Zobacz wÄ…tek - pYTANIE O MOTOR DLA POCZÄ„TKUJÄ„CEGO
NAS Analytics TAG

pYTANIE O MOTOR DLA POCZÄ„TKUJÄ„CEGO

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez diaks » 8/10/2006, 19:05

Ale Yamaha ma mniej plastiku i jest większa. Jest także mniej sportowa. To mnie do niej przekonało.
Ostatnio edytowano 10/10/2006, 23:18 przez diaks, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
diaks
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2/9/2006, 12:26
Lokalizacja: ZÄ…bki\wawa


Postprzez koni74 » 8/10/2006, 21:42

Witam,
możesz poszukac też Hondy CB 500, bardzo fajny motor. Na poczatek w sam raz: 58KM,
5,2 do setki. Za 5 tys. można wyrwac z 1995r
Triumph Speed Four
Avatar użytkownika
koni74
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 3/10/2006, 18:19
Lokalizacja: Koszalin


Postprzez tomaszek160 » 10/10/2006, 15:35

wielkie dzięki dozobaczenia na zjazdach:PPPPPPPP
tomaszek160
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 6/10/2006, 11:03

Postprzez koni74 » 10/10/2006, 21:30

tomaszek160 napisał(a):wielkie dzięki dozobaczenia na zjazdach:PPPPPPPP


Raczej zlotach :)
Pozdro
Avatar użytkownika
koni74
Świeżak
 
Posty: 62
Dołączył(a): 3/10/2006, 18:19
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez tomaszek160 » 11/10/2006, 15:38

no tak na zlotach:P
pozdro
tomaszek160
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 6/10/2006, 11:03

Postprzez barteckstreet » 29/1/2007, 21:52

dosiek77 napisał(a):Kupuj od razu diversion to 600 pojemości jest nie wymierne.
XJ600 ma gorsze osiÄ…gi niz GS500. Nz poczÄ…tek w sam raz.

mówisz o starej xj600???
Obrazek
Avatar użytkownika
barteckstreet
Świeżak
 
Posty: 213
Dołączył(a): 20/11/2006, 21:16
Lokalizacja: Rawicz

Postprzez Frycio » 29/1/2007, 22:37

o xj 600 niewiele moge powiedziec ale gs 500 miałem i sprawował mi sie bardzo dobrze.polecam.
GSX-R 750 Srad
Frycio
Świeżak
 
Posty: 49
Dołączył(a): 25/2/2006, 17:17
Lokalizacja: Lublin-okolice

Postprzez t_racer_ » 30/1/2007, 09:07

GS500 prędkość max 172km/h , od 0 do 100km/h w 6,5s.
XJ600Diversion prędkość max 180km/h, od 0 do 100km/h w 5,0s.
"Stara" XJ600 prędkość max. 195km/h, od 0 do 100 km/h w 4,6s.

http://www.republika.pl/chudzikj/XJ600.htm
http://republika.pl/chudzikj/GS500.htm

Dosiek77, od kiedy to sÄ… "lepsze" osiÄ…gi?
Avatar użytkownika
t_racer_
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 427
Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
Lokalizacja: Warmia

Postprzez t_racer_ » 30/1/2007, 10:37

evil napisał(a):Yoshimura Hayabusa X1 - prędkość max. pow. 330km/h, 185KM, mierzone na kole...

polecam poczÄ…tkujÄ…cym.


Koniec będzie równie malowniczy jak początek :D

http://video.google.pl/videoplay?docid= ... ankslapper
Avatar użytkownika
t_racer_
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 427
Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
Lokalizacja: Warmia

Postprzez Kris2k » 30/1/2007, 12:07

t_racer_ napisał(a):GS500 prędkość max 172km/h , od 0 do 100km/h w 6,5s.
XJ600Diversion prędkość max 180km/h, od 0 do 100km/h w 5,0s.
"Stara" XJ600 prędkość max. 195km/h, od 0 do 100 km/h w 4,6s.


Nie wiem gdzie znalazles takie dane t_racer_ ale ja sie dokopalem takich:
model 2004 i wczesniejsze do 1998:
GS500E prędkość max 175(170)km/h , od 0 do 100km/h w 7,4s, masa 173kg.
model 2004:
GS500F prędkość max 167km/h , od 0 do 100km/h w 5,6s, masa 180kg.

model 2003 i wczesniejsze do 1998:
XJ600n prędkość max 180km/h, od 0 do 100km/h w 5,0s, masa 188kg.
model 2003 i wczesniejsze do 1998:
XJ600s prędkość max 189km/h, od 0 do 100km/h w 5,0s, masa 193kg.

Nie wiem co rozumiesz pod pojeciem stara XJ'ta ale domyslam sie, ze jakis model przed ktoryms faceliftingiem, pewnie calkiem pierwszy, ale tak starych danych nie mam, znaczy nie mam takiego starego katalogu wiec nie mam jak tego sprawdzic.
Z suchych danych widac ze GS ma gorsze parametry, a dwa, wlasciwie to nikt nigdy tych dwoch motocykli nie porownywal bo to jednak inne klasy sa, co jak co, ale 500tka a 600tka to juz inne swiaty, no... moze nie od razu inne... ale napewno jednak nieco odmienne.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez lobuz » 30/1/2007, 17:02

Wiatm;). Odmienne, odmiennew sumei za te same pieniadze masz do wyboru 2 albo 4 cylindry, porownywalna jakosc i trwalosc, oraz koszta obslugi, wiec wybor wydaje mi sie prosty. Tez sie zastanawialem nad tymi dwoma motorkami i uz sie nastawilem na xj, teraz tylko musze dozbierac i bedzie git. A pod pojeciem ''stara xjota'' kryje 1 model produkowany do 92 roku. Byl mocniejszy o 10 koni, mial 2 tarzce z przodu i bardziej skomplikowany, ale rownie trwaly silnik, tyle tylko ze wiecej palil. Ale ogolnie wszyscy polecaja model xj po 93 roku bo wyeliminowali kilka wad z poczatku produkcji. Wada xj w porownaniu do gs jest masa o 20 kilo wieksza, ale oba motory sa tak samo poreczne w miescie, pzry czym xj z owiewka lepiej nadaje sie do jazdy turystycznej. To tyle co wiem;)aha xj ma 61 koni a gsy maks 50, wiec spora roznica. W spalaniu ponoc wychodza podobnie, mysle ze tak jest, bo takie opinie wystawiali uzytkujacy je ludzie
Pozdrawiam
lobuz
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 18/1/2007, 03:42

Postprzez t_racer_ » 31/1/2007, 00:11

Kris, poniżej danych podałem linki do źródła z którego korzystałem ;) Dosiek napisał w swoim poście, że GS 500 ma lepsze osiągi niż XJ600, co jest nieprawdziwe. Dane które przytoczyłeś, choć różne od tych podanych przezemnie, to potwierdzają. Lepsze osiągi XJ nie znaczą, że GS jest gorszym motocyklem.

Nie ma złych motocykli, są tylko źle dobrane :)
Avatar użytkownika
t_racer_
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 427
Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
Lokalizacja: Warmia

Postprzez Kris2k » 31/1/2007, 11:11

Alez mnie wcale nie chodzilo o to zeby udowadniac ze podales zle dane... a juz tym bardziej ze GS ma lepsze osiagi jak XJ... to byla tylko weryfikacja danych :)

t_racer_ napisał(a):Nie ma złych motocykli, są tylko źle dobrane :)


Zgadzam sie w 100% i dlatego sadze za ja wybralem doskonale :D
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez koralgol44 » 31/1/2007, 12:06

A ja doswiadczony opiniÄ… wielu kurierow, w tym i moja, wiem ze najlepszym wyborem bedzie cb500.mialem tez gpz500, ale przy hondzie wydawal sie przyciezkawy, w manewrowaniu w korku gorszy od cb500 o niebo.a mimo teoretycznie wiekszej ilosci koni lepiej hondzina mi sie zbierala.a co do awaryjnosci to polowa kurierow w ladku na cb smiga,wiec to tez o czyms swiadczy.ja przez 40000 tylko olej zmienialem i oczywiste rzeczy jak klocki lancuch+zebatki i opony.jedynym plusem gpz nad cb to delikatnie mniejsze spalanie.
no i honda rozbujala mi sie do 190km/h.a kawy jakos nigdy nie przetestowalem na maxa-sam sie dziwie.ale moze dlatego ze dosc szybko ja rozbilem bo baba mi wymusila.i po tym hondzine lyklem.
a co na poczatek jeszcze to wpadla mi na mysl cb400-to idealnie na poczatek.i 4 garki bardzo milo pracuja.jeszcze latwiejsza w manewraowaniu niz cb500 a moc podobna.
pozdro
Avatar użytkownika
koralgol44
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 23/1/2007, 17:08
Lokalizacja: Z Wrocka

Postprzez t_racer_ » 31/1/2007, 13:01

koralgol44 napisał(a):a co na poczatek jeszcze to wpadla mi na mysl cb400-to idealnie na poczatek.i 4 garki bardzo milo pracuja.jeszcze latwiejsza w manewraowaniu niz cb500 a moc podobna.
pozdro


Cztery garki? Ja naliczyłem dwa... :D
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2195905

Kris ja jestem tak przekonany do mojej XJ600N, że nie zamienił bym jej nawet na XJ600S :D no chyba, że XJR1300 bo na tą zamienił bym każde moto :)
Avatar użytkownika
t_racer_
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 427
Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
Lokalizacja: Warmia

Postprzez Kris2k » 31/1/2007, 13:12

Zapewne chodzilo o CB-1 takie jak mial hefron :)
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez koralgol44 » 31/1/2007, 13:20

Jednak 4!Mowie o modelu z lat 90ych, nie 80tych.I nie cb-1.Chodzi o pomniejszona kopie cb1000.CB400sf(superfour)Jest naprawde zarabisty na poczatek.Zastanawialem sie nawet czy nie wziac go zamiast 500,ale jest dla mnie z deko za maly bo 1.mam186cm i dziwnie sie czuje w pozycji "na kucaka", 2. za lekki na robote w dystansie jak dla mnie troche.
Ale jakbym mial wygode manewerowania w miescia wybierac to lepszy nawet niz cb500.i ten silnik jakos tak wybaczal blad za wysokiego biegu.jak za wysoki mialem to zamiast "żabki" to po prostu nie mial mocy i tyle...
pozdro
Avatar użytkownika
koralgol44
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 23/1/2007, 17:08
Lokalizacja: Z Wrocka

Postprzez t_racer_ » 31/1/2007, 13:25

Świrowałem z tym twinem :D była też wersja Hornet cb400 fajny sprzęcik, albo Fazer 400. Tylko to mało popularna klasa takie 400 R4 w Polsce więc mogą być problemy z serwisem i częściami.
Avatar użytkownika
t_racer_
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 427
Dołączył(a): 9/1/2007, 23:11
Lokalizacja: Warmia

Postprzez koralgol44 » 31/1/2007, 13:35

Baby Hornet 400 to chyba wlasnie owa 400sf.Ale fazera 400 to nie spotkalem.A wiele widzialem...
A co do popularnosci i czesci to ja mam ktm 640 lc4 i to dopiero jest cos.Dobrze ze z we wro mam przedstawiciela co czesci sprowadza,ale nie jest tanio..:/
Dobrze ze mechanik wie co robi!
Avatar użytkownika
koralgol44
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 23/1/2007, 17:08
Lokalizacja: Z Wrocka

Postprzez Kris2k » 31/1/2007, 13:48

koralgol44... a masz mzoe jakies zdjecie albo link do tego moto... CB400sf
Hehe... a o Suzuki SV400ccm slyszeliscie?
http://www.bikez.com/motorcycles/suzuki ... SearchHere
Na poczatek tez bylby calkiem mily :)
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na górê