Zobacz wątek - Power Commander , Filtr K&N , Yoshimura.

Power Commander , Filtr K&N , Yoshimura.

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Power Commander , Filtr K&N , Yoshimura.

Postprzez Patryk442 » 1/8/2012, 07:03

Witam , pisze z konta znajomego. Mam Suzuki GSX F 650 2010r. Mam go od dwoch lat..
W zimie mam zamiar go pozadnie doinwestowac. Mam na wydanie max 10500zł.
Bylem bylem w servisie na wymiane oleju itp. dopiero teraz poniewaz robie malo km , jezdze tylko w niedzilne ladne dni.:)
No i gadalem tam w servisie o tych modyfikacjach.
Bo chce dac to :
Power Commander
Filtr K&N
i jakies dobre kominy pewnie Yoshimura albo Akropovic.
Mowi ze po dobrym zestrojeniu moge uzyskac okolo 15-20 km , ale to trzeba idelanie dobrac czesci , najbardziej tyczy sie to kominow , napewnoe zwiekszy sie sopalanie , ale moto bedzie zrywniejsze , bedzie lepiej wchodzil na obroty itp. Seryjnie mam 86km ale czasami brakuje na trasie tej mocy. To jest tuning mechaniczny a z optyki mam zamiar dac stelaz i kufer centralny , i dac jakas szybe turytyczną.

PS : gosc w salonie mowil ze juz ludzie robili takie modyfkacje i sobie bardzo chwala nawet jednemu dalo 22km..tylko nie wiem przy jakim sprzecie..
Czyli tak : daje okolo 15 km.
Poprawia moment obrotowy.
Zwieksza spalanie paliwa.
Silnik ma lepsze chlodzenie.
a jak zapytalem sie jak z zywotnoscia silnika , powiedzial ze nic nie ulega zamianie , jak sie prawidlowo servisuje to bedzie wszystko gralo, a ja jezdze na najelpszych olejach i o sprzet dbam bo chyba jeszcze dlugo nim pojezdze. Co myslicie o tych modyfikacjach ?

Bardzo mi sie podobaja te wydechy : http://www.youtube.com/watch?v=XaR7a6E8iKA ale chyba one nie sa dozwolone i chyba duzo kosztuja , lubie glosne tlumiki.

Prosze o opinie. Mile widziane jakies uwagi , spostrzezenia , moze jaki kufer kupic i tlumiki.
Motocykll to nie jazda...to styl zycia.
Patryk442
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 5/6/2012, 16:24


Postprzez MANIAK. » 1/8/2012, 07:35

Tak , opłaca sie robic te modyfikacje. Ja tez jak mielem ZZR 1400 2009 mialem Power Commander , Filtr K&N i LeoVince SBK Evo II. Mi doszlo okolo 11km , ale ja mialem 200 km wiec az bardzo sie tego nie odzczuwalo , ale bylo bardzo wyczuwalne , a ty masz o wiele mniejsza moc , pojemnosc wiec Tobie te modyfikacje tez spora dadza..
ja u siebie zauwazylem.
Wieksza moc , mi wzrosla o 11km.
Moment obrotowy sie zwiekszyl i to czuc , mialem wtedy chyba cos okolo 170 nM.
Lepsza wydajnosc silnika .
Lepsza wydajnosc chlodzenia.
Lepiej wkrecal sie na obroty.
Ladne brzeminie z tlumikow.
Wyglad.
jedyny minus to spalanie ktore wzroslo o 1,5L.

PS: mysle ze dojdziesz do 100km .:)
Kawasaki ZX-14R '12.
Avatar użytkownika
MANIAK.
Świeżak
 
Posty: 428
Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
Lokalizacja: jestes ?

Postprzez stareRadio » 1/8/2012, 09:35

ma lepsze chłodzenie bo ....
kominy szybciej odprowadzają spaliny ?
stareRadio
Świeżak
 
Posty: 443
Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
Lokalizacja: Dębica

Postprzez Piach » 1/8/2012, 09:37

MANIAK. napisał(a):[...]wiec az bardzo sie tego nie odzczuwalo , ale bylo bardzo wyczuwalne [...]

Noz to jest dopiero poezja, oksymoron wrecz :)

Patryk, a nie lepiej opchnac to moto - dolozyc kase na zmiany i kupic mocniejszy bez bawienia sie w te kilkanascie koni?
Avatar użytkownika
Piach
Świeżak
 
Posty: 189
Dołączył(a): 2/9/2011, 13:44
Lokalizacja: Bruksela

Postprzez Patryk442 » 1/8/2012, 09:44

Ale mi sie bardzo podoba te moto , i nie chce go sprzedawac , chce troche podniesc moc , kupic stelaz , kufer i zrobic z niego cacko.:) zreszta teraz i tak jest. A chcialbym sie trochce pobawic i cos w nim ulepszyc , doinwestowac go.
Wiec narazie nie chce go sprzedawac , i raczej szybko nie sprzedam bo to cudowne moto.Mocy mi wystarcza , nie potrzebne mi 150 km ..zeby czerpac przyjemnosc z jazdy. Ale czasami sa takie momenty ze brakuje czasami mocy , a teraz jeszcze dojdzie stelaz , kufer..a chcialbym troche podniesc moc. Kolega ma Fazera 600 2002 ma 95 km , jechalem i jest dla mnie idealny pod wzgledem mocy..wiec mi te 10-15 konikow by sie przydalo.
Kase mam wiec czemu nie moge sobie pozwolic na taki "tuning " :D

PS : ja kupilem go nowke , i przez dwa lata zrobilem 5200km.:)
Motocykll to nie jazda...to styl zycia.
Patryk442
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 5/6/2012, 16:24

Postprzez falconiforme » 1/8/2012, 11:33

Nie opłaca się doinwestowywać słabego(650cc) modelu zwłaszcza za 10 koła. Nie o to chodzi by tego nie robić ale nie ma sensownej modyfikacji jakkolwiek lepszej od zwiększenia pojemności.
Dodatkowe 10km będziesz miał ale przy max obrotach. Przy średnich dodatkowe 2-5KM.
Pojeździj sprzedaj kup mocniejszy.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez Nal » 1/8/2012, 12:44

Dokładnie, jak będziesz go kręcił to w tym momencie poczujesz różnicę. Zobacz sobie np krzywe momentu i mocy w fazerze a potem porównaj to z Twoim sprzętem. Moim zdaniem gra nie warta świeczki i nie osiągniesz założonego celu. Jak 10 tyś to nie dużo dla Ciebie to wolał bym sprzedać obecną maszynę i dołożyć te pieniądze kupując inną maszynę. Masz niewielki przebieg, świeże moto, serwisowane, więc powinieneś dostać dobre pieniądze za swoją maszynę. Jeżeli zdecydujesz się na modyfikację to chętnie poznam finalny efekt.
<a href="http://szkolnis.pl">szkolnis.pl</a>
Avatar użytkownika
Nal
Świeżak
 
Posty: 408
Dołączył(a): 13/6/2009, 14:05
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki / Warszawa

Postprzez Patryk442 » 1/8/2012, 13:14

Wlasnie o to chodzi ze ten model jak na swoja pojemnosc ma tylko 86 km , Fazer 600 , Hornet 600 czy inne maja po 100 km to czemu Suzuki sie nie postaralo i jeszcze 50cc wiecej..kurde nie wiem co robic..moze macie racje., wydam 10k zl i nie moge byc rozczarowany..Moze sprobuje sprzedac i kupic GSX 1250 F..on ma 98km , wiec jazda juz jest..
Ale to moze go sprzedam na nastepny rok , bo na razie jest mi potrzebny jest i fajnie sie nim jezdzi.
Dobra dzieki bardzo za pomoc , jak cos to kupie stelaz i kufer centralny , i moze jakis wydeszek.:)
Motocykll to nie jazda...to styl zycia.
Patryk442
Świeżak
 
Posty: 31
Dołączył(a): 5/6/2012, 16:24

Postprzez Sykopson » 1/8/2012, 21:33

GSX1250F ma chyba silnik z Bandita, czyli przy podobnych modyfikacjach które wymieniłeś przed chwilą w 1250 mógłbyś osiągnąć nawet 150-160KM i tak potężny moment obrotowy że wiele dużych sportów bedzie się mogło schować pod światłami.

Wiem że takie modyfikacje są możliwe w przypadku Bandita 1200, ale jak jest 1250 to się nie interesowałem, ale podejrzewam że podobnie.
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez Matthaios » 2/8/2012, 08:35

Znajomy ma 600RR z 2005 roku przygotowaną na tor. Młówi, że gdyby chciał ją sprzedać to przynajmniej za 60K. Moto praktycznie całe zmodyfikowane. Sam QuickShifter z komputerem to poand 6000PLN. O innych modyfikacjach (zębatki, tarcze, hamulce, gąbki w baku itp. itd.) nie wspomnę. Jeżeli kręcisz czasy na torze i każda sekunda jest ważna to jak najbardziej modyfikuj, jeśli jeździsz "po drodze" to tak jak koledzy mówią, lepiej kupić coś większego...
Avatar użytkownika
Matthaios
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 9/5/2012, 13:52
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Krmtzzz » 2/8/2012, 10:20

Skyopson co ty gadasz ? 50-60 koni wiecej ? Hhhhahahahahhaha sory ale zniszczyles moja pschike :D Idac twoim tokiem rozumowania, jakby takie cos dolozyl do busy to miala by 260 kucy bez turbiny, nice ! :D
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez falconiforme » 2/8/2012, 10:50

Krmtzzz napisał(a):Skyopson co ty gadasz ? 50-60 koni wiecej ? Hhhhahahahahhaha sory ale zniszczyles moja pschike :D Idac twoim tokiem rozumowania, jakby takie cos dolozyl do busy to miala by 260 kucy bez turbiny, nice ! :D

Wielu ludzi to bajkopisarze. Sam mam "przerobiona" Aprilię (chip, wydechy, dolot), Ale tych dodatkowych 5 czy 10KM nie widzę wcale. Poprawiły mi się obroty poniżej 3700RPM to na pewno, ale reszta chyba tylko na hamowni będzie widoczna.

PS:
A GSF650 na tor?? To przecież słoń cięższy o 20kg od mojego Litra.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez Sykopson » 2/8/2012, 12:30

Krmtzzz - tak tak wszystko fajnie tylko nie wziąłeś jednego pod uwagę, że Hayka ma 1300 i z tego prawie 200KM więc nie za wiele już z tego wyciągniesz, a Bandit 1200 ma 98KM więc tu jeszcze jest z czego mocy pociągnąć. Możesz się śmiać ale taka jest prawda. Bandit 600 ma 78KM a Bandit 1200 dwa razy większy silnik i tylko 20 kucy więcej. Nie wierzysz to masz przykład:
http://www.etr1.eu/motocykle/banditgsf1 ... gmocy.html
A przy tym B12 ma tylko w papierach 98, a jak widać może mieć "małego" bonusa w rzeczywistości. Wież lub nie ale to jest niewysilony, wielki silnik 1200, więc jest z czego robić moc. Podobno jeden z najbardziej podatnych na tuning względem serii motocykl.
Pozdrawiam i mam nadzieję że ktoś mnie poprze w moich przekonaniach :)
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez rosiboj » 2/8/2012, 13:34

Sykopson nawet gdybym chcialm cie poptrzec to zapomniales o jednym "Następnym krokiem były ostre wałki rozrządu oraz obróbka głowic." To, ze z danej pojemnosci mozna osiagac dana moc to nie oznacza , ze z danego silnika o tej pojemnosci sie da, idac twoim tokiem myslenia, silnik z malucha moglby miec spokojnie 130 koni, wystarczy zmienic w nim filtr/dolot, wydech i (ehehehe powercommandera dolozyc) Bez tjuningu mechanicznego a za taki uwazam, grzebanie w walkach, zaworach i glowicy ogolnie mowiac powazna przebudowe silnika a i tak na koniec musisz dolozyc do tego elektronike czyli mowimy o budowie nowego silnika a nie o wesolym filtrze z jakims smiesznym powercomanderem i wybebeszonym wydechem. Sam system wydechowy rejsingowy to kosz okolo 10 tys najmniej i uzyskasz wtedy okolo 1-2% mocy moze plus nieco lepiej u dolu. Skaracajac dluga historie jak chcesz zrobic z 98 156 to jedynym sensownym rozwiazaniem jest sprzedac i kupic inny motocykl. I tak jak ktos powiedzial, te podniecanie sie , ze mam 15 koni wiecej i to czuc to wiecej psychika niz rzeczywistosc, tak samo jak z wybebeszonymi wydechami w autach. Moze jak ducati zacznie stosowac silniki tdi z audi to wtedy powerecomanderem bedziesz mogl skakac z 100 na 160 , narazie przy benzynie i tych pojemnosciach zapomnij
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2210
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez Sykopson » 2/8/2012, 18:12

Kuźwa rzeczywiście, nie dopatrzyłem z tymi wałkami, sory, mea culpa.
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez Krmtzzz » 2/8/2012, 19:21

Zdarza sie kazdemu :P Prawda jest taka ze do takiego moto nie oplaca sie robic modyfikacji za taka kase. Lepiej kupic juz "z" :D Choc np do bandita 1250 jak bym mial hajs to bym sobie dorzucil takie dodatki, bo takiego sprzetu bym predko nie zminil, badz w ogole, a w konsekwencji nei byl stratny na kasie :)
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez stempell » 4/8/2012, 16:56

Dokup te stelarze, kudry, szybki a moim zdaniem mechanike sobie daruj.
Jest to mijanie się z powołaniem przy normalnej jeździe (nie tor)
Tak jak ktoś wczesniej pisał moc bedzie widoczna przy wyższych obrotach a niżej praktycznie brak różnicy wyczuwalnej.

Z drugiej strony jak masz kase i japa się po przeróbkach będzie cieszyć to czemu masz sobie odmawiać. - ale z ekonomicznego i technicznego punktu widzenia - nie ma to sensu
Avatar użytkownika
stempell
Świeżak
 
Posty: 80
Dołączył(a): 12/7/2012, 18:25
Lokalizacja: Radom

Postprzez pithblackex » 4/8/2012, 17:13

jak chcesz mocniejsze moto w tej kwocie sprzedam Ci rsv-ke wersja '' R '' torowa,w pelni regulowane zawieszenie ohlinsa,filtr k&n,kute felgi oz/map 2 ... jeszcze zostanie Ci na kufry :)
pithblackex
Świeżak
 
Posty: 95
Dołączył(a): 14/8/2010, 18:07
Lokalizacja: xxx

Postprzez Krmtzzz » 4/8/2012, 18:13

Sry pitchblack, ale mysle ze od tego jest dzial kupie/sprzedam. natomiast ty w kazdym dziale i temacie proponujesz sprzedaz rsv i polecasz ja kazdemu... Ogarnij sie troszeczke. Dziekuje za uwage.
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez ZooL » 4/8/2012, 18:20

ogolnie sens podnoszenia mocy jest tylko w najmocniejszych sprzetach, inne sie zwyczjanie wymienia na te mocniejsze.
ZooL
Świeżak
 
Posty: 279
Dołączył(a): 10/1/2009, 22:32

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na gr