SRAD 600 Jaka żywotnosc?
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
wszok napisał(a):eneasz napisał(a):3 wymiany oleju? Robisz 18tys.km na sezon?
3 tys to wydaje mi sie absolutnym minimum pod warunkiem ze sam sporo rzeczy potrafisz zrobic przy moto a jak nie to można wydać nawet i 6 nie liczac paliwa..
ludzie... już nie przesadzajmy ze 6 tys co sezon.... może 10 ? zejdźmy na ziemie. tak jak kolega napisał. jak kto chce to se może olej wymieniać i co 500km itd. opony co sezon? łańcuch co sezon? co wy non stop gumie palicie i na kole? koledze chodziło o podstawowe koszty żeby sobie motorkiem pojeździć i tyle. nie każdy co weekend objeżdża polowe europy. jak to czytam to ręce opadają......
no Wszok, ale ile jeździsz rocznie że Ci się opony nie zużywają? mi dosłownie giną w oczach, komplet opon to 6-10tys km i następne czyli praktycznie co sezon. Z łańuchem troche lepiej, ale fakt faktem jak coś przenosi 100 i więcej koni na koło to musi się zużywać.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Dokaz napisał(a):Serwis po 18tyś:
PrzeglÄ…d + Nowy olej w lagach + Nowy olej w silniku + FIltr oleju + filtr powietrza...
730zł z zniżką 10% na części
Drogo jak cholera. Ale ASO się ceni. A zaworów Ci nie sprawdzali/regulowali? Czy może synchro i zawory kryje się pod słowem przegląd?
dr.artur napisał(a):gs to bys se sam serwisowal a nie
A części być dłutem i młotkiem rzeźbił? Bo to właśnie klamoty najwięcej kosztują.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.
Suzi GS500F
Suzi GS500F
-
Inku - Bywalec
- Posty: 550
- Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
- Lokalizacja: okolice Poznania
Ja w zeszłym sezonie zrobiłem (nie licząc rzeczy które robiłem dla przyjemności)
-wymiana oleju i filtra 2 razy
-wymiana łańcuszka rozrządu kompletnego
-regulacja zaworów
-synchronizacja i czyszczenie gaźników
-komplet opon.
-komplet świec
-filtr powietrza
-klocki hamulcowe tył i przód
W tym sezonie:
-napęd kompletny
-olej z filtrem
-wymiana płynu chłodniczego
Czeka mnie jeszcze:
-wymiana przewodów hamulcowych
-opona tylna sie kończy
-wymiana oleju i filtra 2 razy
-wymiana łańcuszka rozrządu kompletnego
-regulacja zaworów
-synchronizacja i czyszczenie gaźników
-komplet opon.
-komplet świec
-filtr powietrza
-klocki hamulcowe tył i przód
W tym sezonie:
-napęd kompletny
-olej z filtrem
-wymiana płynu chłodniczego
Czeka mnie jeszcze:
-wymiana przewodów hamulcowych
-opona tylna sie kończy
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Witam zgadzam sie z przedmówcami że ciężko określić koszty eksploatacji, ale co do pytania czy SRAD jest żywotny to z całą odpowiedizalnością mogę powiedizeć że jest to jeden z naljeprzych motocykli w tamtych latach który pokazał się na rynku, zywotny silnik, ciężka ale solidna i zwarta rama jęzdziłem tym motocyklem wiele razy i naprawdę mam bardzo dobre zdanie znam ludzi którzy latają Sradami po dzień dzisiejszy i dobrze się sprawuje także ja osobiście polecam oczywiście dobry egzemplarz musisz trafić bo jak kupisz padaczke to raczej nie beziesz zadowolony
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości