Posiadacze CBR-ek... "HONDA-The best machine"
Posty: 54
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Re: Posiadacze CBR-ek... "HONDA-The best machine"
xatt napisał(a):LUKcbrF2 napisał(a): na przyszły sezon chce się przesiąsc na 900RR bo w mojej 600-cie zaczyna brakowac mi mocy.
HehE ...a ja mam zamiar zrobić odwrotnie...Całkowicie odwrotnie niż ogromna większość tu piszących...chcę zmienić swoją f4i
http://www.bikepics.com/pictures/688285/
na cbr125R7
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=268797614
albo suzuki
http://www.suzuki-moto.pl/page.php?id=s ... eet_gs500f
po prostu co nówka to nówka...a ja już wyrosłem z szaleństw, No tak myślę;)
ojojoj co to się na tym forum dzieje....chcesz zamienic F4i na cos co nie jedzie?? przecierz ta ceberka w trase się nie nadaje ....do miasta jest dobra ale co to za fun jezdzic czyms co nie ma mocy?? heh wiem bo mam...
>Patol< 

-
HANS - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 718
- Dołączył(a): 18/7/2006, 22:32
- Lokalizacja: lubartów
Icid w moim rozumowaniu stawianie z gazu to znaczy nie używając sprzęgła, czyli gaz na dwa razy to też jest z gazu - tak??
Jeżeli sie mylę, to niech mnie ktoś poprawi i powie ze z gazu to tylko odkręcanie manetki do końca a wtedy stawianie z np. 6-8 tyś/obrotów na dwa razy jak nazwiemy??
Jeżeli sie mylę, to niech mnie ktoś poprawi i powie ze z gazu to tylko odkręcanie manetki do końca a wtedy stawianie z np. 6-8 tyś/obrotów na dwa razy jak nazwiemy??
- Jaczewoj
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:33
- Lokalizacja: wlkp
z gazu = bez używania sprzęgła
DON`T DRINK AND DRIVE!!! | | Sprzedam kask ARAI RX-7 CORSAIR | viewtopic.php?t=19823
-
pawel_rr - Świeżak
- Posty: 144
- Dołączył(a): 6/9/2007, 09:01
- Lokalizacja: WaWa
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
Dostałem info z serwisu: w mojej cbr padł sterownik pracy silnika i immo. koszt naprawy ok 4000zł. To moja ostatnia honda
DON`T DRINK AND DRIVE!!! | | Sprzedam kask ARAI RX-7 CORSAIR | viewtopic.php?t=19823
-
pawel_rr - Świeżak
- Posty: 144
- Dołączył(a): 6/9/2007, 09:01
- Lokalizacja: WaWa
SzpiceR napisał(a):na bank sie da to naprawic za pol ceny
co dzwonie po serwisach, to kręcą nosem i mówią że ciężka sprawa. raczej nie chcą się za to zabierać
DON`T DRINK AND DRIVE!!! | | Sprzedam kask ARAI RX-7 CORSAIR | viewtopic.php?t=19823
-
pawel_rr - Świeżak
- Posty: 144
- Dołączył(a): 6/9/2007, 09:01
- Lokalizacja: WaWa
kupić używane z jakiegoś wraku, nic lepszego pewnie nie zrobisz, bo faktycznie jakby naprawiać w salonie to tak jakbyś za każdym razem nowy motocykl kupował.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
mar111cin napisał(a):kupić używane z jakiegoś wraku, nic lepszego pewnie nie zrobisz, bo faktycznie jakby naprawiać w salonie to tak jakbyś za każdym razem nowy motocykl kupował.
to chyba najlepsze rozwiazanie. podaje ci jak to wygladalo w przypadku wymiany regulatora napiecia w mojej CBR. ASO zazyczyl sobie za nowy 740 zl. Po malych poszukiwaniach udalo mi sie znalezc regulator za 350zl. Dzwonilem dalej i udalo mi sie wyciagnac dobry regulator z wraku za 100zl. Nie ma z nim zadnych problemow. Szukaj dopoki mozna. Mozliwe, ze mozna bedzie dobrac ten sterownik z innego modelu, bo jak sie okazalo w moim przypadku - ten sam regulator jest stosowany w calej lini CBR do 99 roku
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
1. Romet ogar 200 (1989r.)
2. Kawasaki gpz 500s (1994r.)
3. Honda cbr600 F4i sport (2001r.)
4. Suzuki GSX-650F - nówka sztuka na dotarciu
...FJR1300 - my dream (może jak się zestarzeję...)
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać
2. Kawasaki gpz 500s (1994r.)
3. Honda cbr600 F4i sport (2001r.)
4. Suzuki GSX-650F - nówka sztuka na dotarciu
...FJR1300 - my dream (może jak się zestarzeję...)
Nie Jedź Szybciej Niż Twój Anioł Stróż Potrafi Latać

-
xatt - Świeżak
- Posty: 233
- Dołączył(a): 15/5/2006, 21:36
- Lokalizacja: WhiteStock
Wychodzi 20 tys. na sezon (albo raczej na rok). ..nieźle
Najlepszy jest tekst "mało jeżdżony ... w ubiegłym sezonie"

Najlepszy jest tekst "mało jeżdżony ... w ubiegłym sezonie"

http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Cóż...mam już drugą CBR-kę i wiem tyle...
1.CBR 600 FS staje na koło z gazu bez problemu.
2.Pali sporo jak na 600-kę.
3.Mało awaryjny motocykl i w miarę uniwersalny.
To tyle. Dodatkowo chciałbym się z wami podzielić moimi doświadczeniami i myślami.
Dwa lata temu miałem FIREBLADE 929 i rozwaliłem ją w wyniku czego połamałem mocno obie nogi i po wszystkim stwierdziłem że nie potrzebuje takiego wielkiego i silnego motocykla. Po roku rekonwalestencji kupiłem 600-kę FS 2002r i 115KM. Do dziś ją mam ale chcę sprzedać i kupić jakiegoś NAKED-a tzn. Triumph Speed Triple, Suzuki GSR 600 lub Aprilie RSV 1000 TUONO.
I moje pytanko brzmi....
Co mi polecacie?
1.CBR 600 FS staje na koło z gazu bez problemu.
2.Pali sporo jak na 600-kę.
3.Mało awaryjny motocykl i w miarę uniwersalny.
To tyle. Dodatkowo chciałbym się z wami podzielić moimi doświadczeniami i myślami.
Dwa lata temu miałem FIREBLADE 929 i rozwaliłem ją w wyniku czego połamałem mocno obie nogi i po wszystkim stwierdziłem że nie potrzebuje takiego wielkiego i silnego motocykla. Po roku rekonwalestencji kupiłem 600-kę FS 2002r i 115KM. Do dziś ją mam ale chcę sprzedać i kupić jakiegoś NAKED-a tzn. Triumph Speed Triple, Suzuki GSR 600 lub Aprilie RSV 1000 TUONO.
I moje pytanko brzmi....
Co mi polecacie?
-
majki79 - Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 17/11/2007, 03:36
- Lokalizacja: Bogatynia
Polecam CBR wersja streetfighter
Nie no. Z takim pytaniem to może załóż nowy temat ..
Pozdr.

Nie no. Z takim pytaniem to może załóż nowy temat ..
Pozdr.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
no nie wiem Panowie jak u was ale moja f3 z gazu wyżej jak 50cm nad ziemie sie nie uniesie, po strzale ze sprzęgła idzie w pion jak zła , także ja bym się przychylał do teorii że "z gazu na gume nie idzie"
Co do użytkowania to przyznam szczerze że moja w mieście pali 5-5,5 literka na trasie rekord 3.98 a tak normalnie to ok 5 litrów, w mieście jak głupieje to w okolicach max 8 litrów , mam go od tego sezonu sprowadzonego z włoch i nic mi się w nim nie popsuło.
Polecam i Pozdrawiam
Co do użytkowania to przyznam szczerze że moja w mieście pali 5-5,5 literka na trasie rekord 3.98 a tak normalnie to ok 5 litrów, w mieście jak głupieje to w okolicach max 8 litrów , mam go od tego sezonu sprowadzonego z włoch i nic mi się w nim nie popsuło.
Polecam i Pozdrawiam
-
kosta - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1628
- Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
- Lokalizacja: WWA
Co do tego rwania na koło to musze powiedzieć że moja F2 z '92 idzie z gazu bez najmniejszego problemu. Nawet przy lekkim wysiłku idzie ją z 2-go biegu poderwac, kwestia wyczucia moto, a porównywanie CBR-Y do ZZR to juz całkowita pomyłka, jak juz "Elcommendante" zauważył to 2 bardzo różniące się motocykle i to że obydwa mają 100 kMnie ma tutaj nic do rzeczy..
CBR to fast...
-
LUKcbrF2 - Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 28/10/2007, 10:46
- Lokalizacja: Małopolska
-
cichy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Ach tam siedzi...
Jak mówią, że idzie, to idzie.
P.S. Ja mam lytra więc nie dyskutuje ..chociaż, krótko mówiąc "SZAŁU NI MA" trochę to za ciężkie (91 rok)


P.S. Ja mam lytra więc nie dyskutuje ..chociaż, krótko mówiąc "SZAŁU NI MA" trochę to za ciężkie (91 rok)

http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Posty: 54
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości