Bandit 600 - kilka pytań
Posty: 66
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Też jestem szczęśliwym posiadaczem Bandita N z 2000r! Większość ważnych rzeczy zostało tu już powiedziane. Ale ja mogę się wypowiedzieć odnośnie dłuższych tras na tym motorku!
Moje częste trasy to Maków Podh.-Częstochowa jest to około 200 km. Jeśli chodzi o odcinek zwykłej drogi z jednym pasem to jazda jest ok bo tu jednak nie da się zapierniczać zbytnio
, ale odcinek drogą S1 to jest już inna bajka dobrze się jedzie do 140 km/h (to już było wiem ale potwierdzam to) wieje! Jednak komfort jazdy która zajmuje mi około 2 godz. jest znakomity, nic mnie nie boli ręce w łokciach i nogi w kolanach po zejściu z moto zginają się bez zgrzytów:) Spalanie w takim cyklu to około 6l. Z bagażem. Jednak najdłuższą podróż zrobiłem około 360 km w jedną stronę i powiem że bez przystanków i odpoczynków nie dałbym rady (może temu że ani trochę nie jechałem drogą dwupasmową cały czas przez wioski i miasteczka)! Mimo to i tak po dotarciu na miejsce miałem ochotę iść do pierwszego salonu i zamienić to moto na BMW GS 1200R
, w tej wyprawie spalanie wyszło mnie około 7l z pasażerem i ful ładunkiem.
Podsumowując moto bardzo dobre na średnie odległości. Motocykl świetnie się prowadzi jego masa to większy plus niż minus (to moje pierwsze moto i nie miałem żadnej gleby), zawieszenie tylne jeszcze jakoś ujdzie, przód natomiast to jest przeżytek, dobija czasem na większych nierównościach zwłaszcza jak moto jest naładowane bagażem. Więc chyba na tym motocyklu najbardziej męczące są nasze drogi:(
Moje częste trasy to Maków Podh.-Częstochowa jest to około 200 km. Jeśli chodzi o odcinek zwykłej drogi z jednym pasem to jazda jest ok bo tu jednak nie da się zapierniczać zbytnio


Podsumowując moto bardzo dobre na średnie odległości. Motocykl świetnie się prowadzi jego masa to większy plus niż minus (to moje pierwsze moto i nie miałem żadnej gleby), zawieszenie tylne jeszcze jakoś ujdzie, przód natomiast to jest przeżytek, dobija czasem na większych nierównościach zwłaszcza jak moto jest naładowane bagażem. Więc chyba na tym motocyklu najbardziej męczące są nasze drogi:(
-
oscypek - Świeżak
- Posty: 157
- Dołączył(a): 9/5/2007, 15:18
- Lokalizacja: Maków Podhalański/Częstochowa
Re: Bandit 600 - kilka pytań
C-bool napisał(a):Od razu przejdę do rzeczy.
- Ciężko się nim jeździ? Konkretnie chodzi mi o manewry, itp.
- Mocno wieje przy prędkości >100 km/h, czy da się wytrzymać?
- Sprawia on dużo problemów technicznych, czyli jak z awaryjnością przy normalnym użytkowaniu?
- Spalanie? zmieści się w 5l?
- Lepszym wyborem na 1 moto po 50cc będzie Bandit czy Hornet? (Tylko proszę nie pisać, że z tych dwóch to GS500, albo CB500 :] )
A moze tak SV 650?!
- piotrek20060
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 23/10/2008, 19:36
- Lokalizacja: szczecin
oscypek napisał(a):Ja osobiście odradzam SV świetny motocykl ale dużo mniej wygodny! Wszystko przez siedzisko! Wątpie też czy jego spalanie jest mniejsze niż Bandziora.
nie jest mniejsze ale moc wieksza wiec....A poza tym jak chcesz miec motor ktory malo pali to tylko squter ;p
no wygodny tez nie jest specjalnie ale w koncu to motor sportowy a nie turystyk.
Bandit fajna sprawa ale mniejszy boooot niz sv.
A ha no i Bandit i sv to tylko w wersji N!
- piotrek20060
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 23/10/2008, 19:36
- Lokalizacja: szczecin
SV najbardziej mi się podoba, najlepszy dźwięk, itd., ale trochę już o nim czytałem i jak na pierwsze duże moto to nie jest za dobry...
A z tym spalaniem, to nie chodzi mi o to, żeby moto super mało paliło, z paliwem mam najmniejszy problem, ale lepiej wiedzieć ile moto łyknie...
A z tym spalaniem, to nie chodzi mi o to, żeby moto super mało paliło, z paliwem mam najmniejszy problem, ale lepiej wiedzieć ile moto łyknie...
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
C-bool napisał(a):SV najbardziej mi się podoba, najlepszy dźwięk, itd., ale trochę już o nim czytałem i jak na pierwsze duże moto to nie jest za dobry...
A z tym spalaniem, to nie chodzi mi o to, żeby moto super mało paliło, z paliwem mam najmniejszy problem, ale lepiej wiedzieć ile moto łyknie...
wiesz czytac o moto a nim jezdzic to wielka roznica. Jezdzilem sv650 a teraz smigam sv 1000 i powiem ci ze mało pala w granicach 7 L jak sie ich oczywiscie nie uzywa w wysokich zakresach obrotow. No i jak na 1 moto to bym polecal jest lzejszy od bandita i horneta i ogolnie lepiej sie prowadzi(moim zdaniem). No i roznica budowy silnika tu V a tam rzedowka...A no i wlasciwie takie pytani co chcesz robic tym swoim 1 motorkiem. No bo jak chcesz np smigac na kole to Sv odpada.
- piotrek20060
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 23/10/2008, 19:36
- Lokalizacja: szczecin
No tak ale SV w górnym zakresie wydaje mi się słaba i niczym nie zaskakuje za to ma lepszy dół. SV 1000 biore pod uwage jako kolejne moto własne po bandicie . Jednak nie wiem czy dam rade w tym sezonie bo kasa jest, ale praca magisterska na głowie i mnóstwo kłopotów z tym związanych .
był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
dambandit napisał(a):No tak ale SV w górnym zakresie wydaje mi się słaba i niczym nie zaskakuje za to ma lepszy dół. SV 1000 biore pod uwage jako kolejne moto własne po bandicie . Jednak nie wiem czy dam rade w tym sezonie bo kasa jest, ale praca magisterska na głowie i mnóstwo kłopotów z tym związanych .
Słaba mówisz...hehe a to dobre:-) No a wlasciwie co bys chcial robbic tym moto? Wycieczki, guma, miasto?
- piotrek20060
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 23/10/2008, 19:36
- Lokalizacja: szczecin
piotrek20060 napisał(a):No i roznica budowy silnika tu V a tam rzedowka...
W sumie to właśnie, lepsza jest V-ka, czy rzędówka? I dlaczego... Czyli lepiej 4 czy 2 cylindry?

Jeśli lepsza jest V-ka to jest jakiś naked 400-600cc z takim silnikiem?
piotrek20060 napisał(a):A no i wlasciwie takie pytani co chcesz robic tym swoim 1 motorkiem. No bo jak chcesz np smigac na kole to Sv odpada.
Na kole nie będę jeździł... mnie takie coś jak na razie nie bawi. Może kiedyś sobie popróbuje


GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
piotrek20060 napisał(a):dambandit napisał(a):No tak ale SV w górnym zakresie wydaje mi się słaba i niczym nie zaskakuje za to ma lepszy dół. SV 1000 biore pod uwage jako kolejne moto własne po bandicie . Jednak nie wiem czy dam rade w tym sezonie bo kasa jest, ale praca magisterska na głowie i mnóstwo kłopotów z tym związanych .
Słaba mówisz...hehe a to dobre:-) No a wlasciwie co bys chcial robbic tym moto? Wycieczki, guma, miasto?
Chodziło mi tu o sv 650 , 1000 to jeszcze nie jezdziłem napewno nie jest to słabe moto . Moto u mnie ma uniwersalne zastosowanie trasa troche by się odstresować , poszaleć po mieście w nocy dlatego biore to jako alternatywe dla gsx-r .
-
dambandit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
dambandit napisał(a):piotrek20060 napisał(a):dambandit napisał(a):No tak ale SV w górnym zakresie wydaje mi się słaba i niczym nie zaskakuje za to ma lepszy dół. SV 1000 biore pod uwage jako kolejne moto własne po bandicie . Jednak nie wiem czy dam rade w tym sezonie bo kasa jest, ale praca magisterska na głowie i mnóstwo kłopotów z tym związanych .
Słaba mówisz...hehe a to dobre:-) No a wlasciwie co bys chcial robbic tym moto? Wycieczki, guma, miasto?
Chodziło mi tu o sv 650 , 1000 to jeszcze nie jezdziłem napewno nie jest to słabe moto . Moto u mnie ma uniwersalne zastosowanie trasa troche by się odstresować , poszaleć po mieście w nocy dlatego biore to jako alternatywe dla gsx-r .
No mnie tez chodzilo o 650:-) dobrze sie zbiera od dolu i wyzej tez jest calkiem agresywna. No to widze ze masz tak jak i ja dla mnie tez jest uniwersalne tyle ze 1000:-)
- piotrek20060
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 23/10/2008, 19:36
- Lokalizacja: szczecin
piotrek20060 napisał(a):dambandit napisał(a):piotrek20060 napisał(a):dambandit napisał(a):No tak ale SV w górnym zakresie wydaje mi się słaba i niczym nie zaskakuje za to ma lepszy dół. SV 1000 biore pod uwage jako kolejne moto własne po bandicie . Jednak nie wiem czy dam rade w tym sezonie bo kasa jest, ale praca magisterska na głowie i mnóstwo kłopotów z tym związanych .
Słaba mówisz...hehe a to dobre:-) No a wlasciwie co bys chcial robbic tym moto? Wycieczki, guma, miasto?
Chodziło mi tu o sv 650 , 1000 to jeszcze nie jezdziłem napewno nie jest to słabe moto . Moto u mnie ma uniwersalne zastosowanie trasa troche by się odstresować , poszaleć po mieście w nocy dlatego biore to jako alternatywe dla gsx-r .
No mnie tez chodzilo o 650:-) dobrze sie zbiera od dolu i wyzej tez jest calkiem agresywna. No to widze ze masz tak jak i ja dla mnie tez jest uniwersalne tyle ze 1000:-)
No u mnie główni kandydaci na kolejne moto to sv 1000 , gsx-r 600/750 , ale niestety to musi jeszcze poczekać , trzeba najpierw załatwić sprawy związane ze szkoła . Narazie pośmigam banditem który jeszcze mi się nie znudził i do słabych nie należy .
-
dambandit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
C-bool napisał(a):Jeśli lepsza jest V-ka to jest jakiś naked 400-600cc z takim silnikiem
Ja tam wole V-ki jakos,ten sposób oddawania mocy i dźwięk bardziej mi sie podobaja niz w rzędówkach.A nakedy to moze monster,sv 650,cagiva raptor 650(w sumie to samo co sv)
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Koval135 napisał(a):C-bool napisał(a):Jeśli lepsza jest V-ka to jest jakiś naked 400-600cc z takim silnikiem
Ja tam wole V-ki jakos,ten sposób oddawania mocy i dźwięk bardziej mi sie podobaja niz w rzędówkach.A nakedy to moze monster,sv 650,cagiva raptor 650(w sumie to samo co sv)
W sumie to to samo!Wiec po co polecac cos robione na podzespolach i do tego drozsze?!
- piotrek20060
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 23/10/2008, 19:36
- Lokalizacja: szczecin
Różnica symboliczna,a moto powinno sprawiac frajde,spalanie to sprawa drugorzędna..
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
motorshl napisał(a):z tego co wiem to SV jest na wtrysku i trzeba mu lać 98, więc nawet gdyby mniej palił to i tak koszt bęzyny większy
Kolega widze ze sie nie zna! Co z tego ze na wtrysku? To ze jest na wtrysku nie znaczy ze musisz lac 98oktanówke!!!Skad wogole takie wnioski???!!!
- piotrek20060
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 23/10/2008, 19:36
- Lokalizacja: szczecin
Posty: 66
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości