co nie pękają??
Posty: 41
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
VTR to juz lytr a Elco nie potrzeba
VFR 800 fajny sprzęcik i mało ludzi smiga nimi wiec bedziesz sie wyrózniał CBR F4i jeśli rower masz to po co Ci drugi
8) hehe


< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
no fajny fajny
nie latałęm takim sprzętem z V to tylko SV i moja wcześniejsza Honda ... zalezy co kto lubi na SV 650 2003r sie czułem jak bym jechał Dieslem przyjemnie sie jedzie ale inaczej niż R4 nie ma tego dźwieku i cignie bardziej od dołu anizeli potem wiec zaabwa sie kończy powyżej 10rpm a w R4 dopiero zaczyna
nie wiem jak tam opinia ale Suzi ma też TL 1000 z wyglądu bajka


< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
heh panowie to masakra zdjęcia nie oddają wszystkiego, dopiero jak na żywo zobaczy się taką rame to aż za serducho łapie
:P:P

-
maatiaas - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
- Lokalizacja: BIESZCZADY
a ja polecam 636 03-04. polatalem ponad 5000km przez ten sezon i nic sie nie dzialo. rama nie peknie i zajebistta do gumy. dlugie biegi i wogole fajny sprzecik:) pozdro
Honda f4i '01
-
wojtek1303 - Świeżak
- Posty: 262
- Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
- Lokalizacja: Wroclaw
ale do 636 to polecam sie przymierzyc i obowiazkowo zrobic jazde porbna, bardzo podobalo i podoba mi sie to moto ale tylko z wygladu, jak usiadlem to choc lubie sportowa pozycje to dla mnie na 636 jest ona poprostu do bani,za blisko kierownica,mam 188cm i jakos na 600cc sie miescilem a tu czuje sie strasznie, trzeba sie wpasowac do moto, kiedys myslalem nad 636 dobrze ze usiadlem najpierw zanim sie napalałem...
elcomendante rowniez polecalbym vfr 800, fajne moto, drugie w kolejnosci byloby f4 , na koncu ta kawa z 01
wojtek czemu zamieniasz kawe na honde? przeciez rr jest slabiutka w poronaniu do 636
elcomendante rowniez polecalbym vfr 800, fajne moto, drugie w kolejnosci byloby f4 , na koncu ta kawa z 01
wojtek czemu zamieniasz kawe na honde? przeciez rr jest slabiutka w poronaniu do 636
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
- Flow
- Stały bywalec
- Posty: 1098
- Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50
VTR firestrom mi sie nie podoba i wlasciwie nie ma w tym motocyklu nic specjalnego.
VTR SP2 to smok nie nadajacy sie do turystyki.
Przy wyborze motocykla rozwazam cala game czynnikow wlaczajac w to wyglad, ochrone przed wiatrem, mozliwosc zamontowania dodatkowych kufrow, koszty eksploatacji,kolor a nawet reflektory
Na razie jestem najblizej VFR, ale ten motocykl tez ma swoje wady. Przede wszystkim przeraza mnie troche jej masa i mala porecznosc(mowie to w stosunku do CBR, ktora moznabylo znacznie latwiej manewrowac). Mimo, ze przeglady sa rzadsze niz zwykle to jest to motocykl drogi w utrzymaniu. Jeszcze mam troche czasu do namyslu i mysle, ze wkrotce podejme decyzje.
VTR SP2 to smok nie nadajacy sie do turystyki.
Przy wyborze motocykla rozwazam cala game czynnikow wlaczajac w to wyglad, ochrone przed wiatrem, mozliwosc zamontowania dodatkowych kufrow, koszty eksploatacji,kolor a nawet reflektory

Na razie jestem najblizej VFR, ale ten motocykl tez ma swoje wady. Przede wszystkim przeraza mnie troche jej masa i mala porecznosc(mowie to w stosunku do CBR, ktora moznabylo znacznie latwiej manewrowac). Mimo, ze przeglady sa rzadsze niz zwykle to jest to motocykl drogi w utrzymaniu. Jeszcze mam troche czasu do namyslu i mysle, ze wkrotce podejme decyzje.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
ale jeśli faktycznie chcesz podróżować to VFR bedzie trafionym wyborem. .. masy się nie bój - gdy się toczy to jej masa jest zupełnie nie odczuwalna...
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
-
Wombat - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 951
- Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
- Lokalizacja: Lublin
Flow napisał(a):wojtek czemu zamieniasz kawe na honde? przeciez rr jest slabiutka w poronaniu do 636
Bo Wojtek wali słabe gumy na 636 i mysli ,że będzie lepiej na RR - wiem bo widziałem

-
Meciek - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
jak masz sianko to bierz 636 od 2003 roku a z tymi ramami dajcie se luz pekaly w 98 rok najczesciej w "9" i byla przeprowadzona akcja serwisowa! zalezy jak trafisz kumpel ma wlasnie 98 rok gumuje spada z pionow i nie pekla mu "jeszcze"
moja rama tez ma sie dobrze....ogolnie trzymajmy sie ramy to sie nie posramy
a tak na marginesie to w wielu wielu wielu motocyklach widzialem peknieta rame....i nie byly to kawy


a tak na marginesie to w wielu wielu wielu motocyklach widzialem peknieta rame....i nie byly to kawy

habba babba!
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
heh ja się już wole nie wypowiadać na te tematy...heh widziałem swoje, a niech każdy sobie mysli jak chce,,,ale ja bym tej "6" już nie kupił....
:(:(

-
maatiaas - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
- Lokalizacja: BIESZCZADY
ojj, nie straszcie żadnym pękaniem ram, bo aż mnie ciary przechodzą i wolałbym o tym nie myśleć jak będę znowu śmigał na moto...
Jak się kupi bezwypadkowy, niekatowany to wszystko będzie ok. Jak się kupi jakiś wyruchany egzemplaż po szlifach, tuningu i bóg wie czym to będą się działy różne cuda.
A to, że najbardziej niezawodna jest Honda to wiadomo
co nieznaczy, że we wszystkich kawach pękają ramy albo, że każda yamacha ma zje*aną skrzynię ani, że nie trafi się delikwent, któremu jednak udało się zajechać hondę 
Jak się kupi bezwypadkowy, niekatowany to wszystko będzie ok. Jak się kupi jakiś wyruchany egzemplaż po szlifach, tuningu i bóg wie czym to będą się działy różne cuda.
A to, że najbardziej niezawodna jest Honda to wiadomo


Lewy pas, gaz na koło -Wtedy czuje się wesoło ;]
-
zephyr47 - Bywalec
- Posty: 801
- Dołączył(a): 30/12/2007, 16:59
- Lokalizacja: Pszczyna
[quote="Flow"]ale do 636 to polecam sie przymierzyc i obowiazkowo zrobic jazde porbna, bardzo podobalo i podoba mi sie to moto ale tylko z wygladu, jak usiadlem to choc lubie sportowa pozycje to dla mnie na 636 jest ona poprostu do bani,za blisko kierownica,mam 188cm i jakos na 600cc sie miescilem a tu czuje sie strasznie, trzeba sie wpasowac do moto, kiedys myslalem nad 636 dobrze ze usiadlem najpierw zanim sie napalałem...
kolego ja mam 176cm wzrostu i kurde jak siadłem sobie na kawe 636 z 2004 to tak jakoś sie czułem jak na troche wiekszej motorynie, pozycja jest straszna jak dla mnie , ale moto bardzo piękne
kolego ja mam 176cm wzrostu i kurde jak siadłem sobie na kawe 636 z 2004 to tak jakoś sie czułem jak na troche wiekszej motorynie, pozycja jest straszna jak dla mnie , ale moto bardzo piękne
- gsx_750_f
- Świeżak
- Posty: 317
- Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
- Lokalizacja: piła
eneasz - no nie wiem ale jak na moje oko to 636 ta z 2003 r juz ma inna rame własnie w tym miejscu co pękaja ma inne przetłocznia wiec to chyba nie to samo do końca ...
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
Każdy będzie miał swoje zdanie i dyskusja na ten temat się nigdy nie skończy.
Kawa jest bardzo fajnym moto i w każdym motocyklu od ostrej jazdy prędzej czy później coś się popsuje.
"Jak kto dba tak ma".
Ja mam 186cm też się czułem dziwnie jak się przymierzałem ale moim zdaniem jest to też kwestia przyzwyczajenia.
Kawa jest bardzo fajnym moto i w każdym motocyklu od ostrej jazdy prędzej czy później coś się popsuje.
"Jak kto dba tak ma".
Ja mam 186cm też się czułem dziwnie jak się przymierzałem ale moim zdaniem jest to też kwestia przyzwyczajenia.
-
pablomotors - Świeżak
- Posty: 453
- Dołączył(a): 25/3/2008, 13:06
- Lokalizacja: Maczu-Pikczu
PavloRBR myslę ze różnice w wyglądzie ramy niemają nic do rzeczy w tym czy rama jest poprawiona czy nie. Poprostu zależy z czego ta rama została wykonana
<zx12r> / <Suzuki dr 650>
"Moja ulica murem podzielona
Świeci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
"Moja ulica murem podzielona
Świeci neonami prawa strona
Lewa strona cała wygaszona
Zza zasłony obserwuję obie strony "
-
Cezarjusz - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 550
- Dołączył(a): 9/6/2007, 20:08
- Lokalizacja: Warszawa
Cezarjusz - no wiadomo materiał także, ale nie zgodze sie z Toba ze wyglad nie ma nic do rzeczy, kazde załamanie czy inaczej wyprofilowana rama ma znaczenie , na przenoszenie obciążeń np. w trakcie opadania z gumy i walenia zawiasem o glebe, a w 636 jest własnie w tym miejscu budowa zmieniona co w tych starszych ZX6R pękała. wiec raczej to nie jest bez znaczenia ... pzdr z Lewej
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
- PavloRBR
- Świeżak
- Posty: 455
- Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
- Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady
no fotki naprawdę pokazują sławna"piętę ahillesową" kawy
no ale co zrobić.......?
no ale co zrobić.......?
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Posty: 41
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości