Zobacz wÄ…tek - streetfighter
NAS Analytics TAG

streetfighter

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez M. » 8/6/2007, 10:13

Grzybu napisał(a):Z niemiec często trafiają do nas sprzęty zablowane kryzą w układzie dolotowym. To jest taka przegroda z małą dziurką przed gaziorem . Taki sprzęt lata 120-150 max. .

to moze samemu tez da sie zrobic cos takiego?
hmm?
YAMAHA YZ 125
Poszukiwania znowu rozpoczete...
Avatar użytkownika
M.
Świeżak
 
Posty: 336
Dołączył(a): 6/5/2007, 16:02
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez Grzybu » 8/6/2007, 11:01

dawid 89 napisał(a):troche odbiegliśmy od tematu :lol: a wracając do streeta, to co powiecie na to , gdyby tak wkomponować to cuś pod zadupek :twisted: pucha długa na 29 cm, szeroka na 22cm, więc powinno sie zmieścić :roll:


No..! Pod siedzenie się nadaje. Ale z boku albo pod silnikiem też by nieźle wyglądały. Dobre !
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof


Postprzez dawid 89 » 8/6/2007, 14:07

znalazłem ciekawy materiał w którym pisze jak i co po kolei trzeba robić w wykonywaniu zadupków itp :) komuś może sie przydać....

Musisz sie zastanowic z ilu kawałków zrobisz forme. Zalerzy jak krawedzie sie ukladaja. Moze byc tak ze jak wszystko obkleisz zywica i matą to nie zdejmiesz formy, jesli chcesz robic caly zadupek to podejrzewam ze forma bedzie z dwoch lub trzech kawalkow.Podzialy mozesz zrobic z plasteliny, jak juz przemyslisz podzialy i ulepisz je z plasteliny to musisz wszytsko natrzec pasta oddzielajaca. Potem jak pasta przyschnie malujesz zelkotem. Jak zelkot wyschnie mozesz klepac. Proponuje przed rozpoczeciem pracy podobierac kawalki maty, bedzie potem latwiej klepac. W naroznikach proponuje rozrobic zywice z sieczka, to takie malutkie kawaleczki plutna. Wypelnij tym zakamarki. Nie nakladaj duzej wartswy zelkotu bo jest strasznie kruchy. Jak juz wymalujesz zywica i sieczka klepany element mozesz zabrac sie za klepanie maty. Jesli chcesz by forma byla dokladna uzywaj ciekiej maty, latwiej sie uklada. Zanim ja bedziesz wklepywal przesacz ja zywica. Uzywaj sredniego pedzelka, tak 3-5 cm szerokosci. Musisz dokladnie wklepywac mate by nie bylo pecherzy powietrza.
Nie rob tego na sloncu, bo zywica szybko wyschnie. Uzywaj maty a nie plutna. Plutno jest sztywne nawet te cienkie.Nadaje sie na plaskie powierzchnie. Jak juz bedziesz mial forme z 2 lub 3 czesci to do klepania wyklejki nie sprecaj jej w calosc.Wyklep najpierw poszczegole elementy.Jak podeschna odednij nozykiem wystajaca mate,ale jak jeszcze bedzie mokra. Nie jak juz wyschnie do konca. Potem wszystkie krawedzie styku smarujesz zywica z sieczka, skladasz do kupy, skrecasz sruby i do schniecia.

powodzenia :twisted: pozdr
Avatar użytkownika
dawid 89
Moderator
 
Posty: 436
Dołączył(a): 29/5/2007, 19:39
Lokalizacja: Poznań/Połajewo/Piła

Postprzez igor_wsc » 8/6/2007, 15:15

a to.

ps ja sie nie znam
Załączniki
cbr_6.jpg
cbr_6.jpg (71.97 KiB) PrzeglÄ…dane 3914 razy
igor_wsc
Świeżak
 
Posty: 464
Dołączył(a): 23/6/2006, 22:42
Lokalizacja: wsc

Postprzez dawid 89 » 8/6/2007, 20:55

igor_wsc napisał(a):a to.

ps ja sie nie znam


co ci dolega?? nie wiem o co chodzi :D czego nie wiesz?? napisz konkretniej... może pomoge


nadchodzi czas wyzwolenia :D byłem sie zapisać na prawko na moto, w końcu będe mógł latać legalnie :twisted:
Avatar użytkownika
dawid 89
Moderator
 
Posty: 436
Dołączył(a): 29/5/2007, 19:39
Lokalizacja: Poznań/Połajewo/Piła

Postprzez nurczas » 8/6/2007, 22:19

jesli chodzi wam o ta gsxere z tym fajnym tlumikiem to mam ja opisana w jakiejs gazecie motocyklowej i powiem wam tylko jedno koles zalatwil sobie sponsoring jakiejs niemieckiej firmy lucas luis juz niepamietam ta firma dawala mu za freee wsztstkie czesci takze tlumik a wiec niema sie czemu dziwic jak ja bym mial takiego sponsora ktory daje wszystko co najlepsze to pewnie jeszcze nie jedno cydo bylo by na moim pokladzie :-) ale i tak jest dobrze pozdro
FZR 1000 92 r STREETFIGHTER
Avatar użytkownika
nurczas
Świeżak
 
Posty: 218
Dołączył(a): 25/12/2006, 23:52
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez kravec » 8/6/2007, 22:49

nurczas napisał(a):jesli chodzi wam o ta gsxere z tym fajnym tlumikiem to mam ja opisana w jakiejs gazecie motocyklowej i powiem wam tylko jedno koles zalatwil sobie sponsoring jakiejs niemieckiej firmy lucas luis juz niepamietam ta firma dawala mu za freee wsztstkie czesci takze tlumik a wiec niema sie czemu dziwic jak ja bym mial takiego sponsora ktory daje wszystko co najlepsze to pewnie jeszcze nie jedno cydo bylo by na moim pokladzie :-) ale i tak jest dobrze pozdro


w motocyklu.... opisywali to moto w tamtym roku w czerwcu... to jest moto Kotleta z pjp motocykle.... pisza tam ze jest to demo bike Lucasa....
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez M. » 9/6/2007, 15:35

mam pytanko
moze wyda wam sie glupie...
czy mozecie polecic jakis dobry material na streeta o pojemnosci 600-700ccm? bo fzr 1000 sobie chyba odpuszcze.. wole najpierw cos o mniejszej mocy :)
zalezy mi na tym zeby miial "ladna" rame :)
domyslam sie ze przerobienie go bedzie troche kosztowalo wiec najlepiej zeby moto bylo z lat 90-95

a pytam sie dlatego ze jak moto ma zalozone owiewki to ciezko zobaczyc cz fajnie by wygladalo bez nich to po 1 a po 2 modeli jest tak duzo ze ciezko zobaczyc wszystkie bez owiewek i moze wy cos byscie polecili :)
YAMAHA YZ 125
Poszukiwania znowu rozpoczete...
Avatar użytkownika
M.
Świeżak
 
Posty: 336
Dołączył(a): 6/5/2007, 16:02
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez igor_wsc » 9/6/2007, 15:38

ten temat jest chyba najszybciej rozwijajacym sie watkem;p
Raz motór był chory i leżał w łóżeczku i przeszedł Pan doktór:
-Co jest motóreczku?
- Ahhh wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i bolą zawory!
igor_wsc
Świeżak
 
Posty: 464
Dołączył(a): 23/6/2006, 22:42
Lokalizacja: wsc

Postprzez nurczas » 9/6/2007, 17:21

wiesz to zalezy od ciebie ile chcesz dac za moto niewiem ale mi zawsze podobala sie rama z rf bandit tez nie jest glupim pomyslem
FZR 1000 92 r STREETFIGHTER
Avatar użytkownika
nurczas
Świeżak
 
Posty: 218
Dołączył(a): 25/12/2006, 23:52
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez dawid 89 » 9/6/2007, 20:03

igor_wsc napisał(a):ten temat jest chyba najszybciej rozwijajacym sie watkem;p


dzięki :D a to dzięki ludziom, którzy mają wyjątkowe zainteresowania, i wiedzą jak dążyć do spełnienia swoich mażeń :D poprostu wiedzą czego chcą, i wiedzą że jest to na wyciągnięcie ich ręki :twisted: ale ze mnie filozof :lol:


M. napisał(a):mam pytanko
moze wyda wam sie glupie...
czy mozecie polecic jakis dobry material na streeta o pojemnosci 600-700ccm?...

wbrew pozorom jest wiele nadających się na streeta, prawie w każdej jest coś urzekającego :twisted: oczywiście przedtem trzeba ją poznać.. a następnie rozebrać, albo na odwrót :roll:
nadaje sie do tego yamaha fzr600, lub yzf750-rama podobna jak w fzr1000, kawa zzr600, honda cb1,cbr600,suzuki gsx600,rf600, i oczywiście jak napisał nurczas bandzior :D w ww modelach stawiałem na często ładną chromowaną rame, bo to chyba cie kręci :twisted: pozdr


możę ktoś inteligentniejszy odemnie powiedzieć co to k.... jest?? i czy idzie takie coś dostać?? i co robi tam ta urocza zembatka?? domyślam ze trudniej postawić to na gume, czy odwalić stoppi, ale napewno pięknie sie tym przyśpiesza :twisted:
Załączniki
059.jpg
059.jpg (119.63 KiB) PrzeglÄ…dane 4010 razy
Avatar użytkownika
dawid 89
Moderator
 
Posty: 436
Dołączył(a): 29/5/2007, 19:39
Lokalizacja: Poznań/Połajewo/Piła

Postprzez igor_wsc » 9/6/2007, 21:36

dawid 89 napisał(a):
igor_wsc napisał(a):a to.

ps ja sie nie znam


co ci dolega?? nie wiem o co chodzi :D czego nie wiesz?? napisz konkretniej... może pomoge


chodzilo o to co wy na takie moto, bo mowicie ze street to street tamto, jak oceniacie to cebre? ja sie nieznam dlatego was pytam
igor_wsc
Świeżak
 
Posty: 464
Dołączył(a): 23/6/2006, 22:42
Lokalizacja: wsc

Postprzez dawid 89 » 9/6/2007, 22:01

do igor_wsk... :lol: "WSC"...
co tu wiele oceniać?? wiele nie widać :) ogólnie troche śmieszne pytanie, bo moto nie twoje, i napewno go nie kupisz, wymieniony zadupek, pług i założona czacha z soczewkami...wszystko z katalogu... nówki opony, siedzenie z blachy, prosta kiera, kierunki kelermana, więc moto w takim stanie jeszcze nie latało, może w poprzednim życiu :lol: wożony pewnie po wystawach...
Ostatnio edytowano 11/6/2007, 13:33 przez dawid 89, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
dawid 89
Moderator
 
Posty: 436
Dołączył(a): 29/5/2007, 19:39
Lokalizacja: Poznań/Połajewo/Piła

Postprzez Grzybu » 10/6/2007, 13:35

dawid 89 napisał(a):możę ktoś inteligentniejszy odemnie powiedzieć co to k.... jest?? i czy idzie takie coś dostać?? i co robi tam ta urocza zembatka?? domyślam ze trudniej postawić to na gume, czy odwalić stoppi, ale napewno pięknie sie tym przyśpiesza :twisted:


Zębatka jest po to żeby utrzymać linię prostą łańcucha pomiędzy zębatkami. Szeroka felga = wytworzenie kąta między tylną zębatką a przednią. Stąd ta redukcja.
Swoją drogą -ciekawe jakie obciążenia przenosi takie coś?



A co chcesz z tego "dostać" bo nie czaję za bardzo o co chodzi :?:
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez dawid 89 » 10/6/2007, 15:32

Grzybu napisał(a):A co chcesz z tego "dostać" bo nie czaję za bardzo o co chodzi :?:


chciałem sie dowiedzieć czy idzie takie coś kupić, czy trzeba zrobić samemu, czy ta przekładnia zwiększa prędkość przeniesienia obrotów na tytlną zembatke?? ogólnie to przydałoby mi sie takie cudo, lubie szybko przyspieszać, ale wkurza mnie jak nie mam kontroli nad przednim kołem, dzięki zwiększonemu rozstawowi osi pewnie sam nie staje na gumie :roll:
Avatar użytkownika
dawid 89
Moderator
 
Posty: 436
Dołączył(a): 29/5/2007, 19:39
Lokalizacja: Poznań/Połajewo/Piła

Postprzez kravec » 10/6/2007, 21:01

to bylo robione samodzielnie... kiedys w fastbike'u opisywali dokladniej jak to robili.... z tego co pamietam to wtedy jeszcze nie wiedzieli do konca jak to sie sprawuje i czy wachacz wytrzyma...
Avatar użytkownika
kravec
Administrator
 
Posty: 5571
Dołączył(a): 30/8/2006, 16:14
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez Grzybu » 10/6/2007, 21:20

Nie wiele widać, więc, czy tam jest podział 1:1 to nie wiem. Ale ja to bym raczej w streecie patrzył za krótszym wahaczem od oryginału niż dłuższym.
W sumie..... -co to za street. Raczej nie ta kategoria. Miejskie winkle itp. ..poprostu wbrew ideom tworzenia tego typu maszyn. To jest raczej wydumka do przyspieszeń.

A tak w P.S. -Wie ktoś ile zębów mają oryginałlne zębatki CBR 1000F SC24?
Wiem... nie chce mi się szukać, ale może ktoś .... jak nie to ignorujcie PSa
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez dawid 89 » 11/6/2007, 12:32

Grzybu napisał(a):...raczej w streecie patrzył za krótszym wahaczem od oryginału niż dłuższym. W sumie..... -co to za street. Raczej nie ta kategoria. Miejskie winkle itp. ..poprostu wbrew ideom tworzenia tego typu maszyn. To jest raczej wydumka do przyspieszeń.


nie lubie streetów ze względu na ich właściwości jezdne(bo najczęściej są takie same jak przed przeróbką, czasasami nawet i gorsze) ale dlatego że podoba mi sie ich desing, indywidualność, to co przekazują swoim wyglądem... co do tego krótszego wachacza to nie wiem gdzie chcesz to zmieścić... czy na streecie zawsze trzeba szaleć na gumie?? pozatym zależy jakie masz moto, bo przy 100 kucach od samego kręcenia manetą nie staje na gumie, pozatym pisałem że ja tego nie lubie, może ciebie to kręci...

i znowu odbiegliśmy od tematu, nurczas dawno sie nie odzywał, ciekawe jak tam jego street, u mnie narazie stoi w miejscu, brak funduszy :?
Ostatnio edytowano 11/6/2007, 18:42 przez dawid 89, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
dawid 89
Moderator
 
Posty: 436
Dołączył(a): 29/5/2007, 19:39
Lokalizacja: Poznań/Połajewo/Piła

Postprzez igor_wsc » 11/6/2007, 13:04

dawid 89 napisał(a):do igor_wsk...
co tu wiele oceniać?? wiele nie widać :) ogólnie troche śmieszne pytanie, bo moto nie twoje, i napewno go nie kupisz, wymieniony zadupek, pług i założona czacha z soczewkami...wszystko z katalogu... nówki opony, siedzenie z blachy, prosta kiera, kierunki kelermana, więc moto w takim stanie jeszcze nie latało, może w poprzednim życiu :lol: wożony pewnie po wystawach...
WSK!!!???? WSC jak juz, nigdy nie mialem i miec nie bede wski, nawet tym niejechalem nigdy nie jestem fanem tego ani nic:P
igor_wsc
Świeżak
 
Posty: 464
Dołączył(a): 23/6/2006, 22:42
Lokalizacja: wsc

Postprzez dawid 89 » 11/6/2007, 13:31

igor_wsc napisał(a): WSK!!!???? WSC jak juz, nigdy nie mialem i miec nie bede wski, nawet tym niejechalem nigdy nie jestem fanem tego ani nic:P
sorki, za chwile zmieniam, niektórzy mają napisane r1, myślałem że ty akurat wolisz WSK :P
Avatar użytkownika
dawid 89
Moderator
 
Posty: 436
Dołączył(a): 29/5/2007, 19:39
Lokalizacja: Poznań/Połajewo/Piła

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê