Power Commander , Filtr K&N , Yoshimura.
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Power Commander , Filtr K&N , Yoshimura.
Witam , pisze z konta znajomego. Mam Suzuki GSX F 650 2010r. Mam go od dwoch lat..
W zimie mam zamiar go pozadnie doinwestowac. Mam na wydanie max 10500zł.
Bylem bylem w servisie na wymiane oleju itp. dopiero teraz poniewaz robie malo km , jezdze tylko w niedzilne ladne dni.
No i gadalem tam w servisie o tych modyfikacjach.
Bo chce dac to :
Power Commander
Filtr K&N
i jakies dobre kominy pewnie Yoshimura albo Akropovic.
Mowi ze po dobrym zestrojeniu moge uzyskac okolo 15-20 km , ale to trzeba idelanie dobrac czesci , najbardziej tyczy sie to kominow , napewnoe zwiekszy sie sopalanie , ale moto bedzie zrywniejsze , bedzie lepiej wchodzil na obroty itp. Seryjnie mam 86km ale czasami brakuje na trasie tej mocy. To jest tuning mechaniczny a z optyki mam zamiar dac stelaz i kufer centralny , i dac jakas szybe turytycznÄ….
PS : gosc w salonie mowil ze juz ludzie robili takie modyfkacje i sobie bardzo chwala nawet jednemu dalo 22km..tylko nie wiem przy jakim sprzecie..
Czyli tak : daje okolo 15 km.
Poprawia moment obrotowy.
Zwieksza spalanie paliwa.
Silnik ma lepsze chlodzenie.
a jak zapytalem sie jak z zywotnoscia silnika , powiedzial ze nic nie ulega zamianie , jak sie prawidlowo servisuje to bedzie wszystko gralo, a ja jezdze na najelpszych olejach i o sprzet dbam bo chyba jeszcze dlugo nim pojezdze. Co myslicie o tych modyfikacjach ?
Bardzo mi sie podobaja te wydechy : http://www.youtube.com/watch?v=XaR7a6E8iKA ale chyba one nie sa dozwolone i chyba duzo kosztuja , lubie glosne tlumiki.
Prosze o opinie. Mile widziane jakies uwagi , spostrzezenia , moze jaki kufer kupic i tlumiki.
W zimie mam zamiar go pozadnie doinwestowac. Mam na wydanie max 10500zł.
Bylem bylem w servisie na wymiane oleju itp. dopiero teraz poniewaz robie malo km , jezdze tylko w niedzilne ladne dni.

No i gadalem tam w servisie o tych modyfikacjach.
Bo chce dac to :
Power Commander
Filtr K&N
i jakies dobre kominy pewnie Yoshimura albo Akropovic.
Mowi ze po dobrym zestrojeniu moge uzyskac okolo 15-20 km , ale to trzeba idelanie dobrac czesci , najbardziej tyczy sie to kominow , napewnoe zwiekszy sie sopalanie , ale moto bedzie zrywniejsze , bedzie lepiej wchodzil na obroty itp. Seryjnie mam 86km ale czasami brakuje na trasie tej mocy. To jest tuning mechaniczny a z optyki mam zamiar dac stelaz i kufer centralny , i dac jakas szybe turytycznÄ….
PS : gosc w salonie mowil ze juz ludzie robili takie modyfkacje i sobie bardzo chwala nawet jednemu dalo 22km..tylko nie wiem przy jakim sprzecie..
Czyli tak : daje okolo 15 km.
Poprawia moment obrotowy.
Zwieksza spalanie paliwa.
Silnik ma lepsze chlodzenie.
a jak zapytalem sie jak z zywotnoscia silnika , powiedzial ze nic nie ulega zamianie , jak sie prawidlowo servisuje to bedzie wszystko gralo, a ja jezdze na najelpszych olejach i o sprzet dbam bo chyba jeszcze dlugo nim pojezdze. Co myslicie o tych modyfikacjach ?
Bardzo mi sie podobaja te wydechy : http://www.youtube.com/watch?v=XaR7a6E8iKA ale chyba one nie sa dozwolone i chyba duzo kosztuja , lubie glosne tlumiki.
Prosze o opinie. Mile widziane jakies uwagi , spostrzezenia , moze jaki kufer kupic i tlumiki.
Motocykll to nie jazda...to styl zycia.
- Patryk442
- Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 5/6/2012, 16:24
Tak , opłaca sie robic te modyfikacje. Ja tez jak mielem ZZR 1400 2009 mialem Power Commander , Filtr K&N i LeoVince SBK Evo II. Mi doszlo okolo 11km , ale ja mialem 200 km wiec az bardzo sie tego nie odzczuwalo , ale bylo bardzo wyczuwalne , a ty masz o wiele mniejsza moc , pojemnosc wiec Tobie te modyfikacje tez spora dadza..
ja u siebie zauwazylem.
Wieksza moc , mi wzrosla o 11km.
Moment obrotowy sie zwiekszyl i to czuc , mialem wtedy chyba cos okolo 170 nM.
Lepsza wydajnosc silnika .
Lepsza wydajnosc chlodzenia.
Lepiej wkrecal sie na obroty.
Ladne brzeminie z tlumikow.
Wyglad.
jedyny minus to spalanie ktore wzroslo o 1,5L.
PS: mysle ze dojdziesz do 100km .
ja u siebie zauwazylem.
Wieksza moc , mi wzrosla o 11km.
Moment obrotowy sie zwiekszyl i to czuc , mialem wtedy chyba cos okolo 170 nM.
Lepsza wydajnosc silnika .
Lepsza wydajnosc chlodzenia.
Lepiej wkrecal sie na obroty.
Ladne brzeminie z tlumikow.
Wyglad.
jedyny minus to spalanie ktore wzroslo o 1,5L.
PS: mysle ze dojdziesz do 100km .

Kawasaki ZX-14R '12.
-
MANIAK. - Świeżak
- Posty: 428
- Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
- Lokalizacja: jestes ?
- stareRadio
- Świeżak
- Posty: 443
- Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
- Lokalizacja: Dębica
MANIAK. napisał(a):[...]wiec az bardzo sie tego nie odzczuwalo , ale bylo bardzo wyczuwalne [...]
Noz to jest dopiero poezja, oksymoron wrecz

Patryk, a nie lepiej opchnac to moto - dolozyc kase na zmiany i kupic mocniejszy bez bawienia sie w te kilkanascie koni?
-
Piach - Świeżak
- Posty: 189
- Dołączył(a): 2/9/2011, 13:44
- Lokalizacja: Bruksela
Ale mi sie bardzo podoba te moto , i nie chce go sprzedawac , chce troche podniesc moc , kupic stelaz , kufer i zrobic z niego cacko.
zreszta teraz i tak jest. A chcialbym sie trochce pobawic i cos w nim ulepszyc , doinwestowac go.
Wiec narazie nie chce go sprzedawac , i raczej szybko nie sprzedam bo to cudowne moto.Mocy mi wystarcza , nie potrzebne mi 150 km ..zeby czerpac przyjemnosc z jazdy. Ale czasami sa takie momenty ze brakuje czasami mocy , a teraz jeszcze dojdzie stelaz , kufer..a chcialbym troche podniesc moc. Kolega ma Fazera 600 2002 ma 95 km , jechalem i jest dla mnie idealny pod wzgledem mocy..wiec mi te 10-15 konikow by sie przydalo.
Kase mam wiec czemu nie moge sobie pozwolic na taki "tuning "
PS : ja kupilem go nowke , i przez dwa lata zrobilem 5200km.

Wiec narazie nie chce go sprzedawac , i raczej szybko nie sprzedam bo to cudowne moto.Mocy mi wystarcza , nie potrzebne mi 150 km ..zeby czerpac przyjemnosc z jazdy. Ale czasami sa takie momenty ze brakuje czasami mocy , a teraz jeszcze dojdzie stelaz , kufer..a chcialbym troche podniesc moc. Kolega ma Fazera 600 2002 ma 95 km , jechalem i jest dla mnie idealny pod wzgledem mocy..wiec mi te 10-15 konikow by sie przydalo.
Kase mam wiec czemu nie moge sobie pozwolic na taki "tuning "

PS : ja kupilem go nowke , i przez dwa lata zrobilem 5200km.

Motocykll to nie jazda...to styl zycia.
- Patryk442
- Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 5/6/2012, 16:24
Nie opłaca się doinwestowywać słabego(650cc) modelu zwłaszcza za 10 koła. Nie o to chodzi by tego nie robić ale nie ma sensownej modyfikacji jakkolwiek lepszej od zwiększenia pojemności.
Dodatkowe 10km będziesz miał ale przy max obrotach. Przy średnich dodatkowe 2-5KM.
Pojeździj sprzedaj kup mocniejszy.
Dodatkowe 10km będziesz miał ale przy max obrotach. Przy średnich dodatkowe 2-5KM.
Pojeździj sprzedaj kup mocniejszy.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Dokładnie, jak będziesz go kręcił to w tym momencie poczujesz różnicę. Zobacz sobie np krzywe momentu i mocy w fazerze a potem porównaj to z Twoim sprzętem. Moim zdaniem gra nie warta świeczki i nie osiągniesz założonego celu. Jak 10 tyś to nie dużo dla Ciebie to wolał bym sprzedać obecną maszynę i dołożyć te pieniądze kupując inną maszynę. Masz niewielki przebieg, świeże moto, serwisowane, więc powinieneś dostać dobre pieniądze za swoją maszynę. Jeżeli zdecydujesz się na modyfikację to chętnie poznam finalny efekt.
<a href="http://szkolnis.pl">szkolnis.pl</a>
-
Nal - Świeżak
- Posty: 408
- Dołączył(a): 13/6/2009, 14:05
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki / Warszawa
Wlasnie o to chodzi ze ten model jak na swoja pojemnosc ma tylko 86 km , Fazer 600 , Hornet 600 czy inne maja po 100 km to czemu Suzuki sie nie postaralo i jeszcze 50cc wiecej..kurde nie wiem co robic..moze macie racje., wydam 10k zl i nie moge byc rozczarowany..Moze sprobuje sprzedac i kupic GSX 1250 F..on ma 98km , wiec jazda juz jest..
Ale to moze go sprzedam na nastepny rok , bo na razie jest mi potrzebny jest i fajnie sie nim jezdzi.
Dobra dzieki bardzo za pomoc , jak cos to kupie stelaz i kufer centralny , i moze jakis wydeszek.
Ale to moze go sprzedam na nastepny rok , bo na razie jest mi potrzebny jest i fajnie sie nim jezdzi.
Dobra dzieki bardzo za pomoc , jak cos to kupie stelaz i kufer centralny , i moze jakis wydeszek.

Motocykll to nie jazda...to styl zycia.
- Patryk442
- Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 5/6/2012, 16:24
GSX1250F ma chyba silnik z Bandita, czyli przy podobnych modyfikacjach które wymieniłeś przed chwilą w 1250 mógłbyś osiągnąć nawet 150-160KM i tak potężny moment obrotowy że wiele dużych sportów bedzie się mogło schować pod światłami.
Wiem że takie modyfikacje są możliwe w przypadku Bandita 1200, ale jak jest 1250 to się nie interesowałem, ale podejrzewam że podobnie.
Wiem że takie modyfikacje są możliwe w przypadku Bandita 1200, ale jak jest 1250 to się nie interesowałem, ale podejrzewam że podobnie.
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Znajomy ma 600RR z 2005 roku przygotowaną na tor. Młówi, że gdyby chciał ją sprzedać to przynajmniej za 60K. Moto praktycznie całe zmodyfikowane. Sam QuickShifter z komputerem to poand 6000PLN. O innych modyfikacjach (zębatki, tarcze, hamulce, gąbki w baku itp. itd.) nie wspomnę. Jeżeli kręcisz czasy na torze i każda sekunda jest ważna to jak najbardziej modyfikuj, jeśli jeździsz "po drodze" to tak jak koledzy mówią, lepiej kupić coś większego...
-
Matthaios - Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 9/5/2012, 13:52
- Lokalizacja: Katowice
Krmtzzz napisał(a):Skyopson co ty gadasz ? 50-60 koni wiecej ? Hhhhahahahahhaha sory ale zniszczyles moja pschikeIdac twoim tokiem rozumowania, jakby takie cos dolozyl do busy to miala by 260 kucy bez turbiny, nice !
Wielu ludzi to bajkopisarze. Sam mam "przerobiona" Aprilię (chip, wydechy, dolot), Ale tych dodatkowych 5 czy 10KM nie widzę wcale. Poprawiły mi się obroty poniżej 3700RPM to na pewno, ale reszta chyba tylko na hamowni będzie widoczna.
PS:
A GSF650 na tor?? To przecież słoń cięższy o 20kg od mojego Litra.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Krmtzzz - tak tak wszystko fajnie tylko nie wziąłeś jednego pod uwagę, że Hayka ma 1300 i z tego prawie 200KM więc nie za wiele już z tego wyciągniesz, a Bandit 1200 ma 98KM więc tu jeszcze jest z czego mocy pociągnąć. Możesz się śmiać ale taka jest prawda. Bandit 600 ma 78KM a Bandit 1200 dwa razy większy silnik i tylko 20 kucy więcej. Nie wierzysz to masz przykład:
http://www.etr1.eu/motocykle/banditgsf1 ... gmocy.html
A przy tym B12 ma tylko w papierach 98, a jak widać może mieć "małego" bonusa w rzeczywistości. Wież lub nie ale to jest niewysilony, wielki silnik 1200, więc jest z czego robić moc. Podobno jeden z najbardziej podatnych na tuning względem serii motocykl.
Pozdrawiam i mam nadzieję że ktoś mnie poprze w moich przekonaniach
http://www.etr1.eu/motocykle/banditgsf1 ... gmocy.html
A przy tym B12 ma tylko w papierach 98, a jak widać może mieć "małego" bonusa w rzeczywistości. Wież lub nie ale to jest niewysilony, wielki silnik 1200, więc jest z czego robić moc. Podobno jeden z najbardziej podatnych na tuning względem serii motocykl.
Pozdrawiam i mam nadzieję że ktoś mnie poprze w moich przekonaniach

Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Sykopson nawet gdybym chcialm cie poptrzec to zapomniales o jednym "Następnym krokiem były ostre wałki rozrządu oraz obróbka głowic." To, ze z danej pojemnosci mozna osiagac dana moc to nie oznacza , ze z danego silnika o tej pojemnosci sie da, idac twoim tokiem myslenia, silnik z malucha moglby miec spokojnie 130 koni, wystarczy zmienic w nim filtr/dolot, wydech i (ehehehe powercommandera dolozyc) Bez tjuningu mechanicznego a za taki uwazam, grzebanie w walkach, zaworach i glowicy ogolnie mowiac powazna przebudowe silnika a i tak na koniec musisz dolozyc do tego elektronike czyli mowimy o budowie nowego silnika a nie o wesolym filtrze z jakims smiesznym powercomanderem i wybebeszonym wydechem. Sam system wydechowy rejsingowy to kosz okolo 10 tys najmniej i uzyskasz wtedy okolo 1-2% mocy moze plus nieco lepiej u dolu. Skaracajac dluga historie jak chcesz zrobic z 98 156 to jedynym sensownym rozwiazaniem jest sprzedac i kupic inny motocykl. I tak jak ktos powiedzial, te podniecanie sie , ze mam 15 koni wiecej i to czuc to wiecej psychika niz rzeczywistosc, tak samo jak z wybebeszonymi wydechami w autach. Moze jak ducati zacznie stosowac silniki tdi z audi to wtedy powerecomanderem bedziesz mogl skakac z 100 na 160 , narazie przy benzynie i tych pojemnosciach zapomnij
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
-
rosiboj - Moderator
- Posty: 2217
- Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
- Lokalizacja: mam wiedziec?
Zdarza sie kazdemu
Prawda jest taka ze do takiego moto nie oplaca sie robic modyfikacji za taka kase. Lepiej kupic juz "z"
Choc np do bandita 1250 jak bym mial hajs to bym sobie dorzucil takie dodatki, bo takiego sprzetu bym predko nie zminil, badz w ogole, a w konsekwencji nei byl stratny na kasie 



-
Krmtzzz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2077
- Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
- Lokalizacja: Rudnik n/Sanem
Dokup te stelarze, kudry, szybki a moim zdaniem mechanike sobie daruj.
Jest to mijanie się z powołaniem przy normalnej jeździe (nie tor)
Tak jak ktoś wczesniej pisał moc bedzie widoczna przy wyższych obrotach a niżej praktycznie brak różnicy wyczuwalnej.
Z drugiej strony jak masz kase i japa się po przeróbkach będzie cieszyć to czemu masz sobie odmawiać. - ale z ekonomicznego i technicznego punktu widzenia - nie ma to sensu
Jest to mijanie się z powołaniem przy normalnej jeździe (nie tor)
Tak jak ktoś wczesniej pisał moc bedzie widoczna przy wyższych obrotach a niżej praktycznie brak różnicy wyczuwalnej.
Z drugiej strony jak masz kase i japa się po przeróbkach będzie cieszyć to czemu masz sobie odmawiać. - ale z ekonomicznego i technicznego punktu widzenia - nie ma to sensu
-
stempell - Świeżak
- Posty: 80
- Dołączył(a): 12/7/2012, 18:25
- Lokalizacja: Radom
jak chcesz mocniejsze moto w tej kwocie sprzedam Ci rsv-ke wersja '' R '' torowa,w pelni regulowane zawieszenie ohlinsa,filtr k&n,kute felgi oz/map 2 ... jeszcze zostanie Ci na kufry 

- pithblackex
- Świeżak
- Posty: 95
- Dołączył(a): 14/8/2010, 18:07
- Lokalizacja: xxx
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości