najlepsze moto na poczÄ…tki stuntu
Posty: 45
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
najlepsze moto na poczÄ…tki stuntu
chciałbym poćwiczyć triki i stad moje pytanie na jakim moto najłatwiej ćwiczyć na początku i jakie najlepiej przerobić?
- Robas
- Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 11/7/2008, 19:12
- Lokalizacja: Chodzież
Ja natomiast radzilbym kupic jakis motocykl, i nauczyc sie jezdzic. Potem brac sie do wariactw. No chyba, ze juz jezdzisz jakims motocyklem. Wtedy polecam zdecydowanie cbr, wiele ludzi ma F1, troche powyginana i gola naprawde nadaje sie do stuntu.
Na końcu będziemy pamiętać nie słowa naszych wrogów, ale milczenie naszych przyjaciół.
-
herbatkowy - Bywalec
- Posty: 608
- Dołączył(a): 12/8/2008, 14:22
- Lokalizacja: Ostrołęka
Ponoc na pierwszy motocykl do stuntu i do nauki takiej jazdy polecaja MZ 250. Moto tani w zakupie i ekploatacji. Chyba, ze juz na czyms jezdziles to wdtedy oczywiscie cebra. Ogolnie napisz ile kasy chcialbys przeznaczyc na moto.
,,Motocykle to nie tylko moja pasja, ale też moje życie''
-
Nigoss - Bywalec
- Posty: 567
- Dołączył(a): 5/9/2008, 17:01
Jak kasa bez znaczenia to zgadzam się z przedmówcą cbr f4i sport. Zresztą jeśli chociaż trochę się tym interesujesz oglądałeś jakieś filmiki związane ze stuntem z Polski i ogolnie ze świata to napewno zauważyłeś że większość osób które jeźdzą użwyają własnie tego sprzetu ale oczywiscie nie wszyscy:P:) wg uznania...
- bishcopt
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 30/7/2007, 16:04
- Lokalizacja: warszawa
ciekawe skad wiecie ze cbr jest najlepsza...z filmikow?? to z filmikow moge powiedziec ze tylko w polsce jest jakis trend na cbr....
habba babba!
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
Rzeczywiście problemów z przerobieniem do stuntu cbr nie ma.
Ale czy nie warto się czymś wyróżniać np. zx6r, gsxr albo r6?
Tym bardziej, że kasa nie gra roli.
Ale czy nie warto się czymś wyróżniać np. zx6r, gsxr albo r6?
Tym bardziej, że kasa nie gra roli.
-
pablomotors - Świeżak
- Posty: 453
- Dołączył(a): 25/3/2008, 13:06
- Lokalizacja: Maczu-Pikczu
R6 - ma niestety słabe skrzynie szczególnie 2-ka,
ZX6R - od gumy pękają ramy,
GSX-R - j.w. + 2-gi bieg.
Zależy przy jakich prędkościach chcesz latać na gumie i czy na seryjnych zębatkach czy zmienionych.
Kumpel kupił na początek XT600X i uczy się
JakoÅ› mu idzie.
CBR 929 lub 954 najlepiej bez owiewek, ale to chyba dla bardziej doświadczonych.
Link z klatkÄ…:
http://www.motogen.pl/artykuly/porady/g ... art19.html
ZX6R - od gumy pękają ramy,
GSX-R - j.w. + 2-gi bieg.
Zależy przy jakich prędkościach chcesz latać na gumie i czy na seryjnych zębatkach czy zmienionych.
Kumpel kupił na początek XT600X i uczy się

CBR 929 lub 954 najlepiej bez owiewek, ale to chyba dla bardziej doświadczonych.
Link z klatkÄ…:
http://www.motogen.pl/artykuly/porady/g ... art19.html
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Ja też będe zaczynał moją przygode ze stuntem tylko ja mierze w CBR f2.
Zasięgnołem opini kilku stunterów i dodam że jeżeli to będą pierwsze kroczki w stuncie to jednak F2/F3 z tym że f3 ma poprawine hamulce względem f2 a wiadomo kasy szkoda na f4i bo pierwszy-pierwszy sprzęt stunterski i tak po naszej nauce będzie do wywalenia na śmietnik:) f-ki są łagodniejsze od reszty rówieśniczek więc bardziej nadaje sie do jazdy na gumie i sprzęt ogólnie nie do zakatowania. Jedynym ich mankamętem jest napinacz od łańcuszka rozrządu ale owy można zastąpić od FZR-a 600 (troszke szlifowania, kombinowania i wejdzie bo co sie popieści to sie zmieści) i będzie chodziło wszystko jak bajka:)
R6 z tego co szłyszałem skrzynia sie wysypuje. Co do gixów to panewki potrafi wysrać przez wydech ale to przy mistrzowskim katowaniu więc na początek luz:)
Jak coś pokręciłem to wybaczcie ale jestem jeszcze zielony w tym temacie

Zasięgnołem opini kilku stunterów i dodam że jeżeli to będą pierwsze kroczki w stuncie to jednak F2/F3 z tym że f3 ma poprawine hamulce względem f2 a wiadomo kasy szkoda na f4i bo pierwszy-pierwszy sprzęt stunterski i tak po naszej nauce będzie do wywalenia na śmietnik:) f-ki są łagodniejsze od reszty rówieśniczek więc bardziej nadaje sie do jazdy na gumie i sprzęt ogólnie nie do zakatowania. Jedynym ich mankamętem jest napinacz od łańcuszka rozrządu ale owy można zastąpić od FZR-a 600 (troszke szlifowania, kombinowania i wejdzie bo co sie popieści to sie zmieści) i będzie chodziło wszystko jak bajka:)
R6 z tego co szłyszałem skrzynia sie wysypuje. Co do gixów to panewki potrafi wysrać przez wydech ale to przy mistrzowskim katowaniu więc na początek luz:)
Jak coś pokręciłem to wybaczcie ale jestem jeszcze zielony w tym temacie


Qudłaty zwierz >:/
-
Ryś^._.^ - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 13/11/2008, 00:19
- Lokalizacja: Konstancin-J
Na F2 przejezdzilem prawie 2 sezony. Nigdy nie uzywalem tego motocykla do stuntu (moze kilka razy stanal na kolo). Byl wykorzystywany przede wszystkim na codzien i do turystyki. Obiektywnie mowiac nie jest to motocykl pozbawiony wad. Zauwazylem, ze dosyc czesto w tym modelu pada regler, moj takze padl. Wspomniany napinacz to powazny problem i osobiscie nie radze sie sugerowac opowiadaniami o napinaczu z FZR600. Po zamantowaniu u siebie tego urzadzenia moznabylo uslyszec piekny metaliczny dzwiek lancuszka przycisnietego do slizgaczy i obudowy silnika. Sprezyna tam zamontowana jest po prostu zbyt mocna. Trzeba by bylo troche przemyslec sprawe i dobrac inne sprezyny. Najlepszym rozwiazaniem jest napinacz regulowany sruba (APE, aczkolwiek niedawno widzialem na allegro widzialem, ze ktos juz sie troche napocil i zrobil taki zamiennik).
Wiem, ze ta maszyna jest bardzo czesto uzywany do stuntu, po wyeliminowaniu jego drobnych niedoskonalosci nie bedzie latwo go zabic.
Jezeli jednak kasa nie gra roli to ja tez polecalbym CBR F4i albo Kawe 636
Wiem, ze ta maszyna jest bardzo czesto uzywany do stuntu, po wyeliminowaniu jego drobnych niedoskonalosci nie bedzie latwo go zabic.
Jezeli jednak kasa nie gra roli to ja tez polecalbym CBR F4i albo Kawe 636
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Na poczÄ…tek CBR 900RR, jak opanujesz balans to wtedy F4i...
Niedługo na łamach ścigacz.pl pojawi się małe zestawienie motocykli do stunt'u która powinno Ci/Wam ułatwić wybór pierwszego motocykla.
Niedługo na łamach ścigacz.pl pojawi się małe zestawienie motocykli do stunt'u która powinno Ci/Wam ułatwić wybór pierwszego motocykla.
- Gonzo.
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 22/10/2008, 12:19
- Lokalizacja: Głogów
Gonzo. napisał(a):Na początek CBR 900RR, jak opanujesz balans to wtedy F4i...
Niedługo na łamach ścigacz.pl pojawi się małe zestawienie motocykli do stunt'u która powinno Ci/Wam ułatwić wybór pierwszego motocykla.
co ty gadasz gonzo polecasz chłopakowi sc33 a później F4.... gdzie tu logika
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 45
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości