kolejny motocykl po zr7 ??
Posty: 31
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Dobre amortyzatory skrętu mają regulację po to aby ustawić siłę tłumienia, czyli podczas jazdy po mieście popuszczamy i spokojnie da się manewrować (nie wiem kto opowiada takie bajki że gorzej się jeździ ...)
Amorek to podstawa w tym modelu - kto jeździł (latał 929, 954) ten wie o co chodzi.
Inaczej przejeżdża się przez koleiny - bardziej stabilnie.
Trzeba zwrócić uwagę na:
- działanie alternatora i regulatora napięcia (jedna z usterek)
- działanie serwomotoru Exupu (kolejna z usterek)
- czy nie był po mocnym dzwonie - popękane i spawane mocowania silnika, miska olejowa, kolektory ...
Czy nie są popękane mocowania owiewek, oraz urwane uchwyty od lampy (pękały od nie umiejętnego opadania z koła).
Amorek to podstawa w tym modelu - kto jeździł (latał 929, 954) ten wie o co chodzi.
Inaczej przejeżdża się przez koleiny - bardziej stabilnie.
Trzeba zwrócić uwagę na:
- działanie alternatora i regulatora napięcia (jedna z usterek)
- działanie serwomotoru Exupu (kolejna z usterek)
- czy nie był po mocnym dzwonie - popękane i spawane mocowania silnika, miska olejowa, kolektory ...
Czy nie są popękane mocowania owiewek, oraz urwane uchwyty od lampy (pękały od nie umiejętnego opadania z koła).
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Super, dzięki Wam bardzo za wszystkie informacje, będę się rozglądał ze 929-tką
Bo życie jest po to, by śmigać na moto!
-
Honest_Sith - Świeżak
- Posty: 132
- Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
- Lokalizacja: Żyrardów
Niestety będzie jedna mała zmiana, dość znacząca - nie będę miał 12 tysięcy. Teraz wiem, że jednak góra 10k. Jest coś sensownego w tej cenie?
Bo życie jest po to, by śmigać na moto!
-
Honest_Sith - Świeżak
- Posty: 132
- Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
- Lokalizacja: Żyrardów
moj zr srednio nadaje sie na jakis dalszy wypad. tl wydaje sie byc bardzo duzy i masywny. nie ukrywam ze chcialbym cos polatac tez na gumie
Bo życie jest po to, by śmigać na moto!
-
Honest_Sith - Świeżak
- Posty: 132
- Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
- Lokalizacja: Żyrardów
-
Honest_Sith - Świeżak
- Posty: 132
- Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
- Lokalizacja: Żyrardów
Za dobrą i ładną 900 RR trzeba zapłacić tyle samo co za 929. Niestety 900RR jest już w pewnym sensie kultowym sprzętem.
Może GSX-R 750 wtryskowy (98-99) ma już 135KM lub (od 2000r) ma 141 KM.
W TL S (wersja z górną owiewką) niestety pękały ramy od jazdy na kole. TL R (wersja w pełni zabudowana) ma ponoć mocniejszą ramę.
Może GSX-R 750 wtryskowy (98-99) ma już 135KM lub (od 2000r) ma 141 KM.
W TL S (wersja z górną owiewką) niestety pękały ramy od jazdy na kole. TL R (wersja w pełni zabudowana) ma ponoć mocniejszą ramę.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 31
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości