Zobacz wÄ…tek - najlepsze moto na poczÄ…tki stuntu
NAS Analytics TAG

najlepsze moto na poczÄ…tki stuntu

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Arturo925 » 1/11/2010, 14:17

Rower, a moto to zupełnie dwie inne bajki. Ale tak jak napisał ghost84, jak złapiesz jakieś podstawy na rowerze to później będzie Ci łatwiej.

Z autopsji mogę powiedzieć że trenuje na mtb freestyle z jakieś pół roku i siadając ostatnio na stunt padake simsona łatwiej mi było balansować, ogarniać HB i pion bo wiedziałem już o co chodzi. Zielonemu na bank rozkminianie co i jak zajęłoby kupę czasu, więc z tym rowerem sie zgodzę.

Ale... Nie trzeba jeździć na rowerze żeby później dać radę na moto. I tak samo nie trzeba zaczynać od crossa i jeżdżenia na trawie bo później jak wyjedziesz na twardy grunt to będziesz się uczył od początku tego samego.

Znam paru gości którzy po miesiącu jazdy kręcili już wąskie cyrkle, skakali do SS i HC i walili ciekawe kombosy. Wszystko zależy od tego jak kto jest kumaty i od godzin spędzonych na treningu, więc z ogarnianiem bywa różnie :lol:
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna


Postprzez Dikey » 7/11/2010, 22:15

Czytam i czytam i nie mogę wyjść z podziwu jakie tu są ciekawe hipotezy :P

Najpierw pozytyw: co do roweru to przednie koło zgadza się że pomaga do późniejszej jazdy na moto, jednak tył mniej bo w moto jest dużo większy pion w balansie - mówię bo sam przez lata na rowerku śmigałem.

A co do reszty: jeździł ktoś kiedyś moto z patelnia 55-62z ?? Mocniejszy motocykl łatwiej podnieść... Ludzie na takich zębatkach to 600 na 4 biegu na koło postawicie!!! To co brednie opowiadacie że potrzebne jest 900 albo litr !!! Mają się pozabijać po odkręceniu gazu? chyba że od razu backlflip'y będą robić...
Wywrotka to nie wstyd, ważne żeby wstać i dalej gnać!
Avatar użytkownika
Dikey
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 28/12/2007, 22:44


Postprzez kosta » 8/11/2010, 15:39

Dikey napisał(a):Czytam i czytam i nie mogę wyjść z podziwu jakie tu są ciekawe hipotezy :P

Najpierw pozytyw: co do roweru to przednie koło zgadza się że pomaga do późniejszej jazdy na moto, jednak tył mniej bo w moto jest dużo większy pion w balansie - mówię bo sam przez lata na rowerku śmigałem.

A co do reszty: jeździł ktoś kiedyś moto z patelnia 55-62z ?? Mocniejszy motocykl łatwiej podnieść... Ludzie na takich zębatkach to 600 na 4 biegu na koło postawicie!!! To co brednie opowiadacie że potrzebne jest 900 albo litr !!! Mają się pozabijać po odkręceniu gazu? chyba że od razu backlflip'y będą robić...
nareszcie :twisted: zwłaszcza ten fragment 55-62z, kumate nie o KM chodzi a Nm i "lekkość maszyny" :twisted:
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez Dikey » 8/11/2010, 16:40

No pewnie... przy takim przełożeniu to niezależnie czy masz 100 czy 200 koni to i tak nieodpowiednie szarpnięcie gazu powoduje zaliczenie plecków... :D
Wywrotka to nie wstyd, ważne żeby wstać i dalej gnać!
Avatar użytkownika
Dikey
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 28/12/2007, 22:44

Postprzez akro88 » 20/12/2010, 19:40

czy ktoś przerabiał yzf 750 do stuntu , potrzebuje porad tech , z góry dzięki

może jakieś foto ,



Piotr orka8akro@interia.pl
akro88
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 20/12/2010, 18:24

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê