Ostre wyprzedzanie a hamowanie...
Posty: 43
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Corr napisał(a):
Czyli quickshifter to zbędny gadżet bez którego da się bez problemu wrzucać wyższe biegi bez sprzęgła i z na maksa otwartą manetką?
Nie zajarzyles mojej odpowiedzi.
Chodzilo mi bardziej, ze nie bede sie tu chwalil czym jezdze.
Corr napisał(a):co do pkt.2 to zgoda, gdybyś dopisał, że Twoim zdaniem, bo widzę, że uważasz się za alfę i omegę jazdy na motocyklu...
i z tym wiąże się pkt.1, wymieniłem Ci parę osób od których się uczyłem, jak widać gdyby Mirosław Bożek nie robił przegazówki to pewnie by wygrał w supersportach a tak tylko 2 miejsce..., inni trenerzy i zawodnicy mogą mieć inną opinię i pewnie na takich trafiłeś(dalej nie wiadomo na kogo konkretnie). Dlatego dalsza dyskusja jest bezcelowa.
Pozdrawiam
Wymieniles kilku nazwijmy to lokalnych matadorow. Podalem Ci abys sprawdzil, jak w PL zosteje sie..... w poprzednim poscie. Tez nie zajarzyles....
W dalszym ciagu nie rozruzniasz tego, co na torze ma racje bytu a co w ruchu publicznym, nazwijmy to deliatnie, nie koniecznie ma sens.
Konkretnie to Jürgen Fuchs.
Teraz ponownie, nie mam najmniejszego problemu przyznac, ze jazda w " pewnych sytuacjach " wymusza polozenia czy to jednego czy to dwuch, czy nawet trzech palcow na klamce / klamkach.
Tyle, ze nie caly czas, bo jest to bledne. A jezeli uwazasz, ze kierownice ( bez wzgledu jaka ) nalezy trzymac jedynie dwoma palcami, to sorry, ale nie mamy faktycznie o czym rozmawiac.

| | https://www.youtube.com/channel/UCIhJl1 ... TGw/videoskuluem123 napisał(a):...Nie da się zrobić przekrętu w urzędzie ?
- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
andy7 napisał(a):Wymieniles kilku nazwijmy to lokalnych matadorow. Podalem Ci abys sprawdzil, jak w PL zosteje sie..... w poprzednim poscie. Tez nie zajarzyles....
Zajarzyłem, dlatego też wcześniej już pisałem, że i tak zdyskredytujesz opinię "zwykłego" instruktora jazdy, co do zasad nabywania w Polsce zgadzam się w pełni, z tym wyjątkiem, że ja trafiłem przy okazji na aktywnego motocyklistę, który sam cały czas się doszkala, ale to raczej wyjątek od reguły. Dlatego też bardziej opieram się na poradach zawodników, którzy prowadzą szkolenia na torze.
andy7 napisał(a):W dalszym ciagu nie rozruzniasz tego, co na torze ma racje bytu a co w ruchu publicznym, nazwijmy to deliatnie, nie koniecznie ma sens.
oczywiście, że rozróżniam, z tym, że ja cały czas ograniczam się do zagadnienia czy hamować całą dłonią czy tylko dwoma palcami, co w tym przypadku wygląda tak samo na torze i na drodze
andy7 napisał(a):Teraz ponownie, nie mam najmniejszego problemu przyznac, ze jazda w " pewnych sytuacjach " wymusza polozenia czy to jednego czy to dwuch, czy nawet trzech palcow na klamce / klamkach.
Tyle, ze nie caly czas, bo jest to bledne. A jezeli uwazasz, ze kierownice ( bez wzgledu jaka ) nalezy trzymac jedynie dwoma palcami, to sorry, ale nie mamy faktycznie o czym rozmawiac.
to uwaga nie do mnie, tylko do kolegi jaroaro, ja się z Tobą zgadzam w tym względzie
lagiboy, ja już skończyłem, ale jeżeli Cię to drażni to nie musisz czytać

Er 5 -> ZX6-R
- Corr
- Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 29/3/2012, 16:46
Posty: 43
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości