiech)
no to rozpedziłem go do 100 stanełem na bak i motor caly czas prosto jedzie nie sciąga nie cieknie nic a koleś mówi ze on chce do pomiarów laserowych a ja na to panie dla mnie ten motor moze być w krztałcie litery S oby jechał prosto i dobrze sie prowadził co z tego ze poobijany(śmiech) kosmetka załatwi sprawe 30 przebiegu, po szlifie prosto sie prowadzi a pan jescze wydziwiasz"
Koles obejrzal motor stwierdził ze szuka przysłowiowego "huja w mózgu" i go kupił w te wakacje na kompielisku sie z nim widzieli moi kumple motor juz pomalowany itd i koleś mówi ze nie nazeka a przy tym zaoszczedził sporo kasy...

Co do tej RS to jak najbardziej prawdopodobne ze 215 złapie jak na zegarach ma do 190 to widocznie fabrycznie była blokowana i nie wstawiali tarcz do 240
Dobra Cagiva mito Evo 125 złapie 185 mój kumpel swoją wyprzedził zablokowane do 35 koni Suzuki GS 500 kierowca Suzuki tak sie wkur... ze za pare dni juz pobiegł do serwisu i odblokował motor :D
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka

Postprzez qbas118 » 17/9/2007, 21:29

spoko rozumiem, ale wiecie jak ja ogladam allegro a tam jeden SRAD 600 ma 104 a drugi 134 to mnie to denerwuje.. dodam ze te same roczniki.. ;/
------->> GPX 600
------>> GSXR 750 SRAD
------->> GSXR 600 K1


"moge przedawkowac zycie co prowadzi do smierci..."
qbas118
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/12/2006, 21:14

Postprzez Jaczewoj » 17/9/2007, 22:07

Moge Ci powiedzieć ze srad 750 z 96 roku ma 126km i ciśnie spokojnie 270 km/h wiem bo miałem takiego ale to była wersja am. miał 300 na budziku europejskie mają chyba 280. Waga to 215 kg na 3/4 zbiornika.

Katalogowe moce często różnią sie od pomiarów nowych moto na chamowni znam przykład kiedy kolega sprawdzał nową R1 i miała 147 koni a nie 150 jak to podaje producent, no chyba ze tak to zaokrąglają - nie wiem.

Kiedyś czytałem ze w R6 sportowa końcówka tłumnika zabiera moc a w klasie 600 te parę koni moze być na wagę złota.

A tak przy okazji to witam, bo to mój 1 post!
Jaczewoj
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:33
Lokalizacja: wlkp

Postprzez simonw » 17/9/2007, 23:20

Ludziska maja manie dodawania koni przy sprzedazy... owszem, faktycznie jest pewien uzysk na wydechu, na samej koncowce tez cos moze byc, filtr poweitrza...etc, ae nie zeby dodac 20 kucy do mocy :)
Rownie dobrze mozna napisac ze ma 320 kucy i leci 500 na godzine.

Co do wersji hamerykanskich i europejskich, roznia sie faktycznie nieco.
Najlepiej zerknac do manuala, sciagnietego gdzies z sieci.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez kogut. » 18/9/2007, 08:53

Wymieniając sama koncowke to raczej stracisz moc niz zyskasz(chyba ze kupisz wydech sportowy przeznaczony dla danego modelu motocykla + regulacja)...
http://www.bikepics.com/members/tugok (otwórz link)
954rr & RSV1000R
Avatar użytkownika
kogut.
Bywalec
 
Posty: 561
Dołączył(a): 11/11/2006, 14:27
Lokalizacja: WLKP

Postprzez pawel_rr » 18/9/2007, 09:33

modele SRAD w rzeczywistości będą miały większą moc niz na hamowni, właśnie dzięki dynamicznemu doładowaniu powietrza. Im szybciej jedziesz, tym masz więcej mocy :D
DON`T DRINK AND DRIVE!!! | | Sprzedam kask ARAI RX-7 CORSAIR | viewtopic.php?t=19823
Avatar użytkownika
pawel_rr
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 6/9/2007, 09:01
Lokalizacja: WaWa

Postprzez qbas118 » 18/9/2007, 13:12

no wlasnie i tu mi sie jeszcze jedno pytanko nasuwa: czy system SRAD wystepuje tylko w suzuki gsxr?? czy w kawkach(ninjach) tez??
------->> GPX 600
------>> GSXR 750 SRAD
------->> GSXR 600 K1


"moge przedawkowac zycie co prowadzi do smierci..."
qbas118
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/12/2006, 21:14

Postprzez M. » 18/9/2007, 13:35

w prawie kazdym sporcie od paru (ok.10)lat byl/jest ten system... tylko w hondzie kawach itd inaczje sie nazywa;]
YAMAHA YZ 125
Poszukiwania znowu rozpoczete...
Avatar użytkownika
M.
Świeżak
 
Posty: 336
Dołączył(a): 6/5/2007, 16:02
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kogut. » 18/9/2007, 15:15

qbas118 napisał(a):no wlasnie i tu mi sie jeszcze jedno pytanko nasuwa: czy system SRAD wystepuje tylko w suzuki gsxr?? czy w kawkach(ninjach) tez??

SRAD Suzuki ram air direct jak dobrze pamietam ..to nic innego jak dladowanie powietrzem... Wszystkie marki to maja tylko pod inna nazwa
http://www.bikepics.com/members/tugok (otwórz link)
954rr & RSV1000R
Avatar użytkownika
kogut.
Bywalec
 
Posty: 561
Dołączył(a): 11/11/2006, 14:27
Lokalizacja: WLKP

Postprzez VCO » 18/9/2007, 19:30

pawel_rr napisał(a):modele SRAD w rzeczywistości będą miały większą moc niz na hamowni, właśnie dzięki dynamicznemu doładowaniu powietrza. Im szybciej jedziesz, tym masz więcej mocy :D


hehe My ten system nazwalismy "im szybciej jedziesz tym szybciej jedziesz" :lol:

Nom potwierdzam wloty powietrza mają duze znaczenie w dynamice motocykla jak za duzo to sie dawi jak za mało tez...
jak składaliśmy ZX6-R to wloty nie były załozone jescze bo nie kupione moto nie chciał jechać bo zaduzo powietrz dostawałdopiero po zaklejeniu tasma czesciowo wlotu było w miare normalnie ale tez lipa ...
Ostatnio edytowano 18/9/2007, 19:33 przez VCO, łącznie edytowano 1 raz
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka

Postprzez patrykmulek » 18/9/2007, 19:30

a wracajac do dodawania koni to jak kupowalem nsr to koles napisal ze ma 40km hehhe.i jak dzwonilem to pytam jakto sie stalo ze tyle mocy ma a on na to ze nie wie czemu ale tyle ma hihi :lol:
nsr125------>dr350
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
patrykmulek
Bywalec
 
Posty: 562
Dołączył(a): 28/5/2007, 16:32
Lokalizacja: Osieck

Postprzez VCO » 18/9/2007, 19:35

patrykmulek napisał(a):a wracajac do dodawania koni to jak kupowalem nsr to koles napisal ze ma 40km hehhe.i jak dzwonilem to pytam jakto sie stalo ze tyle mocy ma a on na to ze nie wie czemu ale tyle ma hihi :lol:


heh koles wyraznie wkręcał max granica w NSR to 34 konie i to jest już max z caguvy mito jednynie więcej da sie wycisnąć
Nie zapominajm ze sportowe profesjonalne 125 mają często po 55 koni ale ich silniki starczają na... no właśnie :D
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka

Postprzez patrykmulek » 18/9/2007, 20:29

no ale zapyatlem bo myslalem ze moze jakies czesci byly wymieniane i wogole ale tu jest wszystko seryjne tylko napisal sobie tak bo mial ochote miec nsr 40 konna :lol:
nsr125------>dr350
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
patrykmulek
Bywalec
 
Posty: 562
Dołączył(a): 28/5/2007, 16:32
Lokalizacja: Osieck

Postprzez icid » 18/9/2007, 21:08

VCO napisał(a):
patrykmulek napisał(a):a wracajac do dodawania koni to jak kupowalem nsr to koles napisal ze ma 40km hehhe.i jak dzwonilem to pytam jakto sie stalo ze tyle mocy ma a on na to ze nie wie czemu ale tyle ma hihi :lol:


heh koles wyraznie wkręcał max granica w NSR to 34 konie i to jest już max z caguvy mito jednynie więcej da sie wycisnąć
Nie zapominajm ze sportowe profesjonalne 125 mają często po 55 koni ale ich silniki starczają na... no właśnie :D
Weź przestań VCO znowu te twoje herezje, niby czemu z nsr da sie wycisnąć tylko 34 konie a np z z cagivy mito więcej? Bo akurat mam pewne doświadczenia w tuningu i regulacji silników dwusówowych i powiem ci że można zrobić nawet 50 koni w hondzie nsr i bujać nią do 200 Pasuje ci ? Mam skuter tak oprócz motoru, taka 50 zwykła i idzie 140 i zapala gume na aswalcie, już ci pisze jak to sie dzieje :) cylinder Athena racing PRO, Gaźnik Arreche 24 mm ze sportowym filtrem, tłumik technigas RACE, Sportowy wał , sprzęgło , wariator , kewlarowy pasek , modyfikacja przekładni , zmniejszenie komory spalania THATS ALL! Więc powiedz mi czy jak założysz podobne graty dedykowane dla hondy nsr to będzie miała max 34 konie? BZDURY PISZESZ ZRESZTĄ JAK ZWYKLE.
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez VCO » 19/9/2007, 18:09

icid napisał(a):
VCO napisał(a):
patrykmulek napisał(a):a wracajac do dodawania koni to jak kupowalem nsr to koles napisal ze ma 40km hehhe.i jak dzwonilem to pytam jakto sie stalo ze tyle mocy ma a on na to ze nie wie czemu ale tyle ma hihi :lol:


heh koles wyraznie wkręcał max granica w NSR to 34 konie i to jest już max z caguvy mito jednynie więcej da sie wycisnąć
Nie zapominajm ze sportowe profesjonalne 125 mają często po 55 koni ale ich silniki starczają na... no właśnie :D
Weź przestań VCO znowu te twoje herezje, niby czemu z nsr da sie wycisnąć tylko 34 konie a np z z cagivy mito więcej? Bo akurat mam pewne doświadczenia w tuningu i regulacji silników dwusówowych i powiem ci że można zrobić nawet 50 koni w hondzie nsr i bujać nią do 200 Pasuje ci ? Mam skuter tak oprócz motoru, taka 50 zwykła i idzie 140 i zapala gume na aswalcie, już ci pisze jak to sie dzieje :) cylinder Athena racing PRO, Gaźnik Arreche 24 mm ze sportowym filtrem, tłumik technigas RACE, Sportowy wał , sprzęgło , wariator , kewlarowy pasek , modyfikacja przekładni , zmniejszenie komory spalania THATS ALL! Więc powiedz mi czy jak założysz podobne graty dedykowane dla hondy nsr to będzie miała max 34 konie? BZDURY PISZESZ ZRESZTĄ JAK ZWYKLE.


34 konie na seryjnym odblokowanym nowym silniku NSR idioto!!!! a nie po tuningu!!!!! juz mi słów na ciebie ile ty masz inteligecji ? Co z tego ze wsadzisz 50 koni do NSR jak bedziesz musiał zwiekszac srednice wsyzstkiego cylindry wkładac inne i wogule mase bzdetów a motor pojedzie 15 tys km i zdycha!!!i nie bedzie to juz seryjna 125

Napisałem wyraznie slepaku ze te motory mozna podkrecic do 50 koni i tak sie to robi na torach. Sa to motory klasy 125 które startują miedzy innymi w MotoGP i mozesz je sobie obejzec na Eurosporcie naprzykład

"Nie zapominajm ze sportowe profesjonalne 125 mają często po 55 koni ale ich silniki starczają na... no właśnie :D"
WIDZISZ TO????????????????????

"niby czemu z nsr da sie wycisnąć tylko 34 konie a np z z cagivy mito więcej?"

Ano dlatego ze silnik cagivy jest bardziej wyżyłowany i kazdy ci to powie konstruktorzy NSR postawili wyraźnie na wytrzymałość i np taka NSR nie rozwali sie po 15 tys km jak to często było w cagivach lub doskonały przykład w cagivie mojego kolegi kiedy to siadły łozyska na wale. I jescze raz ci napisze ze chodzi mi o wpełni nowy nie blokowany w zaden sposób, odpowiednio wyregulowany silnik od Hondy NSR z tymi 34 koniami rozumiesz ???????????????????????????????????????????


PZOATEM TWOJA CIEMNOTA MNIE JZ WKURWIA POMAŁU BO JESTES TAKIM TEMPAKIEM ZE WYRAZNIE NIE CZYTASZ ALBO NIE ROZUMIESZ TEGO CO PISZE, TY NIE UMIESZ CZYTAC NIE JA WYPISUJE BZDETY JUZ CI SIE TAKI SLOGAN ZAKODOWAŁ W MUZGU Z TYMI BZDETAM I TAK CIAGLE O NICH PISZESZ A NAWET NIE TRYBISZ TEMATU I NIE CHODZI MI O TO ZE NIE ZNASZ SIE NA MOTOCYKLACH BO PEWNIE TAK POMYSLISZ ZARAZ ZNAJAC CIEBIE, TYLKO NIE WIESZ CO JEST NAPISANE !!!
I teraz ja tak moge napisać:
"Ty nie znasz sie na tuningu 2T bo bys odrazu wiedział o co chodzi z tymi koniami"
i tak nie napisze bo nie wiem czym sie zajmujesz naprawde bo cie nie znam a ty byś tak bez wachania napisał w mojej sytuacji choć i tak nie wiesz czym ja sie zajmuje bo mnie oczywiscie nie znasz a wygadujesz głupoty bezpodstawnie
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem :D
Avatar użytkownika
VCO
Świeżak
 
Posty: 247
Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
Lokalizacja: Z przed biurka

Postprzez patrykmulek » 19/9/2007, 18:13

ale odblokowana a nie tuningowana nsr nie ma 34 kucy
nsr125------>dr350
motocykl-5tys zl, kask300zl,rycie banki rodzicom-12/24h,paliwo-4,50litr, wrazenia z przebytej drogi=bezcenne
patrykmulek
Bywalec
 
Posty: 562
Dołączył(a): 28/5/2007, 16:32
Lokalizacja: Osieck

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości




na gr