Zobacz wątek - kolejny motocykl po zr7 ??

kolejny motocykl po zr7 ??

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

kolejny motocykl po zr7 ??

Postprzez Honest_Sith » 5/11/2009, 17:04

Cześć :)

Kupując pierwszy motor myślałem, że pojeżdżę na nim jakiś sezon, może więcej, lecz mam okazje sprzedać go i kupić coś nowego. Od czerwca tego roku jeżdżę na Kawasaki ZR-7 i przejechałem koło 5tys km.

Teraz skoro mam możliwość sprzedania go, myślę nad czymś następnym. Ogólnie ciągnie mnie okropnie do 954 ale boję się tej mocy i tego, że mimo, że uważam, że dałbym rade się opanować, raczej mogłoby mnie ponieść. Wiecie o czym mówię? :) Poza tym na 954-kę raczej nie uzbieram. Liczę, że jak sprzedam Kawę i dołożę resztę to na moto mogę przeznaczyć coś koło 12tys. Może f4i? Co o tym sądzicie? Jak to z nim jest? Sporo o nim czytałem i sądzę, że takim mógłbym pośmigać. Czy taki pomysł jest dobry czy radzicie coś innego?

Wiem już trochę jak wygląda jazda na nakedzie i teraz chciałbym móc się trochę złożyć, schować za czymś, trochę bardziej przycisnąć. Mam też plan na parę dalszych wypadów. Chciałbym, żeby mój przyszły moto był ekonomiczny, w miarę bezawaryjny i dawał dużą frajdę z jazdy :)

To chyba tyle. Co mi mogą poradzić starsi koledzy?

pozdrawiam
Bo życie jest po to, by śmigać na moto! :)
Avatar użytkownika
Honest_Sith
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
Lokalizacja: Żyrardów


Postprzez Robson1903 » 5/11/2009, 17:12

Jak 954 nie to może 929. Bardzo przyjemny motocykl, dobrze się prowadzi i dobrze wprowadza w strefę 900/1000cc sportów :).
Chyba że wolisz coś mniejszego to może 636 lub F4i ?
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Honest_Sith » 5/11/2009, 17:18

Chciałbym mieć trochę mocy na przyszłość dlatego myślałem o 954, bo nie wiem czy f4 mi się nie znudzi szybko. Poza tym przesiadać się na mniejszą pojemność? No nie wiem.
Bo życie jest po to, by śmigać na moto! :)
Avatar użytkownika
Honest_Sith
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez dolek » 5/11/2009, 17:25

bardzo możliwe że w 600 po tygodniu będzie ci brakować powera.
dolek
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 8/3/2009, 00:14

Postprzez Honest_Sith » 5/11/2009, 18:08

To chyba była ironia. A szybko tzn. że nie chce motoru na jeden sezon
Bo życie jest po to, by śmigać na moto! :)
Avatar użytkownika
Honest_Sith
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez dambandit » 5/11/2009, 18:23

Odradzam F4i po kawie. Większy silnik w kawie lepiej idzie z dołu wiec pierwsze co w 600 będzi ci tego brakować . No i różnica w mocy jest minimalna więc na większą frajdę z jazdy nie licz . Nie wiem czy skłaniasz się raczej ku turystykom czy sportą . W tej cenie możesz rozważyć fazera 1000 świetne moto 144 konie robi swoje . A jeśli chodzi o sporty to możesz jeszcze pomysleć nad gxs-r 750 .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez Honest_Sith » 5/11/2009, 18:48

Raczej skłaniałbym się ku sportom ale takim, które dają radę też w dalszej turystyce. Gixem jeździłem ale 600-tką i pozycja na nim nie jest zachwycająca jak dla mnie. Podobno w cebrach jest lepiej. Odradzasz 929/954? Fazer wizualnie mi nie podchodzi.
Bo życie jest po to, by śmigać na moto! :)
Avatar użytkownika
Honest_Sith
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez Artur 666 » 5/11/2009, 20:21

to moze tl 1000r z tymi pieniedzmy kupisz w bradzo dobrym stanie masz moc i pozycje lepsza niz w gsxr
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez Honest_Sith » 5/11/2009, 23:18

O nim powiem szczerze nie myślałem. Czemu wszyscy omijają temat 'prawie litrowych' cebr?
Bo życie jest po to, by śmigać na moto! :)
Avatar użytkownika
Honest_Sith
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez Raczek_6 » 5/11/2009, 23:43

Za 12 raczej ładnej nie kupisz, po za tym jak nie pasowała Tobie pozycja na GSX-R 600 to na 929 czy 954 niestety lepsza nie jest.

Moim zdaniem powinieneś kierować się na Fazera 1000 lub jesli lubisz moment obrotowy to coś z silnikiem V2 bądź V4 może Aprilia RSV 1000 Mile ?
Coś tego typu :
http://www.motorakowski.pl/index.php?op ... &Itemid=54

lub

Honda VFR 800

http://www.motorakowski.pl/index.php?op ... &Itemid=54
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Honest_Sith » 5/11/2009, 23:52

Jestem wdzięczny za odpowiedź ale takie motocykle mnie niestety nie kręcą. Moto musi się też podobać, a za 12k wyrwę 929-tkę. Gixxem może dlatego mi się dziwnie jechało bo zszedłem ze swojego i od razu wsiadłem na suzuki. Nogi bardzo wysoko i dotykają łokci... nie wiem dziwnie. Może to kwestia przyzwyczajenia.
Bo życie jest po to, by śmigać na moto! :)
Avatar użytkownika
Honest_Sith
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez lonewolf » 6/11/2009, 10:39

929 jest zajefajna. Miałem przyjemność pośmigać. To moto lata a nie jeździ ;D Jednak co 150km to 150km. I fajnie się tym lata na gumie. Nie wiem czy za 12k kupisz w dobrym stanie. Przygotuj się na ew. dokładki, ale kto wie, może akurat. A blejda 900 SC33 z 98-99 nie chcesz? To nie jest na wtrysku ale też przepięknie jeździ + jest wygodniejsze od 929 i 954. A może kawasaki ZX-9 z 2003 roku? Też gaziole, ale ma 150 koników (blejd '99 ma 128 ale i tak wystarczy) i podobno mocny dół. Siedziałem na takim i pozycja była całkiem wygodna.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez Robson1903 » 6/11/2009, 11:42

929 to wtrysk 150 koni zupelnie starcza kolega na tym na gumie lata po 180-200km/h wiec ładnie tym się lata.
SC33 może jest starszy wyglądem ale jako jego posiadacz moge Ci go polecić, bo koledzy na zx9 150 konnych wymiękali przy moich marnych 136 koniach :P
Co do tego co kolega wyżej pisał o mile i VFR, moim zdaniem mało kto chce się przesiadać na motocykl starszy ? ;/
CBR - CustomBikeRobson
* CBR1200RR * Raptor+ R1 ENGINE(WIP)
Avatar użytkownika
Robson1903
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 700
Dołączył(a): 15/5/2009, 11:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Honest_Sith » 6/11/2009, 15:03

sc33 jest na gaźnikach?
Robson1903 jest jakąś kontrolka ilości paliwa w tym moto?
Chętniej bym upolował jakąś 929-tkę ale jak się nie uda to 900 też spoko, podoba mi się :)
Bo życie jest po to, by śmigać na moto! :)
Avatar użytkownika
Honest_Sith
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez Krzycho-cbr » 6/11/2009, 19:54

Polecam 929, poprzedni sezon przejechałem na takim moto i bardzo mi odpowiadał, pod każdym względem. Obecnie mam 954 - pierwsze wrażenia po przesiadce: bardziej gwałtowna reakcja na gaz, powiedziałbym nawet że nerwowa, ale szybko można wyczuć moto i przyzwyczaić się, przez to moim zdaniem trudniejsza do kontrolowania na gumie, jakby łatwiej się prowadzi i mimo że niewiele zdjęto z wagi, to odczuwa się że jest lżejsza.
Z minusów: tendencja do shimmy.
Avatar użytkownika
Krzycho-cbr
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 15/7/2006, 14:51
Lokalizacja: Wlkp - ok Kalisza

Postprzez Raczek_6 » 6/11/2009, 21:47

Za SC33 z 1998 roku w naprawdę idealnym stanie trzeba zapłacić około 12-13kPLN, widziałem kilka ładnych 929 z 2000roku za 12-13kPLN.

Jedyne co mogę dodać to iż zarówno w 929 jak i 954 jeśli zamierza się wykorzystać potencjał warto mieć amortyzator skrętu, szczególnie przy jeździe na kole.

900 RR ze względu na masę i przednie koło 16 cali nie miała aż takich tendencji do Shimmy jak 929,954.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Honest_Sith » 7/11/2009, 16:03

No właśnie chciałem kupić moto z założonym już amortyzatorem skrętu. Jakie są jeszcze plusy tego dodatku, poza zwalczaniem shimmy?

Jest coś szczególnego na co trzeba zwrócić uwagę przy kupnie 929-tki?
Bo życie jest po to, by śmigać na moto! :)
Avatar użytkownika
Honest_Sith
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
Lokalizacja: Żyrardów

Postprzez miki1406 » 7/11/2009, 17:21

Przyrost bicepsa na parkingach ;-)
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Artur 666 » 7/11/2009, 17:39

jakie plusy kolosalne nie wyobrazam sobie jazdy tl bez amora seria ktora wcale nie jest zla
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez draki18 » 7/11/2009, 21:33

amortyzator skrętu jest przydatny gdy dużo latasz na gumie ale więcej jeździsz w trasie niż po mieście bo po mieście ciężej jest nim manewrować np w korkach. jak koledzy wyżej wspomnieli polecam cbr 929 bardzo fajne moto i jeżeli chodzi o wygląd tez atrakcyjne.
draki18
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 19/10/2009, 18:40

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr