Zobacz wątek - co nie pękają??

co nie pękają??

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

co nie pękają??

Postprzez maatiaas » 7/12/2008, 17:01

heh temat może już dużo razy wałkowany, ale chciałem opisać moje odczucia związane z zxr6 przed 2000 r. Sprawa wygląda krótko, na forum mozna podzielić użytkowników na 2 grupy. Na tych którzy uważają że w szóstkach pękają ramy same od siebie i na tych którzy zarzękają się że to są mity. :roll: :roll: :roll: Jak wiadomo nastały długie wieczory a więc zamiast smigania zabiera się do dopieszczania. Gośc który często ze mną śmiga kupił zx6r za dobra kase, z popękaną ramą, ale ok. przecież moto mogło mieć ślizg i rama szczeliła. (jak na I i II foto) Oczywiście wiedzieliśmy o tych peknięciach wcześniej kumpel upatrrzył nowa rame na allegro, po kilku wieczorach moto się złożyło i zaczeliśmy śmigac. Ostatnio wpadł na pomysł aby psiuknąć moto w jakieś oryginalne barwy, ściągnał zbiornik a jego uwage skupił mały zadzior w farbie, po bliższych oględzinach okazało się że nowa rama pęka w tym samym miejscu(fotka IV)...heh ale od czego, gość dopiero zaczął przygode z jednośladami a więc o jeździe na gumie itd. nie było mowy........A wiec rozwiałem chyba części użytkowników forum że zxr6 z przed 2000 nie były doskonałe konstrukcyjnie, teraz chyba nikt mi nie zaprzeczy....a więc użytkownicy zx6r strzeźcie się bo nie wiadomo kiedy z waszego jednoslada zrobią się dwa,,,,,, :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Załączniki
sdasdasd888.jpg
sdasdasd888.jpg (20.42 KiB) Przeglądane 3229 razy
IV.jpg
rama IV
IV.jpg (24.21 KiB) Przeglądane 3229 razy
dasdasdas.jpg
rama I
dasdasdas.jpg (27.29 KiB) Przeglądane 3229 razy
Avatar użytkownika
maatiaas
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
Lokalizacja: BIESZCZADY


Postprzez SzpiceR » 7/12/2008, 21:28

zabiles mnie i moje przyszle moto...
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez marco79 » 7/12/2008, 21:49

normalnośc i pekaja najczęsciej w tych miejscach co na fotkach widziałem na własne oczy niestety jest wiele sprzetów które mają swoje wady a kawy niewiedziec czemu maja ich najwięcej a takie fajne sprzęty
marco79
Świeżak
 
Posty: 73
Dołączył(a): 23/10/2008, 12:32

Postprzez PavloRBR » 7/12/2008, 22:01

na 3 fotce licząc od góry nie wyglada tak źle 8)8) da sie pospawać , troche spachlu i bedzie jak nowa 8)8)8)
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez wikples » 7/12/2008, 22:03

Dokładnie. Polak potrafi ;)
Avatar użytkownika
wikples
Bywalec
 
Posty: 969
Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez WSR » 7/12/2008, 22:17

Szpachlu jak szpachlu, ale taki spaw można spokojnie zeszlifować i wypolerować wtedy to dopiero nie ma śladu,szkoda że nie trzyma za długo ;)
WSR
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 17/8/2008, 11:25

Postprzez PavloRBR » 7/12/2008, 22:26

na tej focie nie widac wszystkiego z drugiej strony to jeszcze bardziej zeby to jako pospawać to trzeba by rolke drótu wyspawać i z kilo szpachli ... a potem wywieźć i tak na złom , przynajmniej bedzie cięższa od tych spawów i szpachlu wiec wiecej kasy za nia bedzie 8)8) ...
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez Flow » 7/12/2008, 22:27

szpachli ? szkoda kasy , mysle ze kropelka by dała rade , ew.butapren
znam takich mechanikow w LDZ co na gume do rzucia niekotre czesci w aucie przylepiaja wiec to i tak wysoka półka co napsialem xD
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez Movi » 7/12/2008, 22:34

Flow to napisz mi adresy żebym nie zawitał tam przypadkiem :lol: bo niedługo jadę zderzak robić :D
Avatar użytkownika
Movi
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 23/2/2008, 00:10
Lokalizacja: Łódź/ 3city

Postprzez PavloRBR » 7/12/2008, 22:36

a po co spawać jeszcze moto sie całkiem sie nie rozjechało wiec jesze pare gum ta Kawa a dokąłdnie rama wytrzyma... potem nawyżej bedziesz musiał cały czas na tylnym smigać jak przodnie ci odjedzie 8)
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez melvin » 7/12/2008, 22:41

widzisz szpicer jak ci klarowałem że kawy jednak pękają i że widziałem kilka połamanych sztuk to mi nie wierzyłeś, teraz masz dowody że mówiłem prawdę...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Flow » 7/12/2008, 22:49

dzisiaj na mikolajach był wlasnie ta kawa znajomy , 98 r , powypadaly mu srobki od owiewek i przyjechal bez, tłumik na dwa drytu przyczepiony , kolektory dopiero co wymienil , ogolnie wsadzil 4tys po przejechaniu jednego sezonu, i owszem gumowa, tzn sie uczyl, teraz probuje sie pozbyc zanim mu cos sie z rama stanie, cos w tym jest ze te modele byly trafione
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
Flow
Stały bywalec
 
Posty: 1098
Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50

Postprzez PavloRBR » 7/12/2008, 22:57

no przyznam ze ciekawy widok takiej ramy to nie jest ... zwałszcza jak sobie śmigasz i tak jak kumpel ściągnął bak :O i patrzy co to, peknieci nie duze bo nie duze ale wiadomo to sie bd powiekszac zwłasza jak bedzie śmigane na kole a zaznaczam ze koles nie smigał na kole pare razy cos próbował ale to chyba nie od tego ... bo nie wiem co by sie działo jak by ostro dawał na gumie a zwłaszcza walił zawiasem o glebe...
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez elco » 7/12/2008, 23:24

mam nadzieje, ze ten problem w zx6r po 2000 roku nie wystepuje, bo wlasnie taka kawa chodzi mi po glowie.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez melvin » 7/12/2008, 23:47

elco a nie lepiej HONDE kupić?


btw czemu 600 a nie litr?
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez PavloRBR » 7/12/2008, 23:48

2001 chyba tez sie do nich zalicza...
elcommendante polecam kawe z 2003 636 skoro w stuncie nimi lataja to chyba rama juz jest ok :)
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez melvin » 7/12/2008, 23:54

problem z ramami najczęściej występował w modelach z rocznika 98-99, w starszych 95-97 też się zdarzał ale rzadziej (niemniej widziałem kilka tych kaw z pękniętymi ramami) podobno po 2000roku problem został zażegnany...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez PavloRBR » 7/12/2008, 23:57

no mozliwe ale rama w kawie z 1998-2001 niczym sie nie rózni przynajmniej z wyglądu wiec ja tam w to nie wieze ze poprawili... jak kawa to od 2003
< Biker Boyz Team W-ów > CBR & FAZER & FZ6 & GSF 650 Bandit | | http://www.bikepics.com/members/pavlorbr/
PavloRBR
Świeżak
 
Posty: 455
Dołączył(a): 11/12/2007, 23:35
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Postprzez elco » 8/12/2008, 00:22

sorry, za offtop

litra mi na razie nie potrzeba.
636 odpada.
szukam kompromisu pomiedzy maszyna sportowa, ktora mozna wykorzystac turystycznie.
Wlasciwie w granicach moich mozliwosci finansowych i tego, co mnie interesuje jest VFR 800 FI, ZX6R i CBR F4i(pod znakiem zapytania).

Na razie rozwazam wszystkie plusy i minusy tych maszyn i zbieram informacje.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez melvin » 8/12/2008, 00:32

a VTR?
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr