Zobacz wątek - Dylemat jaka POJEMNOŚĆ
NAS Analytics TAG

Dylemat jaka POJEMNOŚĆ

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Dylemat jaka POJEMNOŚĆ

Postprzez jjkkll » 16/4/2009, 16:56

witam od 2 tygodni szukam sobie maszyny do Stunt i mam pytanie dla początkującego jaka pojemność silnika będzie najlepsza myślałem nad 600 ? i co Wy na to PROSZE o pomoc
jjkkll
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12/4/2009, 19:56


Postprzez CeBeRek » 16/4/2009, 17:41

A Ty jeździć w ogóle potrafisz, czy chcesz uczyć się akrobacji w powietrzu nie potrafiąc lądować ? Bo widzę, że zbytnio w temacie nie siedzisz.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia


Postprzez jjkkll » 16/4/2009, 19:07

Rok Temu jezdziłem 250 ale to tylko 3 mieśiące , po małej kolizji dałem sobie spokój :( raczej nie miałem kasy na kolejna maszyne , a rodzice nie bardzo chcieli kupić mi nowego moto :( I po kilku mieśiącach pracy uzbierałem na maszyne i chce zając sie Stunt ale nie wiem jaka pojemność bedzie najlepsza ? I jeszcze jedno pytanie każdy poleca HONDE CBR 600 rr a co powiecie na Yamaha fzr 600 ?
jjkkll
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12/4/2009, 19:56

Postprzez lonewolf » 16/4/2009, 19:15

Aby uczyć się stuntu, trzeba mieć jakieś pojęcie o jeździe i o możliwościach maszyny. Obydwie rzeczy przychodzą z ilością przejechanych kilometrów. To zły pomysł, aby z 250 wsiąść na 600tkę i uczyć się od razu stuntu, natomiast to jest Twoje życie (póki będziesz się uczył gdzieś zdala od ruchu) i Twój wybór. Jakie moto do stuntu to też szerszy temat. Najlepiej byłoby sobie podpicować daną maszynkę typowo do stuntu, więc konieczna by była ingerencja w kilka rzeczy, aby nie zarżnąć maszyny po miesiącu. Jak chcesz porządnie stuntować to standardowy motocykl Ci się sypnie prędzej niż myślisz...
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez jjkkll » 16/4/2009, 19:25

A więc najlepiej zaczynać Stunt od małej pojemnośći a z czasem raczej czym bardziej będe doświadczony zwiększać ją tak ? I mam kolejne pytanie szukałem na google itp ale nie znalazłem nic takiego co by mnie zadowoliło , a mianowicie chodzi mi o dokładny opis i foty jak krok po kroku przerobić maszyne do Stunt (KOMPLETNIE ) ? Bardzo Prosze o POMOC z góry dzieki ;]
jjkkll
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12/4/2009, 19:56

Postprzez CeBeRek » 16/4/2009, 19:25

Sieksonie moderatorze zajebiaszczy moja odpowiedz więcej wnosi do tematu niż Twoje bezsensowne ostrzeżenie.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
Avatar użytkownika
CeBeRek
Stały bywalec
 
Posty: 1265
Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
Lokalizacja: trolownia

Postprzez kosta » 16/4/2009, 19:29

do stuntu w zależności od tego ile masz kasy, jak mało to zacznij f2/f3 jak więcej to f4i lub kawa 636

P.S pamiętaj że nim zaczniesz biegać najpierw naucz sie chodzić :wink:
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez jjkkll » 16/4/2009, 19:37

A więc niewiadomo jaką maszyne bym kupił to i tak dostanie ona po dupie i czy na początek do nauki moze być coś takiego http://www.allegro.pl/item601747924_hon ... zx_r6.html ??
jjkkll
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12/4/2009, 19:56

Postprzez SQ » 16/4/2009, 19:47

o stary, tego to ja bym za darmo nie chciał
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez jjkkll » 16/4/2009, 19:51

lepiej kupic i sobie samemu przerobic maszyne do Stunt ? bo z tego co widze motory przerobione do Stunt na allegro są dość tanie...
jjkkll
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12/4/2009, 19:56

Postprzez C-bool » 16/4/2009, 19:58

Są przerobione bo wszystkie (większość) miała ślizga, itp.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez SQ » 16/4/2009, 19:58

bo są już zarżnięte...
kurcze, że takie rzeczy trzeba tłumaczyć... gdybym miał komis z autami/motocyklami chciałbym Cię na klienta ;)
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez jjkkll » 16/4/2009, 20:03

sory za poprzednie pytanie , a w jakich granicach wyniezie mnie przerobienie maszyny do Stunt ? i czy sa gdzies na necie instrukcje ( dokładne ) jak sie za to zabrac ??
jjkkll
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12/4/2009, 19:56

Postprzez jordan23 » 16/4/2009, 20:08

CeBeRek coś mi się wydaje że długo już nie posiedzisz na tym forum .. To co wyprawiasz , i jak prowokujesz innych to jest przesadą .
Avatar użytkownika
jordan23
Stały bywalec
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
Lokalizacja: jestem?

Postprzez DYWERSANT » 16/4/2009, 20:10

jjkkll, daruj sobie na razie. Kup sprzęta do jazdy, nakręć pare kilometrów(przynajmniej sezon), a potem pomyśl, czy chcesz stunt'ować. Jak cie tak słuchać, to zielony w tym temacie jesteś.


P.S. Nie jechać po mnie, bo nie jestem alfą w tym temacie, ale swoje już wiem i co nieco potrafię :)
Avatar użytkownika
DYWERSANT
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 17/10/2008, 19:43
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Postprzez jjkkll » 16/4/2009, 20:18

no moze i jestem zielony ale co nieco juz przejechałem , i wiem czego chce a pytam sie o to i o wo bo nie chce kupic byle czego i po mieśiącu rozpierdoli sie bo ma wadliwy śilnik ten model itp. Ale luz DYWERSANT

P.S Pamiętaj ze każdy był takim lamusem na początku .
jjkkll
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12/4/2009, 19:56

Postprzez DYWERSANT » 16/4/2009, 20:27

Na początek(jak ci się uda) kup starszego, niezajeżdżonego sprzęta np. CBR600F2, pojeździj trochę, wyczuj go. Jak będziesz wiedział, jak to jeździ, to wtedy zdejmujesz plastiki(wszystko zbędne), zmieniasz zębatki, przekręcasz smok oleju, zakładasz gmole, stelaż i zaczynasz naukę ;)
Avatar użytkownika
DYWERSANT
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 17/10/2008, 19:43
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Postprzez melvin » 16/4/2009, 20:35

jak trafisz psa nie po dzwonie, i z wmiarę zdrowym piecem, to odejdzie ci sporo kasy do inwestowania w moto, ostatnio sprzedaliśmy 2 psy na rejonie i jakoś oba dawały rade...
dywersant, najlepsza rada w temacie :wink:
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez s_extrem* » 17/4/2009, 14:28

W kwestii pojemnosci. Najlepiej wziasc 600 bo czesto (nie mowie ze zawsze) jak odbywaja sie zawody to panuje podzial do 600 cm i od 600 ;)
A jesli chodzi Ci o stunt dla samego siebie i frajdy to bierz motocykl w ktorym nie trzeba duzo grzebac i jest w miare tani np. F3. Gdyby z kasa bylo naprawde ciezko to pomysl nad CB 500 ;) Jesli kasa to nie problem to moze F4i albo Kawa 636
Avatar użytkownika
s_extrem*
Świeżak
 
Posty: 294
Dołączył(a): 18/5/2008, 14:43
Lokalizacja: Leszno

Postprzez jjkkll » 17/4/2009, 15:02

Wielkie dzieki s_extrem* planuje własnie kupić coś z F3 bo jak narazie mam 10 tyś . A jak jest z Kawa ZX6r nadaje sie do Stunt raczej czy w miare jest wytrzymały ?
jjkkll
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 12/4/2009, 19:56

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości




na g�r�