Zobacz wÄ…tek - KÄ…cik Kawasaki "Dla posiadaczy"
NAS Analytics TAG

KÄ…cik Kawasaki "Dla posiadaczy"

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Seba_ER5 » 10/1/2013, 16:21

Poprostu masz miekszy zawias :P i wydaje CI sie ze zap... bo przod idze w gore mocniej. Roznica na pewno jest ale bez przesady :).
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58


Postprzez blueKawa » 10/1/2013, 16:23

Nie jestem pewna czy dobrze się podkleiłam ale bądź co bądź chodzi o Kawe. Od dawna czytam forum ale nigdy nie postowałam, więc nie hejtujcie ;P Jestem posiadaczką zx6r i ostatnimi czasy mam problem z "normalnym", w sensie jednostajnym odgłosie w chodzie silnika, coś jakby przerywało. Omamy czy coś nie tak ?

Btw, płci żeńskiej też za dużo nie ma więc again, nie hejtujcie ;P
blueKawa
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10/1/2013, 16:14
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez cezary1985 » 10/1/2013, 17:42

blueKawa napisał(a):Nie jestem pewna czy dobrze się podkleiłam ale bądź co bądź chodzi o Kawe. Od dawna czytam forum ale nigdy nie postowałam, więc nie hejtujcie ;P Jestem posiadaczką zx6r i ostatnimi czasy mam problem z "normalnym", w sensie jednostajnym odgłosie w chodzie silnika, coś jakby przerywało. Omamy czy coś nie tak ?

Btw, płci żeńskiej też za dużo nie ma więc again, nie hejtujcie ;P


napisz co to za kawa jaki rok, jeśli na gaźnikach to synchro potrzebne , ewentualnie świece. jeśli wtrysk to możliwe ze świece. dzieje się tak zawsze czy na gorącym na zimnym. różne są przyczyny.

rysieks napisał(a):to kawasaki jest takie slabe, ze od audi dostaje?



to audi ma 700ps jest czym pojechac :)
Avatar użytkownika
cezary1985
Świeżak
 
Posty: 197
Dołączył(a): 24/11/2011, 20:48
Lokalizacja: Częstochowa/Hofheim am Taunus

Postprzez blueKawa » 10/1/2013, 17:49

Kawasaki zx6r ninja 2001 600ka. zdecydowanie na zimnym. Problem od niedawna w sumie, ostatnio odpalalam i jakby problem się powiększył.

Edit : i gaźnik, ofc
Ostatnio edytowano 10/1/2013, 17:54 przez blueKawa, łącznie edytowano 1 raz
blueKawa
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10/1/2013, 16:14
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez misiek1506 » 10/1/2013, 17:53

A o ssaniu się pamięta?
XJ 600N
misiek1506
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 16/9/2012, 20:52
Lokalizacja: Krzydlina Wielka

Postprzez blueKawa » 10/1/2013, 17:56

Hah, pamieta siÄ™ ;)
blueKawa
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10/1/2013, 16:14
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez cezary1985 » 10/1/2013, 17:58

a obroty falują czy raczej ok, czy poprostu słychać że nierówno chodzi na poszczególnych garach, u mnie w bandycie było tak że było słychać ze jeden gar chodził zupełnie nie w takt z resztą było do zrobienia synchro, pamiętaj synchro co 6000km
Avatar użytkownika
cezary1985
Świeżak
 
Posty: 197
Dołączył(a): 24/11/2011, 20:48
Lokalizacja: Częstochowa/Hofheim am Taunus

Postprzez blueKawa » 10/1/2013, 18:06

bardziej porównałabym to do nierównych falowań, raczej nie ma nic wspólnego ze zmianami. Faktycznie, to synchro to może być to...

Zdecydowanie lubię już to forum !;)
blueKawa
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10/1/2013, 16:14
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez misiek1506 » 10/1/2013, 18:11

Sprawdź świece i przewody, jaki świece mają kolor? Gaźniki same z siebie się nie rozregulują, zawory tak samo.
XJ 600N
misiek1506
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 16/9/2012, 20:52
Lokalizacja: Krzydlina Wielka

Postprzez blueKawa » 10/1/2013, 18:19

Żeby dojść do świec zapewne musiałabym rozebrać bak czy coś tam jeszcze by się do nich przedrzeć a to zdecydowanie nie leży w moich kompetencjach. Chyba zostanę przy opcji Mechanik.

btw, Dlaczego wszyscy faceci tak dobrze znajÄ… siÄ™ na mechanice ?;P Przekazywane w chromosomach, czy co ?
blueKawa
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10/1/2013, 16:14
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez cezary1985 » 10/1/2013, 18:19

misiek1506 napisał(a):Sprawdź świece i przewody, jaki świece mają kolor? Gaźniki same z siebie się nie rozregulują, zawory tak samo.


to czemu to robią i czemu jest napisane synchro i zawory regulowac co 6000 bo sie rozregulowują to normalna rzecz przy takim obciążeniu

blueKawa napisał(a):Żeby dojść do świec zapewne musiałabym rozebrać bak czy coś tam jeszcze by się do nich przedrzeć a to zdecydowanie nie leży w moich kompetencjach. Chyba zostanę przy opcji Mechanik.

btw, Dlaczego wszyscy faceci tak dobrze znajÄ… siÄ™ na mechanice ?;P Przekazywane w chromosomach, czy co ?
kwestia tego ile kasy już na to wydali :P , sama nie bierz się za nic bo możesz zrobić sobie więcej szkód, na mechanika też nie patrz który tańszy, popytaj poczytaj opinie o nich, spytaj na forum może ktoś wie kogoś z twojej okolicy godnego polecenia ogólnie wszystko tak aby jeździć i się nie martwić. :)
Avatar użytkownika
cezary1985
Świeżak
 
Posty: 197
Dołączył(a): 24/11/2011, 20:48
Lokalizacja: Częstochowa/Hofheim am Taunus

Postprzez blueKawa » 10/1/2013, 21:01

To ma sens, żeby zapoznać się z innymi z Wro, zawsze może coś doradzą zwłaszcza, że jestem tu nowa;)
blueKawa
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10/1/2013, 16:14
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez misiek1506 » 10/1/2013, 22:42

Cezary

Te rzeczy nie psują się w 1 dzień, to trwa dłuższy czas, o to Mi chodziło ; )

Bluekawa

Jak to dokładnie wygląda? Motor odpalasz i gdy wyłączasz ssanie obroty minimalnie skaczą i silnik pracuje nierówno? Jeśli tak to raczej gaźniki, sam to miałem, godzina roboty i po problemie ; ) Oddaj na warsztat albo zrób/pożycz wakuometr i sama się pobaw, to nic trudnego, za zaoszczędzoną kasę można zawsze coś innego zrobić, motorek będzie z tego zadowolony ; )
XJ 600N
misiek1506
Świeżak
 
Posty: 150
Dołączył(a): 16/9/2012, 20:52
Lokalizacja: Krzydlina Wielka

Postprzez blueKawa » 10/1/2013, 23:13

Raczej sama tego robić nie będę, muszę ogarnąć ludzi znających się na tym we Wrocławiu. Myślę, że moto nie byłby zachwycony gdybym wkładała w niego swoje ręce, raczej mało się znające... xD
blueKawa
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10/1/2013, 16:14
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Seba_ER5 » 11/1/2013, 00:03

czemu to robią i czemu jest napisane synchro i zawory regulowac co 6000 bo sie rozregulowują to normalna rzecz przy takim obciążeniu


Co ile km??
Pierwsze reg w 636 26k km... ja zrobilem przy 22 duzo roboty nie bylo.

6k to by co roku trzeba bylo robic,
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez cezary1985 » 11/1/2013, 11:56

Seba_ER5 napisał(a):
czemu to robią i czemu jest napisane synchro i zawory regulowac co 6000 bo sie rozregulowują to normalna rzecz przy takim obciążeniu


Co ile km??
Pierwsze reg w 636 26k km... ja zrobilem przy 22 duzo roboty nie bylo.

6k to by co roku trzeba bylo robic,


tak wyczytałem na forum , gdzieś było rozpisane co ile km robimy takie rzeczy. nie zawsze musi się popsuć ale wyregulować można. tak wogóle tomyślałem że Twoja kawa jest na wtrysku
Avatar użytkownika
cezary1985
Świeżak
 
Posty: 197
Dołączył(a): 24/11/2011, 20:48
Lokalizacja: Częstochowa/Hofheim am Taunus

Postprzez Seba_ER5 » 11/1/2013, 20:08

Jakby regulowac co 6k to bym zbankrutowal. Masz książeczkę serwisową to trzeba się jej trzymać. W Polsce po kupnie motocykla ze wzgledu na nagminne odkrecanie licznika warto zajrzec do glowiczki.
I widzisz Ty piszesz na podstawie forum ja z doświadczenia.
Co 6k to olej co 12k warto zajzec do swiec. W zx12r warto zagladac do zaworkow co 12k km. Zawory się reguluje bo są albo na płytkach albo na śrubie. Nie ma hydraulicznych popychaczy. Wynika to głównie z wysokoobrotwego charakteru silników. Na srubie regulowane maja zaworki równie samochody hondy.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Black-Ghost » 12/1/2013, 19:33

Ale mój temat się kręci bezemnie :( Co do 636 to model 03-04 podobno lepiej jeździł na winklach. Bardziej neutralnie i miał większy prześwit niż model 05-06. Ale ogólnie to oba te modele były poza konkurencją.

Ostatni raz czyszczę ten temat z wypowiedzi z nim nie związanych! Proszę się trzymać tematu i wątku "Kawasaki" a nie dywagacji na temat tego co lepsze czy gorsze i jakie kto ma zdanie na ten temat! Od tego są inne tematy na forum. Kolejne takie występki w tym temacie będę srogo karać! Jeśli ktoś nie zrozumiał odsyłam do pierwszej strony aby przeczytał czego ten temat się tyczy i proszę mnie nie denerwować :evil:

Black-Ghost
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez cezary1985 » 18/1/2013, 17:44

odświeżę trochę temacik i spytam co myślicie o tym sprzęcie
http://otomoto.pl/kawasaki-zxr-ninja-63 ... 95104.html
a tutaj jest filmik tego motonga

youtube.com/watch?v=76pbZSZjef8&feature=youtu.be
Avatar użytkownika
cezary1985
Świeżak
 
Posty: 197
Dołączył(a): 24/11/2011, 20:48
Lokalizacja: Częstochowa/Hofheim am Taunus

Postprzez MarekV6 » 19/1/2013, 11:54

Wygląda na zadbany egzemplarz jest od prywatnego właściciela moim zdaniem plus
trzeba podiechac i na żywo oblukac 8)
cztery w rzędzie rządzi wszędzie.....ZX6R
Avatar użytkownika
MarekV6
Świeżak
 
Posty: 69
Dołączył(a): 15/12/2012, 17:34
Lokalizacja: Lubelskie

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości




na górê