Zobacz wÄ…tek - streetfighter
NAS Analytics TAG

streetfighter

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez nurczas » 3/6/2007, 14:38

http://www.street-machines.net/index2.htm tu tez mozna znalesc fajne sprzety a co do mojego stelaza to jednak zostane przy tej srubie bo jakos silowniki nie wzbudzaja we mnie zaufania szkoda aby moj lac zeszlifowal mi dupe :-) kupie jakas dluga gruba srube wsadze wkretarke tylko upiernicze raczke i bedzie git nawek zostanie cala przkladnia ze sprzeeglem i uchwytem w obudowie a wiec jeszcze latwiej i bezpieczniej poza tym jesli bedzie siedzial pasazer to bede smigal na opuszczonym zadzie bede go tylko podnosil jak bede szalel sam :-) a co do tej butli to wystarczy wziasc zwykla gasnice pomalowas i przykleic nalepki ja chce zrobic taki sam patet tylko ze z polerowanego alu wlasnie szukam takiej butli wiem ze kiedys byly takie syfony do wody gazowaniej i tam byly takie butle musze poszperac u dziadka na strychu :-) ale ja chce aby ta butla nie wisiala tak bez sesu i bedzie robic za zbiornik wyrownawczy chlodnicy :D wsadzilem pod ostatni link mojego streeta jeszcze link do fotek z pomalowana rama i silnikiem mozecie luknac jakie kilorki (pomarancz w rzeczywistosci jest o wiele bardziej soczysty i ostrzejszy niz na focie)
FZR 1000 92 r STREETFIGHTER
Avatar użytkownika
nurczas
Świeżak
 
Posty: 218
Dołączył(a): 25/12/2006, 23:52
Lokalizacja: Brzeg


Postprzez dawid 89 » 3/6/2007, 16:48

mam taką butle od syfonu, dno płaskie i u góry jest węższa, kształtem nawiązuje do stożka, więc odpada, ale z tą gaśnicą to dobry pomysł, jak oprużnisz to na naczyne wyrównawcze też sie zda, a co do twojego streeta to kolorki dobrze wyglądają, ale osobiście wole chromy, więc nie malowałbym ramy i kierownicy, ale to kwestia gustu :D
Avatar użytkownika
dawid 89
Moderator
 
Posty: 436
Dołączył(a): 29/5/2007, 19:39
Lokalizacja: Poznań/Połajewo/Piła


Postprzez nurczas » 3/6/2007, 22:23

zobaczcie ten street mnie naprawde rozpierdolil kolesiowi sie chyba naprawde nudzilo http://cgi.ebay.de/SIMSON-SR50-ROLLER-S ... dZViewItem
FZR 1000 92 r STREETFIGHTER
Avatar użytkownika
nurczas
Świeżak
 
Posty: 218
Dołączył(a): 25/12/2006, 23:52
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Grzybu » 4/6/2007, 09:43

Widły, siekiera. Stylowa nóżka boczna. Najlepszy street we wsi :lol: Nawet łopuny ma pod polne drogi.

Narzeźbił sie koleś. ... i nastrugał :P


http://www.street-machines.net/index2.htm - oglądałem Yamaszki. FJ 1100 - w takiej postaci jest o wiele ładniejsza ;) XJRe moim zdaniem spiertolyly, oryginał jest mega lepszy -szkoda tylko aerografu na to.
No i z CBR 1000F też ślicznotki nie zrobili :(

Muszę się postarać o jakąś ładną maske na dwa reflektory. http://www.street-machines.net/index2.htm ta nowość mi się podoba.... u nas ciężko w tym temacie. I w ogóle drogo...

Dopiero teraz widzę, że linki pokazują cały czas strone główną. Chodzi mi o galerię i najnowszą maskę z tej strony
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez M. » 4/6/2007, 13:37

nie chce tworzyc nowego tematu i smiecic dlatego zapytam sie tutaj.. co myslicie o cbr 900 z pierwszych lat produkcji? mam na mysli to czy waszym zdaniem nadaje sie na przerobke na streeta?
YAMAHA YZ 125
Poszukiwania znowu rozpoczete...
Avatar użytkownika
M.
Świeżak
 
Posty: 336
Dołączył(a): 6/5/2007, 16:02
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dawid 89 » 4/6/2007, 17:16

M. napisał(a):co myslicie o cbr 900 z pierwszych lat produkcji? mam na mysli to czy waszym zdaniem nadaje sie na przerobke na streeta?


jak najbardziej, produkowany od 91 roku, ładna chromowana rama, bak też niczego sobie, troche przykryć, troche odsłonić i czemu nie... zadupek bym wymienił :D tu masz przerobioną cbr 900 http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/m ... 6.jpg.html a tak ogólnie to przerobić na streeta da sie wszystko :twisted: potrzebna oczywiście wyobraźnia, determinacja i troche kasy :P
Ostatnio edytowano 4/6/2007, 17:26 przez dawid 89, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
dawid 89
Moderator
 
Posty: 436
Dołączył(a): 29/5/2007, 19:39
Lokalizacja: Poznań/Połajewo/Piła

Postprzez dawid 89 » 4/6/2007, 17:23

nurczas napisał(a):zobaczcie ten street mnie naprawde rozpierdolil kolesiowi sie chyba naprawde nudzilo http://cgi.ebay.de/SIMSON-SR50-ROLLER-S ... dZViewItem


gościu chyba chce tym pędzić krowy na postwisko :P kto wie czy i pola tym nie pobronuje :twisted: ach te dzieci...
Avatar użytkownika
dawid 89
Moderator
 
Posty: 436
Dołączył(a): 29/5/2007, 19:39
Lokalizacja: Poznań/Połajewo/Piła

Postprzez M. » 4/6/2007, 19:33

no wlasnie podoba mi sie ten bak i rama...
zadupek bym zmienil...
tylko jest jeden problem.. nie jezdzilem nim....
i mam pytanie czy latwy jest do opanowania?
problem polega na tym ze jezdze od paru lat ale na 50 a potem 125... teraz mam 19 lat i wypadaloby kupic cos wiekszego ale boje sie ze ten ebdzie za duzy i go nie opanuje....
a czy osiagi masa i wymiary duzo sie roznia pomiedzy kolejnymi wersjami? bo na scigaczu znalazlem dane techniczne ale modelu z roku 98...
YAMAHA YZ 125
Poszukiwania znowu rozpoczete...
Avatar użytkownika
M.
Świeżak
 
Posty: 336
Dołączył(a): 6/5/2007, 16:02
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez nurczas » 4/6/2007, 19:37

david prosze cie bardzo edytuj kurwa swoje posty nie rob wiochy a co do cebry to wydaje mi sie ze jest to najlepszy sprzet do tego typu przerobek oczywiscie zaraz po gsxr-ce 1100w :-)
FZR 1000 92 r STREETFIGHTER
Avatar użytkownika
nurczas
Świeżak
 
Posty: 218
Dołączył(a): 25/12/2006, 23:52
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez M. » 4/6/2007, 20:02

a co myslicie o fzr 1000? nadaje sie czy raczej nie koniecznie?:)
218kg to jego masa w stanie suchym?
YAMAHA YZ 125
Poszukiwania znowu rozpoczete...
Avatar użytkownika
M.
Świeżak
 
Posty: 336
Dołączył(a): 6/5/2007, 16:02
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez M. » 4/6/2007, 20:14

no i czy te dwa motory to nie za duza przesada po jezdzeniu 125?
chociaz niby jezdze juz od paru lat... no ale to nie to samo 125 pare lat a wieksza pojemnosc...
YAMAHA YZ 125
Poszukiwania znowu rozpoczete...
Avatar użytkownika
M.
Świeżak
 
Posty: 336
Dołączył(a): 6/5/2007, 16:02
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez nurczas » 4/6/2007, 20:23

dalem linki w tym temacie do swojego streeta mozesz zobaczyc czy fzra nadaje sie na streeta a co do twojej 125 to bym ci radzil powaznie sie zastanowic bo to ma 150 kucy proponuje jakas 600 szkoda tak szybko sie zabic
FZR 1000 92 r STREETFIGHTER
Avatar użytkownika
nurczas
Świeżak
 
Posty: 218
Dołączył(a): 25/12/2006, 23:52
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez M. » 4/6/2007, 20:48

no szkoda... wiem.
poprostu nie wiem co zrobic... z 900-1000ccm fajniejszego streeta mozna zrobic...
jak kupie 600 to tylko po to zeby pojezdzic nia z 2 sezony(zeby troche rozjedzic sie w tej pojemnosci) i przerzucic sie na 900-1000ccm i zrobic go na streeta...
szkoda kasy troche...
no ale wazniejsze jest zycie..
YAMAHA YZ 125
Poszukiwania znowu rozpoczete...
Avatar użytkownika
M.
Świeżak
 
Posty: 336
Dołączył(a): 6/5/2007, 16:02
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez dawid 89 » 4/6/2007, 21:24

nurczas napisał(a):david prosze cie bardzo edytuj *** swoje posty nie rob wiochy


gdyby to było prostsze :P czasami edytuje, a jak juz sie zapędze za bardzo i wyśle to nie idzie już posklejać, przepraczam :cry: nie chciałem, wybaczysz mi??? a tak na marginesie to jestem ze wsi :twisted:

M. napisał(a):no szkoda... wiem.
poprostu nie wiem co zrobic... z 900-1000ccm fajniejszego streeta mozna zrobic...
jak kupie 600 to tylko po to zeby pojezdzic nia z 2 sezony(zeby troche rozjedzic sie w tej pojemnosci) i przerzucic sie na 900-1000ccm i zrobic go na streeta...
szkoda kasy troche...
no ale wazniejsze jest zycie..


czasami łatwiej zabić się na 600 jeśli wykorzystuje się ją na maxa, niż na 1000 którą wykorzystuje sie z głową, wiem że to bardzo trudne :twisted: dużo też zależy od gabarytów kierowcy, jeśli jesteś drobnej postury, to odpuść sobie narazie 1000, ja przy wzroście 192 i wadze 95kg nie chciałbym akurat powtarzać swojej przygody na gs 500 :lol: ale słuchaj starszych i mądrzejszych... ja do nich nie należe... a co do przeróbek na streeta to z 600 też idzie dużo zrobić, może sie czasami tak zdarzyć, że kiedy zaczniesz jeżdzić 600 to uznasz że większa moc ci nie potrzebna, to w końcu też ok 100 kucy pozdr.
Avatar użytkownika
dawid 89
Moderator
 
Posty: 436
Dołączył(a): 29/5/2007, 19:39
Lokalizacja: Poznań/Połajewo/Piła

Postprzez M. » 4/6/2007, 21:47

znajac siebie na 1000 napewno duuuzo bardziej bym uwazal... na 600 pa paru tygodniach czulbym sie pewniej co by powodolwalo wieksze niebiezpieczenstwo bo nie mozna czuc sie pewnie nie jezdzac 600 kilka lat...
co do moim gabarytow to raczej duzy nie jestem...
mam 183cm i jakies 72kg

a z 600 co byscie polecili do przerobki?
YAMAHA YZ 125
Poszukiwania znowu rozpoczete...
Avatar użytkownika
M.
Świeżak
 
Posty: 336
Dołączył(a): 6/5/2007, 16:02
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Grzybu » 5/6/2007, 07:31

M. napisał(a):znajac siebie na 1000 napewno duuuzo bardziej bym uwazal... na 600 pa paru tygodniach czulbym sie pewniej co by powodolwalo wieksze niebiezpieczenstwo bo nie mozna czuc sie pewnie nie jezdzac 600 kilka lat...


Jak znam życie to po paru tygodniach na 1000 też byś zaczął świrować i nie będę Ci mówił czy masz sobie dać spokój czy nie, ale pamiętaj, że litry są cięższe i mają większy moment z dołu, a to dla młodych stażem może oznaczać kłopoty.
A 100 konna 600 -niekoniecznie na 2 sezony, trzeba umieć docenić jej zalety. Poza tym jak sobie odstrzelisz ładnego streeta z 600 to łatwo się z nim nie rozstaniesz ;)
Co do tego jaki model się nadaje, to też jednoznacznej odpowiedzi nie ma.
Musisz sobie odpowiedzieć na pytanie co chcesz osiągnąć budując swoją maszynę, i na tej podstawie wybierać sprzęta. Ja tam bym się kierował wytrzymałością silnika i właściwościami trakcyjnymi. A przebudowa i tak wiąże się ze zmianą stylistyki, więc wygląd ma mniejsze znaczenie. (Z resztą -streety przeważnie powstają z rozbitków :) ) Przejrzyj sobie galerie na stronach z linków w tym temacie. Może Ci się coś wyklaruje...
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez nurczas » 5/6/2007, 13:12

i tu bys sie zdziwil jak ktos wsadza sporo kasy w swoja maszyne przewaznie pakuje ja w sprzet tego warty bo ma kase a jesli ktos wyjebie sie i nie ma kasy na nowe plastyki to wtedy robi jakas tania lipe i pozniej wystawia na allegro i pisze "sprowadzony bezwypadkowy tuningowany w niemczech" i zaczyna wszystko wymieniac np nowe kierunki inna nalkejka biale tarcze owiewka diablo z chalogenami jakie mam w suficie jak widze cos takiego to po prostu zygac mi sie chce
FZR 1000 92 r STREETFIGHTER
Avatar użytkownika
nurczas
Świeżak
 
Posty: 218
Dołączył(a): 25/12/2006, 23:52
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Grzybu » 5/6/2007, 13:47

No. Diablo jest w modzie :)
Wiem jak jest na świecie i trochę już ładnego sprzętu widziałem. Piszę tylko jak to u nas bywa.(z resztą -nie tylko) Chociaż jak masz okazję kupić materiał wyjściowy po lekkim szlifie a wiesz, że plastiki i tak idą w kąt to pokusa jest.
Wszystko zależy jak kto do tego podchodzi. I ile ma szmalu.
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez M. » 5/6/2007, 14:05

grzybu...
a z 600 ktore bys polecil jesli chodzi o wytrzymaly silnika i dobre właściwości trakcyjne?
lub cos kolo pojemnosci 600ccm..
z gory dziekuej za pomoc:)
YAMAHA YZ 125
Poszukiwania znowu rozpoczete...
Avatar użytkownika
M.
Świeżak
 
Posty: 336
Dołączył(a): 6/5/2007, 16:02
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez motoman » 5/6/2007, 14:09

tak w ogole to polecilbym http://www.stuntpoland.net/ ...
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości




na górê