Zobacz wątek - Yamaha R6- parę pytań.
NAS Analytics TAG

Yamaha R6- parę pytań.

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez Vergon » 3/12/2010, 11:48

A właśnie, shimmy.
Nie wiem czy to kolejny mit o R6 czy po prostu mam sprawną główkę ramy i sprawną głowę jako nieliczny, ale potężnej shimmy nigdy nie miałem. Czasami coś tam zatelepotało, ale bez większego stresu.
Z pewnością zależy to też od stylu jazdy, nie wychodzę z winkla na kole, nie daje do oporu po pi*dzie na frezowanym asfalcie, myśle i żyje.
A spalanie hmm... kręcąć non stop do odciny i jeżdżąc tylko na czerwonym bardziej martwiłbym się o moto niż spalanie.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez RUTRA.RD » 3/12/2010, 11:54

no właśnie masz spokojny styl jazdy dlatego ci sie r6 podoba :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa


Postprzez motoftw » 3/12/2010, 12:31

TO ja cb potrafiłem dobrą shimmę złapać :shock:
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
Avatar użytkownika
motoftw
Stały bywalec
 
Posty: 1179
Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25

Postprzez Vergon » 3/12/2010, 13:34

Spokojny to on nie jest, ale staram się robić to z głową :)
GSem też łapałem, więc może coś w tym jest.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez irkus92 » 6/12/2010, 22:27

Witam ponownie.
Ehh ta Erka poszła w zapomnienie.
Troche rozmowy z kolegami z doświadczeniem, pare filmów na youtube i tekstów o tym MOTo szybko zdjeło usmiech i podniecenie.
Do teraz chodzi mi po głowie opinia, że ""jakiś debil dał pozwolenie tej maszynie wyjechać z toru na drogi publiczne"
To raczej nie mój styl. żeby pocisnąć to czeba mieć jajca.... A jak widziałem jak to jeździ po normalnej drodze: praktycznie jazda na 2dwójce (do odcięcia) i dalej nie ma gdzie.
A do tego spalanie, awaryjność i normalne koszty eksplotacji. Znajomy co jeździ na Sv'ce polecił mi motor(Sv'ke). Dał karniaka itp.
Całkiem przyjemny motor bez zbytniej przesady mocy jak w przypadku R6 i ogólnych kosztów uzytkowania. A do tego <K3 me piekny wygląd oraz
ten nieziemski głos silnika.
No po prostu bajka.....

Dziękuje wszystkim za posty i wszelką pomoc.
Natomiast tematu nie uważam za zamkniętego.
Pozdrawiam "żółtodziób"
irkus92
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 31/5/2009, 10:50
Lokalizacja: Tymbark

Postprzez Seba_ER5 » 6/12/2010, 22:50

k3 to jest oznaczenie do GSXR'ow....

I uwazam ze glupoty gadasz :P. Nikt Ci nie kaze do odciecia cisnac motocyklem. Sporty sa fajne do latania po winklach schodzenie na kolanko.. Wcale nie trzeba pilowac do odciecia.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez amahay » 6/12/2010, 23:46

Seba_ER5 napisał(a):k3 to jest oznaczenie do GSXR'ow....

I uwazam ze glupoty gadasz :P. Nikt Ci nie kaze do odciecia cisnac motocyklem. Sporty sa fajne do latania po winklach schodzenie na kolanko.. Wcale nie trzeba pilowac do odciecia.

ogólnie od suzuki nie od gsxrów
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez DajmosX » 7/12/2010, 01:01

amahay napisał(a):
Seba_ER5 napisał(a):k3 to jest oznaczenie do GSXR'ow....

I uwazam ze glupoty gadasz :P. Nikt Ci nie kaze do odciecia cisnac motocyklem. Sporty sa fajne do latania po winklach schodzenie na kolanko.. Wcale nie trzeba pilowac do odciecia.

ogólnie od suzuki nie od gsxrów



A gsxr to co, honda ? :D :D :D
Honda CBR 600F4i, 03
Avatar użytkownika
DajmosX
Świeżak
 
Posty: 171
Dołączył(a): 22/4/2010, 16:36
Lokalizacja: Stockholm

Postprzez RUTRA.RD » 7/12/2010, 08:55

za v przemawia jedno dźwięk ale do miasta lepsze rzędowe 4. k to oznaczenie dla calej gamy suzuki teraz jest L
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Seba_ER5 » 7/12/2010, 13:18

Oznaczenie K* jest zarezerwowane dla GSXR i będę się przy tym upierał.
Kiedys to było poruszane.


CHOC MOGE SIE MYLIC :P Zreszta mniejsza z tym bo to drogbiazg :D.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez RUTRA.RD » 7/12/2010, 13:40

mylisz siÄ™ :)
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Seba_ER5 » 7/12/2010, 14:04

e tam :D...
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez amahay » 7/12/2010, 19:18

nie no ja mam suzuki sv 1000 k4 tak to jest ale h z tym :D ważne że jest z 2004 roku .
a czemu rzędówki lepsze na miasto bo nie kumam ?
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Raczek_6 » 7/12/2010, 20:29

RUTRA.RD napisał(a):za v przemawia jedno dźwięk ale do miasta lepsze rzędowe 4. k to oznaczenie dla calej gamy suzuki teraz jest L


V ma Aprilia 60stopni.
Pozostałe rzekome V to L-twin. (90 stopni)

Na miasto L lub V, nisko kręcisz zasuwa i mało spala.

Osobiście nie przepadam za kręceniem R4 na obrotach.

A są L-twiny które na obrotach dostają kopa :-)

Stucati :-) Desmoquattro lub Testastretta.

No i jeszcze w miarę fajny jest Triumph 955 - 3 cylindry dają też całkiem przyjemny moment obrotowy i dźwięk nie do zastąpienia.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez RUTRA.RD » 7/12/2010, 22:23

do miasta ja wole r4 szczególnie 2 zaworowe :) ale o gustach dyskutować nie będziemy, niestety nigdy kurde r3 nie jeździłem wrrr
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Seba_ER5 » 8/12/2010, 09:50

V nie szarpie na niskich obrotach przypadkiem?
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez RUTRA.RD » 8/12/2010, 11:44

szarpie
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Seba_ER5 » 8/12/2010, 14:46

a no wlasnie ...

RUTRA.RD

oz Ty k... :D czytamy od tylu dr.Artur :D... lol
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5222
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez amahay » 8/12/2010, 18:42

no jak ktoÅ› stoi w korkach lub siÄ™ ciÄ…gnie to szarpie ...
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 29 gości




na górê