mozna oddawac nowa r6
Posty: 43
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Pająk boj sie boga!!!
z kąd wziołeś - skąd wziąłeś
Big Biker niestety wg praw fizyki obowiazujacych na plenecie ziemia twoj wynik na kole jest niemozliwy, chyba ze zalozyles na hamowni opone rowerowa o szerokosci 4cm
niestety pewnych praw fizyki np. tarcia nie da sie oszukac
z kąd wziołeś - skąd wziąłeś

Big Biker niestety wg praw fizyki obowiazujacych na plenecie ziemia twoj wynik na kole jest niemozliwy, chyba ze zalozyles na hamowni opone rowerowa o szerokosci 4cm

Ostatnio edytowano 12/5/2006, 13:43 przez Richie, łącznie edytowano 1 raz
<a href="http://www.v10.pl">V10.pl</a>, <a href="http://www.wroom.pl">Wroom.pl</a>
Były: GS500, SV650S, Yamaha R6, Yamaha Bulldog 1100
Były: GS500, SV650S, Yamaha R6, Yamaha Bulldog 1100
-
Richie - Administrator
- Posty: 250
- Dołączył(a): 23/8/2005, 19:49
pomijajac to, ze Bik Biker sie walnal i napisal odwrotnie, to i tak niemozliwe, najlepszy wynik jaki sie udalo uzyskac na kole to 105KM
- Załączniki
-
- ddd.jpg (34.83 KiB) Przeglądane 4159 razy
<a href="http://www.v10.pl">V10.pl</a>, <a href="http://www.wroom.pl">Wroom.pl</a>
Były: GS500, SV650S, Yamaha R6, Yamaha Bulldog 1100
Były: GS500, SV650S, Yamaha R6, Yamaha Bulldog 1100
-
Richie - Administrator
- Posty: 250
- Dołączył(a): 23/8/2005, 19:49
no to kurde rozmawiamy o seryjnej mocy, a nie o dlubanych motocyklach w tym topiku
Pajak wez chlopie sobie kup worda, albo slownik i sprawdz, pisze sie skąd nie z kąd i wziĄć nie wzioć

Pajak wez chlopie sobie kup worda, albo slownik i sprawdz, pisze sie skąd nie z kąd i wziĄć nie wzioć
<a href="http://www.v10.pl">V10.pl</a>, <a href="http://www.wroom.pl">Wroom.pl</a>
Były: GS500, SV650S, Yamaha R6, Yamaha Bulldog 1100
Były: GS500, SV650S, Yamaha R6, Yamaha Bulldog 1100
-
Richie - Administrator
- Posty: 250
- Dołączył(a): 23/8/2005, 19:49

brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
nie moge znalezc za cholera topika z wykresem bikbikera, dajcie pliz linka, powinien byc w dziale mechanika, ale nie moge znalezc 

<a href="http://www.v10.pl">V10.pl</a>, <a href="http://www.wroom.pl">Wroom.pl</a>
Były: GS500, SV650S, Yamaha R6, Yamaha Bulldog 1100
Były: GS500, SV650S, Yamaha R6, Yamaha Bulldog 1100
-
Richie - Administrator
- Posty: 250
- Dołączył(a): 23/8/2005, 19:49
A proszę Cię bardzo Richie. Ten temacik był w dziale motocykle
viewtopic.php?t=407&start=0
Masz tutaj i naciesz oko
Pozdrawiam.
viewtopic.php?t=407&start=0
Masz tutaj i naciesz oko

Dosiadam:
Cross:
Kawasaki KX 125 ccm
Honda CR 250 ccm
Yamaha Thundercat sprzedany
|~~|...Tomek CBR|~~| [*]
Cross:
Kawasaki KX 125 ccm
Honda CR 250 ccm
Yamaha Thundercat sprzedany

|~~|...Tomek CBR|~~| [*]
-
Vercef - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 181
- Dołączył(a): 19/11/2005, 10:15
- Lokalizacja: Zielona Góra
widze 120KM na wale, w R6 oznacza to 99KM na kole tylnym
nie ma sztywnego wzoru na obliczanie strat na hamowni podwoziowej, tzn w sofcie wzor jest taki ustawiony, ale to bzdura, poniewaz jeden motocykl ma straty rzedu 25%, a drugi 30%, trzeci za to 17%, to co pokazuje hamownia na wale moze byc mniej wiecej z przyblizeniem, ale wyliczanie tego 120KM na wale ile to jest na kole, z tej hamowni ciezko powiedziec, wg sportridera to 99KM w R6 przy seryjnej oponie
ja bym jednak nie jaral sie cyferkami, jak punktami w 3dmarka na komputerze kto ma wiecej, tylko jak to jezdzi
Bandit 1200 ma w papierach 98KM na wale, a po zmianie wydechu widzialem 120KM na kole
niewazne jakie cyferki, wazne udczucia kierowcy jak ktos jezdzi po cywilu, a czasy na torze, jak ktos sie zawodowo sciga i tyle 
nie ma sztywnego wzoru na obliczanie strat na hamowni podwoziowej, tzn w sofcie wzor jest taki ustawiony, ale to bzdura, poniewaz jeden motocykl ma straty rzedu 25%, a drugi 30%, trzeci za to 17%, to co pokazuje hamownia na wale moze byc mniej wiecej z przyblizeniem, ale wyliczanie tego 120KM na wale ile to jest na kole, z tej hamowni ciezko powiedziec, wg sportridera to 99KM w R6 przy seryjnej oponie
ja bym jednak nie jaral sie cyferkami, jak punktami w 3dmarka na komputerze kto ma wiecej, tylko jak to jezdzi
Bandit 1200 ma w papierach 98KM na wale, a po zmianie wydechu widzialem 120KM na kole


<a href="http://www.v10.pl">V10.pl</a>, <a href="http://www.wroom.pl">Wroom.pl</a>
Były: GS500, SV650S, Yamaha R6, Yamaha Bulldog 1100
Były: GS500, SV650S, Yamaha R6, Yamaha Bulldog 1100
-
Richie - Administrator
- Posty: 250
- Dołączył(a): 23/8/2005, 19:49
Richie : 120KM na wale , na dole masz wykres strat napędu , przy obrotach dla 120KM jest to 10KM więc 110KM a nie 99KM na kole .
Nie piszemy tutaj kto jak jeździ tylko o pomiarze mocy .
Nie piszemy tutaj kto jak jeździ tylko o pomiarze mocy .
2004 YZF-R6 Superbike - wersja torowa !!!
-
BigBiker - Świeżak
- Posty: 179
- Dołączył(a): 29/10/2005, 18:22
- Lokalizacja: Wrocek
kurcze big chba nie myślisz że to prawda jest co ta hamownia pokazuje bo to co ona pokazuje to moc wydumana przez komputer a prawdziwa to ona nie jest jak napisał richy wzór jeden motocykli setki a włąściwie to modyfikacje zaczoł bym od ustawienia zawieszenia z jakimś fachowcem bo z tego co się nie myle japońce są strojone na japońców czyli coś koło 70 kg
bo co z tego że polecisz 500km/h jak przy 200km/h zabije cie ziarnko piasku leżące obok jezdni
ps. Worda mam ale ostatnio jakoś czasu brak aby zainstalować
bo co z tego że polecisz 500km/h jak przy 200km/h zabije cie ziarnko piasku leżące obok jezdni
ps. Worda mam ale ostatnio jakoś czasu brak aby zainstalować

-
Pająk - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 704
- Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa Gocław
BigBiker nie jest mozliwa wg praw fizyki panujacych na tej planecie powtarzam ci strata mocy w R6 rzedu 8-9% tylko od tej na wale i tej na tylnym kole
uczyles sie kiedy fizyki i wiesz co to jest w ogole utrata mocy na przeniesienie napedu? a potem na kolo i jej oddawanie na czym polega? przy OKOŁO 120KM na wale przy pomiarze na hamowni obciazeniowej masz OKOŁO 100KM na tylnym kole, w extremalnych przypadkach motocykli moze to byc np. 85KM w V-maxie z ogromna opona, a moze to byc 105-110KM przy oponie rowerowej, w temperaturze i cisnieniu atmosferycznym w laboratoruium odpowiednio dobranym itd itp
jednak 110KM na kole przy 120KM na wale jest tak samo prawda jak prawdziwe sa cycki Dody Elektrody i tyle
proponuje jednak poczytac ci troche teorii na czym w ogole polega pomiar na hamowni, to jest wszystko szacowanie z przyblizenia i zaokraglanie z wynikow ze sztywnych przyjetych ustawien, natomiast strate mocy to juz w ogole liczy sie ze wzoru uniwerasalnego mocno usrednionego
wiesz kilka lat siedzialem w hamowniach i tuningu silnikow TDI w autach, moglbym pisac ci tu 2 noce wyklady i wzory na czym to wszystko polega, ale nie mam czasu i nie widze powodu, sporo w necie mozesz sam o tym sie douczyc, wg Sportridera pomiarow R6 o mocy 124KM na wale ma 108KM na kole, pomiar w idealnych warunkach, to jest najwyzsza wartosc jaka moge przyjac za prawdziwa, jesli mialbys 110KM przy 120KM to pewnie bylby to rekord swiata i moze dostalbys za to milion dolarow, bo jest to tak samo mozliwe, jak zajscie mezczyzny w ciaze, a za to przeciez milion daja jak sie komus uda, masz dokladnie takie same szanse
uczyles sie kiedy fizyki i wiesz co to jest w ogole utrata mocy na przeniesienie napedu? a potem na kolo i jej oddawanie na czym polega? przy OKOŁO 120KM na wale przy pomiarze na hamowni obciazeniowej masz OKOŁO 100KM na tylnym kole, w extremalnych przypadkach motocykli moze to byc np. 85KM w V-maxie z ogromna opona, a moze to byc 105-110KM przy oponie rowerowej, w temperaturze i cisnieniu atmosferycznym w laboratoruium odpowiednio dobranym itd itp
jednak 110KM na kole przy 120KM na wale jest tak samo prawda jak prawdziwe sa cycki Dody Elektrody i tyle

wiesz kilka lat siedzialem w hamowniach i tuningu silnikow TDI w autach, moglbym pisac ci tu 2 noce wyklady i wzory na czym to wszystko polega, ale nie mam czasu i nie widze powodu, sporo w necie mozesz sam o tym sie douczyc, wg Sportridera pomiarow R6 o mocy 124KM na wale ma 108KM na kole, pomiar w idealnych warunkach, to jest najwyzsza wartosc jaka moge przyjac za prawdziwa, jesli mialbys 110KM przy 120KM to pewnie bylby to rekord swiata i moze dostalbys za to milion dolarow, bo jest to tak samo mozliwe, jak zajscie mezczyzny w ciaze, a za to przeciez milion daja jak sie komus uda, masz dokladnie takie same szanse

<a href="http://www.v10.pl">V10.pl</a>, <a href="http://www.wroom.pl">Wroom.pl</a>
Były: GS500, SV650S, Yamaha R6, Yamaha Bulldog 1100
Były: GS500, SV650S, Yamaha R6, Yamaha Bulldog 1100
-
Richie - Administrator
- Posty: 250
- Dołączył(a): 23/8/2005, 19:49
na wykresie ktory wkleiles jak widzisz narysowana kreska jest umownie, wg wskazanego wspolczynnika jak od linijki, a nie realna na biezaco wartosc, realna tak nie wyglada idealnie wierz mi
BTW moja R6 2000 na wykresie z hamowni na wale miala 124KM (hamownia inercyjna we Francji) , tylko wymieniony wydech na dedykowany do R6 MIG, chyba szkoda bylo kasy na tyle tuningu zeby miec 120KM? na torze te 2KM nic nie dadza, bo mozna to zniwelowac umiejetnosciami, a na codzien nigdy tych 2KM nie odczujesz
i tak na koniec po cichutku
to samo auto i 2 pomiary wg tych samych nastawow:
100KM i 280Nm
118KM i 165Nm
wynikijakie chce klient, takie 2 pomiary moge ci zrobic a nie bede zmienial nic we wprowadzonych danych pojazdu
nie ufaj hamowniom i cyfrom - jezdzij, jedyne do czego hamownia moze sluzyc to do porownania
czyli robisz pomiar wychodzi x KM x Nm przy X rpm
zmieniles cos w moto robisz znow pomiar i widzisz ze masz
x+2KM x+3Nm przy X-200rpm
nie patrz ile bylo 119, a potem 120KM, tylko ze przybylo ci 1KM to jest tylko w miare dokladne i cokolwiek mowi, niestety jak na tyle zmian power commander itd itp to nie przybylo prawie nic, ale na pewno dzieki sugestii po wydanej kupie kasy jezdzi ci sie lepiej, to normalny efekt



BTW moja R6 2000 na wykresie z hamowni na wale miala 124KM (hamownia inercyjna we Francji) , tylko wymieniony wydech na dedykowany do R6 MIG, chyba szkoda bylo kasy na tyle tuningu zeby miec 120KM? na torze te 2KM nic nie dadza, bo mozna to zniwelowac umiejetnosciami, a na codzien nigdy tych 2KM nie odczujesz
i tak na koniec po cichutku

to samo auto i 2 pomiary wg tych samych nastawow:
100KM i 280Nm
118KM i 165Nm
wynikijakie chce klient, takie 2 pomiary moge ci zrobic a nie bede zmienial nic we wprowadzonych danych pojazdu

czyli robisz pomiar wychodzi x KM x Nm przy X rpm
zmieniles cos w moto robisz znow pomiar i widzisz ze masz
x+2KM x+3Nm przy X-200rpm
nie patrz ile bylo 119, a potem 120KM, tylko ze przybylo ci 1KM to jest tylko w miare dokladne i cokolwiek mowi, niestety jak na tyle zmian power commander itd itp to nie przybylo prawie nic, ale na pewno dzieki sugestii po wydanej kupie kasy jezdzi ci sie lepiej, to normalny efekt

<a href="http://www.v10.pl">V10.pl</a>, <a href="http://www.wroom.pl">Wroom.pl</a>
Były: GS500, SV650S, Yamaha R6, Yamaha Bulldog 1100
Były: GS500, SV650S, Yamaha R6, Yamaha Bulldog 1100
-
Richie - Administrator
- Posty: 250
- Dołączył(a): 23/8/2005, 19:49
Richie, ale za to fajnie chodziła
Dzis u mnie na parkingu pojawiła się własnie R6 2002 chyba. Fajny sprzęcik. Koleś kupił ją na pierwsze moto. 0 doświadczenia, ale sam stwierdził, że czuje do niej respekt i pewnie ze dwa sezony będzie się jej uczył. Był ostro zaskoczony przyspieszeniami w porównaniu do samochodu a nie kręci jej więcej niż 10k

Dzis u mnie na parkingu pojawiła się własnie R6 2002 chyba. Fajny sprzęcik. Koleś kupił ją na pierwsze moto. 0 doświadczenia, ale sam stwierdził, że czuje do niej respekt i pewnie ze dwa sezony będzie się jej uczył. Był ostro zaskoczony przyspieszeniami w porównaniu do samochodu a nie kręci jej więcej niż 10k
No hope. no cure. No problem.
-
Terror - Administrator
- Posty: 1466
- Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
- Lokalizacja: WW-WWa
to ja bym jednak na jego miejscu zapytał już ile miejsce na cmentarzu kosztuje. Dzizas ale ludzie są czasem nienormalni!!Bedzie jeszcze bardziej zaskoczony jak gdzieś nie wyhamuje...bo to jest trudniejsza sztuka od odwijania.
brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
Posty: 43
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 242 gości