Zobacz wÄ…tek - MOTO DLA KOBIETY
NAS Analytics TAG

MOTO DLA KOBIETY

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Stannik » 14/9/2007, 13:06

kamell napisał(a):bielizna gada głupoty chce Cie wrzucic na horneta...


Kamell... napisałem, że OPTYMALNE będą 500. "optymalny" (uwaga kamell trudne słowo) = najlepszy. A Horneta polecam jeśli już się uprze na 600.

Mi 250 znudziła się po niecałych 2 miesiącach (na szczęście nie była moja i mogłem ją oddać). Na 125 nigdy nie siedziałem i pewnie nie usiądę.

No offence
Stannik
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2/4/2007, 10:56


Postprzez Cruelangel » 14/9/2007, 13:13

Za ile...i to jest dobre pytanie ;)
nie mam sponsora na moto więc możliwości są ograniczone...
Z tego co się rozbijam po allegro i ebay'u to myślę że będę musiała na moto wyłożyć z 7000...ajjjjj... ;)
Avatar użytkownika
Cruelangel
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 23/8/2007, 09:21
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez falconiforme » 14/9/2007, 13:31

cichy napisał(a):, albo speed triple.
.

Cichy speed triple to bestia i wcale drobnym moto nie jest. Już lepiej spped four - ale też nie polecam.

cichy napisał(a):Bez przesady na 125 to się trzeba nogami odpychać, to już lepiej rower.

Racja. Jeśli kupisz miej niż 500 cm3 i wyjedziesz 50 km od ogródka to stwierdzisz że dłużej niż miesiąc nie wytrzymasz.
-------
Jak kupisz SUZUKI GS 500 zobaczysz sprawdzonÄ… starÄ… technikÄ™.

Jak kupisz HONDA CB 500 (polecam ale zmienisz za rok) zobaczysz sprawdzoną technikę i mniej wymagający (nie tak częsty) serwis. W dodatku wyczytałem że wygodniejszy niż GS.

Jak kupisz Kawasaki ER 5 to będzie trochę za miękki - można to zmienić oczywiście.

Bandita 600 nie weźmiesz bo 222 kg z paliwem i wysoko umieszczony punkt ciężkości. I ostro czasem z nim się trzeba siłować.

Fazer 600 i Hornet 600 dostarczą Ci 120% adrenaliny i po miesiącu miejscami będziesz latać 150 km/h na prostej. Wymagają większej wyobraźni bo zapędy też będziesz mieć też większe (moja dziewczyna też ma mimo że jest super ostrożna).
600 wystarczy na długo. Jeśli jeździsz z pasażerem - wystarczy na minimum 2 sezony.

Przymierz wszystko lub niektóre z nich.
---------------
Co nie kupisz:
1. przeczytaj książkę o jeździe na motocyklu.
2. przez pierwsze 2 tygodnie nie jedź w trasę tylko trening
około 30-40 min dziennie.
Hamowanie - awaryjne, w zakręcie, tyłem, przodem, na białych pasach

Zacieśnianie - zakrętu (przeciwskręt - MUSISZ to wiedzieć), wchodzenie z różnymi prędkościami w zakręt. Naucz się naprawdę ostro zacieśniać ten zakręt. Mój kolega z pracy się nie nauczył i zakrętu wyjechał, w pracy jeszcze go nie ma.

NA deszczu oczywiście białe pasy to d*pa zbita i kąty wchodzenia w zakręt muszą być rowerowe.

Zwalniasz przed każdym kto jest na podporządkowanej i chce Tobie przeciąć pas, i jeździsz tak by każdy Ciebie widział (Przyjmujesz że jak jesteś za/obok samochodem to on Ciebie nie widzi - uwierz mi).
Kierowcy jak skręcają na parking, będącego po lewej stronie jednokierunkowej dwupasmowej jezdni, to oczywiście ku***a z prawego pasa. Zresztą skręcają gdzie i jak chcą bez kierunków jak im się podoba.

Pasażer musi pochylać się z Tobą najlepiej by miał głowę po tej stronie Twojego kasku w którą skręcasz inaczej d*pa zbita.

Uodpornij się na wszelkie ścigania się z drechami i popisówki przed badzo zainteresowanymi gapiami i innymi motocyklistami. Jak nie wiesz na co Ciebie stać w 99% skończy się źle.

NA koniec musisz wiedzieć do czego zdolna jest bestia-
tzn. pełny ogień na 2 i 3 biegu (od 3-go zacznij), możesz próbować na pierwszym - ja nie próbuję bo mi przednie koło odrywa się od ziemi i nie mam kontroli, ale czasem dla draki czemu nie :D.

Jak nie wytrenujesz czegoÅ› to nie zastosujesz w podbramkowej sytuacji.
Wszystko i zawsze z rozwagÄ….
----------------
Osobiście wykonałem dokładnie taki scenariusz jak powyżej i mam za sobą prawie 11000 km od kwietnia. Czyli tyle ile niektórzy przez 2 lub 3 sezony.
Miłego winklowania :).
Ostatnio edytowano 14/9/2007, 13:40 przez falconiforme, łącznie edytowano 1 raz
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez kamell » 14/9/2007, 13:32

Stannik napisał(a):
kamell napisał(a):bielizna gada głupoty chce Cie wrzucic na horneta...


Kamell... napisałem, że OPTYMALNE będą 500. "optymalny" (uwaga kamell trudne słowo) = najlepszy. A Horneta polecam jeśli już się uprze na 600.

Mi 250 znudziła się po niecałych 2 miesiącach (na szczęście nie była moja i mogłem ją oddać). Na 125 nigdy nie siedziałem i pewnie nie usiądę.

No offence


nie osmieszaj sie publicznie........
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk


Postprzez falconiforme » 14/9/2007, 13:37

Cruelangel napisał(a):Za ile...i to jest dobre pytanie ;)
nie mam sponsora na moto więc możliwości są ograniczone...
Z tego co się rozbijam po allegro i ebay'u to myślę że będę musiała na moto wyłożyć z 7000...ajjjjj... ;)


Aj Aj. PieniÄ…dze.
1. Na 500-ke potrzebujesz 6000 - 7000.
2. Na 600-ke potrzebujesz 8000 - 9000.
3. W jednym i drugim przypadku na 12000 km musisz mieć 3000 na paliwo i około 2000 na części i serwis.
NA punkt 3 możesz zarabiać w międzyczasie. :D
Ostatnio edytowano 14/9/2007, 13:38 przez falconiforme, łącznie edytowano 1 raz
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez Cruelangel » 14/9/2007, 13:37

falco- niezły esej ale mysle ze info w nim zawarte je st bezcenne ;)
Cichy...z tego wszystkiego, wizualnei najbardziej kawa... :D
I nie kłócić się ;)
Avatar użytkownika
Cruelangel
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 23/8/2007, 09:21
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez falconiforme » 14/9/2007, 13:51


Cichy to są sprzęty minimum 220 kg każdy. Zauważ, że Twoja cebra 929 nie waży więcej niż 200 kg.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M510972
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez hefron » 14/9/2007, 14:13

falconiforme napisał(a):

Cichy to są sprzęty minimum 220 kg każdy. Zauważ, że Twoja cebra 929 nie waży więcej niż 200 kg.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M510972


Ludzie uparliście się na wagę motocykla. Co to ma do rzeczy? Faceci jeżdżą motocyklami ważącymi 350-400 kg to dziewczynie można dać takiego 220kg?
Avatar użytkownika
hefron
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez Cruelangel » 14/9/2007, 14:17

A waga nie ma znaczenia...??
Avatar użytkownika
Cruelangel
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 23/8/2007, 09:21
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pk. » 14/9/2007, 14:22

zx 400.

Nie czytałem wszystkiego , moze ktos juz to proponował ale zx 400tka to dobry wybór na poczatek jesli nie chcesz nakeda tylko jakiegos plastika.
Moc ok 70km.

Ceny 6-9tyÅ›.
pk.
Świeżak
 
Posty: 167
Dołączył(a): 17/8/2007, 19:21

Postprzez kamell » 14/9/2007, 14:22

no pewnie że ma ale jak masz ambicje.........najlepiej jakbyś sie przejechała każdym z wyżej wymienionych oprócz tych co wymieniła bielizna....
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk

Postprzez Stannik » 14/9/2007, 14:23

hefron napisał(a):Ludzie uparliście się na wagę motocykla. Co to ma do rzeczy? Faceci jeżdżą motocyklami ważącymi 350-400 kg to dziewczynie można dać takiego 220kg?



Jeżdżą, ale to chyba nie są ich pierwsze moto. Lepiej dać jej coś lżejszego, żeby sobie krzywdy nie zrobiła - i tak mało kobitek mamy w szeregach.
Stannik
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2/4/2007, 10:56

Postprzez Stannik » 14/9/2007, 14:27

Kamell ty to jakiÅ› uprzedzony chyba jesteÅ›
Stannik
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2/4/2007, 10:56

Postprzez falconiforme » 14/9/2007, 14:32

Cruelangel napisał(a):A waga nie ma znaczenia...??

MA znaczenie do 20 km/h. Mi Bandit się zwalił 2 razy w tym raz na środku skrzyżowania :evil: . I na każdym trawniku z nim walczę. Do tyłu mi pomaga dziewczyna czasem lub zsiadam z moto. I właśnie tyle ma to do rzeczy.

Ludzie uparliście się na wagę motocykla. Co to ma do rzeczy? Faceci jeżdżą motocyklami ważącymi 350-400 kg to dziewczynie można dać takiego 220kg?

O czym ty mówisz? 400 kg przy niskim środku ciężkości i czujesz się jak na bandicie. I nie mają tekiej manewrowości. W dodatku te motocykle czasem mają nawet wsteczny.

Cruelangel sprawdź sama jaka jest różnica między (hornet, bandit) lub (bandit, gsx-r > 2000 r) (poprzechylaj na boki), bo na forum różnie liczby interpretują i są kłótnie.

Zobaczyłem Ciebie na fotach - Nie kupuj GS-a :)
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez kamell » 14/9/2007, 14:39

Stannik napisał(a):Kamell ty to jakiś uprzedzony chyba jesteś




no co Ty.........nie przejmuj sie mnÄ… ale nie polecaj laskÄ… na pierwsze moto horneta 100 konnego prawie......
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk

Postprzez Cruelangel » 14/9/2007, 14:46

Not o mam teraz temat do przemyśleń i do poprzymierzania ;)
No ale fajnei że są osoby które moga coś doradzić, mimo pewnych różnic w zdaniach ;)
Avatar użytkownika
Cruelangel
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 23/8/2007, 09:21
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kamell » 14/9/2007, 14:51

Cruelangel napisał(a):Not o mam teraz temat do przemyśleń i do poprzymierzania ;)
No ale fajnei że są osoby które moga coś doradzić, mimo pewnych różnic w zdaniach ;)



tylko zaśnij dzisiaj.......
nx 650
Avatar użytkownika
kamell
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 13/8/2007, 11:07
Lokalizacja: Górny Śląsk

Postprzez Cruelangel » 14/9/2007, 14:53

A co Ty mnie tak spać kładziesz???? ;)
Doba jest za krótka na sen ;)
Avatar użytkownika
Cruelangel
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 23/8/2007, 09:21
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Stannik » 14/9/2007, 14:55

kamell napisał(a):no co Ty.........nie przejmuj sie mną ale nie polecaj laską na pierwsze moto horneta 100 konnego prawie......


100 KM, czy 80 KM co to za różnica - przy niekontrolowanym ruchu manetki oba tak samo zrzucą. A Hornet jest naprawdę dobry do nauki - lekki, zwrotny... ale niestety trochę drogi. W dalszym ciągu uważam CB500 za OPTYMALNY wybór.

Ale tak jak napisał falcon sprawdź sama co Ci pasuje, my tu tylko zabijamy wolny czas :wink:
Stannik
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 2/4/2007, 10:56

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 13 gości




na górê