Jakie żarówki używacie ?
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Fugu - chodzi Ci o E ? Jako homologacja świecenia ?? To przecież tylko oznacza kraj wydania homologacji lampy
np. E4 - holandia - i takie mam w thunderze
a co do przeróbki lampy.. Ja mam w jednym kloszu obie żarówki a wszystkie homologacje mam wybite w lewym górnym rogu HC i HR jak dobrze pamiętam więc jako tako policjant i tak nie bedzie w stanie sprecyzować tematu.. Przyczym nie mam np. tego / tzn. obie lampy moga swiecić jednocześnie. Długie jak i krótkie.. Zreszta chetnie bym tak zrobił aby nie przełączało mi się z mijania na drogowe tylko żeby drogowe sie dołączały do mijania.. Wtedy naprawdę jest światła pełno i widać wszystko.. a jak jade na długich to logiczne, ze w miejscu w którym innych nie bede oślepiać więc może mi się nawet halogen budowalny wysuwac i zapalać - byle żebym ja wszystko widział
ALE:
Lewa i prawa lampa nie mają innych luster ? Inaczej zaprojektowanych ? Chodzi mi o to, że jak dajmy przerobie żarówki na 2 włóknowe i lampa będzie świeciła "cała" na mijania i długie to czy akurat prawa lampa na światłach mijania nie bedzie świecic innym po oczach ? Bo teraz lewa jest mijania a prawa drogowe..
np. E4 - holandia - i takie mam w thunderze
a co do przeróbki lampy.. Ja mam w jednym kloszu obie żarówki a wszystkie homologacje mam wybite w lewym górnym rogu HC i HR jak dobrze pamiętam więc jako tako policjant i tak nie bedzie w stanie sprecyzować tematu.. Przyczym nie mam np. tego / tzn. obie lampy moga swiecić jednocześnie. Długie jak i krótkie.. Zreszta chetnie bym tak zrobił aby nie przełączało mi się z mijania na drogowe tylko żeby drogowe sie dołączały do mijania.. Wtedy naprawdę jest światła pełno i widać wszystko.. a jak jade na długich to logiczne, ze w miejscu w którym innych nie bede oślepiać więc może mi się nawet halogen budowalny wysuwac i zapalać - byle żebym ja wszystko widział
ALE:
Lewa i prawa lampa nie mają innych luster ? Inaczej zaprojektowanych ? Chodzi mi o to, że jak dajmy przerobie żarówki na 2 włóknowe i lampa będzie świeciła "cała" na mijania i długie to czy akurat prawa lampa na światłach mijania nie bedzie świecic innym po oczach ? Bo teraz lewa jest mijania a prawa drogowe..
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 365
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
E to nie tylko kraj homologacji. To caly komplet informacji, o tym, jak byl homologowany twoj reflekor.
Skoro masz na jednym kloszu masz HR a na drugiej HC, to jeden klosz jest do drogowych a drugi do mijania. Dlatego lampy moga miec n.p. inne lustra albo blendy.
Skoro masz na jednym kloszu masz HR a na drugiej HC, to jeden klosz jest do drogowych a drugi do mijania. Dlatego lampy moga miec n.p. inne lustra albo blendy.
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
Ja mam jedną lampe.. Monoblock. I na niej z lewej strony są obie homologacje. Nie wiem jak to ugryźć
Co do Twojego E:
http://mb201-124.eu/topic/26566-wszystk ... w-pigulce/
Według tej strony E to jedynie czy lampa posiada homologację "E", czyli dopuszczenie do ruchu w Europie.
Co do Twojego E:
http://mb201-124.eu/topic/26566-wszystk ... w-pigulce/
Według tej strony E to jedynie czy lampa posiada homologację "E", czyli dopuszczenie do ruchu w Europie.
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 365
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
Google wyrzuca tylko obrazki z dwoma palnikami. Mozesz wkleic zdjecie twojej lampy.
Co do E - nie rozumiemy sie. Masz racje co do tego, ze cyferka po E oznacza panstwo, w ktorym wykonano homologacje. Natomiast pelne oznaczenie zawiera wiecej znakow niz samo Ex. Wazne sa wszystkie znaki na lampie.
Co do E - nie rozumiemy sie. Masz racje co do tego, ze cyferka po E oznacza panstwo, w ktorym wykonano homologacje. Natomiast pelne oznaczenie zawiera wiecej znakow niz samo Ex. Wazne sa wszystkie znaki na lampie.
-
Fugu - Mieszkaniec forum
- Posty: 2115
- Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28
No są 2 osobne lampy w środku ale w jednym kloszem.. Standard thunderace - ale wszystkie napisy homologacyjne są po lewej stronie klosza
Owszem. Więcej znaków - cały alfabet wręcz ale głównie ważne są HC i HR w moim przypadku.. No i EU homologacja czyli E4
Reszta to tak naprawdę cyferki których nawet na stacji diagnostycznej bez książki nie rozkoduje
Owszem. Więcej znaków - cały alfabet wręcz ale głównie ważne są HC i HR w moim przypadku.. No i EU homologacja czyli E4
Reszta to tak naprawdę cyferki których nawet na stacji diagnostycznej bez książki nie rozkoduje
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 365
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości