750 czy litr?
Tak dla niekumatych - ten szacun to tak ironicznie mial zabrzmiec
Mowienie, ze moc litra jest niepotrzebna tez jakos do mnie nie przemawia w tym przypadku. Tak jakby te 150KM 750tki sluzylo do spokojnej jazdy, a 180KM 1000ca bylo dla samobojcow. Wolne zarty, oba moto to rakiety. 750tka na moje jest swego rodzaju polsrodkiem, ale czy po 600 brac ja? Najlepiej przejedz sie oboma i zdecyduj, doswiadczenia starczy na ogarniecie jednego i drugiego. Ale na moje, to po pewnym czasie powiesz: "Szkoda, ze nie wzialem 1000". Kupujac 1000 juz nie bedziesz mial mysli, zeby kupic cos mocniejszego - chyba ze odmlodzic rocznik.
A co do eksploatacji to roznica jest zadna. Te same gumy, tyle samo cylindrow. A spalanie.. coz, 5zl w te czy we wte na 100km Cie chyba nie zbawi.

Mowienie, ze moc litra jest niepotrzebna tez jakos do mnie nie przemawia w tym przypadku. Tak jakby te 150KM 750tki sluzylo do spokojnej jazdy, a 180KM 1000ca bylo dla samobojcow. Wolne zarty, oba moto to rakiety. 750tka na moje jest swego rodzaju polsrodkiem, ale czy po 600 brac ja? Najlepiej przejedz sie oboma i zdecyduj, doswiadczenia starczy na ogarniecie jednego i drugiego. Ale na moje, to po pewnym czasie powiesz: "Szkoda, ze nie wzialem 1000". Kupujac 1000 juz nie bedziesz mial mysli, zeby kupic cos mocniejszego - chyba ze odmlodzic rocznik.
A co do eksploatacji to roznica jest zadna. Te same gumy, tyle samo cylindrow. A spalanie.. coz, 5zl w te czy we wte na 100km Cie chyba nie zbawi.
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu 

-
MadboY - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
- Lokalizacja: Wawa
Było już wspominane, że owe K6/K7 lubią pękać i w sumie, logicznie rzecz biorąc, gumowanie pewnie przykłada do tego swoją 'rękę'.
Ale to tylko moje spekulacje
Ale to tylko moje spekulacje

-
---Corleone--- - Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 2/7/2008, 12:31
- Lokalizacja: Oświęcim/Kraków
MadboY napisał(a):Tak dla niekumatych - ten szacun to tak ironicznie mial zabrzmiec
Mowienie, ze moc litra jest niepotrzebna tez jakos do mnie nie przemawia w tym przypadku. Tak jakby te 150KM 750tki sluzylo do spokojnej jazdy, a 180KM 1000ca bylo dla samobojcow. Wolne zarty, oba moto to rakiety. 750tka na moje jest swego rodzaju polsrodkiem, ale czy po 600 brac ja? Najlepiej przejedz sie oboma i zdecyduj, doswiadczenia starczy na ogarniecie jednego i drugiego. Ale na moje, to po pewnym czasie powiesz: "Szkoda, ze nie wzialem 1000". Kupujac 1000 juz nie bedziesz mial mysli, zeby kupic cos mocniejszego - chyba ze odmlodzic rocznik.
A co do eksploatacji to roznica jest zadna. Te same gumy, tyle samo cylindrow. A spalanie.. coz, 5zl w te czy we wte na 100km Cie chyba nie zbawi.
mialem wyplodzic cos podobnego bo twierdzenie ze 750 to na miasto a litr to rakieta jest dosyc blednym mysleniem

w niczym kobieta nie wyglÄ…da tak dobrze, jak w niczym!
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««

C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
-
zzzubek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 579
- Dołączył(a): 11/11/2007, 19:12
- Lokalizacja: tsk
750 łaczy poręczność 600tki i osiągi litra, dodatkowo są bardzo ładne. Dodatkowo szybciej ogarniesz na nich gumowanie a potem jak się przesiądziesz na lytra to będziesz z nim robił co chciał 

A co by tu ;]
- Werladyn
- Świeżak
- Posty: 65
- Dołączył(a): 25/3/2008, 15:54
- Lokalizacja: Jaktorów
Meciek, ja Ci dam takiego litra, ze zobaczysz. Ani mi sie waz 

Never let your FEAR decide your FUTURE.
-
CalibraHunter - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1916
- Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
- Lokalizacja: DWL
Mi brakuje elastyczności w mieście na B6.
Do 3,5 tys obr/min jest lipa, a ciągnie dopiero od 5 tys obr/min. A tak nie da się jeździć.
To fakt że 750-ka 200km/h robi w 8,8 sekund.
Ale:
600-ka
68,6 Nm przy 11500 obr/min
750-ka + 16Nm w stosunku do 600
84 Nm przy 10 000 obr/min
1000-ka + 32Nm w stosunku do 750
116 Nm przy 10 000 obr/min
Czyli na oko 750-ka ma więcej z 600-ki niż z litra.
Do 3,5 tys obr/min jest lipa, a ciągnie dopiero od 5 tys obr/min. A tak nie da się jeździć.
To fakt że 750-ka 200km/h robi w 8,8 sekund.
Ale:
600-ka
68,6 Nm przy 11500 obr/min
750-ka + 16Nm w stosunku do 600
84 Nm przy 10 000 obr/min
1000-ka + 32Nm w stosunku do 750
116 Nm przy 10 000 obr/min
Czyli na oko 750-ka ma więcej z 600-ki niż z litra.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
0,75 juz nie robia teraz jest 0,7, wiec lepiej wez lytra, zawsze jedna kolejka wiecej 

Suzi GSX 600F `97 | <a href="http://quadylodz.pl"target="_blank">Imprezy integracyjne dla firm</a> | http://bikepics.com/members/the69x/ | http://www.youtube.com/watch?v=lAjMBxQhTGs
-
the69x - Świeżak
- Posty: 212
- Dołączył(a): 22/6/2007, 15:21
- Lokalizacja: Bełtachów :P
macieju po inwektywach pana z lÄ…dka zdroju ja dalej uwazam ze na twoim mijescu kupilbym litra. porecznosc w miescie to jakas legenda bedzie bo te kilka cm ktore litr jest wiekszy i kilka kilo o kotre jest ciezy naprawde nie bedzie ci robic roznicy. jakby tak bylo to hajka nikt by nie jezdzil po miescie a tacy sie zdazaja
-
spazz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2691
- Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
- Lokalizacja: oberschlesien
zdazaja sie tez tacy co range rovera jako auto miejskie kupuja
chlopie nie plyn z pradem tylko bierz to co tobie sie podoba, ktos tam slusznie zauwazyl zeby przetestowac sprzety, masz mozliwosc to dzwon do dilera i ustawiaj jazdy probne
gdybac to sobie mozna przy %%%

chlopie nie plyn z pradem tylko bierz to co tobie sie podoba, ktos tam slusznie zauwazyl zeby przetestowac sprzety, masz mozliwosc to dzwon do dilera i ustawiaj jazdy probne

zx6r
- shaft27
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 4/7/2008, 18:30
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
bo po mieście najlepszy jest skuter. używanie motocykla to wypaczanie jego natury. róznica między 600 a litrem nie polega na różnicy osiągów tylko sposobie oddawania mocy.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Jak robisz mało kilometrów w trasie, to wybór dla mnie jest oczywisty, w mieście nie wykorzystasz momentu obrotowego, a przy gumie też się nie przyda za bardzo. Jeśli nie latasz z plecaczkiem za dużo i bagażami to bierz 750, jeśli chcesz polatać nad morze itp to lyter.
-
asmodeusz - Świeżak
- Posty: 207
- Dołączył(a): 28/3/2008, 10:27
- Lokalizacja: Wrocław
no jezeli tak rozumujemy to maciej powinnien jakiegos fajnego aeroxa kupic. ja mam litra. fiutka mam proporcjonalnego. wysikac sie nim moge syna se zrobilem niedawno. eneaszu no ale chodzi o to ze jak napisales nikt chyba nie ma monopolu na wszech racje. poza jaroslawem kaczynskim..
-
spazz - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2691
- Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
- Lokalizacja: oberschlesien
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Od początku chciałem 750 ale wszyscy znajomi mowili bierz litra.Pewnie teraz wezmę 750 a następnym razem litra (1098)
Chciałem jeszcze wiedzieć jak 750 spisuje sie na torze, mam zamiar wybrać się parę razy w przyszłym sezonie.
Więcej latam po mieście niż na trasie, mojego srada miałem opanowanego, zrobiłem nim sporo tys.
A propo tych pękających ram! Pamiętam że było coś o tym na forum ale to chyba tylko w USA pękały.

Chciałem jeszcze wiedzieć jak 750 spisuje sie na torze, mam zamiar wybrać się parę razy w przyszłym sezonie.
Więcej latam po mieście niż na trasie, mojego srada miałem opanowanego, zrobiłem nim sporo tys.
A propo tych pękających ram! Pamiętam że było coś o tym na forum ale to chyba tylko w USA pękały.
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości