pierwsze moto, gs500 - tuning?
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
pierwsze moto, gs500 - tuning?
witam
niedlugo tzn na rozpoczecie nowego sezonu planuje zakup swojego pierwszego motocykla, jako ze to bedzie wlasnie pierwsze moto, wybor padl na gs500(stary model) i bedzie to motor docelowe na kilka nastepnych sezonow. dlatego tez niechce zeby to byla "zwykla" gska
silnika nie bede ruszac
co do samego tuningu
-wydech, obustronny, jakies kombinacje beda potrzebne?
-zawieszenie przod, usd - co podejdzie? kazdy amor usd? o tych samych gabarytach? czy ew troszke nizszy?(bardziej agresywna linia)
-wynikiem zalozenia usd, obustronne tarcze z przodu
- zadupek tyl, jakies konkretne propozycje? zalezy mi na tym by tyl podniesc do gory, sama zmiana zadupka wystarczy, czy ingerencja w rame jest konieczna?
bo o zmianach oswietlenia, zegarow, zalozeniu plugu nie pisze, bo z tym raczej dam rade sam.
a o powyzsze rzeczy pytam poniewaz to co bedzie mozliwe chcialbym zrobic sam, i chcialbym zeby ktos kto moze sie juz w takie zmiany bawil
opisal jak to mniej wiecej wyglada itp no i jakie mniej wiecej koszta beda takiej zabawy
dzieki za wszelkie powazne odpowiedzi!
niedlugo tzn na rozpoczecie nowego sezonu planuje zakup swojego pierwszego motocykla, jako ze to bedzie wlasnie pierwsze moto, wybor padl na gs500(stary model) i bedzie to motor docelowe na kilka nastepnych sezonow. dlatego tez niechce zeby to byla "zwykla" gska
silnika nie bede ruszac
co do samego tuningu
-wydech, obustronny, jakies kombinacje beda potrzebne?
-zawieszenie przod, usd - co podejdzie? kazdy amor usd? o tych samych gabarytach? czy ew troszke nizszy?(bardziej agresywna linia)
-wynikiem zalozenia usd, obustronne tarcze z przodu
- zadupek tyl, jakies konkretne propozycje? zalezy mi na tym by tyl podniesc do gory, sama zmiana zadupka wystarczy, czy ingerencja w rame jest konieczna?
bo o zmianach oswietlenia, zegarow, zalozeniu plugu nie pisze, bo z tym raczej dam rade sam.
a o powyzsze rzeczy pytam poniewaz to co bedzie mozliwe chcialbym zrobic sam, i chcialbym zeby ktos kto moze sie juz w takie zmiany bawil
opisal jak to mniej wiecej wyglada itp no i jakie mniej wiecej koszta beda takiej zabawy
dzieki za wszelkie powazne odpowiedzi!
- turlis
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 1/10/2006, 14:20
lepiej kup sobie jakiegoś gsx przerobionego na streeta a nie gs jest za słaby i ci się szybko znudzi
- fazer 600 (98koni)
- Świeżak
- Posty: 58
- Dołączył(a): 18/7/2006, 12:32
do tego czasu napewno wynajdziesz cos sam
docelowo planuje zrobic mniej wiecej cos takiego jak widac na zdjeciu, z tym ze moje moto bedzie ladniejsze
jak widac na fotce jest to nowa gska, a tu wiadomo zmianie w sumie przeszedl tylko tylny zadupek.
moj "projekt" mialby miec wlasnie inny zadupek ktory bylby polozony nieco wyzej, to tak z ogolnego zarysu, bo o pierdolach nie mowie.

docelowo planuje zrobic mniej wiecej cos takiego jak widac na zdjeciu, z tym ze moje moto bedzie ladniejsze

moj "projekt" mialby miec wlasnie inny zadupek ktory bylby polozony nieco wyzej, to tak z ogolnego zarysu, bo o pierdolach nie mowie.
- Załączniki
-
- evo1.jpg (180.48 KiB) PrzeglÄ…dane 5382 razy
- turlis
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 1/10/2006, 14:20
BadBoy napisał(a):no to kup sobie bandita 600 jezeli amsz poukładane pod kopułą;) napewno ładniejszy jest od gsa;)
Jak ty masz poukładane pod kopuła to dobrze, innym nie układaj.
turlis chce tuningować GSa to niech tuninguje ja z przyjemnoscia się bede przyglądał.
Sam mam już drugiego GSa i ten motocykl potrafi sprawić dużo frajdy.
- dosiek77
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 10/8/2006, 21:32
- Lokalizacja: Mokotów
mysle ze poukladane pod kopula mam.
rowniez mysle ze inwestycja bedzie oplacalna przynajmniej dla mnie bo motor ma mi sluzyc przez kilka lat. a jesli stwierdze ze brakuje mi mocy pod dupa wtedy zajme sie silnikiem. a motocykl naprawde mi odpowiada swoimi wlasciwosciami, jak i tym ze na poczatku pozwoli mi sie oswoic z dwoma kolami.
no i mam prosbe, chcialbym wreszcie uslyszec cos na temat przerobek ktore wymienilem?
rowniez mysle ze inwestycja bedzie oplacalna przynajmniej dla mnie bo motor ma mi sluzyc przez kilka lat. a jesli stwierdze ze brakuje mi mocy pod dupa wtedy zajme sie silnikiem. a motocykl naprawde mi odpowiada swoimi wlasciwosciami, jak i tym ze na poczatku pozwoli mi sie oswoic z dwoma kolami.
no i mam prosbe, chcialbym wreszcie uslyszec cos na temat przerobek ktore wymienilem?
- turlis
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 1/10/2006, 14:20
sorrka za offtopa, ale musze coś powiedzieć, według mnie ten motor ze zdjęcia to... no gościu faktycznie włożył w niego sporo pracy i miał inwencje, ale tak troche zrobił mały błąd i spieprzył wygląd tego motoru. A chodzi mi dokładnie o rame, ona tutaj wygląda faktycznie jak w rowerze. Źle dobrane kolory znacznie wyszczupliły rame. Wygląda to tak duży czarny bak, duży czarny pług (on faktycznie widać że jest troche za duży) i do tego wąsko rozstawiona rama
szczególnie to widać przez tą częśc ramy co biegnie wzdłuż kolanek wydechowych, powinnien chociaż tą część walnąć na inny kolor, bo tak wychudził motorek :/ a szkoda bo widać fajnie zrobiony bez przesadyzmu =]

<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
jeżeli chcesz założyć usd z przodu i drugą tarcze, to moim zdaniem najlepiej by było znalezienie przodu od innego motocykla który by podszedł, razem z kołem i tarczami. Bo inaczej będą duże problemy z dobraniem wszelkich szerokości. A tak to raczej będzie głównie problem z wysokośćią między półkami, ale to nie będzie praktycznie żaden problem, da rade podpasować.
podwójny wydech? to będziesz musiał popracować szlifierką nad kolankami, tak żeby był wydech 2w1w2 czyli uciąć kolanka w miejscu w któym się łączą, wyspawać jakąś puche i dać dwa wyjśćia, tak pod tłumiki z gsxf czy z zzr, one też są nisko prowadzone jak w tym motorze tak że da rade zrobić =]
podwójny wydech? to będziesz musiał popracować szlifierką nad kolankami, tak żeby był wydech 2w1w2 czyli uciąć kolanka w miejscu w któym się łączą, wyspawać jakąś puche i dać dwa wyjśćia, tak pod tłumiki z gsxf czy z zzr, one też są nisko prowadzone jak w tym motorze tak że da rade zrobić =]
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
tez wlanie tak mysle co do tego przodu, znalesc cos pasujacego gabarytowo. a co do wysokosci, troszke w dol mysle ze da rade i problemu z przeswitem razem z plugiem nie bedzie?:)
a polki to nie problem bo mozna je spokojnie rozkrecic i dopasowac do glowki ramy. takze wydaje mi sie ze wlasnie bardziej chdozi o wymiary sztucca?
a polki to nie problem bo mozna je spokojnie rozkrecic i dopasowac do glowki ramy. takze wydaje mi sie ze wlasnie bardziej chdozi o wymiary sztucca?
- turlis
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 1/10/2006, 14:20
do tego przodu ktory wyglada zajefajnie, dobudowac reszte motocykla....
a jak nie to zadupek obciac wogole w diably. zrobic jednoosobowy tak jak w modelach studyjnych wielu projektantow - mozna w necie podpatrzyc.
przod ramy na ciemny kolor bo lipnie wyglada, ja na przod bym zalozyl reflektory soczwkowe w ladneych chromowanych i oblych obudowach o wiele mniejsze niz te - bo to co jest na fotce wyglada mi jak kontakty stepnia z 13 posterunku... albo lampki osadzone w puszkach po groszku. przy okraglych liniach motka wygladaja one strasznie kanciasto dla mnie.
powodzenia
a jak nie to zadupek obciac wogole w diably. zrobic jednoosobowy tak jak w modelach studyjnych wielu projektantow - mozna w necie podpatrzyc.

przod ramy na ciemny kolor bo lipnie wyglada, ja na przod bym zalozyl reflektory soczwkowe w ladneych chromowanych i oblych obudowach o wiele mniejsze niz te - bo to co jest na fotce wyglada mi jak kontakty stepnia z 13 posterunku... albo lampki osadzone w puszkach po groszku. przy okraglych liniach motka wygladaja one strasznie kanciasto dla mnie.
powodzenia
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
-
Wombat - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 951
- Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
- Lokalizacja: Lublin
co do samego zadupka, po obejrzeniu wielu zdjec motocykla z roznych perspektyw jak i bez plastikow
stwierdzam ze fabryczna wysokosc zadupka bedzie za niska. i teraz co? to ze oddac to do jakiegos profesjonalnego zakladu to wiem, ale czy zostawiac ta sama rame zadupka i tylko zlecic przespawanie cuda wyzej, czy tez wogole inny?
stwierdzam ze fabryczna wysokosc zadupka bedzie za niska. i teraz co? to ze oddac to do jakiegos profesjonalnego zakladu to wiem, ale czy zostawiac ta sama rame zadupka i tylko zlecic przespawanie cuda wyzej, czy tez wogole inny?
- turlis
- Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 1/10/2006, 14:20
tylko zeby ta twoje przerubka nieskączyła sie takom wpadką:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M278399

Piłeś?? -nie jedz
Nie piłes??- wypij
"zielona szóstka"
Nie piłes??- wypij
"zielona szóstka"
-
Kwazi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 590
- Dołączył(a): 3/5/2006, 20:24
- Lokalizacja: SCZ
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości