Power Commander , Filtr K&N , Yoshimura.
Posty: 21
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Silniki motocyklowe ogólnie są mało podatne na tuning a to wynika z prostego faktu - fabryka wciska z tych silników średnio 150KM z litra to jest bardzo dużo (samochody maja średnio 2xmniej) taki silnik jest uważany za silnik niemal wyczynowy a mimo to ma zachowaną żywotność i użyteczność "cywilną". Twoje 86KM z 600ccm to dużo i raczej nie wież w bajki ze powercommander coś Ci pomoże, on Ci zmieni charakterystykę silnika, przesunie moment i tak jak koledzy piszą, jeśli da Ci te 10KM to przy granicznych obrotach a przy codziennym użytkowaniu ich nie poczujesz. Efekt 10KM uzyskasz zmieniajac przednią zębatke na mniejsza (zmien o 1 ząb to zostawisz oryginalny łancuch), skrucą Ci sie nieznacznie biegi ale zyskasz sporo na dynamice. Ja bym od tego zaczynał i potestował koszt zębatki to 50pln.
- kiokio
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 8/7/2012, 14:04
- Lokalizacja: Legionowo
Posty: 21
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości