Zobacz wątek - co nie pękają??
NAS Analytics TAG

co nie pękają??

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez PavloRBR » 8/12/2008, 00:40

VTR to juz lytr a Elco nie potrzeba ;) VFR 800 fajny sprzęcik i mało ludzi smiga nimi wiec bedziesz sie wyrózniał CBR F4i jeśli rower masz to po co Ci drugi 8)8) hehe
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady


Postprzez melvin » 8/12/2008, 00:42

fakt VTR to litr ale poręczny i w Vce :) wymiata na kole i jest wygodny...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski


Postprzez PavloRBR » 8/12/2008, 00:49

no fajny fajny ;) nie latałęm takim sprzętem z V to tylko SV i moja wcześniejsza Honda ... zalezy co kto lubi na SV 650 2003r sie czułem jak bym jechał Dieslem przyjemnie sie jedzie ale inaczej niż R4 nie ma tego dźwieku i cignie bardziej od dołu anizeli potem wiec zaabwa sie kończy powyżej 10rpm a w R4 dopiero zaczyna ;) nie wiem jak tam opinia ale Suzi ma też TL 1000 z wyglądu bajka
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez Traperoso » 8/12/2008, 02:28

Wracając do tematu, albo nie... jednak offtop - nie ma to jak stalowa mocna rama ^^
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez maatiaas » 8/12/2008, 10:59

heh panowie to masakra zdjęcia nie oddają wszystkiego, dopiero jak na żywo zobaczy się taką rame to aż za serducho łapie :P:P:P
Avatar użytkownika
maatiaas
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
Lokalizacja: BIESZCZADY

Postprzez wojtek1303 » 8/12/2008, 13:24

a ja polecam 636 03-04. polatalem ponad 5000km przez ten sezon i nic sie nie dzialo. rama nie peknie i zajebistta do gumy. dlugie biegi i wogole fajny sprzecik:) pozdro
Honda f4i '01
Avatar użytkownika
wojtek1303
Świeżak
 
Posty: 262
Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez Flow » 8/12/2008, 14:53

ale do 636 to polecam sie przymierzyc i obowiazkowo zrobic jazde porbna, bardzo podobalo i podoba mi sie to moto ale tylko z wygladu, jak usiadlem to choc lubie sportowa pozycje to dla mnie na 636 jest ona poprostu do bani,za blisko kierownica,mam 188cm i jakos na 600cc sie miescilem a tu czuje sie strasznie, trzeba sie wpasowac do moto, kiedys myslalem nad 636 dobrze ze usiadlem najpierw zanim sie napalałem...

elcomendante rowniez polecalbym vfr 800, fajne moto, drugie w kolejnosci byloby f4 , na koncu ta kawa z 01

wojtek czemu zamieniasz kawe na honde? przeciez rr jest slabiutka w poronaniu do 636
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez elco » 8/12/2008, 17:54

VTR firestrom mi sie nie podoba i wlasciwie nie ma w tym motocyklu nic specjalnego.
VTR SP2 to smok nie nadajacy sie do turystyki.

Przy wyborze motocykla rozwazam cala game czynnikow wlaczajac w to wyglad, ochrone przed wiatrem, mozliwosc zamontowania dodatkowych kufrow, koszty eksploatacji,kolor a nawet reflektory :)

Na razie jestem najblizej VFR, ale ten motocykl tez ma swoje wady. Przede wszystkim przeraza mnie troche jej masa i mala porecznosc(mowie to w stosunku do CBR, ktora moznabylo znacznie latwiej manewrowac). Mimo, ze przeglady sa rzadsze niz zwykle to jest to motocykl drogi w utrzymaniu. Jeszcze mam troche czasu do namyslu i mysle, ze wkrotce podejme decyzje.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Wombat » 8/12/2008, 18:20

ale jeśli faktycznie chcesz podróżować to VFR bedzie trafionym wyborem. .. masy się nie bój - gdy się toczy to jej masa jest zupełnie nie odczuwalna...
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Meciek » 8/12/2008, 18:44

Flow napisał(a):wojtek czemu zamieniasz kawe na honde? przeciez rr jest slabiutka w poronaniu do 636


Bo Wojtek wali słabe gumy na 636 i mysli ,że będzie lepiej na RR - wiem bo widziałem :lol:
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez palgumeniedusze » 8/12/2008, 18:53

jak masz sianko to bierz 636 od 2003 roku a z tymi ramami dajcie se luz pekaly w 98 rok najczesciej w "9" i byla przeprowadzona akcja serwisowa! zalezy jak trafisz kumpel ma wlasnie 98 rok gumuje spada z pionow i nie pekla mu "jeszcze" :D moja rama tez ma sie dobrze....ogolnie trzymajmy sie ramy to sie nie posramy :shock:

a tak na marginesie to w wielu wielu wielu motocyklach widzialem peknieta rame....i nie byly to kawy :roll:
habba babba!
Avatar użytkownika
palgumeniedusze
Stały bywalec
 
Posty: 1295
Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
Lokalizacja: WLKP

Postprzez Wombat » 8/12/2008, 19:52

Nie pisałem tego, bo zaraz by mnie posądzono o stronniczość :D... hehe
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez maatiaas » 8/12/2008, 21:06

heh ja się już wole nie wypowiadać na te tematy...heh widziałem swoje, a niech każdy sobie mysli jak chce,,,ale ja bym tej "6" już nie kupił.... :(:(:(
Avatar użytkownika
maatiaas
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
Lokalizacja: BIESZCZADY

Postprzez zephyr47 » 8/12/2008, 21:59

ojj, nie straszcie żadnym pękaniem ram, bo aż mnie ciary przechodzą i wolałbym o tym nie myśleć jak będę znowu śmigał na moto...

Jak się kupi bezwypadkowy, niekatowany to wszystko będzie ok. Jak się kupi jakiś wyruchany egzemplaż po szlifach, tuningu i bóg wie czym to będą się działy różne cuda.

A to, że najbardziej niezawodna jest Honda to wiadomo :P co nieznaczy, że we wszystkich kawach pękają ramy albo, że każda yamacha ma zje*aną skrzynię ani, że nie trafi się delikwent, któremu jednak udało się zajechać hondę :P
Lewy pas, gaz na koło -Wtedy czuje się wesoło ;]
Avatar użytkownika
zephyr47
Bywalec
 
Posty: 801
Dołączył(a): 30/12/2007, 16:59
Lokalizacja: Pszczyna

Postprzez gsx_750_f » 8/12/2008, 22:30

[quote="Flow"]ale do 636 to polecam sie przymierzyc i obowiazkowo zrobic jazde porbna, bardzo podobalo i podoba mi sie to moto ale tylko z wygladu, jak usiadlem to choc lubie sportowa pozycje to dla mnie na 636 jest ona poprostu do bani,za blisko kierownica,mam 188cm i jakos na 600cc sie miescilem a tu czuje sie strasznie, trzeba sie wpasowac do moto, kiedys myslalem nad 636 dobrze ze usiadlem najpierw zanim sie napalałem...

kolego ja mam 176cm wzrostu i kurde jak siadłem sobie na kawe 636 z 2004 to tak jakoś sie czułem jak na troche wiekszej motorynie, pozycja jest straszna jak dla mnie , ale moto bardzo piękne
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła

Postprzez PavloRBR » 8/12/2008, 22:59

eneasz - no nie wiem ale jak na moje oko to 636 ta z 2003 r juz ma inna rame własnie w tym miejscu co pękaja ma inne przetłocznia wiec to chyba nie to samo do końca ...
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez pablomotors » 9/12/2008, 15:44

Każdy będzie miał swoje zdanie i dyskusja na ten temat się nigdy nie skończy.

Kawa jest bardzo fajnym moto i w każdym motocyklu od ostrej jazdy prędzej czy później coś się popsuje.
"Jak kto dba tak ma".

Ja mam 186cm też się czułem dziwnie jak się przymierzałem ale moim zdaniem jest to też kwestia przyzwyczajenia.
Avatar użytkownika
pablomotors
Świeżak
 
Posty: 453
Dołączył(a): 25/3/2008, 13:06
Lokalizacja: Maczu-Pikczu

Postprzez Cezarjusz » 9/12/2008, 15:47

PavloRBR myslę ze różnice w wyglądzie ramy niemają nic do rzeczy w tym czy rama jest poprawiona czy nie. Poprostu zależy z czego ta rama została wykonana
<zx12r> / <Suzuki dr 650>

"Moja ulica murem podzielona
Świeci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
Avatar użytkownika
Cezarjusz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 550
Dołączył(a): 9/6/2007, 20:08
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez PavloRBR » 11/12/2008, 10:24

Cezarjusz - no wiadomo materiał także, ale nie zgodze sie z Toba ze wyglad nie ma nic do rzeczy, kazde załamanie czy inaczej wyprofilowana rama ma znaczenie , na przenoszenie obciążeń np. w trakcie opadania z gumy i walenia zawiasem o glebe, a w 636 jest własnie w tym miejscu budowa zmieniona co w tych starszych ZX6R pękała. wiec raczej to nie jest bez znaczenia ... pzdr z Lewej
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez limak14 » 12/12/2008, 23:19

no fotki naprawdę pokazują sławna"piętę ahillesową" kawy
no ale co zrobić.......?
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości




na gr