Zobacz wątek - SRAD 600 Jaka żywotnosc?
NAS Analytics TAG

SRAD 600 Jaka żywotnosc?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez mar111cin » 13/5/2008, 15:16

wszok napisał(a):
eneasz napisał(a):3 wymiany oleju? :shock: Robisz 18tys.km na sezon?

3 tys to wydaje mi sie absolutnym minimum pod warunkiem ze sam sporo rzeczy potrafisz zrobic przy moto a jak nie to można wydać nawet i 6 nie liczac paliwa..



ludzie... już nie przesadzajmy ze 6 tys co sezon.... może 10 ? zejdźmy na ziemie. tak jak kolega napisał. jak kto chce to se może olej wymieniać i co 500km itd. opony co sezon? łańcuch co sezon? co wy non stop gumie palicie i na kole? koledze chodziło o podstawowe koszty żeby sobie motorkiem pojeździć i tyle. nie każdy co weekend objeżdża polowe europy. jak to czytam to ręce opadają......



no Wszok, ale ile jeździsz rocznie że Ci się opony nie zużywają? mi dosłownie giną w oczach, komplet opon to 6-10tys km i następne czyli praktycznie co sezon. Z łańuchem troche lepiej, ale fakt faktem jak coś przenosi 100 i więcej koni na koło to musi się zużywać.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)


Postprzez Dokaz » 13/5/2008, 17:08

dr.artur napisał(a):gs to bys se sam serwisowal a nie


jak bym umiał to bym se zrobił nie ?
Dokaz
Świeżak
 
Posty: 245
Dołączył(a): 9/12/2006, 11:58


Postprzez Inku » 13/5/2008, 18:20

Dokaz napisał(a):Serwis po 18tyś:

PrzeglÄ…d + Nowy olej w lagach + Nowy olej w silniku + FIltr oleju + filtr powietrza...
730zł z zniżką 10% na części


Drogo jak cholera. Ale ASO się ceni. A zaworów Ci nie sprawdzali/regulowali? :shock: Czy może synchro i zawory kryje się pod słowem przegląd?

dr.artur napisał(a):gs to bys se sam serwisowal a nie


A części być dłutem i młotkiem rzeźbił? Bo to właśnie klamoty najwięcej kosztują.
Półśrodki prowadzą do ćwierćrezultatów.

Suzi GS500F
Avatar użytkownika
Inku
Bywalec
 
Posty: 550
Dołączył(a): 27/12/2006, 17:14
Lokalizacja: okolice Poznania

Postprzez SzpiceR » 14/5/2008, 07:58

czy anglicy równierz tak dobrze serwisuja ? juz wiadomo skad moto kupowac a kto oszczedza
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: SÅ‚upsk

Postprzez icid » 14/5/2008, 12:23

Ja w zeszłym sezonie zrobiłem (nie licząc rzeczy które robiłem dla przyjemności)
-wymiana oleju i filtra 2 razy
-wymiana łańcuszka rozrządu kompletnego
-regulacja zaworów
-synchronizacja i czyszczenie gaźników
-komplet opon.
-komplet świec
-filtr powietrza
-klocki hamulcowe tył i przód

W tym sezonie:
-napęd kompletny
-olej z filtrem
-wymiana płynu chłodniczego

Czeka mnie jeszcze:
-wymiana przewodów hamulcowych
-opona tylna sie kończy
Avatar użytkownika
icid
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez YZF R1 » 14/5/2008, 13:59

Witam zgadzam sie z przedmówcami że ciężko określić koszty eksploatacji, ale co do pytania czy SRAD jest żywotny to z całą odpowiedizalnością mogę powiedizeć że jest to jeden z naljeprzych motocykli w tamtych latach który pokazał się na rynku, zywotny silnik, ciężka ale solidna i zwarta rama jęzdziłem tym motocyklem wiele razy i naprawdę mam bardzo dobre zdanie znam ludzi którzy latają Sradami po dzień dzisiejszy i dobrze się sprawuje także ja osobiście polecam oczywiście dobry egzemplarz musisz trafić bo jak kupisz padaczke to raczej nie beziesz zadowolony
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości




na górê